ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

مامانا روزتون مبارک

1390/3/27 20:43
نویسنده : مامان
567 بازدید
اشتراک گذاری

 


  خدایا از اینکه ٢سال و نیم است که طعم شیرین مادر
بودن را به من چشاندی
تورا شکر میکنم
مهربانا از اینکه به من حس مادرانه دادی
تورا شکر میکنم
خدایا از اینکه گل زیبای ماهان را به من هدیه دادی
تو را شکر میکنم
خداوندا از اینکه مرا با دنیای زیبا و کودکانه ی پسرم
آشنا کردی
تورا شکر میکنم
پروردگارا از اینکه مرا شایسته مقام والای مادر دانستی
واین مقام را به من بخشیدی
تو را شکر میکنم 
 

 

blog

   روز مادر را به همه اونایی که مامان هستن
           و اونایی که نی نی تو دلشون دارن
و 
          اونایی که تو آینده میخوان
         مامان بشن تبریک میگم.

Mothersday MyYearbook Comment

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان سید ابوالفضل
3 خرداد 90 17:32
fasan
3 خرداد 90 20:15
چون خدا اراده کرد، نماد عشق را در زمین قرار دهد، زن را آفرید و چون خواست هستی، عشق را باور کند، او را مادر قرار داد .روز مادرمبارک وبلاگ دانستني هاي نوزاد و كودك به روز شد http://ehsan418.mihanblog.com
رز
4 خرداد 90 10:08
قربونتبرم با این حس قشنگت عزیزم خیلی زیبا بود
مامان امین حسین
4 خرداد 90 10:55
سلام مامان ماهان جون- وبلاگ قشنگی داری به خصوص قالب وبلاگت خیلی نازه - قالب وبلاگت بطور خصوصی برای شما طراحی شده
آقا ماهان هم چه با نمک و شیرین خدا حفظش کنه به ما هم سر بزنید ممنون


ممنون عزیزم
مادر کوثر
4 خرداد 90 14:14
آخییییییییی چه ناز نوشتی خیلی با سلیقه ای خانمییییییییییی
نسترن
4 خرداد 90 14:47
مامان مهربون فرشته خوبیها روزت مبارک
بردیا
4 خرداد 90 21:51
سلام ماهان جان خوبی تپل مپل دلم برات تنگ شده بود بوس بوس بوس... بازم میام پیشت بای بای
مادر کوثر
6 خرداد 90 19:24
فقط اومدم بگم خیلی خوبی
مامان سویل
9 خرداد 90 0:10
عزیزم شرمنده خیلی دیره چون لپ تابم خراب شد نتونستم روز مادر رو تبریک بگم خانمی روزت مبارک