ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

پارک رفتن ماهانی.....

1391/2/7 8:30
نویسنده : مامان
3,141 بازدید
اشتراک گذاری


 شکلکهای جالب و متنوع آروین    

EmoPackv12_047.gifچند روز پیش رفتیم پارک لاله
هنوز مدت زیادی نگذشته بود که یه دفعه باد شدیدی
شروع شد تمام گرد و خاکها رو بلند میکرد pillao.gif

بهت گفتم ماهانی بریم گفتی هه ذره دیده بازی کنم
یهو شروع به گریه کردی گفتی مامانیpirata.gif تو چشمم آشگال هفت چشمم میسوزه

شکلکهای جالب و متنوع آروین
EmoPackv8_007.gifو اما تو کارهای خونه بهم کمک میکنی EmpPack3_35.gifمخصوصا تو درست کردن سالاد

خیارها رو خیلی با احتیاط با پوست کن پوست میکنی EmoPackv9_070.gif
بشقابها و لیوانها رو برام جمع میکنی
نقاشیت خیلی بهتر شده با خمیر چیزای خوشگلی درست میکنی
EmoPackv10_092.gifوقتی که سرفه میکنم با اون دستای کوچولوت میزنی پشتم

 شکلکهای جالب و متنوع آروین


EmoPackv9_004.gifهمچنان داستان نی نی و کارهاش رو برام تعریف میکنی


دیروز رفتیم فرهنگسرا ثبت نامت کنم خیلی خوشحال بودیEmoPackv10_079.gif
 به مدت ٥ دقیقه رفتی تو کلاس نشستی

همین که در باز شد و منو دیدی آنچنان گریه ای میکردی که نگو EmoPackv7_011.gif
بعد گفتی بریم کلاس خوب نیست
کلاس جیمیناستیک خوبه ........

                             182.gif

ماهانم:

EmpPack3_23.gifقلبم برای دوست داشتن تو ، لبام برای بوسیدن تو ،
EmpPack3_23.gifچشام برای دیدن تو و دستام برای نگه داشتن تو بوجود اومدن؛
EmpPack3_23.gifچون من فقط بخاطر تو ساخته شدم!!!!


عزیز دلم
                                          

 123.gifپی نوشت ١: دیشب پات به پای بابایی گیر کرد و محکم با صورت خوردی زمین
تو دستت هم بتمن و باز لایتر بود
بینی ات خیلی درد گرفته بود و گریه میکردی من به بابایی گفتم
خدا رحم کرد که بینی اش چیزی نشد

گفتی مامانی خدا رحم کرد بتمنم نشکست .......

                  
                       
                  
124.gifپی نوشت ٢ : در پی آموزش پس انداز هر چی که پول توی کیف
پولم هست رو بر میداری و تو قلکت میندازی و حسابی تو خونه مون سکه کمیاب شده

گل من     


قندک من

عزیز من

عسل من

ماهان من

جیگر من

ناناز من


نازدار من

خوش تیپ من

فندق من

لخت من

گوگول من

شکلات من

نمکدون من

شیرین من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (55)

آرزوهای رنگی
6 اردیبهشت 91 17:01
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید وبعد میتونید آنرا بخرید .کارهایم را در وبلاگم میتونید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید
تینا
6 اردیبهشت 91 18:15
ماهان جونم خیلی نازی عزیزم ... معلومه خیلی بهت خوش گذشته ها ... فدات بشم که انقدر به مامانت کمک میکنی
نسترن
6 اردیبهشت 91 20:14
چه عجب مامانی یک پست جدید گذاشتی ای جونم پسرم چقدر توی خونه باهات همکاری میکنه بس که ماه راستی عکساش خیلی قشنگه عکسای نقاشیهاش رو حتما بگذار عاششششششششششششششششقتم عزیزدلم
مامان سارا و اميرمحمد
6 اردیبهشت 91 20:39
چه عكساي نازي . مخصوصا اون يكي كه لخته و داره گريه ميكنه . البته ايشاءا... هميشه لبت خندون باشه. ماشاءا.. موهاي چتري خيلي بهت مياد.
آوين
6 اردیبهشت 91 23:03
چه پسر نازي وقتي به عكس اول وبلاگت نگاه ميكني و با اين عكساي جديدت مقايسشون ميكنم تازه ميفهمم كه چقدر بزرگ و آقا شدي
اعظم
6 اردیبهشت 91 23:18
سلام عزيزم ممنونم كه به يادمي انشالله هميشه در گكنار هم خوش و سلامت باشيد به حق امام زمان
مامان آبتین
7 اردیبهشت 91 2:48
هزار ماشا ا... گل پسر
مامان علي خوشتيپ
7 اردیبهشت 91 9:17
همين شيرين زبونياتو و قيافتو و كاراته كه خاله رو ديونه كرده هزار ماشاالله خوبيم عزيزم
مامان نیکانی
7 اردیبهشت 91 9:45
افرین ماهانپولارو جمع کن مامان بابارو پولدار کن به به چه پسر خوبیکه تو کارای خونه کمک مامانی میکنه افرین..همینجوری ادامه بده
sima
7 اردیبهشت 91 12:15
ماهان جون یادت باشه هرموقع به حرف مامانت گوش ندی ضرر میکنی این دفعه اشگال رفته تو چشمهای نازت ... ای جونم چرا گریه کرد؟ کلاس رو دوست نداره ؟
سمانه مامان پارسا جون
7 اردیبهشت 91 17:46
قربونت برم عزیز دلم با این عکسهای خوشگلت
ایشاا... که همیشه لبات خندون باشه و شاد باشی گل من


ممنونم دوست خوبم
عمه جونی
7 اردیبهشت 91 19:05
اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کنین منو با اسم وبم بلینکین و بگین تا لینکتون کنم مرسی
خاله ی ستاره
7 اردیبهشت 91 19:18
elahi khale ghorbunet bere ba in harf zadanet kash budi ta lopet o gaz migereftam eshgham
نسترن
7 اردیبهشت 91 23:33
مامانی خصوصی داری
نسترن
7 اردیبهشت 91 23:33
مامانی اسم کوچیکت چیه؟چند ساله ات دوست جونم؟
مامان گیسو جون
8 اردیبهشت 91 2:11
الهی من فداش بشمممممممممممم عاشقتم به خدا خاله جون قربون اون دستهای نازت که به مامانی کمک می کنی
مامان علی مرتضی
8 اردیبهشت 91 15:01
سلام به مامان ماهان وماهان عزیزم شرمنده که خیلی وقته بهتون سر نزدم اوضاع مارو که میبینید زلزله زلزله وزلزله اما بازهم امیدواریم ومیگیم خدا بزرگه. ماهانی خاله ماشالله ما نبودیم چه بزرگ شدی عزیزم خدا حفظت کنه.


خدا خودش کمک کنه


كاكل زري يا نازپري
8 اردیبهشت 91 18:33
آخييييييييييييييي عزيزم پس اندازم ميكني؟؟ ماشاالله مامان داره حسابي باهات عشق ميكنه خدا برات نگه داره هميشه شاد باشي
مامان حسین
9 اردیبهشت 91 0:08
مامان نسترن
9 اردیبهشت 91 0:34
آفرین ماهانی گل که به مامانش کمک می کنه


مرررررررررررررررررررسی
باباي سما
9 اردیبهشت 91 0:59
سلام
سال جديد رو به شما و آقا ماهان تبريك ميگم
ماشالله ماهان جان براي خودش مردي شده،خدا حفظش كنه
پارسال مامان سما اونو برد مهد كودك ثبت نام كرد ، ولي اون سه چهار روز بيشتر دووم نياورد و گفت مهد كودك رو دوست ندارم و هنوزم تا اسم مهد كودك مياد ميزنه زير گريه؛نمي دونم علتش چيه ولي انگار كه بچه ها مامانشونو از همه چيز بيشتر دوست دارن.
با اجازه ، به ماهم سر بزنيد.


چشم حتما میام ممنونم از حضورتون
مامانی شیما وحدیث
9 اردیبهشت 91 1:56
وای قربون اون شیرین زبونیت بشم من خاله (هه ذره )
بچه راست میگه خدارحم کرد بتمنش نشکست
عکساهم خیلی خیلی قشنگ بودن .آدم دلش میخواد حسابی ازاون لپای نازن بوس بگیره .پس بووووووووووووووووس
درضمن حتما جیمناستیک ببرش


چشم عزیزم


مادر کوثر
9 اردیبهشت 91 8:37


پس انداز کردنتو عشقه
عکسات عالیه

عزیزم مواظب خودت باش کوچولوی ناز


ممنونم
مامان پریسا
9 اردیبهشت 91 12:49
خدا رو شکر که ماهانی با بتمنش چیزشون نشد
بچه ها که عاشق پارکن براشون مهم نیست اونجه سیل میاد یا زلزله. درسته ماهان جون؟
پس حسابی داری کارای خونه رو یاد میگیری. آفرین به شما


بله دیگه یه کار درست انجام میده صد تا خرابکاری
مامان ابوالفضل
9 اردیبهشت 91 13:46
سلام سلام سلام
عزیز دلم
خوب شد بتمنت نشکست گلم
فرهنگسرا هم مثل کلاس جیمناستیک خوبه ها
بوسهای زیاد از ماهانیه گل


ممنونم ندای گلم
مامان رها
9 اردیبهشت 91 15:44
آفرین به ماهان جون مهربون که تو سالاد به مامانش کمک میکنه کاش بزرگ که شد به همسرش هم کمک بکنه
asal
9 اردیبهشت 91 17:25
هزار تا.
دایی بنی جون
9 اردیبهشت 91 19:44
سلام الهی به ماهانی عزیز که کمک مامانی می کنه بسیار مطلب زیبا و پر احساسی بود و امیدوارم همیشه شاد و پر احساس در کنار هم زندگی کنید. . منتظر حضور گرمتان هستیم
فرشته مامان امین رضا
9 اردیبهشت 91 22:41
سلام عزیزم

خداحفظش کنه این بانمک ماهانیببوسش ازطرف من.
عکساشم مثل همیشه ز یبابودن


ممنونم
مامان ارتین
10 اردیبهشت 91 10:26
ای جون عزیزم الهی من قربونت بشم که اون بتمنت این همه برات عزیزه راستی عزیزم راستشو بگو از کدوم سکه ها ماهانی داره پس انداز میکنه من بانک مطمئن سراغ دارم راستی مامان جون چرا برا پسملمون عینک آفتابی نمیزاری تا هم دختر کش بشه وهم چشمای خوشگلش دیگه خاک نره
مامان آريا
10 اردیبهشت 91 11:52
الهي خاله قربونت برم من بينيت خيلي درد گرفته جيگرتو كه خدا رحم كرده بتمنت نشكسته عكسات همشون معركه بودن قربونت برم من خصوصي
مامان نيما
10 اردیبهشت 91 16:04
خوشكلم آفرين كه به مامان جونت كمك مي كني
مامان آرمان
10 اردیبهشت 91 22:21
سلام.. موهای ماهان جون هم مثل آرمان لخت هستش و ما همیشه تقریبا مجبوریم موعاش را چتری بزنیم...این اواین اشتراک این دوستان دوم ایم بچه ها از صبح تا شب تو پارک باشند اصلا خستگی ندارند چقدر خندیدم از صحبت و عقل ایم کوچولو که عروسکش را به خودش ترجیح داده و خراب نشدن اون براش مهمتر از پای خودش بوده اون عکس لختش واقعا خوردنیههههههه امیدوارم در کلاسش موفق باشه
مامان پریسا
11 اردیبهشت 91 0:21
سلام. ما با سفر نامه برگشتیم. خوشحال میشیم تشریف بیاریرد.
مریم مامان درسا
11 اردیبهشت 91 1:57
سلام نرگس جون وای خیلی بامزه س خیلی هم خوردنیه قربونت برم من که کمک مامانی میکنی عزیزم
مامان طاها
11 اردیبهشت 91 2:08
خوبه دیگه پس با این وجود به قول معروف شما رو خوب حاجی میکنه زود زود ایشاالله با این پس انداز کردناش دوست دارم ماهان جووووووووووون
آکام
11 اردیبهشت 91 11:41
سلام ماهان جون سلام خاله من با تاخیر فراوان امدم امیدوارم خوش وخرم باشید
mamane radin
11 اردیبهشت 91 12:55
سلام به ماهانی زرنگ خاله. افرین که از الان داری پس انداز میکنی برای آینده. راستی عززم بیشتر مواظب خودت باش باشه خاله؟ میبوسمت.
مامان نیایش
11 اردیبهشت 91 17:52
قربون اون چشای خوشگلت بشم که آشگال رفته توش
مرسی که به مامانی کمک می کنی خیلی پسر خوبی هستی شما
الهی الهی نیایش هم دقیقا این کا رو میکنه می زنه پشت من وقتی سرفه ام میگیره و وقتی هم گریه میکنه و بغلش میکنم آروم و تند تند با دستش می زنه
پشتم مثل کاری که خودم باهاش میکنم
خدا رو شکر که بینی ات نشکست بت من فدای اون سرت جیگر
عکس هات هم خیلی خوشگله مخصوصا که مامانی هم همشون رو خوشگل تر میکنه دست مامانی درد نکنه واقعا عزیزم لختیت رو هم دیدیم هاسالم باشی همیشه


ممنونم عزیز دلم با نظرهای خوشگلی که میدی و حسابی ما رو خوشحال میکنی
مامان نازدونه ها
11 اردیبهشت 91 18:25
خدا خیلی رحم کرد که صورت ماهان جون آسیب ندید وازون بیشتر رحم کرد که بتمن چیزیش نشد الان دیگه میدونم ماهان جون اشگال هفت رو با چه لحن وتن صدای قشنگی گفتتش
فرزانه مامان ستایش
11 اردیبهشت 91 18:41
ای جون دلم که به فکر بتمنش هست .. شکر که به خیر گذشته
مامان آتین
11 اردیبهشت 91 23:43
از دست این ماهانی بلا با این شیرین زبونیااااااااش کلی به خدارحم کرد گفتنش خندیدم عکسا هم خیلی قشنگ بودن بووووووس
محيا كوچولو
11 اردیبهشت 91 23:46
بازم ماهاني و شيرينكاريهاش مگه ماهاني براتون پولهاتونو پس انداز كنه خالهعكساي بانمكي
مادر کوثر
12 اردیبهشت 91 10:34
ماشالله به این گل پسر نانازیییییییییییییییییی
مونا (مامان النا)
15 اردیبهشت 91 12:02
جیگرتو بخورم من عسل خاله معلومه نی نی بعدی دخمله که تو اینقدر به مامان جونت کمک میکنی خیلی عسل شدی هااااااااااا خیلی دوست داریم عشق خاله یه ماچ گنده از طرف منو النا
مامان سویل
17 اردیبهشت 91 9:53
ما شا الله ماهان خیلی بزرگ شده خده حفظش کنه
ستاره زمینی
17 اردیبهشت 91 15:41
سلام به روی ماهت ماهان جیگری
نی نا مامی آدرین
17 اردیبهشت 91 16:55
قربون این پسر خوب و مهربون خدا تورو واسه مامان وبابا حفظ کنه سایه اونارو هم از بالای سر تو زیبا کم نکنه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 اردیبهشت 91 20:38
به به پسرمون چه کارای قشنگی یاد گرفته. عکساتم که حرف ندارن.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 اردیبهشت 91 21:34
عسلم هوا خوب شده و دیگه یه عالمه میری پارک
مامان آبتین
23 اردیبهشت 91 9:16
سلام روز مادر مبارک عزیزم
مامان وانیا
28 اردیبهشت 91 20:12
وای قربون اون حرف زدن خوشگلت خیلی وقت بود نیومده بودم دلم تنگ شده بود
maman ashkan
1 خرداد 91 18:03
khoda madart ro biamorzee khanoomi va pesaret ro barat hefz kone
مامان نسترن
4 خرداد 91 13:14
امشب رو ازدست نده مامانی . واسه همه دعا کن و ازآخر آرزوهای قشنگتو بده دسته فرشته ها تا ببرن برسونن دست کسی که همیشه متظره ما باهش درددل کنیمو اونم روی همه غمامون خط بکشه و واسمون روی برگه آرزوهامون مهر تایید بزنه. شب آرزوها و روزای قشنگ رجب مبارک
سیدمهدی
7 خرداد 91 19:15
سلام پاک فراموشون کردیاااااااااااااااااااااااا