ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

♥ کوچولوی من عاشقتم ♥

1391/1/17 18:39
نویسنده : مامان
2,277 بازدید
اشتراک گذاری

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


شکلک های مهساچند روزه هوا گرم شده لباسهای استین
کوتاهت رو بیرون آوردم و تنت کردم عادت نداشتی
و میگفتی مامانی این خوب نیست دستام بیرونه اینو عبض کن

وای من عاشق لختی پوشیدن بچه ها هستم ....
                                  شکلـــکــــ هایــــ مهســــا

شکلک های مهساپیشرفت زیادی تو خوندن کلمات کردیم یه روز که من
یادم میره خودت میگی ای وااااااااااای اِموز درس نخوندیم
بعد کارتها رو میاری و از من دری میپرسی
بهم میگی مامانی
دگت (دقت) کن اشتباه نگیا ماهیهای عیدمون هنوز زنده ان هر چی که میخوری
براشون تو آب میریزی تا بخورن امروز هم چوب شور انداختی تا بخورن

                                   شکلـــکــــ هایــــ مهســــا
شکلک های مهساو اما خیلی بد غذا شدی خیلی کم غذا
میخوری گاهی اوقات بزور بهت غذا میدم
آش ؛ سوپ ؛ بادمجون ؛ عدس پلو ؛ دوست نداری

ولی کاهو ؛هویج؛بستنی ؛گوجه ؛ماکارونی ؛سیب زمینی ؛
ناگت میگو خیلی دوست داری
هنوزم عاشق گولوگولا هستی

گوشت رو هم تو دهنت اینقدر نگه میداری و میجویی که
رنگش میره و میندازی بیرون منم بهت کلک میزنم
و حسابی ریزش میکنم تا متوجه نشی و قورتش بدی 

                                  شکلـــکــــ هایــــ مهســــا
                                                
شکلک های مهساصبحها تا ساعت ٩:٣٠ میخوابی گاهی اوقات هم زودتر

ظهر ها بعد از اینکه ناهار خوردیم خودت میدونی
که وقت خوابه میری بالشت رو میاری و دراز میکشی

تازگیها عاشق کتاب خوندن شدی و باید روزی چند تا کتاب برات بخونم
عاشق کتاب نی می نی (می می نی ) هستی 
                                     شکلـــکــــ هایــــ مهســــا
و اما بازم درب بالکن باز شد وشیطنتهات رو شروع کردی

هر چی که دستت میاد میبری میندازی خونه همسایه ها
کوچیکتر که بودی اینقدر اسباب بازی مینداختی که همسایه
مون همه رو تو کیسه جمع میکرد و بهم میداد

دیروز هم دستمال کاغذی انداختی ........
عاشق ریز ریزکردن کاغذ ،دستمال کاغذی و روزنامه هستی 

                                    شکلـــکــــ هایــــ مهســــا
چند شب پیش رفته بودیم خونه دایی رابطه ات با نیکان خیلی
بهتر شده
با نیکان شروع کردین به ریز ریز کردن کف پوش کمد نیکان
داشتم تایپ میکردم اومدی بهم میگی مامانی داری ولباگم رو درست میکنی
وقتی میخوای بیای بغلم میگی مامانی ببین چقدر من کوچولوام ، جریه میکنم
خلاصه سیاستی داری که نگو ................
کاش منم از این سیاستها داشتم.............
                                   شکلـــکــــ هایــــ مهســــا
                                           
بعدا نوشت :
                                                
و اما جدیدا یه نی نی اومده که همه کارات رو به اون نسبت میدی
مامانی نی نی آشگالارو ریخت تو فرش
کتابای بابایی رو پاره کرد
هکی از اسباب بازیشو شیکوند
دهنش رو با آستینش پاک کرد
آب هیخت تو فرش
دستاشو خط خطی کرد
به مامانش گت (گفت) بی ادب


                                      شکلـــکــــ هایــــ مهســــا



    عشق من


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (59)

مامان امیرعلی
17 فروردین 91 16:30
خوشم میاد از بچه های با سیاست
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
17 فروردین 91 16:37
سلام ماهانی عاشقتم. اتفاقا ماهان من هم روز اولی که آستین کوتاه پوشید همش آستیناش رو میکشید تا بیاد به مچش برسه.آخرش تی شرتی که تنم بوده رو نشونش دادم تا راضی بشه. کتابای می می نی فوق العاده اند.ماهان هم تقریبا 12 جلدش رو داره. گولوگولا مقویه.حالا خوبه که ماهان میخوره.ماهان منم خیلی آجیل دوست داره. آفرین به این گل پسری و آفرین به این مامانی خوب .
مامان علي خوشتيپ
17 فروردین 91 18:00
منم عاشق اين كوچولوي باهوش و شيرين زبونم درمان بد غذاييش اينه كه يه چند روز بياريش پيش علي ، ببين چجوري اشتهاش وا ميشه.باور كن راست ميگم.چند نفر امتحان كردنا... اگه خواستي دستور دقيق شيريني آرد نخودچي رو بهت ميدم
مامان یسنا
17 فروردین 91 18:05
آخی چه بامزه ای تو خاله !!! چه درسی میخونی به ما هم بگو عزیزم که یسنا هم بخونه
مامان محمدرضا
18 فروردین 91 2:16
سلام سال نو مبارک و آپم
تینا
18 فروردین 91 11:39
سلام دوست خوبم چه عکس نازی انداختی از این گل پسر چه خوشتیپ شده الهی قربونت برم که همه چیو میندازی توی بالکن ...
مریم مامان درسا
18 فروردین 91 13:47
سلام عزیز عیدت مبارک ماهان جون ، نرگس جون عید شما هم مبارک،ایشالا سال خوبی داشته باشید قربون ایم کارات برم که اینقدر بامزه ای آخ گفتی ، بازم تابستون و لباسهای خنک :X
سنجاقک
18 فروردین 91 16:35
مريم مامان ماهان
19 فروردین 91 7:29
ماهان كوچولو عيدت مبارك عزيزم ايشالا سال خوبي در كنار پدر و مادر مهربونت داشته باشي منم عاشق لختي پوشيدنهاي بچه ها هستم
مامان آرتین
19 فروردین 91 9:53
ای جونم الهی من قربون این پسمل شیرین زبون وبانمک بشم که این همه نازه
ملی مامان میکاییل
19 فروردین 91 12:48
وای من ضعف می کنم کارای ماهانی شیرین زبون رو می خونم خیلی دوستش دارمممممممم .
مامان الی
19 فروردین 91 14:09
سلام عزیزم چه جیگری شده این ماهان خان خاله عزیزم ایشالا ساله خیلی خیلی خوبی در کنار مامان بابا داشته باشی. راستی یه خبر داغ تو وبلاگم هست حتما"بخون نظر بده .بووووووووووووووووس
مامان ماني جون
19 فروردین 91 15:46
فدات بشم من مهربون كه هر چي ميخوري به ماهي ها هم ميدي اما خاله جون دوستي خاله خرسه نكني ها
مامان ابوالفضل
19 فروردین 91 21:54
سلام عزیزم حسابی بزرگ شدیا خوب سر مامانیو گرم کردی دوستت دارم
نی نا مامی آدرین
20 فروردین 91 2:23
ماهان جونی عیدت مبارک عسلم
یه مامان (مریم)
20 فروردین 91 9:55
ای جانم نازی
نسترن
20 فروردین 91 10:32
جانم چقدر این پسر شیطون شده خوب اگه بچه ها حالا سیاست نداشتن که اینقدر شیرین نبودند ماهانی خاله عاشقتم با اون بامزه حرف زدنت مامانی لطفا عکس بیشتر بگذار مرسی
مامانی
20 فروردین 91 12:45
آخ گفتی منم که عاشق هوای گرم هستم از زمستون بدم میاد
مامان نازدونه ها
20 فروردین 91 12:49
سلام بر مامان وماهان جونم خوشم میاد ماهان جون یه زاپاسی تو خونه داره که همه ی شیطونیاشو بجون میخره ولام تا کام هم اعتراض نمیکنه وخودشو فدای ماهان میکنه!
مامان آتین
20 فروردین 91 13:04
سلام عزیزم سال نوتون مبارک قربون اون دگت کن گفتنششششششششش دلم بووووووووس خواست
abtin kiani
20 فروردین 91 16:41
ماهان جونم خیلی ماه شده ماشالله! شما هم خیلی زیبا ازش نوشتید چقدر بامزه حرف می زنه تازه شیطونی هاشو هم گردن دوست خیالیش(نی نی) میندازه! ازطرف من لپاشو ببوس عزیزم
مامان سارا
20 فروردین 91 16:48
اي جيگرشو بخورم من با اين حرف زدنش يعني من بايد دستم بهش برسه و يكم بچلونمش ميگم شما مگه كدوم شهرين؟
sara
20 فروردین 91 18:32
سلام عزیزم خوبی؟آخی اشکال نداره که بد غذا شده ماهانی لباساشم عادت پیدا میکنه به زودی و اینکه خیلی خوبه که با وجود نی نی میدونه چه کاری خوبه و چه کاری بد ای نشون از درک و فهم بالاشببوسش کلی
مامان امیر علی
20 فروردین 91 20:17
ماشاله که داری خوب و تند تند می خونی و اینقدر هم باهوش و شیطون شدی .امیر علی هم لباس استین کوتاه نمی پوشه .هنوزم فکر کنم کمی زوده .پسرم دیگه مردی شده ها خوش تیپ با اون کلاهاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان سانای
20 فروردین 91 23:21
شیرین زبون ،دگت کن چیزی نندازی خونه همسایه چون اونوقت گم می شن و تو جریه می کنی.
مامان نیایش
21 فروردین 91 9:30
الهی قربون اون حرف زدنت بشم من که این قدر با مزه ای ماهان جونی وای منم چه قدر انتظار کشیدم هوا گرم بشه لباس لختی تن نیایش کنم وای جالبه اونم عادت نداره تو خونه هم که هست همش میگه مامان یه چیزی روی این بپوش سردمه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه قدر خوبه بعد از ظهر ها میخوابی نیایش که ما رو بیچاره میکنه هر چی بهش میگیم میگه آخه آخه هنوز شب نشده که پسرک باهوش و شیرین زبون قدر مامانی رو بدون و از طرف من ببوسش یه بوس چاق! ولی دیگه نگی نی نی بوست کرد بگو مامان نیایش بود
سمانه مامان پارسا جون
21 فروردین 91 12:08
ماهان قشنگم قربونت برم با این صحبت کردنت خالهدلم واست ضعف رفت پسری تو هم مثه پارسای من عاشق ریز کردنه دستمالی میبوسمت خوشگلم
sima
21 فروردین 91 12:47
سلام قربون دگت کردن گل پسر ... شیطون بلا از کجا میدونی وبلاگ چیه آخه !!!
فهیمه مامان پرهام
21 فروردین 91 20:37
سلام و سال نو با تاخیر مبارک عزیزم پسرت خیلی شیرین شده ماشااله خیلی دلم براتون تنگ شده بود، بیاین پیشمون تا دلتنگی هام برطرف بشه ماهان گلمو ببوس مامانی راستی براش چی گرفتی؟ بن بن بن یا تراشه ها؟
محيا كوچولو
22 فروردین 91 0:09
سلام خاله چقدر از كارهاي نازدار مامانش كيف كرديم خيلي بامزه بود ايشالله هميشه سالم و شاد باشيد فرصت كرديد عكساي سفرم رو ببينيند
نسترن
22 فروردین 91 0:24
مامانی ما منتظر عکس بیشتریم
مامان نيروانا
22 فروردین 91 8:52
خيلي بامزه بود. درس خوندن و خيالپردازي و .... آفرين به ماهانِ كوشا و مامانش
مريم مامان ماهان
22 فروردین 91 10:36
سلام عزيزم ما خوبيم و سلامت . نمي دونم چرا نوشتنم نمياد ذهنم يه خورده شلوغه ولي هرجور شده بايد آپ كنم
آوين
22 فروردین 91 11:48
خوشگل خاله سلام قربونت برم تو هم كه مثل آوين مشگل داري با آستين لباسات
مامان آرمان
22 فروردین 91 12:00
سلام. مطالب چقدر خلاصه ولی زیبا مینویسید.تمام نکات در یک پست وجود دارند. در مورد لباسهای فصل گرم هم آرمان را بیرون نیبردم میگفت کلاه و شال نپوشیدم از بس عادت کرده بود که هر وقت از در بیرون میره اونها را فبلش بپوشه....
مامان حسین
22 فروردین 91 14:55
سلام ای جونم با این شیرین زبونیهات خاله خاله اون نی نی بیچاره کی هست که همه خرابکاریهاتو میندازی گردن اون
سحر مامان آراد
22 فروردین 91 15:35
واییییییییییی ماهان میخورمتااااااااااااااا قربون مهربونیات برم با چوب شور دادنتبه ماهی عزیز خاله چقده با مزه حرف میزنی جیگگگگررر من قبون شما برمممممممممم ای جونم مامانت چه عشقی میکنه
مامان سهند
22 فروردین 91 15:53
ماشاالله به این گل پسر آقایی شده برای خودششششش از حضور گرمتون و از همدردیتون ممنونم
مادر کوثر
22 فروردین 91 17:33
سلام عزیزم ماشالله به این پسمل شیرین زبون و خوردنی ببوسش
مامان وانیا
22 فروردین 91 20:37
چه حرف زدنش بامزه شده این پسر خوب مامانی تو کدوم مرحله ای چند تا لغت رو ماهانی یاد گرفته؟ در ضمن خصوصی داری
آتـــریـســـا جـون
23 فروردین 91 3:00
حال دنیا را چو پرسیدم، من از فرزانه ای گفت یا باد است، یا خواب است یا افسانه ای گفتم آنها را چه می گویی، که دل بر او نهند گفت یا مستند، یا کورند، یا دیوانه ای گفتم از احوال عمرم گو که بازم، عمر چیست ؟ گفت یا برق است یا شمع است یا پروانه ای
asal
23 فروردین 91 9:03
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هرآن خواهی برایت آن بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند
مامان علی خوشتیپ
23 فروردین 91 9:23
رمزو برات گذاشتم عزیزم ممنون از راهنماییت
آرتین خان
23 فروردین 91 12:27
آفرین به ماهان جون چقدر دوست داشتنی هستی عزیزم
مامان گیسو
23 فروردین 91 16:33
سلام دوست گلم خوبی ؟ قربونشششششش برم من جیگره به خدا یه صدقه بی زحمت براش بده می بوسمتون
آتـــریـســـا جـون
23 فروردین 91 19:54
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
مامان حسنی
23 فروردین 91 21:46
سلام قربون پسرباسیاست ودرس خونم بشم اینکه بچه ها کارشون را به یکی نسبت میدن طبیعیه ماهم این فیلمها داریم خیلی خنده ام گرفت ازکارای این گل پسربامزه خداحفظش کنه
مامانی شیما وحدیث
24 فروردین 91 1:14
وای خدا قربون ولباگ گفتنت که انقدر خوشمزه ای ای پسمل شیطون این نی نی بیچاره رو ازکجا آوردی که خرابکاریات ومیندازی گردنش
نازنین
24 فروردین 91 3:13
سلام عزیزم.ببخش دیر بهت سر زدم.النای من در عوض عاشق لباس استین کوتاه و تاپه وقتی میپوشه اول کلی خودشو جلو ایینه بر انداز میکنه و میرقصه.آح از دست شما بچه ها با این سیاستهاتون.به قول النا(غافل گیرمون میکنید.)
مامان پرهام
24 فروردین 91 10:01
سلام پرهام هم عاشق گوجه فرنگی و بستنی و می می نی یه
آزی مامان آرتینا
24 فروردین 91 11:21
منم لباسای تابستونی رو واسه بچه ها خیلی دوست دارم . بچه های الان از ما سیاستشون بیشتره
آتـــریـســـا جـون
24 فروردین 91 15:36
سـلام خـالـه جـون مـرسـی از ایـنـکـه اومـدی ایـن نـظـر لـطـفـتـه مممممممـنـون از مـحـبـتـت خـالـه جـون
مامان هامان
25 فروردین 91 9:50
الهی قربونت برم ماهانی با این شیرین کاریهات امیدوارم همیشه توی زندگی با عقل و درایت عمل کنی راستی هامان هم دست از لباسهای زمستونی (کاشن و سر منظور کلاهه ) برنمیداره مصیبت داریم توی این گرما عزیز دلم می بوسمتون
نسرین مامان هلیا
25 فروردین 91 19:42
ای جوووووووونم
مادر سامان
25 فروردین 91 19:47
عاشق اون سیاستتم ماهان جون راستی این بد غذایی و این بی رنگ کردن گوشت پرت کردن اسباب بازی و وسایلش چه قد مثل سامانه.
مامان نازدونه ها
26 فروردین 91 9:09
مامان آريا
26 فروردین 91 10:48
الهي قربونت برم من با اين كارايي كه مي كني من هنوز با آريا مشكل دارم وقتي آستين كوتاه تنش مي كنم با شلوارك كلي نق مي زنه كه اينارو نمي خوام دستام بيرونه برو بلندشو بيار قربونت برم كه تو خوبي و ني ني همش شيطوني مي كنه
سعیده مامان آرتین
26 فروردین 91 13:22
قربون شیرین زبونیات پسر شیطون بلا مامانی منم مثل تو عاشق بچه با لباس لختی هستم.
مامان پریسا
26 فروردین 91 14:46
ای پسر سیاست مدار نکنه تو هم میخوای رئیس جمهور بشی بوس برای ماهان جونم.