ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

بی حوصله بودن مامانی ........

1390/12/14 14:51
نویسنده : مامان
1,593 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

گاهی دلم می خواهد

از همه فرارکنم

بروم به آنجا که هیچ کجا نیست

و دو دستی ، تنهایی ام را بچسبم

و قلم و کاغذم را

و بنویسم از تنهایی

از عشق برای دلم

شاید کمی آرام گیرد...

  شکلکهای جالب و متحرک آروین



سلام به همه دوستای خوب و مهربونم
مدتی میشه که حس نوشتن ندارم و اصلا سراغ
نت نمی اومدم هر چی که به سال جدید نزدیک میشه
بدتر میشم دوست ندارم که عید بیاد ولی مگه میشه که زمان
رو متوقف کنم ای کاش میشد ........چطوری سال جدید رو بدون حضور
پدرم شروع کنم ،چطور جای خالیشو ببینم ،هر وقت میرم پیش زن
بابام ماهان
قاب عکس بابام رو بر میداره و بوسش میکنه و میگه خدا بابا جونو
بیامرزه
هر چی که میگذره نبود پدرم رو بیشتر احساس میکنم هر چی که
میگذره بیشتر دلتنگش میشم ، با دیدن عکسش اشکام سرازیر
میشه
دلم خیلی خیلی گرفته از دست همه از دست
اونایی که به ظاهر
دم از دوست داشتن میزنن
ولی در پس این چهره خوب
نقابی زشت
و کریه به صورتشون زدن ....

flower2520paars.gif

دلم دست نوازشگر و پر محبت بابام رو میخواد

دلم حرفای خوب و دلنشینش رو میخواد
دلم کلام تسکین دهنده اش رو میخواد
دلم نگاه پر از مهرش رو میخواد
دلم................

fl6.gif 


بابایی .........


دلم خیلی خیلی برات تنگ شده .....

دلم برای دیدن چشمای قشنگت ،
بو کردن عطر تنت ،

نوازش کردن دستت ،
صدای مهربونت تنگ شده
نزدیک 8 ماه که ندیدمت و به
همین اندازه منم داغون تر و افسرده تر شدم


بابا جونم

بابایی

چرا کسی به نگفت
که از تو دور میشوم
تو نیستی
و من از جور روزگار خاموش و بی کس
میشوم
را کسی به من نگفت بدون خنده های
گرم و دلنشین
تو  تمام هستی ام تباه میشود چرا
کسی به نگفت دلم برای دیدنت تنگ میشود

تو را به خاطر خدا ! بگو چرا ؟؟
چرا کسی به نگفت ............
  شکلکهای جالب و متنوع آروین 

دلم از دست خیلی ها شکسته ،
مخصوصا مادر همسرم .........

 همه اونایی که منو ناراحت کردن رو به خدا سپردم
بالاخره اون بالا کسی هست که با دیدن اشک
یتیم ناراحت بشه 
کسی هست که به فکر
بنده هاش باشه
کسی هست که درد
دلمون رو گوش کنه و از شنیدنش
خسته نشه
کسی هست که
دست محبتش رو بدون
هیچ منتی به سرمون
بکشه...............


  شکلکهای جالب و متنوع آروین

دوستای خوبم اگه ناراحتتون کردم منو ببخشید

قصد ناراحت کردن شما رو نداشتم واقعا
دلم گرفته بود ولی با نوشتن یه کم 
آروم شدم و حالا میتونم پست
جدیدم رو با آرامش
بنویسم ..........

پس تا پست جدید خدا نگهدار

  شکلکهای جالب و متنوع آروین  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مریم مامان درسا
14 اسفند 90 13:21
قربونت برم ، میدونم خیلی سخته
اولین کسی که تو زندگیم مرد مادربزرگم بود که هنوز یکسال هم نشده که رفته،منم هر شب تو کامپیوتر عکسشو میبینم و یواشکی براش گریه میکنم،خدا پدر و مادرتون رو بیامرزه،اونا الان جاشون راحته ،تا میتونی براشون خیرات بده
منتظر پست جدید میمونم
بوس برای مامان با احساس و ماهان جونم



ممنونم مریم عزیزمممممممممممممممم
نسترن
14 اسفند 90 13:22
عزیز دلم ناراحت نباش بعضی ادمها حتی ارزش اینو ندارندکه اعصابت رو به خاطر اونها بهم بریزی بسپاربه خدا
خدا پدر عزیز ومهربونت روبیامرزه و انشالله قرین لطف و رحمتش قرار بده

اخی چه پسر نازی داری ماهانی عاشقتم خاله تولدتم مبارک
لینکت کردم دوست داشتی بیا باهم بیشتراشناشیم

از دلداریت ممنونممممممممممممممممم

مامان علی خوشتیپ
14 اسفند 90 13:46
الهی فدات شم نرگس جون.چقدر دل منم گرفت از نوشته هات.خدا پدر مهربونتو بیامرزه واقعا از چهرشون معلومه که خیلی مهربون بودن.روحشون شاد.هیچی تو دنیا جای پدر و مادر رو نمیگیره.
عزیزم خودتو به عشق و مهر پروردگار بسپار که انتهایی نداره.عزیزم صبور باش با مهر و محبتی که ازت سراغ دارم میتونی همه رو شرمنده خودت کنی.
چه دعایی کنمت بهتر از این: خنده هایت از ته دل، گریه هایت از سر شوق ...
خیلییییی دوست دارم.

وااااااااااااااای عزیز دلم کامنتت چقدر قشنگ بود
واقعا از ته دلم میگم که با خوندنش احساس شادمانی کردم به خاطر داشتنت
ممنونم علی نازت رو ببوس
مامان آرتین
14 اسفند 90 14:33
وقتی تنها شدی بدون که خدا همه رو بیرون کرده تاخودت باشی وخودش

مشکلات،فرصتهایی هستندکه به ماداده شده تا بتوانیم جوهروجودخودرا بروز دهیم وحداکثرتلاشمان را بکنیم


ممنونم عزیزم از نظر قشنگت

مامان مانی جون
14 اسفند 90 14:45
الهی خدا بهت طاقت دوری پدر مهربونت رو بده
مامان نیایش
14 اسفند 90 17:19
سلام عزیزم مدتی هست پیش ما نیومدی نگرانت بودم ان شا الله که روح پدرت شاد باشه می تونم حست رو درک کنم با همه وجود این روزا خیلی دلم گرفته خیلی زیاد اصلا حال و هوای عید رو ندارم اصلا حسش نمیکنم خودم رو درگیر خونه تکونی کردم تا شاید یه کم فراموش کنم اما مگه میشه غم داشتن خیلی سخته خیلی آدم رو عذاب میده ما که این سال رو با عزا شروع کردیم و با عزا هم تموم ان شا الله سال آینده سال خوبی باشه برای همه نمیدونم باید چی بگم ولی سعی کن هر وقت یاد بابات میفتی براش قرآن بخونی چون روح اون که در آرامش باشه تو هم آروم تر میشی ولی امان از دلتنگی امان.......
مامان یسنا
14 اسفند 90 18:43
نمیدونم چی بگم فقط یه جمله میگم سعی کن کنار فرزندت تمام لحظه هات رو پر کنی تا خرف دیگران کمتر اذیتت کنه عزیزم خدا همه پدر ومادرها رو رحمت کنه
asal
15 اسفند 90 9:00
اینها همش حرفای مامان ماهان بود؟من که فکر میکنم اشتباه شده چون همیشه با دیدن وبلاگ نازدار مامان یه مامان شاد و پر انرژی را می بینم.انشالله دوباره مثل همیشه ببینمت. ماهانو ببوس.
مامان نیایش
15 اسفند 90 10:38
ممنون از حضورت و اظهار لطفت خصوصی
سمانه مامان پارسا جون
15 اسفند 90 11:27
سلام نرگس جون خوبی؟
خدا روح مادر و پدر خوبت رو شاد کنه عزیزم
نبینم دلگیری
آدم هر چند وقت یه بار این بی حوصلگی ها به سراغش میاد و از همه خسته میشه مخصوصا اگه عزیزترینش پیشش نباشه
ولی عزیزم با وجود این فرشته کوجولوهایی که خدا بهمون عطا کرده، با نگاه کردن بهشون و دیدن سلامتیشون حداقل واسه چند دقیقه آدم همه چیز یادش میره
اینطور نیست؟

راست میگی عزیزم ولی دوست داشتم یه کم بنویسم تا سبک بشم ببخشید اگه ناراحت شدین
مامان نازدونه ها
15 اسفند 90 13:28
شرم را بگذار ویک آغوش در من گریه کن...
روح پدر ومادرتون قرین رحمت الهی براشون فاتحه خوندممیبوسمتون هم خودتو هم ماهانم رو


ممنونم عزیزم
محمد گیان
15 اسفند 90 14:46
سلام انشالله که روحش شاد باشه خدا بیامرزدش
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
15 اسفند 90 15:11
اشکمو در آوردی خواهرجونم.خدا ایشالله رفتگانت رو قرین رحمت کنه و صبر بده به تو تا بتونی این تنهایی رو تحمل کنی.
به خاطر ماهان هم که شده خوشحال باش و چشمت رو روی خیلی از مسایل ببند.
خودت خوب گفتی:سپردی به خدا.
مطمئن باش که خودش بهتر میدونه چکار کنه.
نبینم غمت رو خواهر جون.خوشحال باش.


وااااااااااااااااای عزیزم ازت یه دنیا ممنونم قصد ناراحتی شما رو نداشتم ببخشید
حالم گرفته بود ممنونم از دعای قشنگت
مونا (مامان النا)
15 اسفند 90 18:34
خدا بگم چیکارت نکنه نرگس جونم که اشکم رو درآوردی!!!
خدا بابای مهربونت رو رحمت کنه عزیزم.
حیف نیست گل وجود نازنینت بخاطر حرف آدمایی که ارزشت رو نمیدونن پژمرده بشه!!!
به خدا بسپار و بشین ببین. هممون همین دنیا جواب کارامون رو میدیم عزیزم.
تو و ماهان عزیزم رو میبوسم


مونا جونم قصدم ناراحت کردنت نبود فقط یه کم دلم گرفته بود
مامان نیایش
16 اسفند 90 10:29
سلام عزیزم ممنون از لطفت و حضورت خانمی ممنون از ابراز همدردیت ان شا الله که روح پدر و مادرت شاد باشه همیشه قصد ناراحت کردن دوستان رو نداشتم ببخش اگه باعث ناراحتی ات شدم عزیزم
التماس دعا
راستی عزیزم من همون جوری که گفته بودی قبلا بهم صدای نیایش رو آپلود کردم اما دوستان ظاهرا نتونستن گوش بدن میشه شما هم چک کنی ببینی آپلودم مشکل داره یا نه ممنون عزیزم


ازت یه دنیا ممنونم که دلداریم دادی
مامان هامان
16 اسفند 90 12:35
سلام عزیز دلم خیلی خیلی دلم گرفت خدارحمتش کنه منم حس خوبی ندارم آخه بابام که تموم هستیمه الان مثل یه اسکلت روی تخت افتاده و فقط با نگاه بی فروغش انتظار می کشه هنوز دارمش و دارم روزهای بدون اون بودن رو تصور می کنم ازش دورم و دلتنگم دلم هواشو کرد میخوام همیشه داشته باشمش برام دعاکن دوست عزیزم
مامان هلیا
16 اسفند 90 12:41
سلام . من هم گاهی اوقات دلم خیلی میگیره و نبود پدرم رو با ذره ذره وجودم احساس میکنم . خدا همسر و پسر گلت رو واست نگهداره .
مادر کوثر و علی
16 اسفند 90 14:38
سلام عزیزم خوب کاری کردی که از غصه هات نوشتی و خودتو تخلیه کردی. ممکنه من یا یکی دیگه با خوندن این پست شاد نشده باشیم اما از شما ناراحت هم نشدیم. همه ی ما روزای تلخ و بی حوصلگی رو تجربه کردیم مهم اینه که یاد بگیریم چطور میشه از این حال و هوا بیرون اومد نه اینکه خودمونو بسپاریم به غم و اندوه برات آرزوی شادی میکنم. امیدوارم اونقدر ظرفیتمون بره بالا که به سادگی دچار این حالتها نشیم
مامان امیر علی
16 اسفند 90 16:23
تو خانم قوی هستی خودت حکمت خدا را درک می کنی و احترام می زاری بی خیال همه بدیها را به خودش واگذار کن مخصوصا مادر شوهر ت رو که ناراختت کرده را ببخش و به مادریش رحم کن و ازش راضی باش و دلت رو صاف کن خدا خودش می دونه چکار کنه .شاد باش و برای موفقیت پسرت موفق باش .بوس
مامان آراد
16 اسفند 90 23:59
سلام.من برای اولبن بار بود که به ولاگتون سر زدم.واقعا خیلی متاثر شدم.خدا باباتونو رحمت کنه. در ضمن به حرفای مزخرف دیگرون گوش ندین.ارزش نداره
مامان آريا
17 اسفند 90 11:13
الهي برات بميرم عزيز دلم مي دونم خيلي خيلي سخته آدم هيچ وقت نمي تونه فراموش كنه من كاملا" دركت مي كنم من خودم اين دلتنگي ها رو خيلي جاها مي كشم و سختي شو مي دونم اميدوارم خدا رفتگانتو بيامرزه و خدا ماهانيه گلو برات نگه داره
عمه ی لارا
17 اسفند 90 12:07
سلام خوبی مامانی گل پسرت خوبه ؟ تبریک میگم به خاطر این وب لاگ زیبا که متن ها رو باسلیقه کنار هم چیدی. و مهم تر از همه داشتن پسر به این گلی موفق باشی
تینا
17 اسفند 90 15:57
منم خیلی دلم گرفت که دل دوست خوبم گرفته خدا پدر عزیزتو رحمت کنه که از چهره اش آرامش و مهربونی میباره ... کاش میتونستم چیزی بگم که دلتو باز کنه ... دوستتون دارم یه دنیا دل خوش براتون میخوام
مامانی شیما وحدیث
17 اسفند 90 18:00
مامانی ماهان جونم اول باخوندن پست جدید کلی ذوق کرده بودم ازخرید کردنا و شیطونیای ماهانی بعد گفتم پست قبلیت و بخونم که خواندن همان و اشک ریختنام ..... خیلی خیلی بهت تسلیت میگم وخدا پدرنازنین ومهربونت وبیامرزه .. میدونم تحمل مشکلات سخته و هرکار کنیم ازیادمون نمیره ولی چکار میشه کرد روزگار به کی وفا کرد که به ما وفا کنه .. منم خیلی دلم گرفته کمی مشکل روحی پیدا کردم واسه منم دعا کن که خدا کمکم کنه .. ولی واقعا تو ناراحتیا هروقت یاد خدا میکنم دلم آروم میگره وآیه داریم که (الابه ذکر الله تطمئن القلوب ) چون واقعا کسی غیر از اون نمیتون کمکمون کنه .. پس به خاطر ماهانی وزندگیت استوار وقوی باش واونایی که اذیتت میکنن رو به قول خودت فقط وفقط به خدا بسپار ببخشید انقدر حرف زدم ماهانی رو خیلی خیلی ببوس
shima
19 اسفند 90 21:14
misii khale joooon
مامان پارسا
19 اسفند 90 23:36
روحشان شاد وقرین آرامش ابدی باد و امیدوارم همواره دعای خیرش ضامن شادی و سلامتی و کامرواییت باشد
مامان پارسا
20 اسفند 90 10:10
سلام خانمی....چند روزی میشه که نمیام تو وب...اما امروز که اومدم با خوندن این پستت کلی دلم گرفت....نبینم ناراحتیتو.....الهی همیشه شادی توی دلت و خنده روی لبات باشه.....چشم همه دشمناتم کور
مامان سارا
21 اسفند 90 10:57
عزيز دلم از ناراحتيت ناراحت شدم خيلي سخته خيلي اميدوارم كه روحشون هميشه شاد باشه . تقديراينه و بايد صبور باشي
مامان سانای
21 اسفند 90 14:52
خیلی دلم گرفت خدا پدر ومادرت را بیامرزه .یادمه توی یه پست نوشته بودی که چهل روز هست که پدر ندارم و... واز بقیه گله کرده بودی چاره نیست عزیزم براشون قرآن بخون تا هم خودت وهم خدا بیامرزها آروم بگیرید.حرف بعضی ها را پشت گوش بنداز بچسب به شوهر وبچه ات . ماشالله تو یه نازدار داری
مامان پریسا
22 اسفند 90 0:25
عزیزم با خوندن این پست نا خوداگاه دل من هم گرفت . وقتی اسم پدر میاد من هم از ته قلبم میطلبم که ای کاش کنارم بود و برای یک بار دیگه گرمی نفسش رو حس میکردم. وقتی درموردش حرف میزنم اشکم سرازیر میشه...............
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 اسفند 90 12:31
خدا پدرت رو رحمت کنه. جای خالی پدر و مادر حس بدی به آدم دست میده
الهه مامان ماهان
23 اسفند 90 23:19
سلام عزیزم پسر ناز دار واقعا نازدار مامانه. به ماهان منم سر بزن.
ملی مامان میکاییل
8 فروردین 91 0:48
قوربونه اون دله تنگت برم من ، بازم خوبه که اینجا هست گوشی برای شنیدن من می فهمم درکت می کنم