ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

سلام سلام صد تا سلام .............

1391/3/18 13:34
نویسنده : مامان
2,283 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین
سلام به همه دوست جونای خودم
الهی حال همه شما خوب باشه وهمیشه خوش و سلامت باشین
شکلکهای جالب آروین واااااااااااااااااااااااای چقدر دوست خوب داشتم که مدام جویای
حالم شدن
واقعا از دیدن این همه کامنت شوکه شدم از همه شما ممنونم

 
خیلی وقته نبودم تا حالا سابقه نداشته دلم برای همه شما
تنگ شده بود
برای مهربونیاتون ، حرفای قشنگتون ،
وب های خوبتون ، خلاصه برای همه چی
خوشحالم که باز دوباره
برگشتم و باز دوباره میتونیم با هم باشیم

از راه دور روی گل همه مامانها و نی نی های نازشون رو می بوسم    

شکلکهای جالب آروین



شکلکهای جالب آروینواما دوری از نت چند دلیل داشت
اولا یه خورده حال ندار بودم
دوما نت نداشتم
سوما نداشتن حوصله
ولی به لطف خدا همه اینا حل شده و بازم مثل سابق با وب
نازدار مامانش
در خدمت همه دوستای گلم هستم 
 شکلکهای جالب آروین

خودمونیما دوری از نت باعث شد اعتیادی رو  که بهش
داشتم از دست بدم 



  شکلکهای جالب آروین
واما ................

دیگه نوبت رسیده به ماهانی خودم ..........

شکلکهای جالب آروین
   این روزا خیلی شیطونتر شدی طوری که من واقعا کم
میارم
داستان نی نی همچنان به قوت خود باقیست

روزای زوج میریم ژیمناستیک ، و چون ظهرش نمیخوابی از
ساعت ٧ شروع میکنی به نق زدن که من لالا دارم ، منو بلل کن،من
خسه شدم و.........منم حسابی سرت روگرم میکنم تا ساعت٨ که شام
میخوری و ساعت٩ دیگه میخوابی و منم یه نفس میکشم .........

و روزای فرد با زندایی ونیکان میریم پارک کلی اونجا بازی میکنین
من و زندایی هم تو چمنها میشینیم و کلی حال میکنیم

شکلکهای جالب آروین

http://up.patoghu.com/images/r8h4gt7xg3ve9nohvu4s.gifحالا یه کم از کارهایی که میکنی ........

وقتی میخوری زمین و جاییت زخمی میشه میگی
مامانی ببین دربِ داغون شدم

آب که میریزه میگی مامانی ببخشید من آب و ریزیدم
آدامست رو قورت دادی گفتم اگه قورت بدی آدامسه میره
تودلت وکرم میشه
اومدی گفتی مامانی نی نی آدامس
رو قورت داد تو دلش کِ رِ م شد

http://up.patoghu.com/images/628j6vifyq8gfz3g3.gifوقتی میخوای سی دی برات بزارم میگی مامانی
بزار انتباخ کنم
خوراکی که خیلی دوست داری رو به کسی
نمیدی من که خسیس نیستم  شاید به ....

جدیدا آشغال خوراکیهات رو میری توی بوفه میزاری اینم یه مدلشه ......

شکلکهای جالب آروین


تکی گل یکی یکدونه من
تویی عزیز خونه من
با رنگ چشمات روشنی
تو قلب دُردونه من
وای اگه من چشمات و نبینم
اون روی زیبات و نبینم
میدونی قلبم میگیره
اگه قدر رعنات و نبینم
ماهانی خیلی دوست دارمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



عسل مامان


اینم آشغالهای توی بوفه

آشغال بوفهشکلکهای جالب آروین


 دوچرخه ای که نیم ساعت نشده که سرنگون شد
ماهان و دوچرخه شکلکهای جالب آروین




قربونت برم عزیزم شکلکهای جالب آروین

ماهان جووونم شکلکهای جالب آروین


عشقمشکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (63)

شیدا مامان پارسا
17 خرداد 91 18:17
سلام نرگس جونم خوش اومدی دلمون برات حسابی تنگ شده بود. ماهانی رو ببوسسسسسسسسس
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
17 خرداد 91 18:38
سلاااااااام عزییییییییییزم دلم براتون یه ذره شد مامانی ، ماهانی رو از طرف من محکممممممم ببوسش
مامان نيما
18 خرداد 91 9:58
سلام عزيززززززززززمممممممممم.چه عجب اومدي به وبت يه سري زدي نگرانت شده بودم .ماهان جون حالش چطوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فهیمه
18 خرداد 91 10:09
سلام عزیزم خوبی؟ ببخش که من یه مدت کم پیدا بودم چه خوب که حالا بهتری عزیزم.... قربون اون ماهان جون با اون انتباخ کردنش وای من عاشق این چپکی حرف زدنشونم میگم چه خوب که می برینش اسکیت... پرهام هم خیلی دوست داره منم باید به فکر بیفتم اما من فکر می کردم از 4 سالگی باید برم سراغش... اصلا" برا این سن هم کلاس هست مگه؟
sima
18 خرداد 91 11:37
سلام خیلی خوشحالم که دوباره اومدی ماهان جون هم روز بروز تو دل بروتر و جیگرتر میشه...
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 خرداد 91 14:29
خدا بد نده دوست جونم. خدا رو شکر که برطرف شد. دلمون براتون تنگ شده بود. و اما آقا ماهان مثل اینکه از این بچه هایی هستی که خیلی زود اسباب بازی خراب می کنن. آره خاله جون. دوست دارم
باباي سما
18 خرداد 91 15:05
سلام اميداوارم كه بعد از چند وقت خستگيتون در رفته باشه و انرزي گرفته باشيد،به ماهان سلام برسونيد و بيشتر ازش بنويسيد
مونا ( مامان النا)
18 خرداد 91 18:54
سلام به عزیزای دلم دلمون براتون یه ذره شده بوداااااااا ما هم نبودیم خیلی وقته تهران بودم تازه برگشتم اصفهان روی ماهتونو میبوسممممممممممم
مرد کوچک من
18 خرداد 91 23:32
سلام عزيزم خوش اومدي به خونه خودت همه ما ديگه يه جورايي به اين جا و خاطراتش و دوستامون حس وابستگي داريم... نميشه تركش كرد ماشالا مردي شده واسه خودش با اين كاراشو و حرفاش
سمانه مامان پارسا جون
20 خرداد 91 1:07
سلام نرگس جون خوبی؟ کجایی عزیزم دلمون تنگیده بود خذا رو شکر که حالا همه چیز برطرف شده ایشاا... همیشه شاد و شلامت باشید عکسهای ماهان جونمم خیلی ماه بود ببوسش از طرف من این جیگرو
مامان علی خوشتیپ
20 خرداد 91 9:19
هوراااااااااااااااااااا ماهانی و مامانی برگشتن ماشاالله ماهانی قد کشیده هاقربونش بشم.ببوسش محکمممممممممممممممممممم
مامان ابوالفضل
20 خرداد 91 15:58
سلامممممممممممممممم وای که کجا بودی؟! چقدر دلم براتون تنگ شده بود اینبار هم با ناامیدی اومدم سرزدم با دیدن یه مطلب جدید خیلی خوشحال شدم عکسها مثل همیشه نانازین ماهانی و از طرف من ببوس
مامان امیر علی
20 خرداد 91 17:37
خوشحالم دوباره شما را می بینم دلم براتون تنگ شده بود .دوستان مجازی هم عالمی داره پسر گلم ماشاله شیطون و ورزشکار خودم بوس
مامان نسترن
20 خرداد 91 18:53
سلام دوست جونم. منم مثل تو توی ترک بودم. و کلی گرفتاریای رنگارنگ. خوش اومدی
سمیه (مامان مسیح مقدس)
21 خرداد 91 3:19
سلاااااااااااام به نرگس نازنینم خودم...خوبی عزیزم..؟ حال و احوالت کلا چطوره ؟ سر حالی ؟ خوشی ؟ الهی من قربون این پسملمون برم...چقده با نمک شده....معلومه حرف زدنش هم بهتر شده.... دلم براتون خیلی تنگ شده....دوستتون داریم.. ماهان ناز منو ببوسی هااااا
زهره مامان هلیا
21 خرداد 91 12:19
ماهانی من عاشق حرف زدنتم انتباخ خیلی بهم حال داد کاش هلیا هم مثل تو حرف بزنه اون وقت درسته قورتش میدم البته تو پیشم نیستی وگرنه تورم درسته قورت می دادم
مادر کوثر
21 خرداد 91 15:11
مامان پرهام
21 خرداد 91 16:13
خب دیگه پسرتون داره مردی می شه واسه خودش
فرشته مامان امین رضا
21 خرداد 91 19:13
سلام گلم خوشحالم که اومدی ببوس این شیطون نازتوعکساشم که عالین. بیاپیشمون
مامان ثنا
21 خرداد 91 20:50
سلام خوش آمدید دلمون براتون تنگ شده بود. ماهان جون از طرف ما ببوسید
مامانی فری
22 خرداد 91 0:15
سلام عزیزم چطوری با بچه داری خوش میگذره میدونم وقتت کمه ولی میخواستم دعوتتون کنم بیاین به وبلاگم اخه جشن دندونی داریم یادت نره منتظرت هستم
نسيم-مامان آرتين
22 خرداد 91 9:43
عزيزم خوش اومدي نميدونم چرا ناف همه مارو بانگروني بريدن اما من گفتم حتمامسافرت توپ رفتين (دوردنيا-اروپا-تايلند....) راستي ماهان جون خيلي دوست دارم دلم براي اون حرف زدناي خوشملت تنگ شده بود
مامان دیانا
22 خرداد 91 13:13
سلام خانمی خدا نکنه حال ندار باشین بلا به دور همیشه شادابی و سلامتی باشه ماهان عزیزم هوای مامانو بیشتر داشته با ش ولی منم همین حالتو دارم خیلی حوصله وبلاگو دیگه ندارم
مامان آرمان
22 خرداد 91 23:07
سلام خوشحالیم که اومدید و بازم مطالب جالب و عکسها نازداری را گذاشتید.
مامان آريا
23 خرداد 91 10:30
آخ كه چقدر دلمون براتون تنگ شده بود خدارو شكر كه تمام مشكل از نداشتن نت و كم حوصلگي و كسالت همه بر طرف شده و مارو از دلتنگي درآوردين خاله قربونه حرف زدنت برم من عكساتم مثله هميشه ناز و جيگر و خواستني
مامان آريا
23 خرداد 91 10:30
براي برنده شدن آريا نيازمند ساپورت شما دوستاي گل هستيم تا آريا بتونه راي بياره پس مثله هميشه مارو تنها نذارين و كمك كنين تا شايد اينبار آريا برنده بشه و حد نصاب راي رو بياره اونايي كه آريا رو دوست دارن همين الان موبايلاشون و بردارن كد 1085 را به شماره 20001124 پيامك بزنن زياد وقت نداريم فقط فقط براي ياري آريا يك هفته مهلت باقيست پيشاپيش از همكاريتون خيلي خيلي خيلي ممنونيم
نسترن
23 خرداد 91 11:18
به به چه عجب حالا حالت بهتره چطوری تنبل خانم نمیگی ما دلمون برات تنگ میشه
الهام مامان لنا
23 خرداد 91 12:40
خوشحالم حالتون خوبه ترک اعتیاد خوب ن......ت ماهانی رو
مامان پارساجونی
23 خرداد 91 23:35
سلاااااااااااااااام.چطورین؟ما بازم برگشتیم.بهمون سر بزنین.ماهانم ببوسین
مادر کوثر
24 خرداد 91 17:56
مامان نیایش
25 خرداد 91 11:17
سلام عزیزم خوش اومدی دلمون براتون حسابی تنگ شده بوداااااااااااا ماهانی هم برای خودش مردی شده خیلی عکس هات هم قشنگ بود عزیزم دلم باز شد دیدمت
ملی مامان میکاییل
25 خرداد 91 11:52
دلم واسه ماهانی یه ریزه شده بود به خدااااااااااااااااا عزیزممممممممممم فدای خودتو و اون نی نیت
مامان سهند
25 خرداد 91 13:20
مامانی خصوصی داری
مامان مانی جون
25 خرداد 91 13:59
خدا رو شکر که خوبی ماشاالله ماهان جونم چه شیرین زبونی شده ها
مامان رادین
26 خرداد 91 12:02
واقعا که گل پسرت خیلی نمکه .خدا برات نگهش داره .خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
sima
27 خرداد 91 12:59
سلام خانومی خیالم راحت شد که حالتون خوبه . ماهان جون رو ببوس
بابای زهرا کوچولو
28 خرداد 91 2:46
مامان اراد
29 خرداد 91 18:02
سلام عزیزای من.خوش اومدین منم از دیشب مشرف شدم . کلات کو پس ماهانی. ماهانه و کلاهشااااااااااا
مریم مامان درسا
30 خرداد 91 4:20
سلام نرگسی خوبی ؟ چه خبرا؟ میای یه ساک ساک مسکنی میری دیگه ، خبری ازت نیست ماهان جونم چطوره؟ خصوصی داری
مامان حسني
30 خرداد 91 9:15
سلام رسيدن به خير خوبي خوشي ماهان گلم چطوره ماشالله به اين شيطونيهاش قربون شيرين زبونيش
asal
31 خرداد 91 13:20
سلام به روی ماه خودتون و ماهانتون.خدا را شکر که دوباره اومدید
آبتین گل پسر مامان
31 خرداد 91 16:19
سلام عزیزم خوشحالم که اومدی دلم واستون تنگ شده بود
مامان محمدرضا
1 تیر 91 13:55
سلام سلام ماهان جون رو مي بوسم.آپم
فهیمه
2 تیر 91 12:02
سلام عزیزم فکر کنم ماهان جون اسکیت میکنه درسته؟ لطفا" یه سر بیا و پستم رو بخون
کوثر آبجی کیمیا
2 تیر 91 16:18
خاله خوش اومدین سلــــام...................چه شیرینه این ماهانیهایشاللا هیچوقت دربِ داغون نشی خومشلم....راستی خاله برا کیمیا لوگو ساختم خواستین بذارینش تو وبتون
مامان پریسا
2 تیر 91 16:49
سلام نرگس جون. خوشحالم که برگشتی و دوباره برای ماهان جون مینویسی. دلم براتون خیلی تنگ شده بود. روی ماه ماهان جونو ببوسید
سمانه مامان پارسا جون
2 تیر 91 19:44
سلام عزیزم خوبی؟ ماهان گلم خوبه؟ خصوصی عزیزم
الهه مامان یسنا
3 تیر 91 11:10
سلام خیلی وقت بود نبودی منم خیلی وقت بود سر نزده بودم ببخش.. چه بامزه شده این گل پسر با حرفاش. عکساشم مثل حرفاش بامزه ان. راستی تا یادم نرفته بگم که تو rankpage google آمارت بالاست من 1 هستم و شما 2 حتما یه رنک پیج واسه وبلاگت بذار حیفه.
مامانی شیما وحدیث
3 تیر 91 18:33
سلام مامانی ماهان جونم منم حسابی حسابی دلم واستون تنگ شده بود . ماهانی ما چطوره ؟قربون اون انتباخ گفتنش برم من این اعیاد زیبا رو بهتون تبریک وتهنیت عرض میکنم . درضمن من تنبل بالخره آپیدم تونستی بیا
مامان سانای
4 تیر 91 8:40
چقد شیرین زبون شده الهی
مامان نازدونه ها
4 تیر 91 11:36
بودنت مبارکه عزیزم مراقب گل ÷سر ما باشید کمتر خودشو درب وداغون کنه جیگر خودشو ÷ست گرفتن تو عکسهاشو برم من
مامان نیایش
4 تیر 91 13:47
عیدتون مبارک دلمون براتون تنگ شده ماهانی مامانی رو ببوس بهش هم بگو تو رو ببوسه از طرف من نظر برات گذاشته بودم شاید تایید نگکردی هنوز عکس هاهم قشنگ بود دوچرخه ات هم
مامان نيما
4 تیر 91 15:56
ماهان جون با اين مامانت چرا دير به دير مياد برات مطلب مينويسه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
4 تیر 91 18:22
دلمون برات تنگ شده ماهانی و مامان ماهانی.
مامان رها
4 تیر 91 19:11
سلام عزیزم خدا رو شکر که خو بید نگران بودم ماهان جون رو از طرف من بچلون ببوسش
مامان آريا
5 تیر 91 11:54
ماماني سلام چرا باز پيداتون نيست آخه
زهره مامان هلیا
5 تیر 91 12:36
فدای پسمل شیرین زبون
مامان پرهام
5 تیر 91 19:46
سلام دیگه کلا کم می نویسید؟
asal
6 تیر 91 8:10
پرسیدم..... ، چطور ، بهتر زندگی کنم ؟ با كمی مكث جواب داد : گذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر ، با اعتماد ، زمان حالت را بگذران ، وبدون ترس برای آینده آماده شو . ایمان را نگهدار وترس را به گوشه ای انداز . شک هایت را باور نکن ، وهیچگاه به باورهایت شک نکن . زندگی شگفت انگیز است ، در صورتیكه بدانی چطور زندگی کنی .
مرد كوچك من
6 تیر 91 9:06
مهرناز مامان امین حسین
6 تیر 91 11:09
سلاممم خوبید عزیزم ممنون که بهمون سر میزنید منهم مثل شما اصلا حوصله و وقت نداشتم مطلب بزارم حتی به وب عزیزانم سر بزنم ولی دلم برای همه تنگ شده بود از روی ماهان گلم ببوس
مامان آتین
6 تیر 91 13:41
قربووووون اون انتباخ گفتن و آب ریزدم گفتنششششش شیرین زبون بلااااا بووووووووووس
مامان علی مرتضی
1 مرداد 91 15:32
سلام مامان ماهان جون ممنون که به ما سر میزنی منم حسابی سرم شلوغ بود شرمنده دیر اومدم ماجرای برنده شدن وشکستن پیاله ها جالب بود وخیلی خوشحال شدم که پسر گلتون قرآن میخونه ماشالله انشالله همه ی قرآنو حفظ کنه .خدا براتون نگهش داره