ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

نامه ای برای ماهانم

1390/4/6 0:12
نویسنده : مامان
472 بازدید
اشتراک گذاری


امروز که اینو مینویسم:Orkut Scraps - Good Morning

یکی یه دونه باغچه قلبم بزرگ شده میدونی چه قدر خوشحالم که خدا همچین گل زیبایی را به من و بابات هدیه داد تا ازش مراقبت کنیم تا یه وقت پژمرده نشه.
من و بابات هم تمام تلاشمان را میکنیم تا بهترین و زیباترین آینده رو داشته باشی به شرط اینکه با تمام وجود ایمان داشته باشی.
عزیز دل مامان آرزو میکنم از این که به دنیا آوردمت راضی باشی نکنه یه وقت پیش خودت بگی چرا منو دنیا آوردید من که نمیخواستم بیام الهی هیچ وقت آنروز نیاد.
گل زیبای من مراقب دل پاکت باش تا از الان تا آخر دنیا سفید و پاک بمونه و لکه ای روش نشینه.
آرزو میکنم روزهای خوشی و شادی ات بیشتر و بیشتر از روزهای غمگینت باشه و امیدوارم که من و بابات به وجودت افتخار کنیم تو هم به ما.

                                   Love Ya

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نام وبلاگ
20 اسفند 89 13:29
وقتی می خواهید نظر بدهید در مقابل قسمت ( وب سایت/بلاگ ) اگر آدرس وبلاگ خود را تایپ کنید در کنار نظرتان نام وبلاگتان نمایش داده میشود.
مامان آوا
20 اسفند 89 21:28
چه آرزوهای قشنگی ایشالله همشون به شادی براورده می شه
مامان آنیسا
21 اسفند 89 2:10
متن قشنگ و با احساسیه. آرزومند آرزوهایت ماهان جونو ببوس
مامان فرشته
21 اسفند 89 9:09
سلام عزیز دلم خیلی قشنگ بود ............ کاملاً مشخص بود که از ته دلت نوشتی آفرین مامان مهربون
سارا
21 اسفند 89 9:53
سلام گلم خیلی قشنگ بود ماهان جونو ببوس
محمد گیان
21 اسفند 89 12:41
سلام خیلی با احساس نوشتی قشنگه با ارزوی موفقیت برای شما
مامان شیما وحدیث
21 اسفند 89 20:34
مامانی چه نامه ی قشنگی نوشتی .من خیلی حوصلم نشد که نامه بنویسم . امیدوارم که برنده بشی . به ماهم سربزن خوشحال میشم.