ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

قهر کردن ماهان

1390/3/27 20:42
نویسنده : مامان
702 بازدید
اشتراک گذاری


 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

زیباماهانی داشتی می دویدی بهت گفتم :یواش برو،
ندو ناراحت شدی 
و با مامانی قهر کردی

هر چی باهات حرف میزدم جواب نمیدادی
و روتم کرده بودی اونور............

تصاویرشباهنگ Shabahang- Dividers




قهر نکن قهر نکن این همه ناز نکن
با دل عاشقم قهرو ناز نکن
تا ببوسم لبات وقته خوابه چشمات
تا کشم شانه ای سر زلف سیات


عکس

    زیباروزگار به من یاد داد که با زندگی
قهر نکنم.....
       چون دنیا منت کش کسی نیست.........



 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

مادر کوثر
5 خرداد 90 12:38
آخییییییییی نازی کوشولوووو. قهر کردی با مامانی؟نهههه قهر کار بدیههه.
مامان تربچه
5 خرداد 90 12:51
فکر کن
قهر کردن یه پسربچه ی 2ساله دیدن داره

بله خیلی
مامامن عسل و آریا
5 خرداد 90 13:23
ای جانم.فدای قهرش
مامان غزل
5 خرداد 90 14:39
قربون قهرت خاله
یه بچه ناناز مثله شما که نباید با مامان قهر کنه
اونم مامان به این نازی


ممنونم عزیز دلم
مامان حسین
5 خرداد 90 14:46
خاله تو هم مثل حسین قهر می کنی ولی خوبیش اینه زود اشتی میکنین.


بله دیگه به 2 دقیقه نرسیده میاد میگه مامانی
مامان پرهام
5 خرداد 90 14:53
سلام قربون اون قهر کردنت! ولی قهر بده خاله. با همه مهربون باش مخصوصا با مامان به این خوبی که داری.
سارا
5 خرداد 90 15:34
سلام خانومی خوبی؟
ماهانی مگه مامان جون چی گفته عزیزمممممممممممممم
حیف مامان به این گلی نیست؟


مرسی دوست جونم
مامان مانی جون
5 خرداد 90 15:40
ماهان جون قهرشم ناز داره


ممنونم عزیزم
مونا (مامان النا )
5 خرداد 90 16:03
خاله فدات بشه که اینقدر کارای تو و النا شبیه همه
النا هم تازگیها یاد گرفته قهر میکنه اما نق میزنه و دور خونه میدوهههههههههه
امان از دست شما خوشگلا با این کارای عجیبتون
ماهان خاله خیلی دوست دارم و میبوسمت



جدی میگی النا هم قهر میکنه قربونش برم
مامان سید ابوالفضل
5 خرداد 90 16:07
اتل متل دلبرک-دلم برات زده لک -چه با پيام چه با تک- دوست دارم با نمک!ا


چقدر قشنگ بود مرسی
مامان فرزانه
5 خرداد 90 16:31
سلام گلم چی فکر کردی من همیشه به یادتم گلم
زیتون(تغذیه اعصاب وروان شناسی)
5 خرداد 90 16:44
تشکرازمحبت وحضورتان انشاالله خرم وشادباشید وهمیشه بروزکه شدیدخبرمون کنید
مامان قندعسل
5 خرداد 90 17:17
ماهانی دلت میاد با مامانی به این گلی قهر کنی
سوما
5 خرداد 90 17:28
مامانی ماهان ماهان که بزرگ شه ، همه ی اینا رو می خونه ! می دونی ؟ خیلی قشنگه که همه ی این لحظات و حس ها رو ثبت می کنی ! منم یه روزی واسه نی نیم از اینا درست می کنم؛ شاید وقتی پیر شدم و یا حتی مردم؛ بیاد و بخونه، شاید اما ... شاید ...
سوما
5 خرداد 90 17:29
ببخشید ؛ فکر کنم باید می گفتم دور از جون شما ! ایشالا شما همیشه زنده و پاینده کنار ماهان جون باشی ! از طرف من ببوسش؛ قهر کردناشم خوشمله
آرتین خان
5 خرداد 90 17:42
آخ که چه جیگریه این ماهان جون فدای اون قهر کردنت بشه خاله
aida
5 خرداد 90 17:49
اون کسی رو که دوست داری هر چند وقت یکبار بهش یاد آوری کن ، تا فراموشی نکنه قلب براش می تپه ، و این یک یاد آوریست . (شکسپیر) ای خداااااا.قهرم می کنه.....!!!!
مامان امین حسین
5 خرداد 90 18:36
از اینکه به ما سرزدید ممنون قهر کردن کوچولوها هم قشنگه مثل امین حسین قهر میکنه الهی من فدای قهر کردنشون هم برم ...با اجازه لینگتون کردم
مامان عسل و آریا
5 خرداد 90 20:23
سلام گلم.مرسی عزیزدلم که سرزدی گلم دل من هم برای شما تنگ شده بود.اختیار داری عزیزم اصلا فضولی نیست ما عقدیم گلم.چند ماهی هم نامزد بودیم عزیزم.
مامان ابوالفضل
5 خرداد 90 21:33
سلام به ماهانی جون مگه تو بلدی قهرم کنی؟؟؟
مامان اراد
6 خرداد 90 1:17
سلام دوست جون مهربون .حالتون چطوره. ماهان كوچولوم خوبه؟ماهاني چقدر خوشگل قهر كردي ولي خاله جون قهر كار خوبي نيست .شما مردين ،اقايين قهر در شآن شما نيست. باباي خاله. اره دوست جون ترنم و خونادش دل ادم رو كباب ميكنن من 1 هفته دپرس شدم و هر وقتم ميرم وبشون ناراحت ميشم ولي چه ميشه كرد دنياي ديگه وفا نداره روحشون شاد . راستي مرسي از رمزتون .ماشاالله عكساتون خيلي قشنگ بود
ملی
6 خرداد 90 1:23
قوربونه قهرش برم کلی خندیدم به این کارش
مامان فرشته
6 خرداد 90 1:23
سلام عزیز دلم خوبی وای خاله قربون اخم و قهرت بره
بوسسسسسس


مامان عسل و آریا
6 خرداد 90 11:11
سلام عزیزم.بابت لینک وبلاگ گل دخترم ممنونم.آره عزیزدلم ما دو تا وبلاگ داریم.یکی برای گل پسرم یکی برای گل دخترم.گفتیم گلم اگه برای گل پسر بسازیم آینده دخترمون میگه شما پسرتونو بیشتر دوست داشتید یا برعکسش برای گل دختر بسازیم آینده گل پسر گله میکنه بخاطر این عزیزم برای هر دو درست کردیم.گلم وبلاگ شما هم با افتخار در وبلاگ گل دخترم لینک شد.ممنونم
مامان پرهام
6 خرداد 90 11:41
سلام ما به روزیم عزیز!
دایی بنی جون
6 خرداد 90 14:06
سلا سلام خو چرا مامانی بهش میگی ندو بچه مال شیطونی بازیه قربونه این خندش روزمادر مبارک با تاخیر و تشکر می کنم بابت نظر شما و اومدم بگم وبلاگ بنی رو به روز کردم و منتظر حضور گرم شما هستم
مامان مسیح
6 خرداد 90 15:10
سلام..خوبی ؟ ای جونم... چه خوشگل قهر کرده نی نی جون !
مامان آتین
6 خرداد 90 15:25
جاااااااااانم آخه تو قهرم بلدی کوشولوووووووو!!؟؟ خیلی باحالی ماهانیییییییییی بوس بوس
mamane amir ali
6 خرداد 90 16:15
salam .ghorboonet besham khaleh .ghahr na .narahat shodi mageh na ?ghahr male adam bozorgayeh badeh na nini haye khob.boosssssssssssss toopoli
خاله ریحانه
6 خرداد 90 19:26
این ماهان ها همشون عین همن دوست داشتنی و ناز و تو دل برو قربون قهرت ماهانی
مامان کیا
6 خرداد 90 20:37
روز شما مامان گل هم مبارک باشه عزیز دلم
مامان شیدا
6 خرداد 90 23:22
سلام دوست جونم باور کن سرم شلوغ بود و الا ما بیاد دوستان هستیم عزیز... ماهان گلمو ببوس
بابای زهرا کوچولو
6 خرداد 90 23:47
مامان فرشته
7 خرداد 90 1:52
بوسسسسسسسس برای دوست نازنینمممممممم که هنوز شرمندشم
مریم
7 خرداد 90 4:30
سلام گلم ماهان جون با مامان قهر کردی...اشکال نداره بزرگ میشی یادت میره تا میتونی خودتو لوس کن تا مامانی بیاد برای ما بنویسه باشه قربونت برم من ...
مامان مانی جون
7 خرداد 90 7:25
سلام ممنون که همیشه سر میزنی و بهم روحیه میدی یه عذرخواهی هم پیشاپیش بکنم که ممکنه به خاطر شلوغ شدن سرم و تولد مانی جون یه مدتی کمتر سر بزنم
مامان هلیا
7 خرداد 90 7:43
اخی زبل خان بلاااااااااااااااااااااااااااااااااا قهر کردنت هم قشنگههههههههههههههههه
سعيده مامان شازده كوچولو
7 خرداد 90 8:09
آقا ماهان قهر نكن. ماماني هرچي ميگه براي خودت مي گه. به حرفش گوش كن. آفرين پسر خوب.
مامان رها
7 خرداد 90 9:27
قربونت برم آخه مامانی ببخش این پسمل و دیگه قهر نمیکنه جیگر تو
مونا مامان گلسا
7 خرداد 90 11:21
نازنین نرگس نفس مامان
8 خرداد 90 0:22
گل پسر قند عسل قهر کردنت رو عشقه خاله جون من یه مامانم میدونم که دل مامان ضعف رفت وقتی ناز کردی قهر کردی گل پسر عزیزکم فدای اون قهر کردنت
مامان سارال وصبا
10 خرداد 90 3:30
@ممنون از لطفتون...خدا ماهان جونو واستون حفظ کنه};-
مامان رادین
11 خرداد 90 10:48
الهی. نازشونو قربون. بخدا رادین هم همینجوری نمیشه بهشون بگی بالا چشت ابرو....