ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

اندر احوالات ماهانی

1390/5/19 16:42
نویسنده : مامان
851 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا



mahsae-ali امروز یه کم از کارای ماهانی میگم :
دیروز وسایل دکتری براش خریدم به من میگه مامانی (بتاب)
بعد گوشی رو میزاره رو شکمم ....
میره گوشی تلفن و برمیداره مثلا زنگ میزنه به دکتر
میگه:(آ دکتر مامانی دلش درد کنه )
شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن   اسم سوپری محله ما علی آقاست
ماهانم اسمشو یاد گرفته هر چی که میخواد میگه :(اینو بخر از علی گا بخر )
تازه فکر میکنه علی آقا همه چی داره مثلا به باباجی میگه
( چرخ بخر از علی گا بخر )
(نون بخر از علی گا بخر )

حالا اگه چیزی خواستین از علی گا براتون میگیرم....    
خلاصه داستانی شده ..........Emoticon


http://eshghamm.blogfa.comhttp://eshghamm.blogfa.comhttp://eshghamm.blogfa.com

صبحها که از خواب بیدار میشه کیفشو برمیداره
بعد میگه مامانی من( هفتم سر کار )

ادای باباجی رو در میاره بعد سریع میگه مامانی( ایلاس )بپوشیم بریم ددر
هر چی که گم میکنیم توی ماشین لباسشویی رو باید
بگردیم مخفیگاهش اونجاست Emoticon

دیشب آب لیوانشو ریخت رو موبایل باباجی و تقریبا باید بگیم الفاتحه.....

http://eshghamm.blogfa.comفرشته کوچولوی نازم عاشقتم http://eshghamm.blogfa.com




ماهان جونم





نفس من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (67)

نازنین نرگس نفس مامان
17 مرداد 90 18:55
قربون کارای نازت پسر گلفدات خاله چقدر کارات شیرینهههههههههههههواسم از علی گا قاقا نونو میخریییییی
مامان پارسا جون
17 مرداد 90 19:17
ماهان جون الان اوج شیرین کاریها و بامزه گیهاشهواقعا اگه این بچه ها با این با مزه گی ها شون نبودن ما مامانا توی این دنیای وانفسا میخواستیم دلمون رو به چی خوش کنیم؟ زنده باشی گلم
سحر
17 مرداد 90 21:02
ای جان قربون شیرین زبونیات
خوش باشید


مرسسسسسسسسسسسسی
مامان زهرا نازنازی
17 مرداد 90 22:04
مامان حسنی
17 مرداد 90 23:24
سلام اقای دکتر میشه دست اوف شده من راهم معاینه کنید البته باخانم منشی هماهنگ کنید من را خارج ازنوبت بفرستن مطبتون


حتما حتما
سارا
18 مرداد 90 0:00
الهی قربونت برم شیطونک شیرین من


فداااااااااای تو
کوثر
18 مرداد 90 0:12

سلام .
خوفین؟..........
پست جالبی گذاشتید....
راستی از طرف من آقای دکتر کوچولو رو ببوسین


لطف داری گلم
مامان سید ابوالفضل
18 مرداد 90 0:36
سلام عزیز دلم قربون پزشک خرابکار برم من
مامان نازدونه ها
18 مرداد 90 6:55
عاشق علی گا گفتن دکترتون شدم
فهیمه مامان پرهام
18 مرداد 90 8:01
می گویند وقتی آب می نوشی بگو: یا حسین(ع) ،این روزها وقتی آب می بینی و نمی نوشی،آروم بگو: یا ابالفضل (ع) التماس دعا، خصوصا" وقت سحر و برای پرهامم
فهیمه مامان پرهام
18 مرداد 90 8:02
چه با مزه حرف می زنه پست های قبل رو هم خوندم
منا مامان درسا
18 مرداد 90 8:58
سلام مامانیش
میشه لطف کنید به دکتر ماهان جاون بگید کارت ویزیتش را بذاره اینجا که هروقت مشکلی پیش امد بتونیم باشون تماس بگیریم!

الهی من قربون این شیطونیات برم عزززززززززززیزززززززززززم


خدا نکنه عزیزم
فهیمه مامان پرهام
18 مرداد 90 9:39
ماهان جون شیر نداریم و روزه ایم حالشو نداریم بریم بخریم میشه از (علی گا) واسه ما شیر بخری خاله جونی؟


بله خاله جون
باباي سما
18 مرداد 90 10:05
آقاي دكتر يه وقت چكاپ هم براي ما در نظر بگير،البته اگه وقت ندارين ميرم پيش علي گا.


نه بابا برای شما همیشه وقت دارم
سنجاقک
18 مرداد 90 10:52
فدااای این پسر گل با این همه شیرین کاری
امیدوارم یه روزی واقعا همه خاله ها بیان مطبش البته نه برای بیماری بلکه برای تبریک گفتن به آقای دکتر ماهان



دوست جونم ممنونم که همیشه لطف داری
samaneh
18 مرداد 90 12:10
سلام مامان پرهام خوشگلهببخشید من چند وقته سرم شلوغه
ماشاالله به این پسر باهوش و بازیگوش و آقا با اون حرف زدن خوشگلش


قربونت برم عزیزم
مامان ماهان عشق ماشین
18 مرداد 90 12:18
سلام آ دکتر.من دلم درد میکنه.از علی گا چیزای خومشزه بخر برام اوب بشم.


باشه گلم
مامان رها
18 مرداد 90 12:20
ای جونم امیدوارم دکتر بشی وسایل واقعی دستت بگیری گلم


مررررررررررررررررررسی دوست جونم
سیما - مامان هلیا
18 مرداد 90 12:28
خیلی با مزه است خدا حفظش کنه
سپند یادت نره حتما واسش دود کن چون روز بروز داره تو دل بروتر میشه


ممنونمممممممممممممممم
مامان حسام
18 مرداد 90 12:34
نازززززززززی چقدر ناز حرف میزنه. از اینکه بهمون سر زدید خوشحال شدیم


خواهش میکنم گلم
مامان آريا
18 مرداد 90 12:56
خاله قربون آقا دكتر كوچولوم برم من
گوشيه باباجي تشنش بود ماهاني
فدات شم كه اينقدر شيرين زبون و نانازي
خاله رفتي علي گا براي منم نون بكير قربون دستت


شیطنتهاش تمومی نداره با گوشی بای بای کردیم
مامان نیایش
18 مرداد 90 13:21
سلام عزیز خاله
سلام مامانی ماهان
قربون این آقای دکتر برم من
ایشالا یه روزی واقعا دکتر خوبی بشی اگه خودت دوست داری عزیزم
خیلی ناز حرف میزنی شیرین زبون


بله خیلی دوست دارم
آرتین خان
18 مرداد 90 14:38
ماهان جون چه جیگری شده
عکس هاش با اون عینک سبزه واقعا بامزه شده


چشمات خوشگل میبینه گلم
تینا
18 مرداد 90 14:53
قربون این پسر شیرین زبون ... بخورمت خاله که انقدر ناز حرف میزنی


فداااااااات بشم
محمد گیان
18 مرداد 90 15:59
سلام خاله خوبی دکتر چکار میکنه خوبه انشالله که یه دکتر خوب بشه این خوشگل پسر
ناممز و روهاتون هم قبول باشه


ممنونم عزیز دلم
کاکل زری یا ناز پری
18 مرداد 90 16:00
با این چیز هایی که مینویسی فکر می کنم ماهان جونم خیلی شیرین زبون و با نمک باشه ببوسینش عزیزمو انشاالله وقتی بزرگ شد خودشم دکی بشه


امیدوارم گلم
مامان قندعسل
18 مرداد 90 18:31
قربوووووووون لهجه ی شیرینش ماهانی به علی گا سلامممم برسون


چشم خاله جون
هستی
18 مرداد 90 21:01
سلام مامان ماهانی
راستش منو ببخشید اومده بودم وبلاگتان چند بار اما کامنت تسلیت ندادم
تسلیت من را پذیرا باشید


ممنونم خانمی
shima
18 مرداد 90 21:53
واااااااااااااااااااای خاله قربونت بره ماهانی جونم که انقدر ماهی دکتر کوچولوه خاله


فدات بشم
.......
18 مرداد 90 21:59
بسم الله سلام با پست "خمس واجب است ،همانطور که نماز واجب است." منتظر شما هستم. خواهش می کنم حداقل یک بار بخونین ان شاء الله که استفاده کنین. التماس دعا بندگی هاتون قبول ان شاء الله
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 مرداد 90 22:40
عزیزم فکر کنم خیلی لذت می بری از حرف زدن ماهان جون. ما که مطالب رو می خونیم کلی لذت می بریم.


ممنونم گلم
مامان عسل و آریا
18 مرداد 90 22:41
نازیییییییییییییییییی عزیزممممممممممممم.انشالله علی گا یک فروشگاه بزنه و هر چی ماهان جونم اراده کنه داشته باشه.بوووووووووووس


قربووووونت برم
هستی
18 مرداد 90 23:24
سلام عزیزم
منم تسلیت می گم فوت پدر عزیزتون را
مرسی از حس همدردیتون
اون دفعه های قبلی که می آمدم هیچی نمی نوشتم چون درکی از این حادثه دردناک نداشتم
اما الان می گم که خیلی تسلیت می گم و با تمام وجودم درکتون می کنم


ممنونم خانمی
الی
18 مرداد 90 23:38
سلام
وای اقای دکتر ماهانی قلبم درد میکنه میشه منو معاینه کنید؟
قوربونت برم خاله الهی راست راستکی دکتر بشی


مررررررررررسی
مامان راشین
19 مرداد 90 0:34
ماهانی خیلی نفس شدی عزیزم.امیدوارم یه روز تو و مامان گلت رو از نزدیک ببینم.


منم امیدوارم گلم
samira
19 مرداد 90 1:18
ماهااااااااااااان ...
samira
19 مرداد 90 1:18
عاااااااااااااااااااااشقتماااا داداش کوچولوی نازم


فداااااااااااااااااای تو
samira
19 مرداد 90 1:20
مامان ماهان جدا دمت گرررررررم

خیلی قشنگ خودت هم تعریف میکنی

این حس و رغبت خود به خود میاد که بخوام نوشته هاتو از اول اول تا آخر اخر حتی اگه شده 10000000000000 بار بخونم


ممنونم سمیرا جون که همیشه به من لطف داری
samira
19 مرداد 90 1:20
مراقب خودتون باشین............. فعلا
مامان سهند
19 مرداد 90 3:00
آفرین به این گل پسر ناز و خوشگل بلاخره توی این نی نی ها یه دکتر میخوایم دیگه. باریک الله به ماهان که از الان شغلش رو پیدا کرده خاله جون یه کم با سهند هم حرف بزن شاید اونم دکتر بشه آخه من خیلی دوست دارم که سهند دکتر بشههههههه قربونت برم


ای جونم باشه حتما
سمیه: مامان مسیح
19 مرداد 90 4:08
الهی قربون عزیز خله بشم که دکتر شده...؟
ماهانی جونم...دل منم درد می تونه..چه کا کنم خاله ؟
بوووس واسه ماهانی
خوب خانومی....شما نمی گی دل من کوچیکه...از دوریت یگیره ؟
کجایی پس..؟ دلم برات تنگه...یه عالمه


من چند بار اومدم نبودی
نگين
19 مرداد 90 8:17
سلام . مرسي عزيزم سر زدي بازم بيا.


حتما عزیزممممممممم
بابا محسن
19 مرداد 90 8:58
عمو جون این موبایلها کیفیت ندارن .. با یک ذره آب خراب میشن ...تو خودتو ناراحت نکن ...باباجی میره از علی گا یکی بهترشو میخره !



آره بابا تا آب روش ریخت خراب شد این دومیه که خراب کردم
مامان آريا
19 مرداد 90 10:16
_________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ ...........> ♥ دوست ♥ دارم ♥ ماهاني ♥ _________________`-._____.-' ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) بوسسسس براي دكتر كوچولوي خودم
مدرسه ی مامان ها
19 مرداد 90 11:24
سلام مامان عزیز باید بدونید که ماهان جون الان دقیقا در سن فرمانروایی به سر می بره و شما باید فرمانبردار زیرکی باشید و با زیرکی به مقصود خودتون برسید نه با فرمانروایی! معمولا بچه ها تا سن 6 الی 7 سالگی این حس فرمانروایی رو درن و ما نباید اونا رو سرکوب کنیم چون در دوره ی بعدی که نوبت فرمانروایی ما میرسه اونا همون رفتاری رو با ما خواهند داشت که توی دوره ی هفت ساله ی اول از خود ما یاد گرفتن. یک پستی در زمینه ی پرخاشگری براتون گذاشتیم امیدوارم براتون مفید باشه موفق باشید
.......
19 مرداد 90 12:48
بسم الله سلام ممنونم که سر زدین طاعاتتون قبول ان شاء الله التماس دعا جز 26 سهم شما به یاری خدا
bahare
19 مرداد 90 13:28
سلام خاله جونم ....ماهان جون خوبه ؟؟ ببخشید نتونستم سر بزنم
مامانی کسرا
19 مرداد 90 14:42
آخی کوشمولو
بابای زهرا کوچولو
19 مرداد 90 15:45
شایسته(دوست فاطمه زهرا)
19 مرداد 90 19:34
سلام به مامان مهربون ماهان کوچولوی شیطون!! وبلاگ زیبایی دارین!! مزاحم شدم تا بگم همون طور که کوثر جون گفتن امروز تولد فاطمه زهرا جونمه!!! اون عکسایی هم که کوثر جون گذاشته بودن تو وبلاگشون مال فاطمه زهرا جونم!!! اگر می خواین براش کارت یا پوستر و یا هر چیز دیگه ای درست کنین به همین آدرسی که براتون نوشتم!!! اگر درست کنین واقعا خوشحالش می کنین!!! دوستون داریم هم من و هم فاطمه زهرا!!!
.......
19 مرداد 90 22:54
بسم الله الرحمن الرحیم سلام بندیگهاتون قبول ان شاء الله فردا وفات است دهم رمضان و امشب شب وفات بانوی مسلمان و مومن ،همسر مهربان خاتم پیغمبران،مادر بزرگوار سیده النساء العالمین (س). وفات آن بانوی بزرگوار رو حضور همه ی مسلمین و شیعیان جهان تسلیت عرض می کنم. هدیه به روح آن بانوی مومن و بزرگوار طرح ختم سوره ی مبارکه ی صافات برگزار می شود . لطفا در صورت تمایل برای شرکت در طرح تعداد مد نظرتون رو در وبلاگ ذکر نمایید. در دعاهای سحر یاد ما هم باشید
مامان پارساجونی
20 مرداد 90 0:33
سلام دوست گلم.چطوری؟اشکالی نداره فدای سر ماهانی.


مررررررررسی
زهره مامان هلیا
20 مرداد 90 0:58
چه با نمک حرف می زتی آقای دکتر
ملی
20 مرداد 90 3:00
قوربونه اون آی دکتر برم من با طبابتش و سر کار رفتنش


مرسسسسسسسسسسسسسسی ملی جونم
رضا
20 مرداد 90 4:02
به یاد کودکی خودم افتادم که دکتر بازی میکردم...منتها من تخصصی کار میکردم مخصوصا روی مادربزرگ اما حیف که از دست دادمش.
شاااااااااد و خرم باشه ماهان گل
طاعات قبول


خدا بیامرزه
مامان پارسا
20 مرداد 90 10:36
سلام دکت کوچولوی خوشگلقربونت برم که مثل پارسای من همش شیرین زبونی میکنیاما پارسا بعضی وقتا بداخلاقی هم میکنه تو که اینجوری نیستی گل خاله
مامان علي
20 مرداد 90 11:59
ببخشيد...ميشه آدرس مطبشو هم بنويسيد بوووووووووس براي آقاي دكتر ناز و خوشتيپ
مامان حسین
20 مرداد 90 13:27
سلام
اقای دکتر ماهان مطبتون کجاست ؟؟
لطفا تخصصتون را هم اعلام کنین
خانومی تو این عکسا از چه سایتی استفاده کردی؟؟؟

من جراح قلب میشم
ایدا
21 مرداد 90 15:53
الهی!خیلی جیگره با اون حرفاش
شایسته(دوست فاطمه زهرا)
21 مرداد 90 22:28
سلام به مامان خوب ماهانـــــــــــــــــــب ببخشید اون پوستری که آدرسشو برای کوثرجون فرستادین اشتباه بوده چون من و کوثر جون نتونستیم پوستر رو کاملا باز کنیم!!! بازم ممنون از لطفتون!!
مهرناز مامان امین حسین
22 مرداد 90 9:37
سلام عزیزم آقا دکتر میشه یه وقت به ما بدی


حتما عزیزم شما بدون وقت بیا
مادر کوثر
22 مرداد 90 12:14
آی شیطون بلای بامزه و دوست داشتنی


مونا (مامان النا )
22 مرداد 90 14:00
دوست مهربونم
ممنونم که به ما سر میزنی
النا یکم بهتره و ایشالله امروز بهتر هم بشه
خاله قربون آقا دکتر آینده بشه
النا هم میخواد دکتر بشه البته زنان و زایمان
به ماهان بگو بیاد خاله رو هم ویزیت کنه لطفا"
عاشقتم عسل خاله


خداروشکر
مامان مهرسا
23 مرداد 90 16:03
بی زحمت یک وقت از آقای دکتر هم برای ما بگیرید


بابا شما که احتیاج به وقت ندارین
مريم مامان ماهان
24 مرداد 90 11:47
چه دكتر نازي
خاله جون اگه ماهم مشكلي داشتيم دوا درمونمون مي كني؟ دارو هم اگه نوشتي ميريم از علي گا ميخريم


قربون تو
ملیحه
24 مرداد 90 18:24
اقای دکتر شما چقده شیرین زبونی .قربونت بشم


ممنونم عزیز دلم
مامان فاطمه جون
6 مهر 90 17:23
ماشاالله به اين آقا ماهان با اين همه شيطنت ، ولي وقتي جند سال بگذره دلمون براي اين شيطوني هاشون تنگ ميشه


ممنونم عزیزم