ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

این روزا............

1391/4/26 10:36
نویسنده : مامان
2,604 بازدید
اشتراک گذاری




این روزا سرم خیلی شلوغه برای همین کمترمیتونم بیام نت
تا برات بنویسم از کارات ؛از حرفهات ؛یه مدت که شروع
کردم به پاک کردن سبزی و فریز کردنشون 
که یه بار
سبزیها رو آنچنان به هم ریختی که میخواستم همه
رو بریزم بیرون
بعد میگی مامانی میخوام تُمت
کنم به من میگی مامانی چوباش رو نریز
دیده
دو بار هم نعنا گرفتم و خشک
کردم آخه من سبزیهای آماده
بیرون رو
قبول ندارم


برای همین خودم دست به کار
شدم
دیگه حسابی خانه دار شدم
 بزنم به تخته یه وقت چشم نخورم .......

بعدش هم صاحبخونه زنگ زد و تو این اوضاع
و احوال اجاره خونه رو حسابی برد بالا
که ما هم
تصمیم گرفتیم از این خونه بلند بشیم برای همین با ماهان
دوتایی افتادیم تو کار مسکن
از این املاک به اون املاک ........



تو هم یه پا اوستا شدی وقتی میریم
میگی
مامانی بپرس ببین موردی داره , بگو
کوچیکه ,خوب نیست
اولاش وقتی میرفتیم خونه ای
رو ببینیم فکر میکردی مهمونی میریم میری رو مبلها میشینی


میگم ماهانی بریم
میگی ؛ هه دقه (یک دقیقه ) دیده میریم بعد
دستشویی جایی رو که باز میکنم میگی مامانی چگدر بو میده


یه بار هم تو املاک بودیم آقایی اومد تو
تو هم سریع گفتی مامانی این آقاهه خیلی بو
میده
بعد یه آقای دیگه اومد گفتی مامانی این آقاهه
بوی خوب میده
خلاصه این که بینی ات خیلی به بو حساسه

این خونه پیدا کردن هم داستانی شده حرف زدنت خیلی خوب شده
طوری که مثل بلبل حرف میزنی و همه چیز رو سوال میکنی
بعضی چیزایی


که برات صرف نداره رو نمیشنوی
ولی وقتی من یواش با خودم صحبت میکنم
یه دفعه بلند میگی مامانی
کجا میخوای بری یا چیتار میخوای بُتُنی کتابهای
می می نی رو براممیاری و میخونی
شبها با قصه خوابت میبره ؛همش
بهم میگی جیگر نازدارم
وقتی هم اینو میگی بعضیها حسودیشون
میشه
از خواب که بیدار میشی باید ماساژت بدم و برات
بخونم
ماهان بیدار شده ؛عسلم بیدار شده ؛جیگرم
بیدار شده
فعلا تا اینجا کافیه ................



دوست جون برام دعا کنین خونه خوب پیدا کنم ممنونمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



عسل من



جیگر



اینم یه مدلشه دیگه


اینم یه مدلشه








عکسهای جشن در پارک لاله



ماهانی



ماهانم



ماهانم




ماهانم



مامانی و ماهانی



ماهانم



ماهان و نیکان


ماهان و نیکان



ماهان و نیکان

ماهان و نیکان


ماهان و نیکان



ماهان و نیکان



نمکدون من


ماهان کنجکاو

ماهان
Thank You picture




پی نوشت :

 سه شنبه اولین سالگرد بابای خوبمه ؛دوست ندارم دیگه تو وب ماهان از غم بنویسم
ولی خوب بابا جون ماهان رو خیلی دوست داشت ؛
و اینکه خیلی خیلی دلم براش تنگ شده برای همین گفتم
آخر پستم بنویسم که کسی ناراحت نشه .......
                                                            
                         

بايد دختر باشي تا بداني پدر لطيف‌ترين موجود عالم است...

بايد دختر باشي تا ته دل‌ات قرص باشد که هيچ‌وقت

جاي دست پدر روي صورت‌ات نخواهد افتاد مگر به نوازش!

          

 

 

بايد پدر باشي تا بداني دختر عزيزترين موجود عالم است...

تا پدر نباشي نمي‌تواني درک کني دختر داشتن افتخار پدر است!!!

بايد دختر ِ پدر باشي تا احساس غرور کني...

 

 

 

بايد پدر-دختر باشيد تا بدانيد چه شگفتي‌هايي دارد اين عالم!

چه عزيز است اخم تلخ پدر و ناز دختر...

چه نازک است دل پدر که طاقت ديدن اشک دختر را ندارد...

بايد پدر-دختر باشيد تا...

 

 

 

پدرم، تنها کسي است که باعث ميشه بدون شک بفهمم

                                         فرشته ها هم ميتوانند مرد باشند!!!

                         
         

امشب دلم کسی رو میخواد که تا ابد هم اگه واسه دیدنش
اشک بریزم نمیاد  خدا تو این روزای قشنگه تابستان چرا باید
تنها باشم؟ چرا تنهامون گذاشت؟ حکمت تو کجای این رفتن بود؟
رفتنی که فقط با حسرت و آه همراهه وای خدا اگه بود اگه
هنوزم میتونستم بابا صداش کنم چی میشد ؟

(( بابا  ))آخ که چقدر دلم برای گفتن این کلمه تنگ شده .
بابای گلم اگه بود من تو این فصل قشنگ اینقدر دلتنگ نبودم.

عید ، سال نو  ،بهار ، روز پدر  ، روز مادر... چقدر این واژه ها
بی معنی و مسخره شدن واسم

بابا جووونم بی تو تمام روزا و فصل های سال واسم یاد آور نبودنته...
فقط همین
تا کی تا کجا این نبودنت ادامه داره... من که خیلی وقته کم آوردم

                       

                          
                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

مامان علي خوشتيپ
25 تیر 91 19:26
هزار ماشاالله به اين همه هوش و شيرين زبوني ايشاالله زودتر يه خوب خوب و مناسب و بزرگ كه ماهاني بتونه توش گل كوچيك بازي كنه پيدا كنيد عكساشم خيلي خوشگل بود.به خصوص اوني كه آجيم هم توش بود
شیدا مامانه پارسا
26 تیر 91 0:00
سلام نرگس جون خوبی؟امیدوارم یه خونه ی خوب و مناسب پیدا کنید عزیزم.ماهانی رو ببوسسسسس
سیما مامان هلیا
26 تیر 91 8:37
اخ جیگرشو قربوووووووووووووون با این حرف زدنش... ایشاله خونه خوبتر و بهتر پیدا کنید. صاحبخونه ما هم هفته قبل یهو 100 تومن اجاره رو برد بالا ماهم بالاخره راضیش کردیم 4 میلیون تومن رهن رو اضافه کردیم و موندگار شدیم .
خاله نسيم
26 تیر 91 9:41
سلام ماهان جونم خوبي خاله الهي خاله فدات بشه كه اينهمه شيرين زبوني نرگس جون1سوال كيحسوديش ميشه(منظورت بابا جونه) راستي ميبينم 1پيكاسو ديگه داره متولد ميشه نيكانو بگو كه داره از ماهاني تقلب ميكنه من عاشق غلط خوردن رو چمنم خوش به حالت ماهان مو قشنگ
مامان نيما
26 تیر 91 16:27
چه عكساي خوشكلي بخصوص اوني كه با مامان جونش انداخته
مامان نيما
26 تیر 91 16:30
خدا پدرتون رو رحمت كنه ان شااله غم نبيني
عباسی
26 تیر 91 17:11
http://www.up.98ia.com/images/3dr5zn1j7t5c5ctb0fk.jpg
سمانه مامان پارسا جون
26 تیر 91 17:27
ایشاا.. که یه خونۀ خوب پیدا میکنید نرگس جون توکلت به خدا باشه قربون ماهان گل با این شیرین زبونی هاش کلی خندیدم خیلی با نمک بود عکسهاشم خیلی جیگر بود عکس دوتاییتون هم خیلی ناز بود مامان خوشگل خدا پدرت رو رحمت کنه نرگس جون انگار همین چند روز پیش بود از فوتشون واسمون نوشتی چی کشیدی عزیزم همیشه وهمه جا فقط توکلت به خدا باشه گلم
مامان نيروانا
27 تیر 91 16:13
عزيزم سلام،‌عكسها عالي، پيشرفتهاي ماهان جون عالي، همه چي عالي ولي خواهش ميكنم شاد باش. وقت زيادي براي غصه خوردن طي شده. دلم ميخواد شاد باشي تا دنيا زيباتر بشه برات. آرزو ميكنم يه خونه ي عالي به عالي ترين شكل و با عالي ترين قيمت براتون پيدا بشه. فدات باباي عزيزتون، روحش شادتر ميشه اگه هميشه بخندي
مامان نيروانا
27 تیر 91 16:13
عزيزم سلام،‌عكسها عالي، پيشرفتهاي ماهان جون عالي، همه چي عالي ولي خواهش ميكنم شاد باش. وقت زيادي براي غصه خوردن طي شده. دلم ميخواد شاد باشي تا دنيا زيباتر بشه برات. آرزو ميكنم يه خونه ي عالي به عالي ترين شكل و با عالي ترين قيمت براتون پيدا بشه. فدات باباي عزيزتون، روحش شادتر ميشه اگه هميشه بخندي
مادر کوثر
27 تیر 91 17:45
سلام مامانی خداقوت انشالله هر چه زودتر یه خونه ی توپ پیدا کنین
مامان سهند
27 تیر 91 20:34
سلام مامان ماهان جون قربون این گل پسر خوشگل بشم با این موهای خرمنششششششش افرین به این مامان خوش ذوق و با سلیقه خانومی این وب جدیدمه امیدوارم باز هم با این وبلاگ در خدمتتون باشمممم
کوثر ابجی کیمیا
28 تیر 91 8:58
سلام خاله جوووووووون آخی ماهانی ناناز عکساش خیلی خومشل بودن خالهایشالا یه خونه خوبم پیدا میکنین راستی امروز تولده وبلاگمونه سر بزنین خوشحال میشیم
مامانی
28 تیر 91 11:32
ایشالا یه خونه خوب گیرتون بیاد و به زودی هم صاحبخونه بشین خیلی سخته من درکتون می کنم خدا رحمتش کنه
آکام
28 تیر 91 13:09
سلام ماهان جان دوست عزیزم سلامه خاله ممنون از نظر پر از مهر ومحبتتون
مامان گیسو جون
28 تیر 91 14:15
سلام عزیزم آخه من از دست این ماهان جونم چیکارکنم می خوام به خدا بخورمش فداش بشممممممممم من الهی بمیرم برات دوست نازم الهی به حق این روزهای عزیز یه خونه عالی پیدا کنی
محمدحسین عشق جاودان
28 تیر 91 18:47
سلام .از خوندن خاطراتتون لذت بردم چه روزهاي مشترکي ما مادرا داريم .يادمه هميشه به محمدحسين مي گفتم يه چيزايي هست که فقط و فقط مال من و توئه که فقط تو ذهن من حک شده و بس .ان شاء الله که خونه خوب و مناسبي پيدا ميکنين تو ماه رمضون از دعاي خيرتون بي نصيبمون نکنين
مامان محمدرضا
28 تیر 91 21:59
سلام ماهان جون رو می بوسم آپم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
29 تیر 91 11:13
عزیزم انشالله با کمک ماهانی یه خونه خوب و مناسب پیدا میکنید. چه ژستایی گرفته آقا ماهان. قربونش برم مــــــــــــــــــــن خداوند پدرت رو غرق در رحمت خودش کنه. آمـــــــــــین
مامان پریسا
29 تیر 91 16:51
با این کار ماهان جون باعث میشه که حداقل از قیمت خونه کلی پایین بیان دیگه چون خونه ها بو میدن. افرین ماهانی جون. دستت درد نکنه که به مامان کمک میکنی
مامان پریسا
29 تیر 91 16:52
نه تنها دعا میکنم که خونه ی خوب گیرتون بیاد، دعا میکنم که به زودی خونه از خودتون داشته باشید
مامان پریسا
29 تیر 91 16:53
سالگرد پدر بزرگوار رو هم از صمیم قلب تسلیت میگم.
مامنا کیارش
29 تیر 91 16:57
سلام عزیزم ماهان جون چطوره حسابی داره بزرگ میشه و نازدار شده از طرف من ببوسش کیارشم داره یواش یواش حروفو میزاره قبل هم و یه چیزایی میگه سلام برسون منم گرفتارم و کمتر میرسم نت بیام ولی هر وقت بیام وبلاگ ماهانی رو میبینم بای
مامان امیر علی
29 تیر 91 21:34
وای چه زود یکسال شد عزیزم خدا پدرتون رو رحمت کنه ایشاله .خدا شما را برای ماهانی جون حفظ کنه الهی ...عزیزم از دست این صاحبخونه ها ما هم باید تا شهریور خونه پیدا کنیم و هنوز توی فکرش نیستم می دونم خیلی سخته هر چی صلاحه همون بشه الهی روزهایی پر از شادی پیش رو داشته باشیدددددددددددددددددددددددددددددددددد
مامان امیر علی
29 تیر 91 21:35
ماهانی جونم عکسهای نازتو دیدم خدا نگهدارت باشد الهی موفق و همیشه شاددددددددددددد و خندون بوس
ملی مامان میکاییل
29 تیر 91 22:10
خدا رحمت کنه پدر مهربونت رو نمی دونم از نوشته هات واسه تو بغضم گرفت یا واسه خودم اما من جنس حرفات رو خوب می فهمم دنیاس دیگهههههههه چاره چیه وای ماهانی خیلی بدجور دل میبری
مامان اراد
30 تیر 91 3:52
سلام گلای قشنگ من خوبین؟ الان ساعت سه ونیم صبحه به زور عکسا باز شدن. امبدوارم اول اینکه ی مورد خوب واسه خونه پیدا کنین و انشاالله که بخرین ماهانی عجب فیگورای باحالین این فیگورات نرگس عزیزم واقعا به خاطر تنهاییت متاسفم. به خودت امیدواری بده منم خیلی غصه دارم اصلا همه خیلی غصه دارن پس صبور باش با صبر مامان و بابات رو کنارت حسشون میکنی اونا همیشه با شمان دوستون دارم نسیم مامان اراد
مریم مامان درسا
30 تیر 91 16:57
سلام نرگس جون الهی قربونش برم من که اینقدر بلا و خوردنی شده خسته نباشی بابت سبزی ها و ایشالا یه خونه خیلی خیلی خوب پیدا کنی ، خیلی سخته که با بچه کوچیک دنبال خونه بری ، به خدا بی تعارف میگم بیا ماهان رو بذار خونه ما ، با درسا بازی میکنن ، شما هم برو به کارات برس
مامانی کسرا
30 تیر 91 19:50
ماهانی شما خیلی نازی ی ی ی ی ی ی
فرشته مامان امین رضا
31 تیر 91 21:55
سلام عزیزم خدااین بانمک پسرتوحفظ کنه خیلی خوردنی شده عکساشم طبق معمول عالیه -خداپدرتورحمت کنه منم آپم
مادر کوثر
1 مرداد 91 10:24
وای فدای این ناز پسری
مادر کوثر
1 مرداد 91 10:26
خدا پدر مهربونتونو بیامرزه خب دلتنگی گاهی هست عزیزم تلاش کن به چیزای خوب فکر کنی
معصومه (مامان آريا)
1 مرداد 91 10:30
عزيزم بابته سالگرد باباي خوبت بهت تسليت مي گم مي دونم هيچ واژه اي نمي تونم پيدا كنم براي دلداري دادنت مي دونم دلتنگي نبود پدر با هيچ چيزي كم نمي شه خيلي خيلي سخته اميدوارم خدا ماهان و برات نگه داره خاله قربونت برم كه با ديدن عكسات كلي قربون صدقت رفتم رمزم خصوصي برات مي فرستم گلم
فهیمه
1 مرداد 91 11:28
امیدوارم یه خونه یخوب گیر بیارین و اسباب کشی راحت و خوبی هم داشته باشین.... من که پدرم در اومد تا با وجود و حضور پرهام خان این پروژه رو به اتمام رسوندم عکساشم خوشمل بود، خصوصا" اونی که پسرونه ست و کاملا" در انجامش با پرپرک ما تفاهم داره
تربچه مامان
2 مرداد 91 10:54
وااااااااای خدا نگشتت پسسسسسسسسسسر خییییییییییییلی شیطونی!
مامان مانی جون
2 مرداد 91 12:51
الهی زودی خونه دار شین و دیگه دنبال خونه نباشین منم سبزی های آماده رو قبول نداشتم اما الان مجبورم بگیرم آخه مانی خیلی فضولی میکنه خوبه که ماهان جونم کمک مامانش میکنه
مريم مامان ماهان
3 مرداد 91 8:16
باريكلا به اين گل پسر ايشالا يه خونه خوب پيدا مي كنيد كه توش آرامش و بركت باشه عزيزم
مامان سارا
3 مرداد 91 16:24
سلام عزیزم انشالا که یه خونه خوب پیدا میکنی نگران نباش عکس سومی خیلی باحال بود
مامان آناهل
5 مرداد 91 8:37
ایشالا. واییییییییییییی تو این مدت که نبودم این پسر چه شیطونی شده. ماشالله شیرین زبون . ولی حسابی کمک کار شماست مامانی . دلم براتون تنگ شده بود . به رز عزیز هم تسلیت میگم . غم آخرت باشه عزیزم .
الهه مامان یسنا
6 مرداد 91 13:55
سلام آفرین به این مامان کدبانو ایشالاه یه خونه خوب پیدا کنید. خدا پدرتون رو رحمت کنه. من این پست رو ندیده بودم آهرین بار که اومدم واسه مامان هامان پست گذاشته بودی و دیگه پایینترش رو ندیده بودم. ببخش که با کلی تأخیر این پست رو خوندم
آوين
7 مرداد 91 0:01
سسسسسسسسلام خانوم خيلي وقت بود كه به ما سر نزده بودي امروز كه اومدم ديدم برام نظر گذاشتي چشمام 4 تا شد بعد هم كه اومدم ديدم خانوم خونه شدي 4 تا شاخم در آوردم حالا خودت يه فكري به احوالي كه براي ما ساختي بكن ههههههههههههههه شوخي كردم عزيزم ببوس اين خوشگل شيرين زبونت را
مامان نسترن
7 مرداد 91 11:13
اینشالاه به سلامتی. خونه پیدا کردین؟ ماهانی ماشالاه پسر
مامان هامان
8 مرداد 91 14:27
خیلی خیلی زیبا بودنددرضمن خدا پدر و مادرتون رو رحمت کنه درد غریبی است روحشون شاد کاملا درکت می کنم
مامان سانای
17 مرداد 91 13:07
زنده باشی پسر خیلی به کارات خندیدم برا خودت مردی شدی ماشالله . مامانی غصه نخور ماهانی بزرگ می شی برات همراز می شه وجای خالی بابات رو برات پر می کنه . خدا پدرتون را بیامرزه .وهمچنین مادرتون را.
لادن(مامان هیچ کس!!!فقط خااااااااله همه بچه های خوشگل و دوست داشتنی
18 شهریور 91 15:46
وووووووووووووووووووووویییییییییییییییی..............عزییییییییییییییییییزمچقده تو ماهیییییی. مامانش بهت تبریک میگم واسه همچین پسر ماه و دوست داشتنی. خدا بهتون ببخشه.