ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

گلچینی از عکسهای نازدار مامانش

1390/6/6 9:39
نویسنده : مامان
5,421 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاویرشباهنگ Shabahangماهان و ماشینش......

ماهانییییییییییییییییییی

توپی که از دوست داشتن زیاد پاره اش کردی ........

جیگرییییییییییییییییییییی
 مراسم بلال خورون........

شکلات من
عسل من

خرسی که شبا باهاش میخوابی ........

نازدار مامان
  موقعی که به مامانی محل نمیدادی ......

جیمبیل مامانی
اینم اسکوترت ....
عزیز من
داشتی یواشکی به بامبوهای مامانی که خیلی
دوسشون داره دست میزدی....


گل من
مثل موش رفتی زیر صندلی .......موش کوچولو



 ماهانی و نیکان پسر داییت.......

گل نازم

وقتی که گریه میکنی ......

جیگریییییییییییییییییییییییییعشق من

 وقتی دوربینو برداشته بودی ....

جوووووووون من

ماهان سر به زیر.......
نفس من
Thank You picture 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (106)

مامان نسترن
6 شهریور 90 10:04
ماشالاه ماشالاه. واقعا پسر خوب ناز داره ها
مامان پارسا
6 شهریور 90 10:30
چقدر نازی تو پسرقربوووووووووونت برم من گلم مامانی عزیز یه سئوال داشتم شما توی یکی از پستای وبتون صدای ماهانی رو گذاشته بودیم میشه بگین چجوری اینکار رو کردین؟ممنونم
مامان نیایش
6 شهریور 90 10:31
فدات بشم ماهان جونی الهی سالم باشی خاله دوست دارم ماهانی
عکسات هم خیلی ناز شده عزیزم دست مامانی هم درد نکنه


متشکرم
مامان ماهان عشق ماشین
6 شهریور 90 11:09
ای جیجرتو با اون عکسای ماهت.مخصوصا اونی که سر به زیره و اونی که داره گریه میکنه.


لطفت داری خانمییییییییییییییی
مامان پارسا جون
6 شهریور 90 12:00
عکسات خیلی بانمکه جیگرررررررررررررررر
مامان هلیا
6 شهریور 90 12:19
ای جوووووووووووووووووووووونم چقدر خوردنی شده ماهان جون
تو اون عکسی که گریه میکنی خیلی جیگر شدی
یک عالمه بوس برای پسر ناز ، خوشگل ، دلبر ، مهربون.


قربون دل مهربونت
مامان هوراد
6 شهریور 90 13:22
دستت درد نکنه عکسها عالی هستند کلی کیف کردم ممنون که لحظات زیبا را با عشق با ما به اشتراک می گذاری
ماهان جون خیلی بزرگ شده ماشالله برات خرید هم می ره؟


دیگه کم کم باید بفرستمش
مامان ابوالفضل
6 شهریور 90 14:21
الکی نیست که من عاشق این ماهانم دیگه
تازه عاشق مامان با ذوقش هم هستم
ماهانی خیلی زیاد دوست دارم
ماشاالله خیلی نازی
بوسسسسسسسسسسس


به خدا خیلی ماهی
مامان فهیمه
6 شهریور 90 15:05
سلام عزیزم:
ماشالله چه پسمل ناقلایی دارین...
هر چند که دیره...اما تولدتون مبارکه...انشالله 120 ساله شین...


مرسیییییییییی عزیزم
مامان قندعسل
6 شهریور 90 16:13
عکسای خیلی قشنگیهههههافرین مامانی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 شهریور 90 16:15
وااااااااااااااااااای چه عکسهای خوشگلی. مرسی مامان ماهان
مامان مانی جون
6 شهریور 90 16:49
سلام
ممنون
آره دیروز پیشش بودم خوبه
عکساتو قربون


خدارو شکر
مامان امیر علی
6 شهریور 90 20:20
سلام چطوری؟ عکسهای خیلی بامزه ای از پسرک نازت گذاشتی بخصوص اون عکس که در حال گریه ازش گرفتی آدم دلش می خواهد بخورتش از طرف من ببوسش.


حتما عزیزم
مامان شازده کوچولو
6 شهریور 90 21:45
عزیییییییییییییزم
قربونت برم الهی
فدای اون چشمای گریونت
ان شاالله عکسای دامادیتو ببینم عزیز خاله



لطف دارررررررری
samira
6 شهریور 90 22:07
سلااااااااااااااااااااااااام مامان خااااااااانوم گللللللللللللللللللللللللللللم
samira
6 شهریور 90 22:08
وای تو رو خدا مامان عکسای گریه ی ماهانی رو نذار.من طاقتشو ندارم


ولی وقتی بغض میکنه خیلی ناز میشه
قشنکتر از فرشته های آسسسسسسسمون

ولی ایشالله همیشه لبش خندوووووون


مررررررررررررررررسی
samira
6 شهریور 90 22:09
داداشی خوووووووودم فدات شم با این قایم شدن زیر صندلیت


یه پا عشقیییییییییییی واسه ما


عزیز دلمییییییییییییییی
samira
6 شهریور 90 22:10
ماهان جووووونم سر به زیر که میشی خندنم میگیره داداشی

اصلا بهت نمیاد


راست گفتی به خدااااااااااا
مامان پارساجونی
6 شهریور 90 22:19
سلام خانومی...خوبی؟ماهانم چطوره؟خیلی نمکه این ماهان جوووووون.از طرف من ببوسسسسسسسسسس


خیلی گلی عزیزم
مامان علي
6 شهریور 90 23:32
عزيز خاله چقدر خوشگلن عكسات
چقدر هم كلاه دوست داري ،خيل هم بهت مياد
نيكان جون هم خيلي نازه.شبيه خودته



بله عاشق کلاهه خدا نکنه کسی از روی سرش برداره دیگه.............
مامان زهرا نازنازی
7 شهریور 90 3:29
ماشاالله 1000 ماشاالله خدا حفظش کنه منتظر حضوره ماهان جون در بازی وبلاگیمون هستم
مامانی کسرا
7 شهریور 90 9:25
الهی زنده باشه
مريم مامان ماهان
7 شهریور 90 10:04
عكسا قشنگ بودن اون عكس گريه كردنش دلم رو غمگين كرد ماهان جونو اذيت نكني ماماني ها


باشههههههه گلم قول میدم
بابا محسن
7 شهریور 90 10:05
هر کدوم از عکسها ، دنیایی حرف دارن خیلی زیباست . من که ازدیدن عکسهای این کوچولو های دوست داشتنی سیر نمیشم .
انشالله همیشه لبش خندون باشه . شما هم همیشه شاد و خرم باشید انشالله


ممنونم بابا محسن شما همیشه به من لطف دارین
مامان رها
7 شهریور 90 10:38
ای جونم چه عکسهای باحالی ماهام جون دست مامان درد نکنه راستی جیگر برا مامان کادوی تولد چی گرفتی؟


بابایی و ماهان پول بهم دادن تا چیزی که میخوام بخرم
نگين
7 شهریور 90 10:41
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان
رز
7 شهریور 90 11:06
قربونش برم چه ماشینی مبارکه قربون اداهاش ماهان جان هامان هم مثل توپ شما داره یه بوس گنده برای ماهان و مامانش


چه بوس خوشمزه ای بووووووووووووود
مامانه میکاییل
7 شهریور 90 11:08
عاشقه عکساتم ماهانیییییییییییییی
مامان آريا
7 شهریور 90 11:29
خاله قربونت برم كه اينقدر جيگري ماماني فكر مارو نكردي اينارو گذاشتي از ذوق غش كنيم
قربون بلال خوردنت آدم به حوس مي يفته از خوردنت
جيگر خودتو خرستو باهم
واي عزيزم با اون قهر كردنت
قربون شيطوني كردنات واي كه دلم ضعف كرد براي چلوندنت
جيگر گريه كردنت بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس


خیلی لطفت قشنگه عزیزم ممنونم
فهیمه مامان پرهام
7 شهریور 90 12:48
ـــ★ ــــــــ★ ــــــــــــــ★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــ★★ ــــــ★ ــــــ★ ــــــــ★ ــــــــــــــ★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــ★★ ــــــ★ واااای جیگر این ماهان سر به زیرووووووووو عاشق این عکسش شدم
مونا (مامان النا )
7 شهریور 90 13:25
خاله فدات بشه با این عکسای خوشگلت که وقتی میبینمشون دلم غششششششش میره برات
دوست جونم دستت درد نکنه با این عکسای خوشگلی که از ماهانی انداختی
از طرف من یکم بچلونششششششششش


حتما خانمی
زهره مامان هلیا
7 شهریور 90 13:36
آخ که این پسر یه گوله نمکه همه حالتهاش با نمکه


قربون هلیا جونم برم
مامان مهرسا
7 شهریور 90 13:41
الهی خیلی عکسای نازیه
مخصوصا اونجا که گریه میکنه دماغش عین یک فندوقه کوچولو. شده الهییییییییییییییییی


لطف داری گلمممممممممممممممم
فهیمه مامان پرهام
7 شهریور 90 15:46
راستی راهی چاره ای پیدا نکردین؟
ما که دیگه کتک خورمون ملس شده


برات میگم عزیزم
باباي پارسا
7 شهریور 90 16:36
مامان غزل
7 شهریور 90 19:10
قربونت برم ماهان خاله چه خوشملی تو
نرگس جون ممنون ازت که میای سر میزنی
بخدا شرمنده ام که نمیتونم بهت سر بزنم


خواهش میکنم عزیزم
مامان ملیکا
7 شهریور 90 19:48
مامان آناهل
7 شهریور 90 20:56
اوووووووووووه . تو این عکس آخری که موهاشو بالا زده چقده مرد شده ماشالله.


قربووووونت برم
سودابه
8 شهریور 90 0:06
با آرزوی سلامتی و شادی و دل خوش برای تو دوست خوبم و خانواده مهربونت ،کمی پیش تر عید فطر رو تبریک میگم و براتون بهترینها رو آرزو میکنم.


ممنونم عزیزم
مامان اراد
8 شهریور 90 1:36
واي ماهاني خيلييييييييييييييييييييييييييييي نازييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييعالمهههههههههههههه دوست دارم ماماني مهربون مرسي از عكساي ناااااااز
مامان نازدونه ها
8 شهریور 90 7:43
جیگر خودشو عکسهاش خدا برات نگهش داره
مامان قندعسل
8 شهریور 90 10:18
بگردم اين قند عسلو با اين عكساشفداي اون گريه هاش بشه خاله . بوسسسسسسسس
محمد گیان
8 شهریور 90 10:45
صدای پای عید میآید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاکترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. عیدتان مبارک
مریم
8 شهریور 90 11:25
وای خاله چقدر جیگر شدی ماشاا....
چه عکسهای قشنگی مامانی ازت گرفته
بوسسسسسسسسسسسسس
پیشاپیش عیدو بهتون تبریک میگم و التماس دعا


خیلی لطف داری گلم
مامان حسین
8 شهریور 90 11:26
خانومی عکسا خیلی قشنگ بودن...لذت بردم.از اون عکسش که داره گریه میکنه کلی خندیدم.
مامان حسین
8 شهریور 90 11:26
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان... پیشاپیش عیدتون مبارک
مامان عسل و آریا
8 شهریور 90 12:12
وااااااااااای ماهان جون و عکسای نازش.نوش جانت خاله بلال.مبارکت باشه ماشین.خیلی ماشینت خوشگله خاله.بووووووووس


ممنونم عزیزم
سمیه:مامان مسیح
8 شهریور 90 12:18
سلام عزیزم....خوبی ؟ ماهانیه من چطوره ؟ خوبه ؟ خوشه ؟
نرگس جونم ...چه عکسای ناازی از گل پسر گذاشتی...
همشون قشنگن...همشون عااااالیه
دستت درد نکنه


ممنونم گلم
مادر کوثر
8 شهریور 90 12:21
وااااااااااای ماشالله چه ناز شدهههههههههه همه عکساش خوشگله پیشاپیش عیدتون مباررررررررررررررررررررک
مامان ماهان عشق ماشین
8 شهریور 90 12:44
سلام مامانی .سلام ماهانی.دلم براتون تنگ شده بود.
راستی قسمت عنوان مطالب یه مدت به هم ریخته بود.مث اینکه درست شده.


ممنونم که خبر دادی
مامان آريا
8 شهریور 90 13:15
کم کم غروب ماه خدا ديده مي شود صد حيف ازين بساط که برچيده مي شود در اين بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آن کسي ست که بخشيده مي شود عيد شما پيشا پيش مبارک
مامان نیایش
8 شهریور 90 13:43
سلام خانومی عیدتون مبارک باشه شاد باشی همیشه
ممنون بابت راهنمایی ات برا ی گذاشتن صدای نیایش


خواهش میکنم عزیزم
الی
8 شهریور 90 14:05
عید است و دلم خانه ویرانه، بیا این خانه تکاندیم ز بیگانه، بیا یک ماه تمام مهیمانت بودیم یک روز به مهمانی این خانه بیا عید سعید فطر پیشاپیش مبارک
مامان پرهام
8 شهریور 90 14:24
سلام چه عکسهای خوشگلی! شما کلا خیلی باسلیقه ای ها! عکسها رو هم قشنگ و باحوصله درست می کنی آفرین به این مامان!
فهیمه مامان پرهام
8 شهریور 90 14:55
samaneh
8 شهریور 90 18:30
واااااااااااااااای جیگول میگولی منو نگاه کن
جیگرشو با اون عکسهاش
مامانش عکس گریه نذار


چشم خانمم
سارا-سبا
8 شهریور 90 21:10
فرازهایی از دعای وداع امام سجاد(ع) با ماه رمضان: بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک عيدتون مبارك سارا - سبا
مامان حسنی
8 شهریور 90 22:44
سلام عیدتون مبارک چقدر عکسای ماهان جونم خوشگله ولی الهی هرگزبغض نکنه وگریه و...
خرسیش هم که هم قد خودشه دوتایی جاشون میشه روی یه تخت
قربون ژست بی محلی به مامان هم بشم ولی کارخوبی نیست ها


خیلی ممنونم گلم
ترمه و مامانش
8 شهریور 90 23:25
سلام
ماهانی خیلی ماهی
خودت خوشگل - عکسهات خوشگل
مرسی عزیزم دلمون باز شد روی ماهتو دیدیم
منهم موافقم با ترمه گروه موسیقی تشکیل بدین
به امید ان روز و همین روزها


ممنونم عزیز دلم
مامان علي
9 شهریور 90 1:04
گلخنده شوال به ناهيد مبارك ابروي خوش ماه به خورشيد مبارك آمد خبر از عرش ، وداع رمضان است عيد است به ياران خبر عيد مبارك
مامانی شیما وحدیث
9 شهریور 90 4:50
طلایی ترین روزها ارزانی نگاه مهربانتان وهزارگل پیشکش قلب باصفایتان .عید سعیدعید فطر برشما وخانواده ی محترم مبارک قربون این ماهان خان برم بااین عکسای خوشکلش
مادربزرگی برای تمامی فصول
9 شهریور 90 5:08
و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید
چه عکس های ماهی
اونی که گریه میکنه دل ادم و اب میکنه
آخی



ممنونم
مامان پارسا
9 شهریور 90 7:21
ااااااااااااااااااااااااااای جونم به این عکسای نااااااااااااااااز عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت / صد شکر که این آمد و صدحیف که آن رفت . . . عیدتون مبارک
مامانی کسرا
9 شهریور 90 9:28
گلم عیدت مبارک


عید شما هم مبارک
مامان پارسا جون
9 شهریور 90 11:38
عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس بر میهمانان حضرت حق مبارک باد . . .
مامان قندعسل
9 شهریور 90 11:45
نمیای تولدمممممم ماهانی
کوثر آبجی کیمیا
9 شهریور 90 11:49
خیلی خوشگل شدن خیلی نازی ماشاللا هزار ماشاللا..........اپم بیاین مرسی
مامان مانی جون
9 شهریور 90 13:53
آخ جون بلاخره عکسا باز شد بلال خوردنشووووووووووووووووووو
مریم مامان درسا
9 شهریور 90 16:12
سلام ماهانی الهی من قربونت برم با اون عکسهای قشنگت نرگس جون عیدتون مبارک
mamane amir ali
9 شهریور 90 16:20
vai vai vaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii cheh axhayeh naziiiiiiiiiiiiii mardi shodiaaaaaaaaaaaaaaaaa.boosssssssssssssssssssssssss.hamisheh movafagh va shad bashin
مامان آناهل
9 شهریور 90 20:40
هممممممممممممه عکساش قشنگ بود
سمیه: مامان مسیح
9 شهریور 90 20:56
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____ عیدتون مبارک
مامان تربچه
10 شهریور 90 13:18
مثل همیشه زیبا بود راستی تولدت هم مبارک
زهره
10 شهریور 90 18:11
سلام ماشالله نمکه. ماهان کوچولوتون داره یواش یواش بزرگ میشه. ایشالله دومادش کنی. بالاخره نی نی ما هم دنیا اومد . عکسش و گذاشتم توی وبلاگش. بیا و نظر بده. منتظرم
خاله درسا
10 شهریور 90 19:30
سلام چه عکس های قشنگی گذاشتید:
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
10 شهریور 90 22:26
موشی بلا . چقدر عکسهات نانازه. خوش به حالت. با این مامان خوب که اینقدر با سلیقست.


لطف داری گلم
رضا
11 شهریور 90 0:45
من که تو حسرت سوار شدن این ماشینا موندم ولی ایشالا بچه م جورم رو میکشه قشنگ بودن مخصوصا اون عکس که ماهان جان دوربین رو برداشته بود. موفق باشید
منا
11 شهریور 90 1:12
هر چی خواستم یکی از عکسهاش را انتخاب کنم و بگم اون قشنگتره نشد!همشون قشنگن و همشون را دوست دارم البته من و دخترم دوست داریم!!!!


قربون محبتت
ماری
11 شهریور 90 1:48
سلام دوست عزیز بچه ی باهوش ,زرنگی دارید حتما اینجا بیایید این وب یه البوم عکس برای تمام بچه هاس اگه دوست دارید عکسی از فرزندتون همیشه بمونه و میخایید فرزندتون دوستای جدیدی پیدا کنه میتونین به ما سر بزنید کار ما اینه که عکس بچه های شمارو تو این البوم به نمایش میزاریم و از استعداداش و بازیگوشی اش میگه برای رسوندن عکس بچه هاتون به وبلاگ کافیه که ادرس عکس اپلود شده رو تو قسمت نظرات بزارید با ادرس وبلاگتون ما هم به وبلاگ شما سر میزنیم وبا هم اشنا میشم فقط از دوستان تقاضا دارم که عکسی بفرستن که تا حالا تویه وبلاگشون نزاشته اند و جدیده منتظر عکسای شما هستم http://albomax20.niniweblog.com اگه امکانش هست منو با اسمه آلبوم عکس بچه های باهوش و زرنگ لینک کنید دوست عزیز سر بزنید ممنون
خاله ی نینیش کوچولو
12 شهریور 90 2:39
سلام مامان ماهان جون خوبین؟ ماهانی خوبه؟؟ عکساش خیلی قشنگن به منم سر بزنید راستی با اجازه لینکتون کردم .
مادر کوثر
12 شهریور 90 7:43
سلام خانمی خوبی؟ ماهن جونم خوبه؟ عید خوش گذشت؟؟؟؟
مادر کوثر
12 شهریور 90 8:59
عزیزم میخوام وبلاگ کوثرجونو آفلاین کنم اما چون دوست دارم بازم ببینمت به این سایتمون که به زودی آپ میشه، حتما سر بزن http://widenet.ir/ خوشحال میشم لینکش کنی.مرسی. راستی آخرین پستهای وبلاگ رو هم ببین.
مامان وانیا
12 شهریور 90 14:39
این پسمله همیشه خوردنیه هم با خنده هم با گریه
کاکل زری یا ناز پری
12 شهریور 90 16:18
عزیزم چه عکس های قشنگی مامان برات گذاشته شکار لحظه هاس تا. دلم برات تنگ شده بود ماهان جون
سمیه:مامان مسیح
12 شهریور 90 19:05
سلام خانومی....سلام عزیزم..کجاااایی... دلم برات تنگه...چرا اپ نمی کنی....؟ چرا خبری ازتون نیست ؟ نمیگی دلمون تنگ میشه واسه نرگس جونم و ماهانی گلی ؟! دوستتون داریم دوستای گلمون
ثمين
12 شهریور 90 22:00
سلاااااااااااااااام! ماشاله چ نازه! زنده باشه! من توي وبلاگم ايده براي تزيين سيسموني و تولد بچه ها و تزيين غذاي كودك دارم. اگه يه بار سر بزنيد خوشحال ميشم.
هستی
12 شهریور 90 23:00
سلام خواهر جان خدا الهی به شما و خانواده تون صبر و توان تحمل این روزها را بده الهی شکر که ماهانم را دارین که دلگرمی بزرگیه و بیشتر زمانتون را می گیره و وقتی برای فکر کردن و دیدن جای خالی پدر نمی ذاره مرسی از لینکتون مرسی که تنهام نمی ذارین مرسی از عکس های ماهان جان
زينب عشق مامان و بابا
13 شهریور 90 0:11
سلام ماشاالله ماهان حسابي مرد شدهعكساي قشنگي بود.
مامان الی
13 شهریور 90 8:42
ماهان جووووووووووووووون چه عکسای خوشگلی بوس بوس
رز
13 شهریور 90 8:55
سلام عزیزم خیلی دلمون برای نوشته هات تنگ شده زودتر بیا و برامون بنویس
سارا-سبا
13 شهریور 90 10:07
اون عكسش كه داره گريه ميكنهخييييييلي باحاله
مامان آريا
13 شهریور 90 10:13
سلام عزيزم خوبي ماهاني خوبه دلمون تنگ شده نمي خواي بياي آپ كني با كاراي جديد ماهان جون


مامان دوقلوها
13 شهریور 90 11:04
وااااااااااااااااااااااااای عکسات عالییییییییییییییییییییی بود عزیزم.
ماشالا به این همه ذوق و سلیقه.
ایشالا همیشه سلامت باشی و زندگی خوبی با ماهان داشته باشید عزیزم.


ممنونم گلم
مامان وبابای آناهل
13 شهریور 90 12:14
خدا همیشه شاد نگهت داره .ای گل پسر نازکه با عکسات همه رو شاد میکنی


ممنونم خانمی
مامان سهند
13 شهریور 90 12:44
عکسهای خیلی قشنگیه همشون به دل میشینه همیشه زنده باشی عزیز خالههههه
سحر
13 شهریور 90 13:53
ماشالا چه جیگریه
سنجاقک
13 شهریور 90 14:33
بوس ،بوس ، هزارتا بوس برای این پسر جیگر طلا ...



مرسی خانمم
مامان غزل
13 شهریور 90 16:06
سلامـــــــــــــــــــــ آپ کردم بدو بیـــــــــــــــــــــــــــا
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
13 شهریور 90 18:06
مامانی میربون دستت درد نکنه چه عکسهای قشنگی از پسر نانازمون گرفتی.


ممنونم
آوين
14 شهریور 90 0:11
سلام عزيزم عكسات خيلي نازن
محمد گیان
14 شهریور 90 9:11
سلام خاله خوبی ماهان گلت خوبه . ماشالله هزار ماشالله هر روز بهتر از دیروز خوشگل توپل و مامانی خاله براش اسفند دود کن
نازنین نرگس نفس مامان
14 شهریور 90 12:53
سلام به ماهانی و مامانی الهی باز که یه عالمه عکس خوردنی گذاشتی ما هم که شکمو دلمون ضعف رفت واسه اداها و کارای ماهانی


جیگرتو عزیزم
مامان سهند
14 شهریور 90 16:36
خیلی ممنونم عزیزم بابت محبتت. نمیدونم با چه زبونی ازتون تشکر کنم روی گل خودت و گل پسر نازت رو میبوسم هرکاری کردم نظرات خود پست سهند باز نشد که بنویسم مجبور شدم اینجا بنویسیم حالا فرقی نمیکنه خوشحالم که دوستای خوبی مثل شما دارم


ممنونم عزیزم
مامان سویل
17 شهریور 90 11:32
خیلی نازی ماهان
shima
27 شهریور 90 21:43
سلام عزیزم ماهانی جوووووووووووووووووووووونی چقدر نانازی شدی خاله جون
ناژو
18 دی 90 10:07
سلام به ماهان عزيز و مامان مهربونش خوشحالم كه باهاتون اشنا شدم هزار ماشاالله خدا براتون نگه داره راستي اينم آدرس وبلاگ گل پسر من كاوان (http://kavan79.blogfa.com ) توشهر پاوه استان كرمانشاه زندگي ميكنيم و ما هم ميخواهيم از اين به بعد خاطرات كاوان جان را در وبلاگش ثبت كنيم