ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

دعا برای ماهانم

1390/2/29 9:37
نویسنده : مامان
473 بازدید
اشتراک گذاری

 ماهانم دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را

    در انحصار قطره های اشک نبینم و تو برایم دعا کن ابر چشم هایم همیشه برای تو ببارد 

                            dividers
   
 دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم و تو برایم دعا کن که هر گز بی تو نخندم

 
 دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد  همیشه از حرارت عشق گرم باشد

                              dividers

      و تو برایم دعا کن دستهایم را هیچگاه در دستی بجز دست تو گره ندهم 



         من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
                  

 

       برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند 

         

     من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند و بدان در آسمان زندگیم تو تنها خورشیدی
   پس برایم دعا کن ، دعا کن که خورشید آسمان زندگیم هیچگاه غروب نکند.

             dividers

                                                                    

                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

رز
20 فروردین 90 20:43
خیلی خیلی زیبابود عزیزم .خوش به حال ماهان جون با این مامان خوش ذوق و مهربونش از لطف بیدریغت ممنون گلم ماهان جونو ببوس
مامانی
20 فروردین 90 23:40
با سلام وبلاگ مامانی در راستای رفع نیاز های مادران و کودکان در بخش های مختلف به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده و به زودی در قالب یک سایت جامع رسما فعالیت خود را آغاز می کند. چنانچه فعالیت این سایت را مفید می دانید آدرس ما را در قسمت پیوندهای وبلاگ خود وارد نمایید. با تشکر گروه وبلاگ های مامانی
مامان شیما وحدیث
21 فروردین 90 1:46
سلام عزیزم .خیلی دعاها ی قشنگی کردی . امیدوارم که ماهان جون هرکجا که باشه سالم وسرحال باشه . خاله جون بوووووووووووووس.
محمد گیان
21 فروردین 90 10:08
سلام به ماهان جان و مامانش خوبین چه دعاهای قشنگی کردی الهی آمین ماهان جان وب خیلی خوشکل شده و سنگین دیر بالا میاد
مامان فاطمه زهرا
21 فروردین 90 10:10
سلام عزیزم از اینکه به وبلاگ فاطمه امدی ونظر دادی ممنونم امیدوارم که ماهان جون همیشه سالم و شاد باشه
محمدحسین عشق جاودان
21 فروردین 90 11:17
سلام .آمييييييييين
منم دعا مي کنم
تنت به ناز طبيبان نياز مباد
وجود نازکت آزرده گزند مباد


ممنونم عزیزم
مژی جووووووووون
21 فروردین 90 11:20
سلام مامان ماهان .وبلاگم قالبش کلا بهم ریخته من عذر خواهی میکنم.امروز قالبشو درست میکنم.باشه؟منم لینک نکردیناااااااااااااااااااااا


من لینکت کردم شما هم منو بلینک عزیزم
مامان عسل و آریا
21 فروردین 90 12:03
سلام دوست خوبم.مرسی از حضورت در وبلاگم.چه قالب قشنگی برای وبلاگ گل پسر انتخاب کردید.تبریک می گم.دعاهایی هم که برای ماهان جون کردید زیبا بودن
مامان فرشته
21 فروردین 90 12:24
الهی آمین ان شاا... این عزیز خاله زیر سایه پر مهر مامان و بابای مهربونش 120 سال زنده باشه
مامان عسل و آریا
21 فروردین 90 12:44
سلام دوست عزیزم گلم توی سربرگ ها یک سربرگ هست به نام ویرایش قالب.روش کلیک کنید.کد قالب براتون میاد.یک کمی صفحه را بیارید پایین چند تا کلمه ی فارسی نوشته شده.با نام آرشیو نظرات و نظرات شما می تونید نظرات را حذف کنید و هر کلمه ای که دوست دارید بگذارید مثل دلنوشته یا ردپا یا هر چیزی که دوست دارید.موفق باشید
مامان مهسان
21 فروردین 90 16:57
سلام عزیزم وبت خیلی خوشگل شده.دعاهاتم خیلی قشنگه.ماهان جونمو ببوس
مژی جووووووووون
21 فروردین 90 17:09
منم لینک کردم...راستی ممنون که ایراد وبلاگمو گفتین درستش کردم خوب شد؟
ملیحه
22 فروردین 90 18:36
امین . چه دعاهای قشنگی . خدا ماهان جون رو براتون حفظ کنه


ممنونم
مامان آوا
27 فروردین 90 1:29
آخ جان چه مامان و پسمری عشقولانه ای بوس برای هردوتاتون