ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

برای ماهانم....

1390/4/9 14:39
نویسنده : مامان
708 بازدید
اشتراک گذاری

 




 زیباسلام مــاه مــن !

دیشب دلتنگ شدم و رفتم سراغ آسمان اما هر چه

گشتم اثری از ماه نبود که نبود ...!

گفتم بیایم سراغ خودت ..

چه خبــر از تمام خوبی هایت و تمام بدی های مــن ؟!

چه خبــر از تمام صبــرهایت در برابر تمام ناملایمت های مــن ؟!

چه خبر از تمام شیطنتهات در برابر تمام خستگیهای من ؟!

یک وقت خســته نشوی و بــروی مــاه دیگری بشی ....

هیچ کس به اندازه مــن نمی تواند آســـمانت باشد !

تو فقط ماه من بمون و باش !

ماه من !

دوست دارم!
     

نفس مامانش



 دنـیا را مـیدهــم بــرای لبـخندت
                                     

                         هــراسـی نیــست….

                                     شـاد کــه بـاشــی ،

                                  دنـیا دوبــاره از آن مــن اســت…..    

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

مامان عسل و آریا
9 تیر 90 11:31
نازی.ماهان گلم که همیشه مثل ماه شب چهاردهم هست.
مامان محمد پرهام
9 تیر 90 13:29
امیدوارم هر روز عاشق باشید و ماهان جونم عاشقانه مامانی رو دوست داشته باشه عیدتون مباررررررررررررررررک
سارا
9 تیر 90 14:16
صدای بال و پر جبرئیل می آید
شب است و ماه به آغوش ایل می آید



لب کویر پس از این ترک نخواهد خورد
که ساقی از طرف سلسبیل می آید

حتما گلم

لباس خاطره را از حریر عشق بدوز
حلیمه! نزد تو فردی اصیل می آید



نگاه آمنه از این به بعد می خندد
چرا که معجزه ای بی بدیل می آید



میلاد پیامبر رحمت، تاج آفرینش بر شما خجسته باد


عزیزم من آپ هستم خوشحال می شم تشریف بیاری بووووووس


مامـان آتـیـن
9 تیر 90 14:45
خیــــــــلی قشنگ بود عزیزم
مامان علي
9 تیر 90 15:34
عيد مبعث بر شما و خانواده محترمتون مبارك
مامان سید ابوالفضل
9 تیر 90 16:17
خیلی زیبا بود عزیزم
نسترن
9 تیر 90 17:02
سلام خانومی. پسر منم وقتی میره پارک فقط وفقط با وسایل بدنسازی بازی می کنه و اجازه به منم نمی ده یکمی ورزش کنم


پس با هم همدردیم
مامان ابوالفضل
9 تیر 90 18:59
سلام به مامانی و ماهانی عیدتون مبارک یه ماچ قلمبه از اون لپهای خوشمزه ی ماهانی
مامان مانی جون
9 تیر 90 19:29
خوش به حال ماهان جون با این مامان مهربونش


مرسی عزیز دلم
shima
9 تیر 90 20:06
خیلی قشنگ بود
ماهانی جدا یه ماهه


ممنون
رز
9 تیر 90 22:53
مامان ماهان عشق ماشین
10 تیر 90 1:33
سلام ماهانی.مامانت _این آسمون وسیع_ رو محکم ببوس.
من و مامانت علاوه بر اینکه اسم گل پسرامون ماهانه یه وجه تشابه دیگه هم داریم که باعث میشه من بهش احساس نزدیکی کنم.


بله گلم خیلی دوست دارم
كاكل زري يا نازپري
10 تیر 90 15:09
واقعا" زيبا بود هم نوشته ها و هم عكس ماهان نازم


متشکرم
مامان آنیسا
10 تیر 90 15:13
سلام به دوست عزیزم و پسر گلش
خوبین .ما تازه از مسافرت اومدیم
ممنونم که به ما سرزدین
بووووووووووووووووس به ماهان نازم ومامان مهربونش


رسیدن بخیر عزیزم
مامان امین حسین
10 تیر 90 16:10
سلاممم ماهان جان باز مامان گلت با تمام وجود احساسات مادرانه اش رو به قلم آورد آفرین به این ماهان و مامان مهربونش


ممنونم
مامان فرشته
10 تیر 90 19:41
قربون این ماه خوشگلم برم من
بوسسسسسسس


ممنونم گلم
مریم
11 تیر 90 2:37
سلام عزیزم
الهی من قربون اون ماه کوچولو بشم
بوسسس


قربونت برم عزیزم
مامان نازدونه ها
11 تیر 90 7:27
ای جان ماه اسمونت همیشه پرفروغ ونورانی


ممنونم
مامان هلیا
11 تیر 90 10:36
خیلی متن قشنگی نوشتی
جیگر این ماه خوشگل رو بگردمممممممممم


ممنونم عزیزم
مامانی کسرا
11 تیر 90 11:05
چه شعر قشنگی


ممنونم
مادر کوثر
11 تیر 90 11:35
واااااااااااااااای خیلی عالی بوووووود. آفرین مامان هنرمند
بابا محسن
11 تیر 90 12:02
آپیم
محمد گیان
11 تیر 90 12:20
سلام خاله سلام ماهان جون خوبی قدر این مامان فداکار را بدون انشالله که همیشه با عشق زندگی کنیین


ممنونم دوست خوبم
مامان آريا
11 تیر 90 15:19
الهي خاله قربونش برم كه ميشه خوشگل خوردني و نازي جيگرتو


ممنونم عزیزم
خاله خاطره
11 تیر 90 20:12
مامان فرشته
11 تیر 90 20:35
مامان فهیمه
11 تیر 90 21:51
خیلی قشنگ بووووووووود
مامان محمد پرهام
12 تیر 90 9:19
سمیرا مامان سپهر
12 تیر 90 9:28
مامان آريا
12 تیر 90 10:25
عزيزم قربون پسر خوشگل و نازم برم يه بوس محكم بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان صبا
12 تیر 90 11:33
سلام عزيزم خوبي؟ ببخشيد كه دير تبريك مي گم ولي اميدوارم اين عيد بزرگ به ماهان جوني و مامان و باباي خوبش مبارك باشه از طرف من خيلي خيلي روي ماهش رو ببوسيد
مامان حسنی
12 تیر 90 11:47
سلام چقدر شعرتون قشنگ بود خدا این ماه واسمون را برای هم نگه داره
مامان مه یاس
12 تیر 90 11:51
سلام گل گلاب
راستش بدجوری درگیری امتحانات پایان ترم دانشجویان و برگزاری کنکور سراسری هستیم!!!!!!!!
اما زود زود میام
مر30 از توجه ات
ماهانی و ببوس


خسته نباشی
مریم
12 تیر 90 12:08
مامان آوا
12 تیر 90 14:56
چه اسمون مهربونی بوس برای ماه واسمون
مامان پارسا جون
13 تیر 90 1:47
mamane amir ali
13 تیر 90 9:22
vay yani chi pesare mano zadan akheh?
che bache hayi.tarbiat bacheh az khodesh mohemtareh.
mahan joon boosssssssssssssssssss.
mersi be ma sar mizanid .
che axhayi dareh in mahan joonam.



ممنونم از لطفت عزیزم
مامان آريا
13 تیر 90 11:07
````````````````````````````````````````````````````` ````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````````````` ``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$` ``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$`` $`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$`` `$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$`` `$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$``` ````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$``` ````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$````` `````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$`````` ``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$````````` ```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$``````````` ````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$```````````` `````````````$$$```````````````````````$````````````` ```````````````$$````$$$$$$$$$$$``````$`````````````` ````````````````$$$`````$$$$$$$$$$$``$``````````````` ```````````````````$$$`````$$$$$$$$$$```````````````` ``````````````````````$$$$$``$$$$$$$$$``````````````` `````````````````````````````$$$$$$$$$$`````````````` ``````````````````````````````$$$$$$$$$`````````````` ```````````````````````````````$$$$$$$``````````````` `````````````````````````````````$$$````````````````` ماهاني دوست دارم
معصومه مامان سهند
13 تیر 90 14:27
سلام مامان ماهان جون
مردم اینقدر گشتم تا پیداتون کردم
شما اوایلی که من وبلاگ سهند رو درست کرده بودم زحمت کشیده بودید و نظر داده بودید ولی من نتونستم با شما تماسی برقرار کنم حالا اگر مایل بودید به من و سهند هم سر بزنید
راستی گل پسر نازی دارید زنده باشه الهی
با اجازتون لینکتون میکنم


ممنونم عزیزم
samira
18 تیر 90 14:08
وااااااااای یه عالمه ممنونم که لینکم کردی و همینطرو اینکه به وب من هم اومدی

هی فک میکردم شاید نیای((
آخه موضوع وب من به نی نی ها نمیخوره
ولی خدا رو شکر اووووووووومدی

من تقریبا هر روز 3 -4 بار به وب ماهان میام و هی و هی و هی این کاست شما رو با ماهان گوش میکنم .




ممنونم عزیز دلم