ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

حال و هوای این روزا

1390/7/16 8:32
نویسنده : مامان
1,195 بازدید
اشتراک گذاری
 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 


اینروزا حسابی مشغول شدم و از خوشحالی در پوست خودم نمی گنجم
وقتی عمویم رو میبینم یاد بابام می افتم آخه خیلی مهربونه آخه بوی
تن بابام و میده
با دیدن و حرف زدن باهاش احساس کمبود
نمی کنم زن عمویم از اون بهتر هر چیزی رو که
میبینم
و خوشم میاد برام میگیره برای ماهان خیلی چیزا
خریده مثل مادر برام دلسوزی میکنه
میگه برای
فریزرت دیگه هیچی نگیر من همه رو برات
درست  میکنم
برادرم هم گفته تا
من هستم غصه نخورین ....
از اینکه ١٣ سال به خاطر
نامادریم از برادر و
عمویم دور بودم
خیلی
ناراحتم ولی

تصمیم گرفتم
از این به بعد رو با
اونا خوش باشم
ماهانی
خیلی خوب تونسته خودشو تو دل
عمو و زن عمویم جا کنه
خونه شون که
هستیم از گل نازکتر بهش نمیگن حسابی اونجا آزاده
چیزایی که تو خونه بهش نمیدم مثل شکلات رو اونجا حسابی
میخوره عمویم حسابی باهاش بازی میکنه و ماهان اینقدر که دوستش
داره بهش میگه عموی من .....اینطوری ماهان کمبود پدربزرگهاشو حس نمیکنه

نایت اسکین

 




خدایا از اینکه این خوشی رو تو زندگی بهم دادی ازت ممنونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم


با ماهانی رفته بودم کفش بخرم یه
دفعه گفت ببین من تبش ندارم

باباجی پول بده
تبش بحر

برای تختش ملافه بن تن گرفتم
همش میگه دستت درد نتنه هاااااااااااا

آره بابا پسرم با ادبــــــــــــــــــــــــــــه



حالا چند هنر نمایی از مامانی

نفس من بیدیییییییییییییییی

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net  
اینم نگاتیوهای ماهانی

قربون چشماش

 

فیلم جدید ماهانی روی پرده سینما

قربون نگات

 

 

عشق

  

جیگگگگگگگگگگگگگگگر منxsgs_24062


خوش تیپ من
panda bear emoticons 16 In Celebration of Wickedly Cute Panda Emoticons 


پیشی من


نازدار من       xsgs_24048

قلب مامانی





xsgs_24020







خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com

ناناز

                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (73)

مامان آريا
11 مهر 90 9:22
خدا عمو و زن عمو و برادرت و برات نگهشون داره و اميدوارم ديگه فاصله هايي با اين مدت دراز بينتون نيفته
خاله قربونش برم تفش اريدي بالاخره
آفرين ماماني با اين همه هنرنمايي



ممنونم دوست جونم شما همیشه به من لطف داری فدددددددددای تو
رز
11 مهر 90 9:54
سلام عزیزم خیلی دلم برای نوشته هات تنگ شده بود خداروشکرکه دلشادی امیدوارم همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه همواره پاینده باشید
رز
11 مهر 90 9:55
فراموش کردم خیلی عکسا ماهانی زیباست مرحبا به این مامان مهربون و خوش ذوق
مامان علی خوشتیپ
11 مهر 90 10:00
سلام نرگس جون خیلی از اینکه میبینم خوش و خرمی شاد شدم. چقدر عکسای ماهانی با سلیقه درست شده.این قابها رو از کجا میاری.از برنامه فتوشاپ هم استفاده میکنی؟ چقدر عینک آفتابی به خوشگل خاله میاد میگم فیلم ماهانی تو کدوم سینما پخش میشه؟ قربون ژستات بشه خاله
مامان مهرسا
11 مهر 90 10:16
خوب خوشحالم که میبینم خوشحالید سرتون حسابی گرمه .این پسرت هم گل گللللللللللل هم خوشگل هم با ادب هم خوش تیپ بابا اسپند یادتون نره هاااااااااا
مامان پارسا جون
11 مهر 90 10:53
خدا رو شکر که خوشحالید و شاد. عکسهای ماهان جونم خیلی ناز شده بابا هنرمند تفشای نو هم مبارک جیگر
مامان نازدونه ها
11 مهر 90 10:55
خوشحالم که وجود اقوام اینچنینی جای خالیها رو تونستن برات پرکنن ادب این ÷سر کوچولوت منو کشته
هدیه
11 مهر 90 12:06
تبریک می گوییم شما یکی از 10 نفری هستید که برای دریافت پکیج کامل خدماتی نی نی عکس به صورت رایگان به مناسبت افتتاحیه انتخاب شده اید. برای دریافت هدیه بدون در نظر گرفتن هزینه آن ثبت نام کنید لینک ثبت نام: http://www.niniaks.net/1/ خدمتی جدید از سایت نی نی عکس طراحی گالری عکس از کودک دلبندتان با افکت های ویژه. اختصاص فضا بر روی اینترنت برای عکس های کودکتان. اختصاص آدرس مشخص به نام کودکتان برای گالری عکس. قرار گرفتن عکس کودکتان درون قاب بر روی صفحه اول سایت. لینک گالری عکس از صفحه اول به گالری عکس کودکتان. طراحی بنر به صورت جاوا و اختصاص کد برای قرار دادن لینک کودکتان بر روی صفحه وبلاگ شخصی. منتظر حضور گرمتان هستیم
مامان رها
11 مهر 90 13:10
عزیزم خیلی خوشحالم که شما خوش هستین امیدوارم با وجود عمو زنعمو کمتر جای خالی مامان وبابا رو احساس بکنی روی ماهان رو ببوس
مامان آريا
11 مهر 90 13:21
اي جانم قزبون اون تيپت برم با اون عينكش اي جااااااااااااانم
محمد گیان
11 مهر 90 14:45
سلام خاله خوبی ماهان گلت چطوره خوبه خوب خدا را شکر خوشحال شدم انشالله که همیشه توی زندگیت اینجوری خوشحال و راضی باشی ماهانی بوسسسسسسسسسسسس
تینا
11 مهر 90 15:56
خدا دلخوشیهاتو برات حفظ کنه دوست خوبم ... قربون این پسر ناز برم که انقدر خوشگل حرف میزنه ... دلم میخواد بخورمش
مامان وانیا
11 مهر 90 17:19
خیلی خوبه که اینقدر خوشحالی خدا عزیزانتو برات نگه داره وقتی میخوندم فکر کردم که چقدر از هم دیگه کم میدونیم شاید یه روز بشینیم و سیر تا پیاز زندگیامونو تعریف کنیم ،تا اون روز همینم خوبه که کم و بیش از حال هم با خبر میشیم ماهانی رو ببوس قربون اون زبون شیرینش
مامان حسین
11 مهر 90 17:30
سلام خوشحالم عزیزم که بعد سالها با عمو و زن عمو دور هم جمع شدین.ایشاله همیشه دلت شاد باشه.عکسای ماهان خیلی قشنگه دستت درد نکنه.
مامان وانیا
11 مهر 90 17:34
راستی یه سوال !شما هم برای ادیت عکسهای ماهان جون از سایت tuxpi.com استفاده میکنی ؟ بین همه این سایتهای فتوشاپ من عکسهای این سایتو دوست دارم اونم خیلی کنده اصلا عکس بالا نمیاد خواستم بدونم شما هم این مشکلو داری؟
مامان ابولفضل
11 مهر 90 20:45
سلاممممممممممممممممم مامانی وماهانی خیلی برات خوشحالم که خوشحالی عکسهای خیلی نازیه باید به منم یاد بدی دوستتون دارم خوش باشین بوسسسسسسسسسسسس
مامان نیایش
12 مهر 90 0:00
سلام خانومی خوشحالم که خوشحالی خدا برادرت رو برات حفظ کنه قدرش رو خیلی بدون خیلی راستی اگه نمیگفتی هم معلوم بود که این روزا حسابی سرت شلوغه آخه خیلی وقته پیش ما نیومدی عکس های ماهانی هم خیلی ناز شده دست مامانی درد نکنه
مامان پارسا
12 مهر 90 0:00
سلام عزسزم امیدوارم که همیشه روزگارت با تندرستی بر وفق مرادت سپری بشه و دیگه هیچ چیز و هیچ کسی نتونه بین تو و عزیزانت فاصله بندازه و بعد از این مدت طولانی با عزیزانت حساااااااااااااااااابی بهت خوش بگذره واقعاًمامان خوش ذوق و باسلیقه ای هستی خوش به حال ماهان خان عکسی که تو کادر قلب گذاشتی فوق العاده شده ببوس پسر خوش تیپ و با ادب خاله رو
مريم مامان ماهان
12 مهر 90 8:12
خوشحالم از اينكه اين روزها حال و هواي خوبي داري ايشالا ديگه هيچ وقت بينتون فاصله نيوفته عزيزم تفش ماهان جونم هم مبارك باشه
مامان ارشیا
12 مهر 90 8:48
عزیزم امیدوارم که همیشه خوش باشی در کنار عزیزانت عکسای نازشو ببین
کاکل زری یا ناز پری
12 مهر 90 10:15
عزیزم از صمیم قلب خوشحالم که احساس خوبی داری و خوشحالی همیشه وقتی خدا چیزی و از آدم بگیره موهبت دیگری به آدم میده خوش باش و لذت ببر حالا میرسیم به ماهانی که این قدر خوشتیپ شده قوربونش برم خدا حفظت کنه عزیزم شوتولات زیاد نخور دندونات خراب میشه هه هه


از لطفت خیلی خیلی ممنونم
مامان آناهل
12 مهر 90 10:16
نمیدونی چقدر از دیدن این پست خوشحال شدم. من همیشه سر میزدم که از حال و هوات باخبر بشم. خدا عمو و زن عمو رو برات حفظ کنه.
راستی با این پوسترهای ماهانی اگه نمایشگاه بزنی حسابی فروش میکنه هااااااااااامخصوصا عینک آفتابی هاش
بگو ماشالله


قربونت برم من خیلی لطف داری
مامان سید کوچولو
12 مهر 90 10:29
وبلاگ قشنگی دارین و عکس های قشنگ تر تر. شما ظاهرا زندگی سختی داشتین درسته؟
مامانی
12 مهر 90 11:00
خدا واست نگهشون داره منم بعد از 10 سال پارسالی عمومو دیدم خیلی پیر شده بود امیرعلی که دیدش احساس غریبی نکرد باور کردنی نبود
سعید ترشیزی
12 مهر 90 11:03
این روزهای خوش پر نعمت را با تمام وجود حس کن تا بفهمی که پاداش صبر در روزهای سختی چقدر شیرین است...
مامانی طاها
12 مهر 90 11:14
الهی همیشه تو زندگیتون شاد باشین و قدر این لحظه های خوش رو بدونین و هیچ وقت فاصله ای بین شما نیفته. آفرین به مامانی هنرمند که چه میکنه
مادر کوثر
12 مهر 90 11:54
سلام سلام
به به چه خبرای خوبی
چه اتفاقات قشنگی
همیشه شاد و خوش باشین و سلامت
ماهان جونم چه ناز شده تو عکساش



ممنونم خانمی
زهرا
12 مهر 90 12:31
قربون ماهان جون برم الهي چه ناز شدي
زهرا
12 مهر 90 12:33
سلام عزيزم مي دوني من خيلي دوست دارم كناره هاي عكس هاي سارا رو مثل عكسهاي ماهان ريش ريش كنم ولي بلد نيستم ميشه طريقشو برام تو نظرات بنويسيد. فدات


چشم حتما
مامان امیر علی
12 مهر 90 12:43
خدا را شکر که خوشحالی و خدا واست نگهشون داره .ماهان حونم چه عکسهای نازی انداخته .ماشاله بزرگ شده ها .ایشاله همیشه راضی و شاد باشین .بوس


بله دیگه ما داریم پیر میشیم
مامان مه یاس
12 مهر 90 12:47
سلام مامانی خوشحالم که خوشحالی
وای که ماهانی چقدر ناناس صحبت میکنه
فدات شم عزیزم
دیروز واسش پیام گذاشتم اما نمیییییییییدونم چرا ارسال نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مامان سویل
12 مهر 90 12:59
سلام خانمی خوشحالم از اینکه احساس تنهایی نمی کنی خدا عزیزانت رو برات نگه داره راستی هنر نماییتون هم خیلی جالب بود


مررررررررررررررررررررررررسی
مهرناز مامان امین حسین
12 مهر 90 13:39
سلام ماهانی چه تیپی زدی ماشالله گل پسر مامان ماهان ایشاله همیشه شاد و خرم باشید و لبخند رولبهاتون جاری باشه


قربونت برم
مادر کوثر
12 مهر 90 15:03
سلام عزیزم
خوبی؟
وبلاگت رو خیلی دوست دارم و همیشه میام سر میزنم
اگه کوثر جون بذاره نظر هم حتما میدم
به ما هم سر بزن
خوشحال میشم نظر خوشگلتو بخونم.



ممنونم عزیزم
مامان ماهان عشق ماشین
12 مهر 90 15:07
همیشه به شادی. نرگس جون تو نه تنها بهترین مادر که بهترین دختر دنیا هم برای پدرت بودی.13 سال دندون روی جگر گذاشتی به خاطر پدرت. این از چشم خدا پنهون نمیمونه.ایشالله تو راه خودت و ماهانی میاد. من کشته هنرنماییاتم. راستی اون عکسایی که قاب ندارن و دورشون سفیده رو با چه نرم افزاری درست میکنی؟ ماهانی خاله!! آشدتم.تبشات مبارته.
مامان محمدرضا (شازده کوچولو)
12 مهر 90 15:23
سلام عزیزم
همیشه از شادی و خوشحالی دوستانم کلی لذت میبرم و من هم شاد میشم .
خدا خانواده ات رو برات حفظ کنه.
این ماهان جونم که هر وقت میام عکساشو میبینم دلم ضعف میره واسه بوسیدنش ،
خیلی دوستش دارم و عاشق اون نگاه و لبخندشم .
ان شاالله همیشه شاد باشید


قربونت برم که اینقدر ماهی
منتظران لبخند خدا
12 مهر 90 16:55
سلام بر ماهان ناز و مامان بابای مهربونش! بابا مامانش چیکار کردی! این همه ماهان خوشگلو از کجا آوردین؟ اون عکس دختر نماش خیلی به دلم چسپید!‌
از طرف ما ماهانی رو کنین!


چشم حتما
آرتین خان
12 مهر 90 18:33
وای خیلی عالیه و خوشحالم که خوشحالی
امیدوارم همیشه شاد ببینمت
داشتن آشناهایی با این همه مهربونی غنیمته


واقعا درستههههههههههههه
مامان آرتین
12 مهر 90 20:49
عزیزم خیلی خوشحالم که تو و ماهانی خوشحالید. همیشه شاد باشید.
محيا كوچولو
12 مهر 90 21:13
سلام خاله
من فكر ميكنم ني ني ها اگه كمبودي تو زندگي داشته باشن در آينده مشكل پيدا ميكنن، خوب كاري كردي كه جاي عزيزايي كه رفتن رو براش با عزيزايي كه هستن پر كردي


چقدر قشنگ گفتی ممنونم
•ŞÞŏŖŦŷ 太 ĞįŘĻ•
12 مهر 90 21:43
مامانی سلام خیلی بدی چرا نمیایین خواستگاریم خب؟ جیگر ماهانی رو بخورم که اینقدر ناناسه
نازنین نرگس نفس مامان
13 مهر 90 1:04
چه خوب خیلی خوشحال شدم و البته از دست نامادریت هم کلی ناراحت ولی خدا رو شکر که حالا با عمو و داداشت خوشید همیشه خوش باشید و قدر لحظات با هم رو بدونیدتبشای ماهانی هم مبارک خاله جون کمتر شکلات بخوری ها


ممنونم از نظر قشنگت
سمیه :مامان مسیح مقدس
13 مهر 90 1:54
عزیزم...خصوصی داری
مامان اشكان
13 مهر 90 7:52
سلام من امروز براي اولين بار اومدم به وبت سرزدم. ماشالله پسر نازي داري. از اون عكس آرايشگاه خيلي لذت بردم. خدا برات نگهش داره. لينكت كردم. ايشالله هيچوقت ديگه اين دوري رو احساس نكني
مامان الي
13 مهر 90 8:57
الهی همیشه دلتون شادو لبتون خندون باشه عزیزززززززززززززم
مامان ملیکا
13 مهر 90 12:24
انشالله همیشه کنار هم خوش باشید... قوربون اونقند عسل با معرفت ... ببخشید این مدت مشغول بودم نشد سر بزنم.


فداااااااااااااااااااااااات
samaneh
13 مهر 90 12:39
سلاااااااااااااام دوست جونیم ماهان توپولو خوبه ؟؟؟ مرسی از اینکه اومدید ÷یشمون و ممنون بابت تبریکاتت عزیزم شمع رو کیک رو از یکی دوستهام ایده گرفتم تو تایپیک تولد نمیدونم اون از کجا ایده گرفته بود رنگین کمون رو کیک هم تو یه عکس تو اینترنت دیدم که تولدشون رنگین کمونی بود
منامامان الینا
13 مهر 90 12:43
سلام مامان ماهان گلم
خدا رو شکر که آدمهایی هستن در کنارتون که با بودن در کنارشون به آرامش میرسی و جای خالی عزیزهای از دست رفته ات رو برات پر میکنن

و اما عکسها ماهانی اولا ماشالا به این مامانی هنرمندش و بعد هم ماشالا به این پسرمون که من هر وقت میام عکسهاش رو میببینم عااااشقترترترترترش میشم!!!!
راستی بعدا که الینا جونم به دنیا میاد به منم یادمیدی که اینجوری عکسهاش را قشنگ کنم

چشم حتما عزیزم
مامان آرمان
13 مهر 90 16:19
سلام.خوشحالم که تو پستت از دیدار و نزدیکی به کسانی که دوستشون داری و اونها هم شما را خیلییییدوست دارن نوشتی.از عشق که حالا شاید عشق مادر و پدر و فرزندی در ظاهر نباشه ولی از اون هم کمتر نیست.
امیدوارم همیشه دلت با این افرادی که دوستشون داری شاد باشه و خدا شما ها را برای هم حفظ کنه.
خدا رفتگانت را هم بیامرزه.
شاد باشی و شلامت.


ممنونم عزیزم
مامان پرهام
13 مهر 90 16:28
سلام عکسهای پسرت مثل همیشه ماه بودند. ایشاللا تو هم همیشه شاد باشی دختر خوب! دلم گرفت ....از بی مهری نامادری(ببخشید)


از ته دلم گفتی عزیزم
سمانه
13 مهر 90 18:05
سلام عزیزم وبلاگ قشنگــی دارید خدا کوچولوی نازتونو حفظ کنه پسرکوچولوی منم وبلاگـــی داره خوشحال میشم اگه به وبلاگش سر بزنید اگه دوست دارید وبلاگ پسر منو با نام محمدباقر کوچولو لینک کنید و بهم خبر بدید تا وبلاگ شما را هم لینک کنم منتظرتونممممممم خدانگهدار
مامان لنا
13 مهر 90 18:26
امیدوارم همیشه خوش باشی به به چه عکسایی
سيد اميرعباس بابا
13 مهر 90 18:42
سلام دوست جونم... خوبي؟؟؟ عيدت مبارك باشه... با قسمت هفتم خاطراتم منتظر حضورت هستم... بهم سر بزن... مواظب خودت باش زمستون اومده سرمانخوري دوست كوچيكت سيد اميرعباس
زهره مامان هلیا
13 مهر 90 21:06
مامانی چه شیرین حرف می زنه این ماهانی شما هم خیلی خوب می نویسی قشنگ میشه تصور کرد ماهان چطور حرف می زنه فداش


قربون محبتت
مادر کوثر
14 مهر 90 13:37
چقدر دوست داشتنی است روزهای آمدنت! کاش می‏توانستم هر سال، روز تولدت را در حرم نفس بکشم! شب تولد تو که می ‏شود، حرمت از آسمان پر ستاره نیز پرستاره ‏تر می ‏شود. چقدر آدم اینجاست که در هفت آسمان، غیر از تو ستاره‏ ای ندارد. تو امشب به دنیا آمدی تا ستاره ی همه بی‏ ستاره ‏ها باشی..میلاد هشتمین خورشید پیشاپیش مبارک
مامان حسنی
14 مهر 90 15:02
سلام خداراشکردوباره رایطه هاتون برقرارشدتاجای خالی پدرتون را هرچند کم پرکنن خدا حفظشون کنه



بله واقعا درست میگین
سارا
14 مهر 90 21:25
سلام عزيزم خوبي؟چه خبرا؟چيكارا مي كني؟من آپم خوشحال مي شم بهم سر بزني ببخشيد كه انقدررررررر بي معرفتم ايشالله جبران مي كنم
مامان طاهره
14 مهر 90 23:29
ای جونم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.چقدر خوشحال شدم.
مامان گیسو
15 مهر 90 2:07
سلام نرگس جونم اول از همه یه بوس بده که دلم کلی برات تنگ شده بود
خیلی برات خوشحالم که روحیت بهتره
بوسسسسسسسس


قربونت برم گلم
مامان آنیسا
15 مهر 90 3:49
همنفس وهمصدای تمام لحظه ها
زیبا ترین عشق وفرشته کوچک آسمانی
کودکم . ای پاک ترین خلق خدا . روزت مبارک

ممنونم عزیزم
مامان ثنا
15 مهر 90 20:46
خدا گر ز حکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری امیدوارم خدا برا هم دیگه حفظتون کنه از طرف من ماهانی ببوس
مامان محمدجان
16 مهر 90 16:10
سلام عزیزم خوشحالمممممممممممممم که خوشحالی الهی همیشه شاد و خندون باشی دوست خوبمممممممممم


قربون محبتت
مامان آرمان
17 مهر 90 9:15
سلام.خیلی خوشحال شدم که تو این پست صحبت از عشق و دوست داشتن و برقراری ارتباط با نزدیکان بود.دوست داشتن عمو و خانم عمو شما نموتونه از دوست داشتن پدر و مادر شما کمتر باشه و حتما هم همینطوره.خدا را شکر که شما در جمع فامیلتون احساس خوب و امید را دارین.همیشه شاد باشین
فهیمه مامان پرهام
17 مهر 90 20:17
امیدوارم همیشه شاد باشی عزیزم


ممنونم عزیزم
مامان رامیلا
17 مهر 90 23:43
سلام تبریک میگم .
توپولو
19 مهر 90 19:22
سلام خیلی وبتون قشنگه خوش به حال پسرتون که همچین مامان فعال و مهربونی داره پسرتون باید به شما افتخار کنه وقتی بزرگ شد راستی خوشحال میشم به ما هم یه سربزنید و تبادل لینک کیم
shima
25 مهر 90 17:44
vooooooooooooooooy bokhoram in mahanio cheghad nanaziekhale delesh khast gazet begire
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
26 مهر 90 8:47
سلام دوستم . خوبی ؟ مدتیه فرصت نمی کنم زیاد بیام نت . و یا اگه بیام همش آوا رو پاهام نشسته و نمیذاره نظر بذارم. طبق معمول عکسها و مطالبت قشنگه . یه سوال داشتم . این عکسهای ماهان رو خیلی قشنگ درست کردی . از سایت خاصی استفاده می کنی یا برنامه خاصیه ؟ میشه تو وبلاگم آدرسشو برام بذاری؟
سوگند
28 مهر 90 13:06
اي جونم چه پسر ناز و خوش تيپي
مامان آوين
30 مهر 90 12:34
عكس هاي ماهاني خيلي خوشگله
مامان آوین
19 آذر 90 22:22
ماهان جون چقدر خوش تیپه عزیزم . خیلی نازی ماهانی