ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

بازم شیطونی......

1390/5/16 10:54
نویسنده : مامان
738 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا


دیشب با باباجی و ماهانی رفتیم بیرون تا غذا بخوریم

ماهانی باز شروع کرده بود و شیطونی میکرد    
تو لیوان براش آب ریخته بودم یه نی بلند گذاشته بود توش
 آب میخورد نی همش می افتاد زمین و یه دونه دیگه
براش میذاشتم
زیر میز پر نی شده بود
بعد چون بیرون نشسته بودیم مدام رژه میرفت     زیبا
خلاصه نفهمیدیم چی خوردیم
منم حسابی عصبی و کم حوصله شدم    ز
 ز برای همین طاقت شیطونیهاش و نداشتم
آخه دست خودم نیست دیگه.............
زیبازیبازیبا

   زیباعسل مامان :
مامانی رو ببخش برای کم حوصلگی هاش
مامانی رو ببخش برای ناراحتی هاش
مامانی رو ببخش اگه یه وقت صدام بلند شده
آخه تو غنچه گل سرخ منی
تو خورشید زیبای دلمی
تو شبنم رو گلبرگهای قلبمی
تو عزیزترینی تو بهترینی

       زیبا

           ماهان جون جونی
    زیبا
شیطونک مامانی
         زیبا  


           نازدار مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (49)

مونا (مامان النا )
15 مرداد 90 18:21
سلام عزیز خاله قربون شیطونی هات! مامانت راست میگه بعضی وقتا کم حوصله میشیم الان النا عکس ماهان گلم رو دید و دولا شد از روی مانیتور بوسش کرد.هی هم ذوق میکنه میگه نی نی نی نی
زیتون
15 مرداد 90 18:28
تشکرازتوجه وحضورتان انشاالله همواره تندرست وشاداب باشید
مامان مهرسا
15 مرداد 90 18:46
همه این نی نی ها همینجورین بیچاره مامانا هیچی از غذا خوردن نمیفهمن .خلاصه نوش جون باباجی و مامان و ماهان خوشگله .اشکال نداره مامانش بذار شیطونی کنه
راستی چرا کم خونی گرفتی ؟ حتما خودتو تقویت کن جیگر مواظب خودت باش دوست جونم .ایشالا زوده زود خوب می شی


حتما عزیزم
ملیحه
15 مرداد 90 21:44
طاعات شما قبول درگاه حق التماس دعا
خواهر محمد علی
15 مرداد 90 22:05
eeeeey jan jigoli cheghadr naze axsash!!!!mic ke sar mizanid
زهره مامان هلیا
16 مرداد 90 0:30
ماهانی می دونه مامانی داره غصه می خوره با شیطونیاش می خواد مامان و سرگرم بکنه
مامان ماهان عشق ماشین
16 مرداد 90 0:54
نوش جونت ماهان جون. چقدر این کم حوصلگی بده و بیچاره بچه ها که از همه جا بیخبرن. ایشالا زودتر کم خونیت برطرف بشه و سرحال بشی.
مامان زهرا نازنازی
16 مرداد 90 2:52
خوشحال میشم در بازی وبلاگیه ما شرکت کنید
مامان تربچه
16 مرداد 90 5:15
امااااااان از این ماهان
عزیزم نگران نباش
کم خونی که چیزی نیست
اکثر خانم های ایرانی دارن
با چندتا قرص ردیف میشه


مامان وانیا
16 مرداد 90 7:13
این وروجکا همشون همین جورین نمیذارن مامانا یه ذره چاق شناما شما بیشتر به خودت برس حتما قرص آهن بخور
سیما - مامان هلیا
16 مرداد 90 8:41
سلام گلم عذاب وجدان نداشته باش کم حوصلگی که داری کاملا طبیعیه . من واقعا درکت میکنم . فقط سعی کن یادت نره اون فقط یک بچه کوچولوی نانازیه . دیگه کمتر اعصابت بهم میریزه . بووووووووووووووووس
مامان نازدونه ها
16 مرداد 90 9:03
عزیزم حتما برا کم خونیت پیگیری کن تا بدتر نشدی سنی نداری که از الان بخوای اینجور بشی


ممنونم که به فکرمی
مامان الی
16 مرداد 90 9:35
شیطونیاشم خوشمزست
مريم مامان ماهان
16 مرداد 90 10:14
وقتي ما مامانا كم حوصله و عصبي مي شيم بچه ها انگار كه بدتر مي كنن وقتي آرم با هاشون رفتار كنيم و همراهشون بشيم بهتر جواب ميده
مراقب خودت باش خانمي البته كم خوني چيز مهمي نيست


مرسی عزیز دلم
مهرناز مامان امین حسین
16 مرداد 90 10:51
سلام عزیزم همه نی نی ها این جوری هستند واونها بازی و شیطنت میکنند ولی ما ازفرط خستگی دیگه حوصله اونها رو نداریم و برای کم خونی هم قرص و تغذیه بهترین راه حل هستش


ممنونم عزیزم
نانی
16 مرداد 90 11:01
ای جااااااااااااااان چه ژستی گرفته این جیگر


مامان پارسا جون
16 مرداد 90 11:03
سلام گلم خوبی؟
عزیزم حق داری کم حوصله باشی.این شرایط تو رو همه میتونن درک کنن و ملاحضتو بکنن بجز ماهان جون که توی دنیای خودشه و فقط فکر شیطونی کردنه.
قربونش برم منکه خیلی دوسش دارم
مثل خواهرزاده ی خودم دوست داشتنیه


مررررررررررررررسی عزیزم


مامان پارساجونی
16 مرداد 90 12:17
سلاااااام خانومی.چطوری؟ماهان جونم چطوره؟از طرف من حتما ببوسش که این قدر شیرینه.مثل پارساجونم.دوستون دارییییییم


ممنونم عزیزم منم عاشق پارسا هستم
مامان سید ابوالفضل
16 مرداد 90 13:16
سلاااااام عزیزم قربونت برم ماهان جون که این همه شیطونی میکنی
مامانی انشالله هر چه زودتر خوب بشی


ممنونم گلم
مامان آريا
16 مرداد 90 13:52
عزيز خاله قربونت برم كه دلم برات تنگ شده بود
ماماني خوبي اميدوارم روحيتم روز به روز بهتر بشه مطمئن باش ماهاني هم دركت مي كنه و ازت چيزي بدل نمي گيره
عكسات خيلي نازن جيگر خاله


مررررررررررررررسی عزیزم
سنجاقک
16 مرداد 90 15:38
سلام دوست من خیلی سخت نگیر عزیزم هر کس دیگه هم در شرایط تو بود همینطور بی حوصله میشد ماهان گلم را ببوس خیلی دوستتون دارم هردوتون را به امید روزهای شاد
مامان هوراد
16 مرداد 90 15:44
سلام به جیگر طلا شیطون بلا و مامان گلش پسر بدون شیطنت که پسر نیست مامان بزرگم می گفت کسی که پسر بزرگ نکرده بچه داریش قبول نیست مامان گل مواظب خودت باش
مامان دوقلوها
16 مرداد 90 16:36
عزیزم سلام. آخه تو دیگه چرا با یه دونه بچه اینقدر کم حوصله شدی خانوم. من بیچاره چی بگم با این دوقلوها که تو این ماه رمضونی هم نمی تونم یه دیقه راحت چشامو رو هم بذارم و استراحت کنم. دیگه موقع افطار که می شه ها هیچ جونی ندارم. برام دعا کن که صبور و پر طاقت باشم و بتونم روزه هام رو بگیرم و کم نیارم. برای کم خونیت هم که عزیزم حتما اینو می دونی که اکثر خانوما کم خونی رو دارن. شما هم یه زحمتی بکش هر روز قرص آهن مصرف کن تا بهتر بشی. من که هر روز قرص آهن اونم از نوع خارجیش می خورم اینم. خانومی شما هم بیشتر به خودت برس و سالم و سرحال باش چون تویی که باید این طفلکی رو بزرگ کنی و بهش برسی پس اگه خودت جون نداشته باشی نمی تونی خوب بزرگش کنی. بانو به خودت برس
مامان پرهام
16 مرداد 90 17:00
سلام. دلم براتون تنگ شده بود. زیاد سخت نگیر مامان مهربون
مامانی شیما وحدیث
16 مرداد 90 17:49
مامانی عیب نداره ،مگه میشه بااین بچه های شیطون اعصابی باقی بمونه ،اگه جای من باشی چی میگی !!!!!!!!!!فکر میکنم درروزیه سیصد باری باحدیث وشیما دعوادارم عکساشم خیلی نازبود
مامان زینب
16 مرداد 90 18:09
همه ی مامانا کم میارن فقط تونیستی مطمئن باش...
مامان کیا
16 مرداد 90 21:14
سلام عزیزم.متاسفانه مدتی تو وبلاگتون نیومدم و خبر درگذشت پدربزرگوراتون را تازه متوجه شدم از ته دل بهتون تسلیت میگم خدا بابای ماهان و ماهان گلت رو رو واست نگهداره.امیدوارم خدا پدرتون را رحمت کنه
mamane amir ali
16 مرداد 90 22:50
ei mamane bad be bache chi kar dari pesareh nazamo chera dava mikoni.? che axhayeh naziiiiiiiiii.mahan joon boosssssssssssssssss
سمیه: مامان مسیح
17 مرداد 90 5:56
سلام گال ناااازیم...خوبی خانومی...؟ سلااااام عشق خاله..خوبی ماهانی جون ؟ امیدوارم جفتتون خوب و وش باشین... دلم خیلی برات تنگ شده گلم.. راستی شرمنده...پرسیده بودی عکسا رو چطور درست میکنم... با فتوشاپ عزیزم... اون شکلکارو از نت پیدا میکنم و می زارم رو عکسا قربون ماهان خاله بشم که شیطونی میکنه
خاله پپو
17 مرداد 90 10:07
منم کم خونی گرفتم و این قبل زا بارداری نگرانم کرده. به نظرت فروس سولفات بهتره یا فیفول و این قرصای خارجی....؟
مامان رها
17 مرداد 90 10:08
سلام عزیزم نوش جونتون جیگر تو ماهان جون .... گلم ما به خاطر همین کارهای رها قید بیرون شام خوردن رو زدیم چون واقعا اذیت میکنه و نمیزاره ببینیم چی خوردیم



منم باید همین کارو بکنم عزیزم
مامان صبا
17 مرداد 90 10:25
سلام عزيز دلم خوبي؟
اوضاع و احوالت بهتر شده؟
ماشاءالله ماهان جونم هرچي بزرگتر ميشه نازتر و بانمكتر ميشه خدا حفظش كنه
ماهان جون مثل همه ني ني ها يه وقتايي ماماني رو بي حوصله ميكنه ولي خدا به مامانا صبري داده كه به نظر من به هيچ كس نداده با تمام اين حرفا بچه رو مي پرستيم و عاشقشون هستيم
خدا همه ي ني ني ها رو حفظ كنه
البته بچه ها هم طفلكي ها تقصير ندارن آپارتمان نشيني همه بچه ها رو اينطوري كرده
خلاصه از طرف من بوسش كنيد با اون كلاه نازش




فدااااااااااااای تو
مریم
17 مرداد 90 10:26
سلام عزیزم خوبین بهترین؟ خدا نکنه کم حوصله بشین البته یه وقتهایی منم همینطوریم دست خودمون نیست که بچه ها هم زیاده روی میکنن بوسسسسسسسسس برای شیطون خاله با اون ژستهای قشنگش
مامان آريا
17 مرداد 90 10:30
خاله قربونت برم كه تو اينقدر شيرين و نانازي

مرسي عزيزم كه به يادموني منم خدارو شكر بهترم عزيزم خيلي مواظب خودت و ماهاني من باش
باشه ممنونم
علي سان
17 مرداد 90 10:36
سلام
ممنون كه بهم سر زديد
پسرتون تقريبا هم سن پسر منه
روي ماهش رو ببوسيد


ممنونم
مامان پارسا
17 مرداد 90 10:58
سلام عزیزم...میفهمم که وقتی آدم بی حوصله باشه چقدر سخته که بتونه خودشو کنترل کنه ..الهی هرچه زودتر بتونی برگردی به دوران تندرستیت..ماهان عزیزمو ببوس
بابای زهرا کوچولو
17 مرداد 90 14:40
نسرین مامان هلیا
17 مرداد 90 14:48
یه عالمه بوووووووووس برای ماهانی
مامان حسین
17 مرداد 90 15:09
سلام عزیزم
خانومی سعی کن روحیت را حفظ کنی...البته همه ما مامانا یه وقتایی عاصی
میشیم و ممکنه بچه هامونو دعوا کنیم ولی
بچه ها میدونن که دوستشون داریم...
عکسای ماهان خیلی خوشگله...
ماهان خوشتیپ





ممنونم دوست خوبم
رضا
17 مرداد 90 15:40
این کم حوصله گی در ماه رمضان طبیعیه...اما خدا رو شکر شما جز مادر هایی هستید که فرزندتون رو با عشق بزرگ میکنید حتی در زمان ناراحتی ها. خدا خودش مواظب ماهان باشه
مامان مانی جون
17 مرداد 90 16:04
سلام نبودیم یه مدتی نتمون خراب بود شرمنده که سر نزدیم. خوبی؟ ماهانی من چه طوره خوب شیطنت میکنه؟؟
نازنین نرگس نفس مامان
17 مرداد 90 19:06
وایییییییییی عکسای ماهانی چه ناز شده با این کلاهششششششششش الهییییییینرگس جون مهربون بالاخره شما هم حق دارید اشکال نداره با این شرایط شما پیش میاد
زهرا
18 مرداد 90 8:57
سلام عزيزم از اينكه به وبلاگم سرزدي ممنون وبلاگ شما هم خيلي عاليه با اجازه لينگتون كردم.


ممنونم
مامان قندعسل
18 مرداد 90 18:34
خوشششششش تیپپپپپپپپ


قربونت
ایدا
21 مرداد 90 15:49
خیلی نانازه...چرا عصبی شدی؟
مادر کوثر
22 مرداد 90 12:15
وای وای وای چه پسملییییییی. یعنی پسمل منم از این وروجک بازیها داره؟


بله که داره
مادر کوثر
22 مرداد 90 12:17
نوش جونت. پسر خوشگل و شیرینننننننن


مرسسسسسسسسسسسسسی گلم
آترين
30 مرداد 90 10:01
به به چه پسر نازي
عطی
16 آذر 91 22:57
اخی قربون اون شیطونیات عسلیم واقعاپسره نازی دارین من وبه قشنگتونولینک می کنم