ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

پارک رفتن ماهانی

1390/4/6 15:41
نویسنده : مامان
817 بازدید
اشتراک گذاری




من و ماهان تقریبا هر روز میریم پارک
بالاخره تابستونه و باید اوقات فراغت بچه ها رو پر کنیم
تو پارک تنها چیزی که ماهان باهاش بازی نمیکنه وسایل بازیه
میره سراغ وسایل بدنسازی که تو پارکهاست و با اونا بازی میکنه
آخه نه اینکه میخواد بدنش رو فرم بیاد از الان داره تمرین میکنه
یه سری بچه های بزرگتر فوتبال بازی میکنن
 میره پیش اونا و توپشون و شوت میکنه
دیروز که رفته بودیم ماهان رفت رو سرسره پیچی و سر خورد
وقتی اومد پایین یه نی نی هم پایین بود
ماهان بهش گفت نی نی
نی نی هم دستش و برد بالا و یه سیلی زد به ماهان

ماهان رفت جلو  و بهش گفت (زدن بال بدیه )(کار بدیه)
نی نی هم این دفعه یه سیلی محکمتر به ماهان زد
ماهان از شدت درد جیغ میزد و گریه میکرد
صورتش هم قرمز قرمز شده بود

مامان نی نی اونو برد کنار و کتکش زد .....
چه خوب اگه به بچه اش یاد میداد که
زدن به قول ماهان بال بدیه ...

تا اینکه بچه معصوم و جلوی چشم همه کتک بزنه ...



عشق مامانش



ماهان نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (68)

مامان عسل و آریا
6 تیر 90 15:47
ای خدا چه بچه ی بدی بوده که گل مارو زده.ماشالله به ماهان عزیزم که اونو نزده.
مامان پرهام
6 تیر 90 16:10
سلام بارک اللا به این ماهان با ادب! آفرین. شما برو همون پرورش اندام خاله جونی! الهی قهرمان!
الی
6 تیر 90 18:38
آفرین ماهان تپلی دوست دارم به خاطر این کار خوبت کلی ببوسمت
shima
6 تیر 90 19:37
عزیز دلم ماهانی جونم ورزشکاریه واسه خودش
مامان لنا
6 تیر 90 23:20
ماشالله چه گل پسری خدا حفظش کنه با اجازه لینکت کردم
مامان ابوالفضل
6 تیر 90 23:59
سلام به ماهانی و مامانی چه ناز گل پسریه این پسرم خیلی دوست دارم لپ قرمزی
مامان هلیا
7 تیر 90 0:08
سلام ماهانی فدای اون خوش زبونیت بشم اشکال نداره بزرگ شدی مامان ماهان متن دل نوشته خیلی عالی بود
مامان ماهان عشق ماشین
7 تیر 90 0:45
سلام اقا ماهان.تبریک میگم قهرمان.ماهان منم مث تو تو پارک فقط فکر پرورش اندامه.همش با اینا بازی میکنه و میگه من دیگه بزرگ شدم.


ای جان
مامان سید ابوالفضل
7 تیر 90 0:48
آخییییییییییییییییی عزیزم حتماً خیلی درد داشت
مامانی مواظب پسر ورزشکارو نازمون باش
بوسسسسسس


حتما عزیزم
مامان سید ابوالفضل
7 تیر 90 1:05
اینهم جایزه ی پسر باادب خاله
____________$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________________$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$


ممنونم عزیزم
مامان اراد
7 تیر 90 1:31
سلام دوست عزيز.تر از خواهر نداشتم.نرگس جان ارزو ميكنم هميشه تو تمام مراحل زندگيت موفق باشي .مو ايده ي خيلي جالبيه. .ماهان جون با اينكه كوچولويي عقلت از مامان اون ني ني قلدره بيشتره قربون حرف زدنت برم من.اگه ي روز نبينمت ميميرما خاله جوووون
مريم
7 تیر 90 2:34
سلام عزيزم الهي من قربونت برم كه صورتت قرمز شده
نیلوفر آبی (خاله ی نیایش )
7 تیر 90 2:35
سلام . انشالله خدا کوچولوی قشنگتونو حفظ کنه براتون ....
مامان مسیح
7 تیر 90 3:44
سلام ..خوبین ؟ ماهان خوشگل من چطوره ؟ الهی چه پهلوونه این پسملمون عکساشم خیلی خیلی نازن... بووووس واسه ماهانیه ما راستی ما هم اپیم
مامان فرشته
7 تیر 90 3:49
سلام عزیز دلم
چطوری دلش اومد جیگر منو بزنه ؟
الهی
چه پسر خوبیه این ماهان گلم
هر کی جای ماهان بود اون بچه رو حداقل یه هلش می داد اما این جیگر فقط گریه کرده
قربون اشکش برم من
بوسسسسسسسس


بله اصلا دست بهش نزد
مامان هلیا
7 تیر 90 7:49
سلام
ورزشکار بودنت من و کشتههههههههههههه
بابا ورزشکار ، با اخلاق ، باهوش .........
خاله فدات بشه
بوووووووووووووووووووووووس


ممنونم عزیزم
مامان نازدونه ها
7 تیر 90 9:25
وقتی مامانه تنها راه تربیت رو در کتک میبینه معلومه بچه ش هم نمیفهمه که زدن بال بدیه


ممنونم دوست گلم بله واقعیته
مامان صبا
7 تیر 90 9:48
سلام عزيز دلم
آخي من دلم هم براي ماهان جونم سوخت با اون زبون شيرينش و هم براي اون بچه اي كه ماهاني رو زده چون متاسفانه والدين خوبي نداره كه درست از حالا راهنمائيش كنن و بفهمه كه نبايد كار بد رو انجام بده
قربون اون عكساي خوشگل و قيافه نازت بره خاله پسر مودب
از اينكه به وب صبا جون سرزديد و تولدش رو تبريك گفتيد خيلي خيلي ممنون خوشحالم كرديد
البته من هميشه اگر متصل بشم حتما خاطرات ماهاني و مامان و باباي خوبش رو مي خونم و اگه ازش خبردار نباشم دلم مي گيره
از طرف من بوسش كنيد.



ممنونم عزیزم
کاکل زری یا ناز پری
7 تیر 90 10:03
الهی من فدای ماهانی بشم که این قدر مودب و مهربونه . بعضی اوقات شیطون این نی نی هارو گول میزنه اون نی نی هم گل خورده بود نه؟. اگه یه روزی ورزشکار معروف شدی خاله هاتو تحویل بگیر باشه خوشملم؟
محمدحسین عشق جاودان
7 تیر 90 10:22
اين به خاطر کار خوبت بود عزيزدلم وموفق باشيد دوست دارم عزيزم قربون پسر با ادب برم
مامان آريا
7 تیر 90 10:43
سلام . اون ني ني هم تقصيري نداره مامانش يادش نداده اينكار بده ولي قربون ماهان خوشگلم بشم كه مي دوني زدن كار بديه قربون اون اندامتم بشم كه پرورش داري مي دي خوشگل خاله عكساتم خيلي خوشگله من كه چندتاشو با اجازه ماماني ذخيره كردم براي خودم
ماهاني گلمو ببوسين محكم محكم محكم


ممنونم عزیزم
مامان رها
7 تیر 90 11:12
الهی قربون این پسر مودب بشم من تو رو خدا مامانی از عوض من اون جیگرتو یه ماچ آبدار بکن


مرسی گلم
نگين
7 تیر 90 12:30
سلام ممنونم خاله جون كه وبم سرزدين نگينم خوبه .مواظب خودتون و ماهان جون باشين


باشه حتما
سودابه
7 تیر 90 13:03
سلام . ماهان جون خوبه ؟ من و باران براتون بهترینها رو آرزو میکنیم.


ممنونم عزیزم
نسترن
7 تیر 90 13:18
سلام.
ای جان.خالش براش بمیره که دردش اومده بود
من اگه بودم اون بچه رو دعوا میکردم و نمیذاشتم از دستم قسر در بره خلاصه!


راست میگی گلم
مامان محمد پرهام
7 تیر 90 13:46
واقعا" کاش ما یه کمی ایمان داشتیم که ضرب المثل های قدیمی از تفکرات عمیقی بوجود اومدن و کاملا"درسته که : بچه ها آینه پدر و مادرن
ولی این ماهان جونم حسابی شرمنده اش کرده ها بوووووووووووووووووووس


گل گفتی دوست جونم
مادر کوثر
7 تیر 90 14:23
آخیییییییییییی نازیییییییییی الهی قربونش برم. نبینم کسی ماهان جون ما رو اذیت کنه


قربونت برم دوست جونم
مریم
7 تیر 90 14:31
سلام عزیز دل خاله الهی بگردم مامانی میشه بگی شما اون وسط چه نقشی احیانا ایفا میکردین که دورش نکردین بوسسسسسسسسس برای پسر گل گلی خوشگل
مامان الی
7 تیر 90 14:51
جیگر تووووووووووووووووووووووووووو عزیزم بوووووووووووووووووس
محمد گیان
7 تیر 90 15:11
سلام آخی چه نی نی بدی اشکال نداره ماهان جون ناراحت نباش اصل تربیت و نزاکته که هزار ماشالله شما داری


ممنونم گلم
mAhyA
7 تیر 90 16:37
سلامممم ای جووووووووووونمممممممم... افرین به ماهانی خودمون......... بال بدیه..راست میگه... راستی من لینکتون میکنم
آزاده و ساینا
7 تیر 90 17:48
سلام عزیزم مرسی از محبت و لطفتون.......
آزاده و ساینا
7 تیر 90 17:51
وای خوش به حال ماهان به خاطر مامان مهربون و با حوصله اش که انقدر به فکرشه و پارک میبرتش. میگم ساینا رو به فرزندی قبول نمیکنید؟ آخه طفلی دلش همیشه پارک میخواد ولی ما دیر به دیر 2 3 هفته ای یکبار میبریم چون اینجا واقعا گرمه
عزیزممممم عکسهات خیلی نازه. عکس پروفایلت که حسابی خوردنیه


ممنونم عزیزم
باباي سيد اميرعباس
7 تیر 90 19:30
سلام وبلاگ زيبايي داره ني ني خوشگل و نازتون خدا ايشالا براتون حفظش كنه ايشالا به وبلاگ ني ني ما هم سر بزنيد خوشحال ميشيم در صورتي كه با تبادل لينك موافقيد خبرمون كنيد موفق باشيد و پايدار
مامان حسنی
7 تیر 90 19:42
سلام افرین به گل پسرمودب ومهربون والبته ورزشکاردست مامان جونش هم دردنکنه که عکسای خوشگل ماهان جون را میذاره امیدوارم ما مامانا یادبگیریم که با بچه هامون حرف بزنیم نه تنبیه بدنی
نسرین مامان هلیا
7 تیر 90 21:47
الهی بگردم کی این پسملی رو زده آخه من بوسش میکنم زود خوب بشه عزیزم مرسی که جویای حالم بودی زود زود با خبرهای جدید میام پیشتون
مرضیه
7 تیر 90 23:57
سلام ممنونم از اينكه به ما سر زدي اگه با تبادل لينك موافقي بهم سر بزن و با چه اسمي لينكتون كنم بازم ازت ممنونم ماهان جون رو ببوس تموم مطالبت رو خوندم پسر شيطوني داري
آوين
8 تیر 90 1:42
سلام عزيزم خوشحالم كه خوب و سلامتي مي بوسمت
مامان حسین
8 تیر 90 10:35
افرین پسر مودب ...تو گلی عزیزمممممممم
رز
8 تیر 90 11:11
سلام عزیزم ممنون از لطفی که به ماداری پرخاشگری رو ما به بچه های معصوم یاد میدیم امیدوارم همه بتونیم مناسب با روحیات فرشته خوی بچه ها باهاشون رفتار کنیم قربون ماهان برم که ورزشکاره آفرین به مامان خوب و مهربون ماهان جون که اینقدر وقت صرف ماهانی می کنه همواره شاد و پاینده باشید
سارا
8 تیر 90 12:20
سلااام عزیزم ممنون که به ما سر می زنی لطف داری خیلی واسه ماهان جون و اون نینی دیگه ناراحت شدم
نانی
8 تیر 90 13:58
سلام ماهان جیگر . راستی تبریک میگم بابت اینکه دیگه پوشک نمیشی


ممنونم
مامان عسل و آریا
8 تیر 90 14:09
سلام عزیزم.خوبی؟ماهان قشنگم خوبه؟گلم خیلی ممنونم که به وبلاگ عسلم سرزدی.فدات عزیزم.گلم درمورده سوالی که پرسیده بودی.عزیزدلم صفحه ی ارسال مطلب جدید را باز کن.گلم گزینه های بالاش یکیش شکلکی هست که عینک دودی زده.پایینش گلم شکل یک مداد هست که کنارش آ و بی انگلیسی نوشته و وقتی ماوس را روش نگه میدارید مینویسه رنگ پشت زمینه.عزیزم یک قسمتی از متن را انتخاب کن مثل حالتی که میخوای یک قسمتی از متن را کپی کنی.بعد روی اون گزینه ی پشت زمینه کلیک کن و یکی از رنگ ها رو انتخاب کن.عزیزم اگه بد گفتم و نتونستی بکنی بهم بگو تصویری روی وبلاگ انجام بدم.
مامان نیایش
8 تیر 90 15:06
ممنون خانومی که به ما سر میزنی ممنون بابت همدریتون خدا ماهان گلت رو برات سالم نگه داره التماس دعای مخصوص تو این روزای عزیز
مامان رادین
8 تیر 90 16:28
اخی . چقدر بد. ناراحت شدم گلم. خوب البته باید بهش یاد میداد که با هم دوست باشن اما اشکال نداره گلم پیش میاد.


بله گلم
مامان سید ابوالفضل
8 تیر 90 16:54
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام به ماهان و مامان گلش خوبین عزیزم
تینا
8 تیر 90 17:38
آخی نازی ... چه خوب که ماهان میدونه زدن کاربدیه ... با اون زبون شیرینش
مامانی شیما وحدیث
8 تیر 90 17:42
سلام مامان ماهان خوبی عزیزم . الهی من قربون ماهان عزیز وگلم برم .چه پسر باادبی .اگه من اونجا بودم به جای مامانش منم اون بچه ی بی ادب و دعوا میکردم . منم قبول دارم کتک زدن بچه اونم جلوی همه خیلی خیلی کاربدیه .به نظر من بچه بی ادب ترم میشه . لاستی چه عکسای خوشمل ونازی .عکسای آتلیه است یا با فتو شاپ این کاررو کردی ؟ مامانی ممنون که سرزدی
مامانه کیان
8 تیر 90 19:04
سلام.پسر نازی داری خدا نگهش داره با اجازه لینکتون می کنم.
مادر کوثر
8 تیر 90 19:38
عید سعید مبعث، آغاز راه رستگارى و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت، مبارک باد.
مامان ماهان عشق ماشین
8 تیر 90 22:02
سلام.عیدتون مبارک
ملی
8 تیر 90 23:21
ای جانم قوربونه اون ادبت برم من با اون حرف زدنت چقدر تو گل پسری
شکوفه گیلاس
8 تیر 90 23:52
سلام خوش به حالتون من که پارک تا خونمون خیلی دوره و تازه کیان از شلوغی میترسه تازه با هیچکدوم از وسایلا هم نمیتونه هنوز بازی کنه بهر حال بهتون خوش بگذره افتاب سوخته نشین.
سيدمهدي
9 تیر 90 1:27
♥(¯`´•.¸(¯`´•.¸ ________ღ♥ღ_________ ¸.•´´¯)¸.•´´¯)♥ سلام ♥---==♥_ •*•۩▓۩▬►♥ آپممممممممممممممم ♥◄▬۩▓۩ـ•*•_♥=--♥. ♥(_¸.•´´(_¸.•´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ♥ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´•.¸_) ´´•.¸_)♥
مامان آناهل
9 تیر 90 2:56
سلام ماهان جون عزیزم. خدا حفظت کنه. ما لینکت کردیم. عیدت مبارک پسر شجاع.
abbas
9 تیر 90 8:26
خشونت بچه ها عواملي داره كه يكي آزادي خارج از حد به بچه دادن هست و يكي اينكه از زرگترها الگو گيري كرده
سيدمهدي
9 تیر 90 10:10
سلام. مامان ماهان خوبي خواهري ممنون كه اومدي خوشمل دائي رو هم ببوس
مامان تربچه
9 تیر 90 10:19
از مبعث او جهان جوان شد گیتی چو بهشت جاودان شد دوست عزیزم عیدت مبارک
مامان علي
9 تیر 90 15:33
الهي بميره خاله گريتو نبينه.خوبش كرد مادره كه زدش.حالا اگه خواست بعد يادش بده
خاله ریحانه
10 تیر 90 1:22
الهی قربون اون صورت نازت بشم که اون نی نی بی ادب تو رو زد. اگه فقط من اونجا بودم......... قربونت بره خاله . مراقب خودت باش عزیزم
طنین
10 تیر 90 14:31
آفرین ماهان جونی ، شما پسر خیلی خوبی هستی ،چه مامان و بابای خوبی هم داری که شما رو اینقدر خوب و مودب تربیت کردن.
بوس برای شما


ممنونم
مامی عسل
10 تیر 90 14:59
سلام عزیزم ممنون که به ما سرک میزنی
مامان قندعسل
11 تیر 90 8:10
پسملي ما همينجوري هم رو فرمه.بدنسازي چرا؟!!بگردمش اين پسملي رو با امر به معروفش عكساش خيلي بلا شدهبوسسسسسسسسسسسس


ممنونم گلم
نازنین نرگس نفس مامان
11 تیر 90 20:56
اخی خاله جون بمیرم باید به این چیزها عادت کنی خاله متاسفانه این دنیا همین جوره
مادر نیایش کتاب آفرینش
12 تیر 90 9:48
نازی ماهان جون . چه مامانای بدی پیدا می شن که به نی نی هاشون یاد نمی دن که کار بد نکنن . به جای نی نی ها باید بزرگترهاشونو تنبیه کرد . ممنون که به من سر می زنین .
مامان آوا
12 تیر 90 14:55
مامان پارسا جون
13 تیر 90 1:46
سلام خوشگل من
قربونت برم گل پسر که اینقدر با ادبی خاله جون . و میدونی زدن کار بدیه
چقدر عکسات خوشگله عزیزم خیلی بانمکه


ممنونم دوست خوبم
mamane amir ali
13 تیر 90 9:31
che axhayi.che atneh zibayi che mamane ba ehsasi.va che mahi darim ma .boossssssssssssssssssssss