ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

˙·٠•● کارمندکوچولوی شرکت کاله ●•٠·

1390/10/20 9:07
نویسنده : مامان
2,229 بازدید
اشتراک گذاری

 

نایت اسکین





چند روز پیش با ماهانی رفتیم
شرکت کاله تا چیزی رو به باباجی بدیم

باباجی وقتی از اتاقش اومد پایین ماهانی پریید
بغلش و مدام میگفت منو ببر پیش دوست باباجی
خلاصه
ماهانی رفت بالا و اونجا حسابی دل دوستان باباجی رو با بوسهایی
که براشون فرستاده بود برده بود .......

www.smilehaa.org


تازه یکی از دوستان باباجی وقتی داشته صحبت میکرده
گفته آره ماهانی هم بهش گفته آره نگو بگو بله

خلاصه اونجا کلاس ادب راه انداخته بوده....

www.smilehaa.org



نقاشی کشیده ، بن تن شده ، باز لایتر شده 
با هتاماش (هواپیما) روی میزها مانور داده و .....

چند تا عکس هم دوستهای باباجی ازش گرفتن که در ادامه میزارم.....

www.smilehaa.org



و اما دیروز داشتم پیراشکی
درست میکردم که ماهانی هم اومد
کمکم کنه
با وردنه خمیر رو باز میکرد و
میداد به من ،
دو ساعت شد که با خمیرها بازی
کرد و از بازی کردن کلی لذت برد
پیراشکیها هم خیلی
 خوشمزه شده بود آخه ماهانی درست کرده بود ....

www.smilehaa.org



با ماهانی داشتم تفنگ بازی میکردم
که یهو تفنگ رو گرفت طرف من و گفت مامانی
الان میزنمت تا مورد بشی من از خنده دیگه نتونستم
بازی کنم طرز گفتنش برام خیلی جالب بود ....

www.smilehaa.org



رفته سراغ لوازم آرایش من و رژی
که تازه خریده بودم رو برداشته بود تازه
پشت مبل هم قایم شده بود فکر کنم حدس
بزنین که چی شده ..... میاد کیف لوازم آرایشم و
بر میداره و دونه دونه نشون میده و میگه اسم این چیه



برای ماهانم....

زیبایی مثل گلی، اما هنوز غنچه ای!
تو مثل گل پژمرده نمی شوی و همیشه همان
گلی که بودی باقی می مانی.

عطر و بویت مرا دیوانه می کند و عاشق.
در بین تمام گلها خوش بوترین و زیباترین گل تویی


غنچه ای هستی که با روییدنت در باغچه قلبم،
قلبم را پر از مهر و محبتت کرده ای.

با مهر و محبتم تو را که تنها غنچه باغچه قلبم
هستی سیراب میکنم  و در برابر طوفان
بی محبتی و بی مهری از تو محافظت می کنم
و سالها و روزها به انتظارت می نشینم تا تبدیل به گلی شوی


به پاکی چشمانت قسم دوستت دارم.
به خدا خیلی دوستت دارم .
تو همه وجود من ، زندگی ام و تمام هستی منی آری تو دنیای منی.




فونت زيبا ساز
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز



قربون چشمای نازت


  


عکسهای محل کار ماهان جون

تو عزیز دلمیxsgs_24067
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

نفس من




xsgs_24067



فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


ماهانمxsgs_24067



فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

جیگر منxsgs_24067


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فدات بشمxsgs_24067



فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


عزیزززززززززززززززززززمیxsgs_24067

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

ناز من            xsgs_24067

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فدااااااااااااااااای تو              xsgs_24067
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
ماهانی            xsgs_24067

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

جیگگگگگگگگر مامانی    xsgs_24067

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (83)

مامان محمدرضا
20 دی 90 10:22
ای جان می بوسمش ماهان جونی رو
مامان علی خوشتیپ
20 دی 90 10:31
عزیزم ما هم خبر دار شدیم و خیلی ناراحت شدیم. داریم فقط براش دعا می کنیم.امیدوارم زودتر به آغوش پدر و مادرش برگرده خدا اجرت بده که براش یه پست گذاشتی
مامان علی خوشتیپ
20 دی 90 10:40
الهی فداش میشه اداره ما هم بیای عزیزم؟ما اینجا به یه نفر که خوشمزه و شیرینه نیاز داریم منم پیراشکی made in mahan میخواااااااااااااااااام. علی هم مثل ماهانه .کلا پسرای این دورو زمونه خیلی کدبانو شدن عکسا هم مثل همیشه خوشگلنننننننننننن
مامان عسل و آریا
20 دی 90 12:08
سلام عزیزممممممممممم خوبی؟ ماشالله چندوقته نیومدم حسابی پسرت آقاشده.میبوسمش
مامان آريا
20 دی 90 12:40
قربونه اين كارمند كوچولوي با ادبم برم من به به چه پيراشكي اي مي شه اوني كه ماهان درست كرده باشه منم مي خوام عكسات خيلاي خوشگلن عزيز دلم بوس براي ماهاني خوشگلو خوشتيپ
مامان مانی جون
20 دی 90 20:00
قربونت برم دیگه داری مرد میشی و نون اور خونه هههههههه الهی سلامت باشی مامانی ماهان ممنون که به ما سر میزدی ما برگشتیم
نازنين
20 دی 90 22:52
آقا كوچولو مباركه ديگه نگران كار آينده نباش استخدام شدي
زهره مامان هلیا
21 دی 90 10:19
سلام مامانی ممنون از لطفتون ماشالله ماهانی چه شیرین زبون شدی
مامان نیایش
21 دی 90 10:56
ما شا الله گل پسری خیلی زود پیشرفت کردی آفرین ایشالا که همیشه همین طور موفق باشی هزار تا بوس
مامان نیایش
21 دی 90 10:58
عکس هات هم خیلی قشنگه مخصوصا اون بوس چاقت
مامان امیرعلی
21 دی 90 11:18
به به
دایی بنی جون
21 دی 90 12:40
سلاممممم الهی ماهانی از همین حالا هم شاغل شده هم اشپز کلمات دوران بچگی بسیار زیبا هستن (باباجی) عکس ها هم خیلی زیبا بودن امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشیدددد
مامان محمدجان
21 دی 90 18:32
عجب فلفلیهههههههههههه کلی به کاراش خندیدم خدا حفظش کنه
فهیمه مامان پرهام
21 دی 90 18:32
آفرین مامانی که انقدر بهش مسئولیت میدی، منم دارم همینکار رو می کنم و می دونم چه لذتی داره
خوش باشین با هم
سید امیرعباس بابا
21 دی 90 18:33
سلام... میشه یه خواهش کنم به این آدرس برید و در انتخاب بهترین پوستر کمکم کنید... نظر خودتون رو ثبت کنید... پیشاپیش سپاسگزارم...یا علی مدد بقیه دوستان رو هم خبر کنید تا شرکت کنند در نظر سنجی ... بهترین پوستر رو شما انتخاب کنید... 6 تا شد... http://seyed-abbas.niniweblog.com/post57.php
نبات کوچولو
21 دی 90 19:30
سلام نبات کوچولو یه کلیپ توی وبلاگش گذاشته به اسم دوستای نبات کوچولو عکس فرزند گل شما هم هست حتما ببینید
مامان ابوالفضل
21 دی 90 20:39
سلامممممممممممممممم الهی کارمند کوچولو خوش به حال همکارای بابایی چه کیفی کردن سلامت باشی گل پسری به به چه پیراشکیهایی آفرین
تینا
21 دی 90 20:43
الهی قربونت برم که انقدر مودبی خوشگلم
دوستت دارم یه عالمه ماهان جونم


ممنونم عزیز دلم
سمانه مامان پارسا جون
22 دی 90 1:01
سلام خانومی خوبی؟ قربون این گل پسر ناز برم من خوردنیه خاله میبوسمت خیلی جیگری
سنجاقک
22 دی 90 10:59
سلام عزیزم من فدای این کارمند کوچولو بشم ، چقدر شما مودبی ماهان گلم ، میبوسمت هزاران بار عزیز خاله : =D
سنجاقک
22 دی 90 11:02
دوست خوبم خیلی نگران دختر کوچولویی هستم که با آب جوش سوخته جز دعا کاری نمی تونم بکنم . از حالش خبری داری ؟ وبلاگی دارند که بتونیم سر بزنیم واز حالش با خبر بشیم ... لطفا مرا بی خبر نذار ،ممنون
مامان حسنی
22 دی 90 14:44
سلللللللااااااامممممممم برکارمند کوچولواشپزکولوارایشگرکوچولو گل پسرمهربون خودمون خوب دل همه را بردیها شیرین زبون خاله
مامان نازدونه ها
22 دی 90 14:53
میبینم که ماهان جون محل کار بابایی رو با قدمهاش گلباران کرده ویک جلسه درس اداب سخن گفتن هم براشون گذاشتهمیبوسمش
asal
22 دی 90 16:24
ماشاءالله به این پسر خوشگل و ماشاءالله به این مامان خوش سلیقه.
مادر سامان
22 دی 90 17:59
به به .به به.]چه کردین مبارک باشه هر دوتاتونو به قول سامان عالمه دوست دارم به یادتون هستم اما کارام این قد زیاده که به وب سامان هم نمی رسم.
مامان تربچه
22 دی 90 18:11
سلام عزیزم رمز همون قبلی هستش اما باز هم برات خصوصی گذاشتم راستی امااااااااان از این ماهانی شیطووووووون مردم از خنده با این جملش
مامان گیسو
22 دی 90 22:23
سلاممممممممممم عزیز دلم خوبی ؟
واییییییییییی قربون جیگر خاله برم که کدبانو شده خاله جون من عاشق پیراشکی هستم دهنم آب افتاد
راستی دوستم به بابای ماهانی بگو حقوق یک روز کار ماهان رو هم بده
بوسسسسسسس


حتما عزیزم مگه میشه ازش میگیرم
ملی مامانه میکاییل
23 دی 90 9:41
آخی ، عزیزم
من هر وقت این ماهانی رو می بینم دلم براش ضعف می ره عجیب دوستش دارم خوشبحاله کارمندهای شرکته کاله


فدات بشم عزیزم لطف داری
سینماجوان
23 دی 90 19:39
سلام شما که وبلاگتون در مورد کودک و نوجوانه حیف نیست تنها سایت سینمای کودک ونوجوان بین لینکاتون نباشه ..... اگه دوست داشتی حتمآ‌ لینک کنید چون خبرای زیادی در مورد عمو پورنگ امیرمحمد سهند و متین و ارسلان و.... در این سایت منتشر میشه.و البته نباید بازیگران تازه وارد رو هم دست کم گرفت ...شعار همیشگی سینماجوان حامی تمامی هنرمندان کودک ونوجوان. سر بزن بلینک و با نظرات خوب و سازنده راهنماییمون کن ....راستی اگه دوست داشته باشی میتونی مطالبت رو هم در این سایت با نام خودت منتشر کنی....
mamne radin
24 دی 90 1:51
akhey kheili bamaze bood hamishe shad bashid
مامانی شیما وحدیث
24 دی 90 2:16
امشب شب اربعین مصباح هداست/ دل یاد حسین بن علی شیر خداست پروانه به گرد شمع حق پر زد و سوخت/ امشب شب یاد عشقیاء و شهداست اربعین حسینی تسلیت باد
مامان گیسو
24 دی 90 16:46
قالبت چرا عوض شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دوباره درست شد گلم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
24 دی 90 19:16
سلام کارمند کوچولو.خاله جون من که از خوندن این شیرین زبونیا" مورد "شدم.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
24 دی 90 19:18
واای عکسا رو دیدم "مورد "تر شدم.قالب جدید هم مبارک.


عزیزمی
مامان زهرا نازنازی
24 دی 90 20:31
سلام چه عکس های قشنگی (ماشاالله) آفرین که حرفه ای هم پیراشکی درست میکنه شاد باشید
مامان امیر علی
24 دی 90 23:18
ماشاله هر چی دخملا تنبل و لوس شدن اما ماشاله پسرها زرنگ و کد بانو خوش به حال زناشون والا راستی منم عاشق پیراشکی هستم منم می خوام کارمند کوچولو ایشاله روز خودت موفق و بزرگ باشی مثل بابا جی مهربونت .
مامان نازی نرگس
25 دی 90 0:44
وای ماهانی چه کارا که نمیکنه کارمند کوچولوی نازخوش به حال مامانی نوش جونتون پیراشکی هایی که ماهانی درست کرده حتما کلی خوشمزه بوده با طعم عشق کودکانهعکسای نازت رو هم دیدم که خوشکل داشتی کار میکردی


فداااااااااااات بشم همیشه با کامنتهای قشنگت کلی منو خوشحال میکنی
مریم مامان درسا
25 دی 90 1:31
سلام عزیزم خوبید؟ماهان جون چی کار میکنه؟
مامان نیایش
25 دی 90 8:59
سلام ماهان جونی خوبی عزیزم به مامانی هم سلام برسون بگو دیگه به ما سر نمیزنه چرا ؟ ان شا الله که همتون خوب خوب باشید
مامانی
25 دی 90 9:50
رفتی سرکار جیگر حالا حالا واسه تو زوده خوش بگذره
خودمونیم چه همکارای شادی


دیگه چیکار کنیم دیگه خرج کفافمون نمیداد ماهانم فرستادیم سر کار
مهرناز مامان امین حسین
25 دی 90 10:36
سلام مامانی چه عکسهایی ماشالله بخصوص عکس آخری


چشمات قشنگ میبینه
بابامحسن
25 دی 90 10:38
من که میدونم از هر انگشتش یک هنری میباره ... ماهان جونه ... الکی نیست ...
محمد گیان
25 دی 90 11:28
سلام ای جان میبوسمش از دور کارمند کوچلو رو ماشالله
مامان آرتین
25 دی 90 12:14
ای جونم چه پسمل نازی شده ماهان خان

راستی خوش به حال بابایی که پسرش اومده بود پیشش منم از خدامه 1روز آرتینمو بیارن شرکت


آخی نازززززززززززززززززززززی
مامان آريا
25 دی 90 13:05
سلام عزيزم ماهانيه خودم خوبه ماماني چرا قالبتون رو عوض كردين
مامان دوقلوها
25 دی 90 13:27
اي جانم چه حالي كرده پسرمون. خوش به حالش منم از اون پيراشكي هاي ماهان پز مي خوام خدا حفظش كنه ايشالا عزيز دلم رو ما هم آپيم بدو بيا
مامان رها
25 دی 90 13:45
عزیزم سلام کارمند کوچولو ماهان جون باید به این مامانت افتخار بکنی که اینقدر شما رو خوب تربیت کرده
مامان آرتین
25 دی 90 16:21
آفرین به این کارمند کوچولو که دل همه رو می بره راستی بازم لوگوی آرتین جون نیست
مامان کیارش
25 دی 90 22:21
سلام مامانی جونم
الهی قربون ماهانی برم که خیلی نازه
من هروقت پسرعموی کیارش ( امیرمحمد) رو که 20 ماهشه می بینم یاد شیطونیهای ماهانی می افتم و اونم فکر کنم وقتی اندازه ماهانی بشه دست ماهانیو از پشت ببنده
از دور میبوسمش عزیزم


مرسی عزیزم لطف داری
asal
26 دی 90 7:56
آفرین به این کارمند زرنگ
آکام
26 دی 90 8:28
خدا این پسر مودب وبا وقار را حفظ کنه ما دوستت داریم ماهان جان
مامان حسین
26 دی 90 10:35
قربون این کارمند کوچولوی خوشتیپ برم.
بوسسسسسسسسسسسسسس


فداااااااااااااااااااات بشم عزیزم
مامان پریسا
26 دی 90 12:11
گل پسر قند عسل میره سر کار.
خسته نباشی .
چه عکسای نازی دست مامانی درد نکنه.
ای شیرین زبون.
رفتی سراغ لوازم مامانی!!!


چیکار کنیم دیگه
مامان یسنا
26 دی 90 16:41
آفرین به این بچه مودب راست گفته دیگه بله درسته!!!!!!!!
معصومه مامان سهند
26 دی 90 16:43
فدات بشم عسل خاله با این قیافه ناز و بامزه ات، عکسهات خیلی نازن مثل خودت


مرررررررررررررررررررسی عزیز دلم
مامان ملی
26 دی 90 16:53
عزیزممممم. افرین به تو که انقد مودب و اقایی .بوس


قربوووووووووووووووونت عزیزم
مریم مامان درسا
27 دی 90 1:45
سلام ماهانی جونم
خوبید؟کجایید؟
خوبیم عزیزم
سمیه : مامان مسیح مقدس
27 دی 90 3:59
سلااااام نرگس جونم...خوبی ؟ خوشی عزیزم ؟ وای چه ماهانی ناز شده تو عکسا...مث همیشه... تو اداره پس حسابی دلبری کرده ...ها... خوب شد نخوردنش...اخه ماهانی حسابی خوردنی شده راستی نرگس جون...میشه ادرس وب انار جون رو به من بدی ؟
مادر کوثر و علی
27 دی 90 7:10
خدایا بگذار هر جا تنفر است بذر عشق بکارم ، هر جا آزادگی هست ببخشایم و هر جا که غم است شادی نثار کنم. الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدلی، همدلی کنم ،بیش از آنکه دوستم بدارن دوست بدارم زیرا در عطا کردن است که ستوده می شویم و در بخشیدن است که بخشیده می شویم...
مريم مامان ماهان
27 دی 90 7:31
سلام عزيزم شما و ماهان خوب هستيد ؟ اي جان چه پيراشكي هايي شدن ها اين پيراشكي ها خوردن داره
فرشته مامان امين رضا
27 دی 90 9:56
سلام عزيزم ماهان جون چه آقاوبزرگ شديآفرن كه كلاس ادب راانداختي آشپزيم كه ميكني قربونت برم مي بوسمت
آکام
27 دی 90 10:42
سلام ایزد منان این پسر مودب ونازدار وبا هوش را در پناهش نگه داره از طرف همه ما نازنین پسرو ببوس
مامان سانای
27 دی 90 11:39
چه کارا که نمی کنه این نازدار .


قربونت برم عزیزم
مامان سارا
27 دی 90 12:30
چه كارمند كوچولوي نازي . عكسهاش خيلي بامزه بودن سرآشپز هم كه هستي ماهان جون
مامان اشكان
27 دی 90 15:54
واي خاله فداش شه كارمند كوچولورو
مامان صبا
28 دی 90 8:01
سلام عزیز دلم خوبی دلم براتون خیلی خیلی تنگ شده ماهانی جونم خوبه؟ الهی فداش بشه خاله با اون عکس خوشگلش خیلی نازی ماهانی هزار ماشاءآلله
مادر کوثر و علی
28 دی 90 11:02
سلام عزیزم مرسی که پیش ما هم میای خوشحالمون میکنی با نظرات خوشگلت ماهان جونمو هم ببوس
مامان نيما
28 دی 90 12:21
عزيزم واسه خودت مردي شدي ها.مي بوسمت
مامان پرهام
29 دی 90 15:32
سلام چه پسر هنرمند و فعالیراستی از انار کوچولو چه خبر؟ براش خیلی دعا می کنم ایشاللا زودتر خوب خوب بشه
مامان آرمان
29 دی 90 22:01
سلام. بازم مثل همیشه عکسهای ماهان جونم خیلی قشنگه.البته ناگفته نماند که پسر خوش قیافه ای هم هست. از اون پیراشکی ها برای ما هم درست میکنی ماهان جون؟ بچه ها ورز دادن خمیر را خیلی دوست دارند و خیلی لذت میبرند و ساعتی را بهاش سرگرم هستند.بهترین روش همین هستش که مادرها بچه هاشون را در تهیه غذا با خودشون همراه کنن.آفرین به شما و افرین به پسر خوبمون ماهان جون
مامان آرمان
29 دی 90 22:05
آفرین صد افرین به پسر مودب که نمیگه آره و بلند میگه بله


ممنونم عزیزممممممممممممم
مامان محمد رضا
30 دی 90 3:24
..ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ ..............................@@...............ღ♥ღ
asal
30 دی 90 8:26
salammmmmmmmmmmm
شیما
30 دی 90 19:09
cheghad khordaniii shooodeee azizaaaaaaaaam
مونا ( مامان النا)
1 بهمن 90 1:02
خاله قربون اون شکل ماهت بشه دلم برات تنگ شده بود ماهان خاله عسللللللللللل خاله تو و مامان مهربونت رو میبوسممممممممم
بانو
2 بهمن 90 13:48
سلام عزیز دلم ، سلام عمر بانو . ممنون که به ما سر زدی و افتخار نفس کشیدن تو هوای بهشتیت رو نصیبمون کردی . خوشحالم که با یه مامان آسمونی دیگه آشنا شدم . خیلی بهمون لطف داشتی عزیز دلم . الهی که خدا روح پدر و مادر بزرگوارت رو غریق رحمت بی انتهای خودش بکنه . الهی که صبر ، روزی هر روزه شما از سفره الهیش باشه . الهی که خدا سایه شما دو تا آسمونی رو بالای سر ماهان جون حفظ کنه . الهی که ماهانتون صد و بیست ساله بشه . الهی که مرد شدنش رو ببینید . الهی که دامادیش رو ببینید . الهی که مو سفید کردنش رو ببینید . من دیوونه بچه هام . خصوصا پسر کوچولوها ... دعا کن بچه اولم پسر بشه ... تا منم مثل تو این لذت رو تجربش کنم . افتخار میکنیم که ما رو لینک میکنی . ما هم در وبلاگ اصلی به پاس این بزرگواری شما و ماهان جون رو تو لیست دوستامون ثبت میکنیم . بازم پیشمون بیا . دلمون تنگ نبودنت میشه ...
مامان دیانا
3 بهمن 90 13:46
سلام به ماهانی و مامانی عکسهاش فوقالعادست عزیز دلم دوستت دارم چقدر کمک مامانی می کنی پسر نازم آفرین
ملی مامانه میکاییل
3 بهمن 90 17:37
چقدر اون عکسه که می چرخه رو دوست دارمممم
مامان سارا و اميرمحمد
5 بهمن 90 14:58
فدات شيرين زبونيات . هزارتابوس از راه دور واست فرستادم.


قربون مهربونیت عزیزم
aida
7 بهمن 90 21:23
Momkene maskhare be nazar biad, vali vaghan ettefagh miofte! Mikhai
surate kasi ro ke vaghan duset dare bebini? Ino be 10 nafar befrest
bad boro be addresse http://amour-en-portrait.ca.cx/ (in ye bazie
faransavie). Surate kasi ke duset dare zaher mishe! Khatare surprise
shodan (taghriban 90% shabihe)!"

Man khastam in bazio dor bezanam mostaghiman raftam be un address goft
intori nemishe! Baiad be 10 nafar befrestish! Nemidunam cetori fahmid,
amma majbur shodam in karo anjam bedam bebinam kar mikone


چشم حتما میرم
مامان آناهل
8 بهمن 90 20:06
وای عزیزم ماهان دلم برات تنگ شده بود . ممنون بهم سر زدین راستش مشغول یه کار جدیدم . فرصت نمیشه زیاذ نی نی وبلاگ بیام . دوستون دارم .ایشالا باباجی هم ارشد قبول شه .


ممنونممممممممممممممم
الهام (مامان لنا)
16 اسفند 90 22:23
ای جون چه مهندس خوش تیپیه این عسل خاله