ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

تولد ماهان جونم

1390/9/24 9:20
نویسنده : مامان
3,214 بازدید
اشتراک گذاری









به نام وجودی که وجودم ز وجودش به وجود آمده است

تقدیم به تو که برای من از پاک پاکتری ،
از گل زیباتری ، از کبوتر آزادتری ، از ستارگان درخشانتری ،


نایت اسکین



خوب من الان که این را مینویسم
٣ سال از با هم بودنمان میگذرد 
،در این
٣ سال با صدای نفسهایت نفس کشیدم ، با
خندیدنت خندیدم ، با گریستنت گریه کردم ، با حرف
زدنت عشق کردم ،با نوازشهایت جان گرفتم ،با بازی کردنت
ذوق کردم ، با بوسیدنت دنیا رو از آن خود کردم
٣ سالی که سرشار
از عشق و محبت بود.....

نایت اسکین
  

 سه سال پ
یش ٢٤ آذر ٨٧
امروز  بود که پا به این دنیا گذاشتی
خدا یکی از فرشته های زیبا و مهربانش
را به این دنیا هدیه داد
تویی آن هدیه ی زیبا
از طرف خدا برای این دنیا
بهار تو را دید و تو شدی آغاز
زیباییها
بهار تو را دید و تو شدی آغاز شکفتن گلها از همان روز 
که خدا تو را به من داد ، عشق تو را نیز در قلبم قرار داد.............





خدایا هر چه آفریدی برایم یک طرف ،
این فرشته ی زیبا را که به من هدیه دادی یک طرف
دیگر
 این فرشته ی زیبا از آغاز تولدش در قلب من بوده
که اینگونه قلب من در روز میلادش پرتپش و شاد است ،
هر تپشش فریاد عشق و آواز است



عزیزم تولدت مبارک ،هدیه من به تو یک دنیا عشق!



نایت اسکین



دلم میخواد به تمامی اقاقیهای روی زمین بگویم که نوازشت کنند ، به تمامی
یاسها بگویم که غنچه هایشان را باز کنند و عطر خوبشان را به سویت روانه
کنند ، به چکاوکها بگویم که بهترین آوازشان را برایت بخوانند ، به دشتها
بگویم که در دامن پر گلشان را روی سرت بریزند ، به شاعران بگویم که
فقط از تو شعر بگویند ، به آسمان بگویم که برایت آبی باشد .....

فرشته من تو تنها گلی هستی که باغبانش همیشه آن را
بدون خار میبیند ....و تو تنها کسی هستی که آسمان
خالی زندگیم را ستاره باران کردی ..................



نایت اسکین

تک ستاره من



قلمی از استخوانهایم می تراشم
و ورقی از جگرم پاره میکنم ،مرکبی از رگهایم
می گیرم تا صفحه ای برایت سیاه کنم ... برایت بنویسم
که با آمدنت غروب سرد و تاریک دلم تبدیل به طلوعی گرم و نورانی
شد ، با آمدنت مانند پرستو به قلبم نوید بهاران را دادی .......................


نایت اسکین


ای خوب من ، ای شیرینم
تو را همچون گل سرخی می دانم
که با وجودت محبت را در قلبم آفریدی و
همچون شمع روشنی می دانم که تاریکیهای وجودم را محو کردی ....





الهه قلب من
دوستت دارم خدای من می داند
آنچنان دوستت دارم که بلبل گل را دوست نداشته و ماهی آب را .....


نایت اسکین



آمدی ، چه صادقانه آمدی ، مرا عاشق کردی .
آمدی ، چه عاشقانه آمدی ، مرا دیوانه کردی .


مثل باران آمدی و مرا که همان کویر
خشک و بی جان بودم از محبت و عشق سیراب کردی.

مثل یک پرستوی عاشق آمدی و مرا با خود به دشت عشق
و امید بردی .
آمدی و مرا اسیر کردی ، اسیر آن قلب مهربانت ......
Orkut Scraps - Love


تنهای تنها بودم، اما اینک با تو هستم،
هستم می مانم و خواهم ماند و بارها گفته ام
و میگویم و خواهم گفت که دوستت دارم،  دوستت دارم
و دوستت دارم این کلمه مقدس را از ته دلم میگویم .........



نایت اسکین

 تو را می پرستم ای قبله امیدم.



روز تولد تو
روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه
بر این دل بیابان
روز تولد تو
گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد
در حیرت تو خواب است

تولدت مبارک


نایت اسکین




          قالبــــ ها و شکلکــــ هاے آینــ ـ ـاز تو گل سرخ منی
قالبــــ ها و شکلکــــ هاے آینــ ـ ـاز تو گل یاسمنی 

                          قالبــــ ها و شکلکــــ هاے آینــ ـ ـاز تو چنان شبنم پاک سحری 
قالبــــ ها و شکلکــــ هاے آینــ ـ ـاز نه از آن پاکتری
 قالبــــ ها و شکلکــــ هاے آینــ ـ ـاز تو بهاری 

    قالبــــ ها و شکلکــــ هاے آینــ ـ ـاز نه بهاران از توست


قالبــــ ها و شکلکــــ هاے آینــ ـ ـاز


تو عزیزیتو شکوه تو طلوعیتو نجاتی

تو تموم لحظه هاییتو گل فرشته هایی




06300000گل من تولدت مبارک



نایت اسکین

 




امروز هوا دوباره

حس قشنگی داره
نم نم عشق و مستی
از آسمون میباره
تولدت مبارک
ای گل گلدون من
هزار سال زنده باشی
بسته به تو جون من


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز




مرور تصویری این 3 سال





ماهان جووون

           















عشقممممممممممممم
          










عزیز منییییییییییییییی


  




ماهان جوووووووووووون  




جیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگر
مشاهده کد




عسل من






شیرین من  
 


 شکلکهای جالب آروین









الهه من



فدای تو
عشق من







نازدار من  شکلکهای جالب آروین



                                        فندق مامانی






ماهان

ماهانی
جوجه طلا


تپل من













عسل مامانی


ماهان نازززم



 شکلکهای جالب آروین



ماهانی
ماهان جوووووووووووووووووووونم
خوش تیپ


ماهان


دوست جونام ببخشید اگه خسته شدین حالا برای
تنوع
میریم که داشته باشیم رقص به انواع مختلف
به مناسبت تولد ماهان جوووووووووووووووون


قالبــــ ها و شکلکــــ هاے آینــ ـ ـاز     
 


شکلکــ های آینـ ـ ـاز

       









اینم کیک تولد ماهان جون

نووووووووووش جونتون
 

اینم پذیرایی(میوه و تنقلات)
 
    شکلکهای جالب آرویــــــــن شکلکهای جالب آرویــــــــن



امیدوارم خوشتون اومده باشه




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (108)

نیایش و مامانی
24 آذر 90 9:58
سلام سلام تولدت مبارک گلم به به چه جشن قشنگی به من که خیلی خوش گذشت به نیایش هم همین طور کلی نانای کرد ... به من میگه مامان اینا چی؟ میگم تولد نینیه دست میزنه و میگه من کیک می خوان من هله (ژله)میخوان وای خانومی چه کار کردی خیلی با سلیقه ای ان شا الله همیشه شاد باشی عزیزم ماهان جونم قدر مامان خوبت رو بدون همیشه هیچی رو تو این دنیای بزرگ و رنگارنگ با مامانت عوض نکن همیشه دوستش داشته باش و قدرشو بدون هدیه من هم برای تو یه دنیا عشقه
مامان نیایش (کتاب آفرینش)
24 آذر 90 10:00
تولدت مبارک آقا ماهان گل . انشاءاله همیشه موفق و پیروز باشی .
مامان نیایش
24 آذر 90 10:07
باید از جای دیگه آپلود می کردم فکر کنم شد http://www.upload.iran-forum.ir/files/pics/pic1/13239341741.gif
مامان پرهام
24 آذر 90 10:25
سلام تولد ماهان ماهت مبارک
مادر سامان
24 آذر 90 10:36
سلام ماهان عزیزم نمی دونی از ته دل چقد دلم واستون تنگ شده قبلا خیلی بهمون سر می زدی اما الان!وقتی اومدم سر زدم و دیدم تولد عزیز خالس کلی ذوق کردم .تولدت مبارک شاپرکم خدا کنه هزار ساله شی مامان و باباجی هم همیشه سالم باشن.
مامان تربچه
24 آذر 90 10:41
تولدت مبارررررررررررررررررررررک
مامان امیر علی
24 آذر 90 10:59
سلام مامانی ماهان جون .خیلی با احساس و زیبا وصف کرده بودی و نوشتی .امیدوارم همیشه شاهد موفقیتها و شادی ها و لبخندهای این فرشته کوچولو باشین که بالاترین ثروت ماهان جون برای شماست .امیدوارم روزی ماهان جون رو در لباس زیبای دامادی و روزی هم با نوه های عزیزت ببینی چه واسه مادر و پدر هیچ چی بالاتر و زیباتر از دیدن این لحظه ها در این دنیای فانی نیست .ایشاله خداوند این هدیه زیبایش را در کنار پدر و مادرش شاد و سلامت نگهدارش باشد و امیدوارم ماهانی روزهای پر از شادی را پیش رو داشته باشد و همیشه قدر پدر مادرش رابدوند که عاشقانه دوستش دارند .بوس گنده و ابدار از لبای ماهانی جونم .مبارک باشه خاله جون
مامان پریسا
24 آذر 90 11:05
تولد........تولد.........تولدت مبارک بیا شمعها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی
مامان آرمان
24 آذر 90 11:09
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ تولدددددددددددت مباررررررررررررررررررررک با آرزوی بهترینها برایت
مامان علي خوشتيپ
24 آذر 90 11:10
مباركهههههههههههههههه الهي 120 ساله شييييييييييي چه جشن تولد مفصلي گرفتيا.دست مامان درد نكنه ما هم يه جشن تولد كوچولو برات گرفتيم
مامان پارسا
24 آذر 90 11:11
لبخند زدی و آسمان آبی شد، شب های قشنگ مهتابی شد پروانه پس از تولد زیبایت،تا آخر عمر غرق بی تابی شد . . . تولدت مبارک عزیزم . . . الهی همیشه در پناه خدا سالم وشاد باشی
مامان آرمان
24 آذر 90 11:15
دستت درد نکنه همه از از این طریق به جشنتون دعوت کردی و ممنون از پذیراییت.ابتکار و خلاقیت دارییییییییی مامان مهربون.شاد باشید و خوشحال.
مامان پریسا
24 آذر 90 11:35
مامان ماهان جون من و دخترم هم برای ماهان جون تولد گرفتیم. جا کم بود از مهمونها بفرست اون طرف.
مامان فهيمه
24 آذر 90 11:59
سلام: تولدت مبارك ماهانييييييييييييييييييييييي انشالله 120 ساله شي... ماشالله به اين مامان با ذوق و سليقه... بوووووووووووووووووووس
negin
24 آذر 90 12:04
سلام صميمانه ترين تبريكات منو جهت تولد ماهان جون پذيرا باشيد . ماهان جون تولدت مبارك عزيزم
سمانه مامان پارسا جون
24 آذر 90 12:06
تحفه‌اي يافته نکردم که فداي تو کنم يک سبد عاطفه دارم همه ارزاني تو تولدت مبارک $$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, *.° ? ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o°°O.....o ...........O..........O ............° o o o O ......................? ...................? ...............? ...........? _________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.. تولد ماهان جون عالی بود مامانی دستت درد نکنه
مامان نازدونه ها
24 آذر 90 12:23
تولد ماهان جون رو هزاران بار تبریک میگم ومیبوسم بزرگمرد کوچولوت رو
مامان آرنيكا
24 آذر 90 12:46
سلام ماهان جوني تولدت مبارك
آرتین خان
24 آذر 90 13:50
تولد گل پسرتون مبارک مامان آرتین خان
مامان محمد پارسا
24 آذر 90 13:50
سلام ناناز خاله تولدت مبارک انشاالله تولد 120 سالگیت عزیزم
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
24 آذر 90 14:08
ای جااااااااانم فداش بشم من الهی دامادش کنی و عکساشو من ببینم بابت پذیراییتون هم ممنون ، عالی بود
سارا
24 آذر 90 14:19
سلام عزیزم خوبی؟دوست کوچولوی نازم خوبه؟ببخشید یه مدت نبودم بهت سر بزنم وبلاگمو به روز کردم یه مطلب که ثابته واسه مسابقه گذاشتم بعدشم که نوشتم دیگه منتظرت هستم دوسی با نظرت خوشحالم می کنی ماهان عزیزم سلام تولدت مبارک خوشحالم که اتفاقی اومدم و روز به این مهمی از دست ندادم قندعسل تولدت مباااااااااااااارک ایشالله که همیشه شاد باشی
rana
24 آذر 90 14:59
سلام تولد گل پسرتون مبارک خدا حفظش کنه
مامان زهرا کوچولو
24 آذر 90 15:45
سلام سلام تولد تولد تولدت مبارک ماهان جون امیدوارم سالهای سال کنار مامان و بابای مهربونت شاد و سلامت باشی
مامان ماهور
24 آذر 90 15:50
تولدت مبارك نازي
مامان زهرا نازنازی
24 آذر 90 17:01
تولدت مبارک عزیزم الهی 120 ساله شی جشن تولد خیلی خوبی بود. ممنون مامانی هنرمند
مامان بیتا
24 آذر 90 17:02
ماهان جونم تولدت مبارک 000000___00000 _00000000?0000000 _0000000000000000 __00000000000000 ____00000000000 _______00000 _________0 ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 _______*_____00000000000 ________*_______00000 _________?________0 _000000___00000___* 00000000?0000000___* 0000000000000000____* _00000000000000_____* ___00000000000_____* ______00000_______* ________0________* ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 ______*______00000000000 _______*________00000 ________*_________0 _________*________* _________*_______* __________*______* ___________*____* ____________*___* _____________*__* ______________** منتظر حضور پرمهرتون در وبلاگ بیتاجون هستم
saahar
24 آذر 90 17:09
tavalooodeeeeet mobaraaaak azize delaaaaam. 120 sale shiiii. boooooooooooooooos
مامان مانی جون
24 آذر 90 17:43
تولدت مبارک ماهان جونم الهی غم نبینی
فهیمه مامان پرهام
24 آذر 90 18:11
**********\/***\/****\/************* **********/\***/\****/\************* **********||***||****||************* **********||***||****||************* **********||***||****||************* ******(---------------------------------)******** ******(----------تولدت مبارک--------)******** ******(---------------------------------)******** ******(----------تولدت مبارک--------)******** ******(---------------------------------)******** ******(----------تولدت مبارک--------)******** ******(---------------------------------)******** ********************************** ********************************** با بهترین آرزوها
بابای زهرا کوچولو
24 آذر 90 19:14
سلام.تولدت مبارک .انشاالله120سال در اغوش گم خانواده اش با خوبی و خوشی زندگی کند.راستی بیا و یه سری به ما بزن
دایی جون بنی
24 آذر 90 21:48
تولدددددددددددددددددددددددددددد مبارکککککککککککککککککککک ماهانیییییییی سلام پسر دوست داشتنی ، عمر طولانی و با عزتی از خدا برات ارزومندم به زودی کادو بنی جون به ماهانی اماده میشه .راستی لوگو ماهانی به لینکدونی اضافه شد .مامان ماهانی واقعا خسته نباشید سنگ تمام گذاشتید
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
24 آذر 90 22:30
عزيزم تولدت مبارك تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی با یه گریه‌ی ساده به دنیا بله گفتی ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس تو قلبا پر عشقه، رو لبا پر خندس تولد مبارک
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 آذر 90 23:49
پسر گلم تولدت مبارک خاله جون ببخش دیر شد آخه خاله هم درگیر چندتا مهمونی بوده
مامان اراد
25 آذر 90 1:10
قربون مامانیه با ذوق و مهربون و خوش سلیقه و خوش افکار و مبتکر و دلسوز و ناز و قشنگ و بابا یه کلاس برا ناشیهام بذار لطفا خسته نباشی کلی ذوق کردم ابتکارای جالبی بودن انشاالله هزاران سال سایه ی شما بالا سر دلبندتون باشه البته با شادی وسلامتی
مامان امیر علی
25 آذر 90 1:56
فدای عکسهات بشم من خوش تیپ دخمل کش .عزیزم مرد کوچک تولدت مبارک .شاد و سلامت باشی .بوس
مامان امیر علی
25 آذر 90 1:56
مریم مامان درسا
25 آذر 90 3:24
چه لطيف است حس آغازي دوباره، و چه زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي آغاز تنفس... و چه اندازه عجيب است ، روز ابتداي بودن! و چه اندازه شيرين است امروز... روز ميلاد... روز تو! روزي که تو آغاز شدي! ماهان جونم، تولد مبارک
سمانه
25 آذر 90 10:39
واااااااااااااااااااااای چه تولدی بسیییییییییییییییییی کیفیدم خیـــــــــــــــــــلی خوشگل بود مامانش خیـــــــــــــــلی زحمت کشیده بودی برای این پستهای خوشگل تولد ماهان جون 1000000000 بار مبارک عزیزم
مامان حسنی
25 آذر 90 10:49
ای جانم چقدر بزرگ شده آقا شده
چه لپپای نای داره جون میده واسه ماچ کردن تولدگل پسر اذریمون مبارک کلا اذریها بچه های فوق العاده ای هستن باور نمی کنین ازمامانهاشون بپرسین الهی صدوبیست ساله بشی وزیر سایه پدرمادرگلت بزرگ باشی



قربونت برم ممنون
مامان محمد رضا
25 آذر 90 10:56
سلام ماهان جون تولدت مبارک و چه عکسای قشنگی
زهره مامان هلیا
25 آذر 90 12:00
عزیزم تولدت مبارک ماهانی ایشالله همیشه سالم و شاد باشی
الهام (مامان لنا)
25 آذر 90 12:06
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالله 120 ساله شی
مامانه میکاییل
25 آذر 90 12:27
مامانه ماهان یه دونه ایی
عجب مهمونی چه تولدی چه متنی چه پسری چه ماهی
قوربونت برم من نازداری ، ماهانی ایشالله سیصد سال عمر کنی اونم سالم و با عزت


مررررررررررررررررسی ملی جونم
نسرین مامان هلیا
25 آذر 90 13:33
تولدت مبارک ماهان جونی ایشالله 120 ساله بشی .میبوسمت
نسرین مامان هلیا
25 آذر 90 13:34
مامان هامان
25 آذر 90 14:11
خواهش می کنم عزیزم ما هم شمارو دوست داریمبا گذاشتن این پست توی وب هامان به خاطر تشابه اسمی خیلی از مهربونا تولد رو به هامان تبریک گفتن منم همه این تبریکارو به شما هدیه می کنم خوبم
mamne radin
25 آذر 90 14:33
horaaaaaaaaaaaaa . tavalodet mobarak azizamm. barat behtarinha ro arezo darammmmm. mibosamet.
کاکل زری یا ناز پری
25 آذر 90 14:49
مبارکا باشهههههههههههه عزیزممممممممممممممم انشاالله صد ساله بشییی بازم مبارکه خوش به حالت با داشتن این مامان پر احساس
مریم مامان درسا
25 آذر 90 15:13
سلام
تولد چطور بود؟ خوش گذشت؟


جای شما خالی بود ممنون
الی مامان که ژوان
25 آذر 90 17:05
سلام عزیز خاله تولدت مبارک اگه تونستی بهم سر بزن یه پست با یه عالمه شرمندگی واست گذاشتم دوستتون دارم بوس واسه مامانی وماهانی
مامان دینا
25 آذر 90 17:28
ماهان جونی تولدت مبارک.
مامان محمد پارسا
25 آذر 90 17:31
سلام عزیزم تولدت مبارک انشالله 120 ساله بشی گلم
saba-sara
25 آذر 90 18:04
سلااااااااام. تولد ماهان جون رو تبریک میگیییییم واااااااای چقدر قشنگ بووووووووود دستت درد نکنههههه
مامان نیایش
25 آذر 90 19:13
http://www.upload.iran-forum.ir/files/pics/pic1/13240534931.gif عزیزم این لینک رو که توی درج تصویر میزنی بازم نشون نمیده؟ اگه نمیشه مهم نیست دوستت دارم ماهانی تولدت مبارک
مامان سانای
25 آذر 90 20:18
تولد عشق زندگیتون مبارک


ممنونم
•ŞÞŏŖŦŷ 太 ĞįŘĻ•
25 آذر 90 21:05
وای خدای من چه ناناس بوده آقا ماهان روز به روز ناناس تر میشه الهی فداش بشممممممممممممممممممممممممممممم من جیجلی مامانی تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککک بوووووووووووووووووووووووووس تولدت مبارک
•ŞÞŏŖŦŷ 太 ĞįŘĻ•
25 آذر 90 21:06
ناناسی مامان تولدت مبارککککککککککککککککککککککککک
•ŞÞŏŖŦŷ 太 ĞįŘĻ•
25 آذر 90 21:07
ماهانی ما شده سه سالهههههههههههههههههههههههه


تولدت مبارک ماهانی خالهههههههههههههههههههه

اگه آقا فرهاد رو نداشتم عروس مامانت میشدمممممممممممم


با کمال میل حیف شد اشکال نداره حالا وقت داری فکراتو بکنی
سنجاقک
25 آذر 90 21:51
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~*تولدت مبارک*•~-.¸,.-~*...........
سنجاقک
25 آذر 90 21:56
happy birth day ...´´´´´´´´´´´,;****,´´´´ ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´ ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-… ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““ ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨* ´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨* ´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨* ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨* ´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨* ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨* ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨* ´´,***/*)¨*¨¨,¨* ´)*/*)*)*¨¨* /**)**¨¨“\\)\\) */*¨¨¨¨,...)!))!).....,( “,¨¨¨¨_)--“--“------/_. تولدت مبارک ماهان گلم 24آذر: با شکوهترین روز ست .روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد ، به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک . . .
مامان آرمان
25 آذر 90 23:12
سلام. تولد خوش گذشت؟ عزیزم ممنون که به ما سر زدید. یک خصوصی گذاشتم.
مامان آنیسا
26 آذر 90 0:54
ی روشنی گسترده ، ای زیبایی محض ، ای آسمان بی کران مهربانی کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم سالروز زمینی شدنت مبارک . . . .
مامان سارا و اميرمحمد
26 آذر 90 1:14
تولد ماهان عسل مبارك باشه . خيلي زيبا و با احساس نوشتي. ايشاءا... تولد 120 سالگيش زير سايه پدر و مادر مهربونش.


مر رررررررررررررررررررسی
سیما - مامان هلیا
26 آذر 90 7:42
تولد تولد تولدت مبااااااااااااااااااااارک
ان شاءالله 120 سال دیگه کنار مامان بابای مهربونت زنده و سرحال و شاد و خرم باشی.
یک بوس ابدار تولدی واسه ماهان جون نانازی.


فداااااااااااااااااای تو بشم
مامان قندعسل
26 آذر 90 7:48
سلام سلام سلام
خوش به حال شازده با اين مامان پر از احساس.
تفلد پسل پسل قندعسل مبارك
ايشالله تولد 1000سالگيش
از همون روز اول بلايي بوده معلومه. الكي نيست اينقد ماماني قربون صدقش ميره


ممنونم عزیزممممممممممممممممم بله حسابی درست میگی خیلی بلا بود
فرشته مامان امين رضا
26 آذر 90 7:48
سلام عزيزم
تولدت مبارك انشاله 300 ساله بشي.
خيلي تولد باحال وخوشگلي گرفتي هميشه شادوشنگول باشي.




ممنونم عزیز دلم خوشحالم که اومدی
مامان رها
26 آذر 90 9:09
سلام عزیزم ماهان نازم تولدت مبارک قشنگم تولدت خیلی با شکوه بود به ما که خیلی خوش گذشت از مامان هم بابت پذیرایی تشکر میکنم
معصومه مامان سهند
26 آذر 90 10:33
تولدت مبارک عزیز دل خاله، ان شاالله 120 ساله بشی، همیشه شاد و قشنگ و زیبا زندگی کنییییییییی
مامان الی
26 آذر 90 10:38
ماهان عزیز تولدت مبارررررررررررررررررررررررک ایشالا زیر سایه مامان وبابا 120ساله بشی بووووووووووووووووووووووووووووس
بابا محسن
26 آذر 90 10:42
سلام - تولد این گل پسر را تبریک میگیم .... بیایید ببینید http://parham88h.niniweblog.com/post108.php
محمد گیان
26 آذر 90 11:22
سلام تولد تولد تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارک انشالله 120ساله بشی ماهان عزیز
مامان محمد صدرا
26 آذر 90 11:47
تولدت مبارک باشه
مامان آريا
26 آذر 90 12:00
عزيزم تولدت مبارك الهي 100 ساله شي نه 120 ساله شي نههههههههههه120 سال كمه هميشه زنده باشي عشق خاله اميدوارم هميشه موفق و باشي
آکام
26 آذر 90 12:27
سلام تولد ماهان جون مبارک
آکام
26 آذر 90 12:43
با تاخیر تولدت مبارک
مامان مه یاس
26 آذر 90 13:45
سلام هورا تولده اینجا چه خبره ها!!!! همش چند روز نبودیم سه ساله شدی ماهان جون؟؟؟؟ تولدت مبااااااااااااااااااااارک
مامان وانیا
26 آذر 90 14:37
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*تو اين روز طلايي تو اومدي به دنيا و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما تو تقويما نوشتيم تو اين ماه و تو اين روز از اسمون فرستاد خدا يه ماه زيبا یه کیک خیلی خوش طعم ، با چند تا شمع روشن یکی به نیت تو یکی از طرف من الهی که هزار سال همین جشنو بگیریم به خاطر و جودت به افتخار بودن
مامان سارا
26 آذر 90 14:43
سلام عزيزم تولدت مبارك ماهان جوني انشاله كه 120 ساله بشي اين شاخه گل از طرف من ميبوسمت
مامان سارا
26 آذر 90 14:44
البته من تو وبلاگ علي خوشتيپ مامان و بابا تبريكمو هم گفتم راستي عزيزم آپم خوشحال ميشم بياي
مامان وانیا
26 آذر 90 14:46
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________* تو اين روز طلايي تو اومدي به دنيا و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما تو تقويما نوشتيم تو اين ماه و تو اين روز از اسمون فرستاد خدا يه ماه زيبا یه کیک خیلی خوش طعم ، با چند تا شمع روشن یکی به نیت تو یکی از طرف من الهی که هزار سال همین جشنو بگیریم به خاطر و جودت به افتخار بودن
مامانی شیما وحدیث
26 آذر 90 14:55
سلام عزیزم
خیلی تولد باحالی بود خیلی به من ودخملیا خوش گذشت بخ خصوص کیک وساندویچ ازهمه باحال تر بود .
مامانی ماهان جون خیلی جملات قشیگی دروصف ماهانی نوشته بود .خیلی زیبا بود .خیلی خوشحالم ازاینکه ماهان جون مامان خیلی خوب وبافهمی مثل شما داره .
حالا میریم تو خط تولد
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
ماهان جونم ایشالا که زیر سایه ی مرتضی علی واهل بیت زندگی سرشارازموفقیت داشته باشی .
بووووووووووووووس واسه ماهانی



قربونت برم عزیزم کامنت خیلی زیبایی برام دادی ممنونم
مریم مامان درسا
26 آذر 90 15:27
سلا عشق من
خوبی؟


ممنونم درسا جون خوبههههههههههههههههه
مامان عسل وآریا
26 آذر 90 17:14
تولدت مبارک عزیزم.ممنون که خبر دادی
مامان راشین
26 آذر 90 17:38
دلت شاد و لبت خوش چو گل خوش ختده باشی تولدت مبارک عزیزم
مامان پارسا
26 آذر 90 23:49
هرروز برایت رویایی باشد در دست

نه دوردست

عشقی باشد در دل

نه درسر

ودلیلی باشد برای زندگی

نه روز مره گی

تولدت مبارک
تولدت مبارک عزیز دلم
شرمنده که انقدر دیر اومدم
این روزها خیلی گرفتارم حتی هنوز نظرهای پارسا رو تأیید نکردم چون فرصت جواب دادن ندارم
ببخش عزیزم از بابت تبریک بعد از تولدت
میگم بعدها که پارسا وبلاگ دوستای خوبشو بخونه از من گله میکنه که چرا هنر و ذوق مامانهای دوستاشو در شیوا و زیبا نویسی مطالب نداشتم خیلی قشنگ و زیییییییبا نوشته ای خانومی


قربون محبتت عزیزم
مامان آدرین
27 آذر 90 2:27
وای خدا ضعف کردم واسه این نازدارقربونت برم من تولدت مبارک ناناسی ایشالله 100 سال زنده باشی زیر سایه مامان وبابای خوبت مامان ماهان خسته نباشی
مامانی طاها
27 آذر 90 2:36
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ تولدت مبارررررررررررررررررک عزیز دلم
مامان آتین
27 آذر 90 4:04
ماهان جونی تولدت مبااااااااااااارک عسیسمممممممممممممم بوووووووووووووووووس
مامان سارا
27 آذر 90 7:24
سلام عزيزم
ديروز يادم رفت بهت بگم اين پستت خيلي توپ و قشنگ بود . مطالبش خيلي كامل بود
دستت درد نكنه مامان مهربون


ممنونمممممممممممممم
مامان دوقلوها
27 آذر 90 7:54
واااااااااااااااااااااااااااااای مامان مهربون خسته نباشی. ترکوندیاااااااااااااااااااااااااا
قربونش بشم تولدش مبارک باشه ایشالا. الهی که شاد و سلامت در پناه خدا باشی همیشه عزیزم.
واقعا خسته نباشی. عکسایی که گذاشته بودی عالی بود عزیزم.


فدات بشم عزیزم
مامان رها
27 آذر 90 9:46
سلام عزیز دلم ماهان جونم تولدت مبارک خاله دست مامان درد نکنه به ما که خیلی خوش گذشت
مامان دیانا
27 آذر 90 11:00
سلام عزیزم چه کردی وای وای وای
دلم آب شد از این توصیفات قشنگ و از ته دل
تولد عزیز دلم هزاران بار مبارک باشه و امیدوارم شاهد بزرگ شدن و موفقیتهاش باشی و همیشه خوشی و سلامتی باشه
عالی بود مخصوصا عکسهاش که فوق العاده بود
یه ماچ گنده از طرف خاله مریم برای ماهان عزیزم ...آخیش


قربونت برم عزیزم کامنتت عالی بود
مامان حسین
27 آذر 90 11:27
ماهان جونم با یه دنیا عشق و دوستی با یه بغل گل و ستاره تولدت مبارک عزیزم.همیشه سلامت و شاد باشی گل خاله.
مامان محمد رضا
27 آذر 90 12:17
بازم سلام´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´آپ کردم´¶¶´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶منتظر حضور سبز و پر مهرت هستم´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´. ¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´بدو´´´´¶´´´¶´´´´بیا´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
مامان محمد رضا
27 آذر 90 12:19
سلام تولدت مبارک ماهان جون
تینا
27 آذر 90 13:52
سلام پسر گلم تولدت مبارک خاله جون ! 120 سال تن سالم داشته باشی و لب خندون ... دوستت دارم
مرد كوچك من
27 آذر 90 14:16
تولدت مبارك ماهان جوووووووووونم
محيا كوچولو
27 آذر 90 15:25
تولدت مبارك ماهان جوني ماماني خيلي دوستت داره ها! الهي 300ساله بشي
سمانه مامان محمدباقر
27 آذر 90 18:41
سلام عزیزمممممم تولدت مبارک باهفت اآسمون پرازگل ياس وميخک باصدتادرياپرازعشق واشتياق وپولک يه قلب عاشق بايه احساس بي قراروکوچک فقط ميخوادبهت بگه تولدت مبارک
مامان ابوالفضل
27 آذر 90 19:24
سلام خاله چند بار برات کامنت گذاشتم روزای پیش ولی سند نمی شد خلاصه با تاخیر تولدت مبارک الهی صد ساله شی نه صد و بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشی تولد تولدت تولدت مبارککککککککک
نازنين
27 آذر 90 23:41
تولدت مبارك ماهان جان.چه مامان با سليقه اي پستت خيلي قشنگه
shima
30 آذر 90 16:57
salam azizam ba takhir tavalodet mobarak mahaniii joonam 1donya booooooooooooooos vase nafasie khaleishala 120 sale shi khale joon
مهرناز مامان امین حسین
4 دی 90 11:41
سلام ماهان جون ببخش که کمی دیر شد تولدت مبارکککک انشالله همیشه لبخند رو لبهات بتشه عزیزم مامان ماهان قالبت خیلی به سختی بالا میاد
آرتین خان
8 دی 90 21:08
تولدت مبارک عسلی خاله
همیشه بخندی و با خنده هات هم ما رو و هم مامان و بابا رو شاد کنی
قالب وبلاگت هم مبارک عزیزم


مرسی گلم
مریم مامان ماهان
13 دی 90 10:42
ای جان ماهان عزیزم سه ساله شده
مبارک باشه تولدت عجیجم
ببخشید خاله جون اینقدر دیر تولدت رو تبریک می گم بعضی وقتها مشغله کاری اجازه نمیده زیاد به گل های نازی مثل تو سر بزنم
می بوسمت همیشه در کنار مادر و ÷در مهربونت شاد باشی


ممنونم خاله جونم
مامان نازی نرگس
17 دی 90 2:07
نرگس جونم ایشالا جشن تولد 120 سالگیش رو با هم جشن بگیرید تنش سالم دلش همیشه شاد دل مامان گلش هم شاد و شنگول و با حوصله الهیییییییییییییییی
مامان ملی
26 دی 90 16:48
ماهان جونم تولدت مبارک .ایشاله 120ساله شی. ببخشید خاله اینقدر دیر اومدم


خواهش میکنم عزیزم