ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

آرزو

1390/4/16 10:57
نویسنده : مامان
477 بازدید
اشتراک گذاری
deborah.mihanblog.comوقتی چشامو بسته بودم و برای عزیزای زندگیم آرزو های خوب می کردم ...

به خودم  رسیدم ...

حس کردم  آرزوی خاص دیگه ای واسه خودم ندارم ... 

               

         dividers

                                    

کمی با خودم فکر کردم و دیدم اگه این آرزوهایی که برای عزیزانم کردم ... برآورده شه واسه

خودم آرزویی ندارم ...زیبا

یعنی آرزوهای من ... رسیدن به آرزوهای خوبشونه  !


                                              dividers


                                     

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محمدحسین عشق جاودان
22 فروردین 90 12:09
سلام .آرزمند آرزوهايتان.موفق باشيد


یک دنیا ممنونم
مامان فرشته
22 فروردین 90 13:59
چقدر قلب مهربونی داری
خدایا شکر که هنوز مهربونایی مثل شما هستن

رمز گذاشتم براتون


ممنونم گلم
باباجی
22 فروردین 90 14:53
خیلی قشنگ بود
زينب عشق مامان و بابا
22 فروردین 90 15:34
اميد كه به همه آرزوهايتان برسيد