ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

پارک رفتن ماهان

1390/1/20 12:06
نویسنده : مامان
475 بازدید
اشتراک گذاری
Hello Heart MyYearbook Commentبا عزیز دلم رفتیم پارک نمیدونین

چی کار میکرد از سرسره میرفت سراغ تاب بعد میگفت مامانی

(عباسی) بعد رفت روی چمنها شروع کرد به دویدن خیلی ذوق زده شده بود .

یه روزم بردمش طبقه چهارم فروشگاه رفاه  اونجا تاب و سرسره

کوچولو و استخر توپ داره ماهان اونجا رو خیلی دوست داره آخه

وسایلش کوچیکه و بدون کمک من خودش بازی میکنه تازه یه خونه

کوچولو داره که توش صندلی هست و بچه ها میرن توش وبا اسباب

بازی های توش کلی بازی میکنن خلاصه به ماهان حسابی خوش گذشت.



                       Its A Boy MyYearbook Comment



                        
                                                    
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان شیما وحدیث
24 اسفند 89 21:28
وای خداچه پسمل نازنینی .خدا حفظش کنه . کودکی چه دنیای زیباییه ،کاشکی دوباره به اون دوران برمیگشتیم. به دخملای منم سربزن
عشق ماماني و بابايي
24 اسفند 89 22:49
سلام.هزار ما شا الله چه پسر خوشگل و بامزه اي داريد.خدا حفظش كنه براتون
بردیا
25 اسفند 89 0:06
سلام مامان ماهان ممنون ب من سل(سر) زدی منم یه کمی بزرگتل بشم با ماهانی بازی میکنم لاستی(راستی) عکس گذاشتم
مریم
25 اسفند 89 2:33
سلام مامان ماهان جون الهی چقدر بامزه ست .... مرسی که به من و درسا هم سر زدی از طرف درسا ماهان جونو ببوس
مونا (مامان النا )
25 اسفند 89 9:54
سلام عزیزم
10000 ماشالله واسه این پسر عسلت
هم براش صدقه بزار هم براش اسپند دود کن
خیلی خوشمزه است
ممنونم از اینکه به ما سر زدی
ماهان عزیزم رو ببوس
با اجازت لینک کردم


سلام ممنون آدرس سایتت و کاش میذاشتی
رز
25 اسفند 89 23:16
ماشاءالله خیلی دوست داشتنیه ببوسش ممنونم به خاطراینکه به ما سرزدی ماهان جونو ببوس
آزاده
26 اسفند 89 20:06
عزيزم چه پسر ناز وخوشگلي داري.خدا برات حفظش كنه.ممنون از اينكه به وبلاگ پسرم سر زدي.
مامان فرشته
27 اسفند 89 12:09
ای جانم ماشاا... ببین چه آقایی شده فداش بشم بوسسسسسس
الی
5 فروردین 90 1:14
وای خداچه پسمل نازنینی .خدا حفظش کنه . http://kezhvan.niniweblog.com