ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

تولد هامان عزیزم ..........

1390/12/27 1:22
نویسنده : مامان
2,272 بازدید
اشتراک گذاری
نایت اسکین


هامان جون

شکلک های رمیــ ـنآچه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوب تر که دنیای مامان و بابا شدی شکلک های رمیــ ـنآ



شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآتولدت مبارکشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ
ای گل گلدون من
هزار سال زنده باشی

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ


شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآمیلادت ای عزیز تر از جـان خجسته باد!شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ
در مقـدمت غــزل به ترنم، نشسته باد!
…….تولد تو مــــبارک! بروی تو
دروازه های غم به چنین روز بسته باد!




تولد تولد تولدت مبارک

 

مبارک مبارک تولدت مبارک

 

بیا یه آرزو کن ؛بعدش شمعاتو فوت کن

 


هامان جون


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان هامان
27 اسفند 90 7:41
سلام عزیزم ممنون از لطفت امیدوارم ماهان جون و مامان و باباش هم همیشه زنده و سالم و شاد باشند در آغاز بهار طبیعت بهترینها رو براتون آرزومندم
شیدا مامان پارسا
27 اسفند 90 15:16
سلام نرگس جونم.ماهانیم چطوره میبوسسسسسسسسسسسمش سال نوتون مبارک.
الهام (مامان لنا)
27 اسفند 90 16:07
عزیزم تولدت مبارک
مامان پریسا
27 اسفند 90 17:32
بوی جان می آید اینک از نفس های بهار دستهای پر گل اند این شاخه ها بهر نثار با پیام دلکش"نوروزتان پیروز باد" با سرود تازه ی "هر روزتان نوروز باد" شهر سرشار است ازلبخند,از گل,از امید تا جهان باقی ست این آئین جهان افروز باد...
مامان امیرعلی
27 اسفند 90 18:04
سلام.سال نو پیشاپیش مبارک.میشه کد لوگو وبلاگتون رو بدین؟
مامان غزلی
27 اسفند 90 18:47
سلام گلم فدات بشم خانومی که همیشه منو یاد میکنی به به ،عجب روزی من نشستم پا سیستم ببین تولد ماهان جونم هس الهی قربونه خاله کومچولوم برم من چه آقا شدی ماهان جونمــــــــــــــی نرگس جونم یه ماچ شکلاتی از طرف من بکن ماهان جونمی دلم خیلی براتون تنگیده بود بخدا یه ذره وقت نمیکنم بشینم اینجا از یه طرف غزل پیش دبستانی داره ازیه طرف کارای محمد طه الان هم تازه از کارای خونه فارغ شدم خیلی دوستون دارم مواظب خودت باش خانومی بوس بوس تا بعد
سیدمهدی
2 فروردین 91 14:52
سلام درسته که تو لیست فراموش شدگانتون قرار گرفته ام .اما هرکجا که هستید امیدورام سال خوب و پربرکتی داشته باشید عیدتون مبارک
abtin kiani
6 فروردین 91 0:30
می بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــوسمتون
مامان وانیا
14 فروردین 91 23:19
وای هامان جونم منو ببخش که خیلی دیر اومدم و به تولدت نرسیدم هزار هزار بار تولدت مبارک