ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

خونه تکونی من و ماهان

1390/12/3 18:44
نویسنده : مامان
1,215 بازدید
اشتراک گذاری


  شکلکهای جالب و متنوع آروین

چند روزی میشه که خونه تکونی رو با ماهانی
شروع کردیم
اونم چه خونه تکونیی .......
بابایی که اصلا در این زمینه کمک
نمیکنه
تازه من و ماهان کتاباش رو جابه جا کردیم ...
قالیچه کوچیک آشپزخونه رو جمع کرده بودم که بشورم ماهانی اومد





گفت مامانی آخه اینو برای چی جمع کردی

گفتم کثیفه
گفت :گتم اینو کسیب نکن
گفتم ببخشید
گفت :خواش میکنم



ماهان هم تو این اوضاع و احوال
شلوغ کاریش گل کرده بود و هر کاری که
دوست داشت میکرد
هر چی که تو اتاقش بود
بیرون آورده بودو داشت بازی میکرد منم گیج شده بودم
داشتم گردگیری میکردم که گفت مامانی خسته شدی بیا استراحت کن



حواسم نبود دستم خورد
به بخاری و سوخت
ماهانی بغلم
کرده بود برام فوت میکرد میگفت مامانی
الان خوب میشه گریه نکنیااااا

جدیدا تا کیسه ای گیر میاره اسباب
بازیهاش رو پر میکنه تو کیسه و با خودش
اینور و اونور میبره
بعد من مجبورم همه رو دوباره جمع کنم



دیروز داشت بازی میکرد یه دفعه گفت
خوبی گل من
من از شدت ذوق نمیدونستم
چیکارش کنم حسابی بوسه بارونش کردم 
یه بار
هم تشنه اش بود آب براش آوردم همه اش رو خورد
بعد من گفتم ای جانم
حالا یاد گرفته هر وقت چیزی میشه
میگه ای جانم
شده طوطی خونه ما ........



باور کنین هر چی که میشه شب همه رو برای باباش توضیح میده

حسابی مراقب حرفا و کارهایی که میکنم هستم
دیگه چیکار کنم دیگه ...........





ماهانم


با تو بوده ام ، همیشه و در همه جا
با تو نفس کشیده ام ، با چشمان تو دیده ام

تو دلیل من برای حیات بودی و هستی

و چنان با این دلیل زیسته ام که باور کرده ام

علت بودن من تو هستی
پاسخ من به آغاز و پایان زندگی این است

  "همیشه با تو "


ماهان نازم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

مامان علي خوشتيپ
3 اسفند 90 19:11
اي فداش با اين شيرين زبونياش ماهان گلم كمك ماماني كن.به بابايي ياد بده چجوري كمك كنه
مامان حسنی
3 اسفند 90 21:10
افرین به گل پسرمهربون مامان جونش شما که کمک دارین دیگه لازم نیست خونه تکونی بکنین ماهان جون خونه را اساسی می تکونه
حسینی
3 اسفند 90 22:07
با سلام دوست گرامی وبلاگ زیبایی دارید . اگر مایل به دریافت مقاله و مشاوره در زمینه کودک هستید با موضوعیت های پزشکی ، تغذیه ، روانشناسی و ... و همچنین سرگرمی و مسائل دیگر مربوط به کودکان از پرتال جامع مهدکودک و خانواده دیدن کنید و حتما تو قسمت خبر نامه عضو بشید تا مقالات براتون ارسال بشه . در صورتی که مایل بودین لینک پرتال رو هم در لیست دوستانتون قرار بدید تا دیگران هم از سایت استفاده کنند برای هر گونه همکاری مشتاق حضور شما در بزرگ ترین سایت کودکان هستیم www.mahdportal.com
محمد گیان
4 اسفند 90 9:28
سلام خانومی خوبی خسته نباشی سلام ماهان گل شما چطوری خوبی آفرین که به مامانی کمک میکنی شیرن زبون وای من میمیرم برای این جور بچه های شیرن زبون خدا حفظش کنه راستی خانومی این کد Myspace Backgrounds صفحه رو زشت کرده وارک کد شو و در آخر کد پاکش کن مشکلی هم پیش نمیاد
مامان صبا
4 اسفند 90 9:32
سلام عزیزم مثل همیشه بانمک و دوست داشتنی هستی عزیزم دوستت دارم خسته نباشی دوست نازنینم از خونه تکونی
مامان محمدجان
4 اسفند 90 9:57
من عاشق دیالوگای ماهان جونم فوق العاده احساسی و رمانتیک خدا حفظش کنه
مامان مانی جون
4 اسفند 90 13:25
وای من عاشق این کارای و اینجور حرف زدن بچه هام مخصوصا آمار دادنشون
نازنين
4 اسفند 90 21:34
خسته نباشيد.به به چه پسر گلي.هواي مامانشو داره.
نبات کوچولو
4 اسفند 90 22:10
چه پسر خوبی دارید که توی کارهای خونه کمکتون می کنه خدا حفظش کنه
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
5 اسفند 90 2:16
ای جونم!ای جونم! ای جونم! فدای شیرین زبونیات.منم مجبور شدم آشپزخونه و اتاق ماهان رو باهم زیر و رو کنم.البته من آشپزخونه بودم بعد دیدم بـــــــــــــــله اتاق آقا وضعیتش خیلی بدتر از آشپزخونه س.دو روز طول کشید.هر دو رو نصفه کار کردم.بقیه ش میره برای دوهفته بعد.
مامان علي خوشتيپ
5 اسفند 90 10:57
خاله جون چرا براي تولدم نيومدي؟دعوت بودينا
•ŞÞŏŖŦŷ 太 ĞįŘĻ•
5 اسفند 90 11:32
•太•太•太•太•太•太•太•太•太•太•太•太•太•太•太•太•太•太• •太••太••太••太••太••太••太• دُوســـــــــــــتِ عَـــــزیــــــــــــز بـﮯ صَبـــــــــرانـﮧ مُنتـــــــــَظِر حُضورتُونــــــیم •太••太••太••太••太••太••太• •太•太•太•太•太•太•太•太•太•太•太•太•太•太•太•太•太•太•
•ŞÞŏŖŦŷ 太 ĞįŘĻ•
5 اسفند 90 11:33
خسته نباشین مامانی و ماهانی جونی
مامان حسین
5 اسفند 90 13:50
♥Iloveyou♥ Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥ ♥Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥ ♥Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥ ♥Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥ ♥Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥
خاله ی ستاره
5 اسفند 90 13:55
khaste nabashiiiiiiiiiiiiin mahani o mamane goleeeeeeeeeeeeeeesh dusetun daraaaaaaaaaaaaaaam
مامان آرتین
6 اسفند 90 10:30
آفرین به این گل پسرمون که این همه نازه وشیرین زبون مامانی این همه از پسرت تعریف نکن آخه فکردل ماروهم بکنید که حالمون این طرف داره خراب میشه از طرف من محکم محکم بغلش کن ومحکم ماچش کن
مامان نازدونه ها
6 اسفند 90 10:55
سلام خانومی این ÷ستت رو خیلی دوست داشتم اومدم برات کامنت گذاشتم اماهمش ارور میدادو ثبت نشد دلیلش هم این بود که متن اخرت دقیقن متنی بود که روی اولین کارت ÷ستال بعد از ازدواجمون بود که من بمناسبت سالگرد ازدواجمون به امیر دادم ووقتی اینجا خوندمش حس اونروزها بهم دست دادمادر وپسر خسته نباشن از خونه تکونی
سحر مامان آراد
6 اسفند 90 11:12
ای جونم ماهان ای جونم ماهان بوسسسسس هوارتا
مامان آريا
6 اسفند 90 14:42
الهي من فدات بشم با اين شيرين زبونيت ولي واقعا" خونه تكوني با وجود شيطونكايي مثله اين وروجكا خيلي خيلي سخته ماماني واقعا" خسته نباشيد
مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 اسفند 90 16:41
خسته نباشی دوست عزیزم ماهانی شیرین زبون شما هم خسته نباشی.
الهه مامان ماهان
6 اسفند 90 23:16
سلام مامان ماهان . پسرم هم اسم پسری شماست. به ماهانی من سر بزن.
mamane radin
6 اسفند 90 23:28
سلام. بابا خسته نباشی ماهانی . ماشالله بزرگ شدی کمک مامان میدی. هوراااا
مامان ترمه
7 اسفند 90 10:24
عزیزم قید خونه تکونی را بزن واقعا این بچه ها خلاقیت آشفتگی خانه را چنان در درونشان میجوشانند که آدم به مغزش هم نمیرسه چه جوری شد که اینجوری شد میبوسم ماهان گلی را
مامان ترمه
7 اسفند 90 10:26
چیز بعیدی نیست بچه مهربونی میبینه و یاد میگیره محبت رو از بزرگترهاش به ارث میبره از یک مامان و بابای با محبت مگر انتظار دیگه ای میشه داشت جیگر پسر خوبم عزیزم قربون قلبت پاکت برم که بی نظیری
مامان هلیا
7 اسفند 90 13:23
واقعا که اخر مهربونی و دلبری هستی ... خیلی دوست داشتنی هستی ماهان جونم . بوووس
مامان ابوالفضل
7 اسفند 90 20:33
مامانی و ماهانی سلام و خسته نباشی وای چه شیرین زبون کی میشه ابوالفضل من هم با من اینطور صحبت کنه
سمانه مامان پارسا جون
7 اسفند 90 22:12
خسته نباشید واقعا عزیزم خونه تکونی با این وروجکا واقعا شاهکار و دیدنیه قربونش برم ماهان گلمو
مامان امیر علی
7 اسفند 90 22:43
آخه شیرین زبون مهربون من .ماهان جون .راستی دستتون خوب شد ؟ منم دستم بد سوخته .از دست این پایان سال و کارهاش
مامان هلیا
8 اسفند 90 7:30
سلام خسته نباشین حساااااااااااااابی دستور غذایی که خواسته بودی در این ادرس هست البته من با سبزیجات مختلف ( بروکلی - جعفری - گشنیز - پیازچه - نعناع و ریحان ) درستیدم http://mamisite.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=3013
زهره مامان نیایش
8 اسفند 90 9:06
سلام خانمی خوبین ماهان گل خوبه ایشالا همیشه خوش و سلامت باشید خوش به حالتون که خونه تکونی رو شروع کردید من که هنوز هیچ کار نکردم اصلا حوصله شو ندارم ... خسته نباشید و شاد باشید همیشه
فرشته مامان امین رضا
8 اسفند 90 22:04
سلام عزیزم خسته نباشی ازکارا آفرین به ماهانی باکمکش.بابائی یادبگیر- آپم
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
10 اسفند 90 9:58
مادر و پسر خسته نباشین!!!!!!!!
مادر کوثر و علی
10 اسفند 90 15:06
وای خسته نباشی از خونه تکونی من فقط اتاق رو نتکوندم
مادر سامان
10 اسفند 90 19:28
سلام به دوست خوبم واقعا خسته نباشی. خوبه که ماهان جون کمک میکنه ! البته اونم کمک بچه ها ..بوس برای ماهان جون
آوين
11 اسفند 90 0:47
سلام خانومي خسته نباشي اميدوارم هميشه در كنار هم خوب و خوش باشيد عشق خاله روز به روز داري آقاتر ميشي بامممممممممممممممزه من ميبوسم روي ماهت را
كاكل زري يا نازپري
12 اسفند 90 19:22
آخيييييييييييي خسته نباشي خانوم دست تنها خيلي سختهاونم با بچه كوچيك خدا قوت عكس ماهان جون چقده خوردني الهيييييييييي
تینا
12 اسفند 90 21:51
قربونت برم گل من که انقدر مهربونی ... خسته نباشین
مریم مامان درسا
13 اسفند 90 18:19
سلام عزیزم وای قربونت برم من کمک میکنی،مثل درسا خرابکاری به جای کمک ولی با اینکه خیلی اذیت میکنن تو خونه تکونی ، خیلی هم خوش میگذره...
محيا كوچولو
13 اسفند 90 19:55
چه شيرين زبوني ميكنه اين نازدار ماماني
مامان آتین
14 اسفند 90 1:21
سلام عزیزم خوبی؟ خدا قوت . دستت بهتره؟ فدای اون پسملی شیرین زبووووووون ببوسش گلم
محيا كوچولو
28 اسفند 90 15:20
با اينكه از آخر امسال تا اول سال ديگه ثانيه اي هم فاصله نيست، ........................ انگار خيلي طول ميكشه! ........................ ... انگار قراره تا مدتها از اونايي كه دوستشون داري دور باشي!... ...................... از الان دلم براتون تنگ شده! ...................... سال نـو مبارك، ايشالله سال نودويك بهترين سال زندگيتون باشـه!