ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

صدای ماهانی

1390/5/24 15:47
نویسنده : مامان
1,286 بازدید
اشتراک گذاری

 

dividers



تو این چند روزه ماهان خیلی اذیت شد
وقتی من گریه میکردم  Smiley  دستمال میاورد 
اشکهامو پاک میکرد
و میگفت گریه نکن مامانی ...       

 قربون پسر دل نازکم برم من 


دیروز بهش گفتم که بگو من همتونو دوست دارم

ماهانی هم خیلی خوشگل اینو گفت..........



بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com
زندگی من

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

خدمات وبلاگ نویسان جوان , قالب وبلاگ               www.bahar-20.comاین گلها رو ماهانی تقدیم میکنه به همه دوستانی که
تو این مدت ما رو تنها نذاشتن و با ما همدردی کردن 


به قول ماهان من همتون دوس دارم    


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (83)

مريم مامان درسا
6 مرداد 90 1:15
سلام عزيزم حالت خوبه ؟ ماهان جون چطوره؟
خاله گلنار
6 مرداد 90 8:48
نمیدونم درست شنیدم یا نه ... ماهان گفت من تو رو دوست دارم شما گفتی چند تا و ماهان گفت هزار ..... دوست دارم .جاخالی یعنی نفهمیدم چی گفتماشالله چه صدای نازی
خاله گلنار
6 مرداد 90 8:52
من واقعا شرمنده ام که دیر اومدم... تسلیت میگم ..خدا رحمتشون کنه
زیبا
6 مرداد 90 11:28
سلام با دو موضوع شخصیت های کارتونی و قلب های متحرک به روزم و منتظر تو
مدرسه ی مامان ها
6 مرداد 90 11:30
سلام مامان عزیز الهی خدا حفظش کنه چه صدای نازی داشت
مامان ابوالفضل
6 مرداد 90 12:54
سلام ممممممممممممممممممممم ماهانیه من و مامان ماهانی مرسی چه گلهای نازی آفرین که هوای مامان و داری بوسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان پارسا جون
6 مرداد 90 13:18
سلام عزیزم قربون اون صدای نازت برم جیگر من ماهان خوشگلم من و پارسا جونم تو گل قشنگو هزارتا دوست داریم ستاره
معصومه مامان سهند
6 مرداد 90 13:33
سلام و صد سلام . با پست جدید به روز شدم. خوشحالم میکنید بخونید و نظرات خوشگلتون رو بهم بدید. من و سهند دوستتون داریم. مامانی تو رو خدا به خاطر ماهان جون دیگه گریه نکن. عزیز خاله اذیت میشه من خیلی خیلی دوستش دارم
ملیحه
6 مرداد 90 15:38
قربونت بشم عزیزم .چقدر تو شیرین زبونی مامانی حالت چطوره ؟ امیدوارم بهتر شده باشی
samaneh
6 مرداد 90 17:22
سلااااااااااااااااااااام اخی ناااااااازی ماهان که انقدر خوشگل میحرفه
مامان شازده کوچولو
6 مرداد 90 17:54
سلام عزیز دلم عااااااااااااااششششششقتم قربون اون حرف زدنت کلی ذوق کردم صداتو شنیدم عزیز خاله
کودکان پرشین بلاگ
6 مرداد 90 18:33
مامان طاها
6 مرداد 90 19:41
وای خاله قربونت با این صدای نازت انشاالله که با داشتن ماهان جون خدا بهتون صبر میده راستی آپیم به ما هم سر بزن مرسی
مامان تربچه
6 مرداد 90 19:52
قربون اون دل مهربونت برم زبونت هم موش بخورههههههههه
مامان آنیسا
6 مرداد 90 19:54
سلام به دوست بسیار عزیزم من وآنیسا هم خیییییییییییلی شما رو دوست داریم ومن امشب .5شنبه شب برای آمرزیدن روح پدرت وپدرم دعا کردم وقرآن خوندم روحش شاد
اعظم
6 مرداد 90 21:36
سلام عزيزم........ما هم تو رو دوست داريم عزيزم زنده و سالم باشي هيشه.........
مامان قندعسل
6 مرداد 90 22:05
الهههههههههههههههههی خاله به قربون اون صدای خوشگلت هزار تا بوس واسه ماهان خوش قلب و مهربون
mamane amir ali
6 مرداد 90 22:56
tipeto ghorbonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
نازنین نرگس نفس مامان
7 مرداد 90 0:44
با داشتن یه پسر با این صدا و بیان ناز مامان ماهان جون کمتر گریه کن اصلا به خاطر ماهانی دیگه گریه نکن ماهان جون کوچیکه درک نمیتونه بکنه خدای نکرده اذیت بشه ممنون دوست خوبم
نازنین نرگس نفس مامان
7 مرداد 90 0:52
ما هم شما رو دوست داریم ماهان جون چندتاهوارتااااااااااااااااااااااادخملا صف بستن واسه شنیدن صدای قشنگت
سنجاقک
7 مرداد 90 1:37
سلام دوست من چقدرلذت بردم صدای ماهان گلم راشنیدم وچقدر بیشتر خوشحال شدم که داری با این مصیبت کنار میای من بهت نمیگم گریه نکن گریه کن !! گریه سهم دل تنگه ولی هوای ماهان راهم داشته باش بچه ها خیلی زودتر از اونچه ما فکر کنیم افسرده میشن وسعی کن به خودت هم کمک کنی خیلی دوستت دارم و میدونی خوشحالم ازاینکه هنوز کسایی هستن که با ما همدردی کنن اینو بخاطر کامنتهایی که دوستان برات میذارن میگم
سمیه: مامان مسیح
7 مرداد 90 2:58
سلاااام عزیزم....خوبی ماهانی جونم خوبه ؟ واااای گلم این ماهانی چه نازه...قربون اون صدایه قشنگش.... جوووونم ماهانی
مامان ماهان عشق ماشین
7 مرداد 90 3:14
سلام عزیزم.به خاطر مشکل ویندوزمون نتونستم صداشو بشنوم ولی خوشحالم که حال و هوای وبش رو عوض کرده.فدات بشم ماهانی.
مامان ماهان عشق ماشین
7 مرداد 90 3:15
امشب شب جمعه است.واسه آمرزش روح پدرو مادرتون و پدر و مادر خودم دعا کردم.
سيدمهدي
7 مرداد 90 4:06
با نام و ياد خداوند . سلام. خواهــــــــر گلم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم هـــــــــــــــــــــــــا خوشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال ميشم بياي
سعید ترشیزی
7 مرداد 90 9:17
سلام ... ممنون آخ قربون صدای قشنگش اییشالا که دیگه هیچوقت اشک مامانیشو نبینه... همیشه لبخند ببینه و لبخند
samira
7 مرداد 90 9:50
وووووووووووووووووووووی ماهانی مام تو رو خیییییییییییییییییییلی خیییییییییییییییییییییییلی دوس داریم
یک دوست
7 مرداد 90 14:43
اس ام اس بخونید جایزه بگیرید یک فرصت استثنایی کسب درآمد از سیستم با عضویت در سیستم و فعال سازی اکانت خود، به ما این امکان را میدهید که برایتان پیامک های تبلیغاتی ارسال کنیم. لینک عضویت:http://ads.inpersia.com/users/ref/43834 با تشکر
مژی جووووووووون
7 مرداد 90 14:50
سلام مامان ماهان گلم خوبی عزیزم؟ میسی خوبم ...سلامتی.تو چه خبرا؟؟؟؟؟ ماهان رو ببوس عسلم.منم دوستون دارم....خیلی هم زیاد
مامان مانی جون
7 مرداد 90 15:15
مامان سویل
7 مرداد 90 15:34
سلام قربون صدای خو شگلش بره خاله خدا پسرت رو برات نگه داره با این پسر ناز و مهربون دیگه دلتنگ نباش
مامان نیایش
7 مرداد 90 16:08
قربون این پسر ناز با این صدای قشنگش عزیزم امید وارم همیشه با شنیدن صداش غم هات رو فراموش کنی
آرتین خان
7 مرداد 90 16:12
مامانی نازدار رو ببوس از طرف من ببین چه پسر فهمیده ای داری عزیزم راستی ننوشتی گیسو کیه!
معصومه مامان سهند
7 مرداد 90 16:52
خاله جون پست جدید گذاشتم خوشحال میشم به ما سری بزنید
مادر سامان
7 مرداد 90 16:53
سلام خاله قربون پسر مهربون بره
مامان علي
7 مرداد 90 17:54
سلام خودت گلي ماهان جون.مامانت گله ما هم دوست داريم .صدهزار تا،نه ، خيلي بيشتر
فهیمه مامان پرهام
7 مرداد 90 18:43
منو پرهامم آرزو میکنیم دیگه نه دلتون و نه وبتون غم نداشته باشه ما هم دوستتون داریمااااااااااااااااااااااااااا
الی
7 مرداد 90 18:46
سلام مامان ماهانی شرمندم بخدا الان اومدم یه دفعه ای دیدم تو این مدتی که من بهتون سر نزدن باباتون فوت کرده خیلی ناراحت شدم بهتون تسلیت میگم انشاله خدا بهتون صبر بده
خاله خاطره
7 مرداد 90 19:44
روحشون شاد انشالله که غم آخرتون باشه عزیزم برای شادی روحشون قران و صلوت زیاد بخونید و بفرستید
مامان شیدا
7 مرداد 90 21:56
سلام نرگس جونم خوبین؟ چرا گریه میکنی عزیزم؟
شبنم
7 مرداد 90 22:51
سلام عزیزم . بعد از یه وقفه طولانی اومدیم . اول تسلیت میگم و بعد هم تبریک بابت این پسز شیرینت. به ما هم سر بزن . ممنون
مامان نازدونه ها
8 مرداد 90 7:40
جیگر خودشو صدای قشنگش
مامانی کسرا
8 مرداد 90 9:43
خدا یه امانت دستت داده که میتونی با درست پرورش دادنش یاد اون بزرگ مرد از دست رفته رو زنده نگه داری می تونی یه کاری کنه که همه بگن ببینین ماهان چقدر شبیه بابا بزرگشه!!! خدایا به همه ما صبر عطا کن چه در سختی چه در خوشی
مامان پارسا
8 مرداد 90 10:13
الهههههههههههههیتو اونقدر ماهی که همه دوست دارن ماهانی
مریم
8 مرداد 90 10:37
سلام خوشگل خاله قربون اون صدای قشنگت پسر ناز نازی یه عالمه بوسسسسسسسسس واسه پسر دل نازک مامانی
مامان حسین
8 مرداد 90 10:50
افرین پسر ناز و مهربون .
مامان مهرسا
8 مرداد 90 12:44
آخی دوستم میدونم که خیلی سخته و ناراحتی ولی سعی کن پیش ماهان خودتو کنترل کنی آخه غصه میخوره گناه داره ما هم ماهان و مامانشو دوس داریم
مامان رها
8 مرداد 90 13:01
ای جیگرتو عزیزم ما هم تو رو دوست داریم جیگر عسل خان مواظب مامان باش که زیاد غصه نخوره عزیزم
ملی
8 مرداد 90 13:51
ماهان خوشگله من هم تو رو خیلی دوس دارم
محمد گیان
8 مرداد 90 14:45
سلام خاله حالت چطوره ماهان جون خوبه آفرین به ماهان که هوای مامانیرو داره
مامان دوقلوها
8 مرداد 90 17:31
سلام عزیزم. ممنون که بهم سر زدی. بابت فوت پدر عزیزت متاسفام ایشالا خدا صبرت بده. پسر نازی داری. به خاطر اون هم که شده دیگه اشک نریز. گناه داره بچه افسرده می شه ها. با اجازه لینکت کردم. با همین اسم "نازدار مامانش"
خاله خاطره
8 مرداد 90 17:45
ممنون عزیز دلم
مامان وانیا
8 مرداد 90 18:29
جاااااااااااااانننننننننننممممممممممم چه صدای نازی
مامان ماني
8 مرداد 90 20:50
ماهان جون هواي ماماني رو خيلي داشته باش بوس بوس ....
مامان شازده کوچولو
8 مرداد 90 22:39
عزیزم بهت تسلیت می گم. راستشو بخوای همین الان متوجه شدم. خیلی متاثر شدم. ماهان جون هم خیلی بزرگ شده و قشنگ حرف می زنه. خدا برات حفظش کنه
مونا (مامان النا )
8 مرداد 90 23:10
من هم عاشقتم ماهان گلم عزیز خاله ایی تو مهربونم چه دعوایی بشه سرت عسل خاله
مامان راشین
9 مرداد 90 0:56
salam.omidvaram khoob bashi .mahan kheyli doostet dare.omidvaram hamishe kenare ham shaaaaaaaad bashin.
مامان سید ابوالفضل
9 مرداد 90 2:52
الهی قربون صدای قشنگت برم من خیلی نازه خیلی دوستتون داریم مواظب خودتون باشید بوسسسسس
مامان زهرا نازنازی
9 مرداد 90 4:36
قربونش برم . الهی همیشه در کنار هم سلامت و شاد باشید
مدرسه ی مامان ها
9 مرداد 90 12:31
سلام مامان مهربون تبریک میگم، شما بعنوان مامان فعال مدرسه شناخته شدید و اسم شما در تابلو اعلانات مدرسه قرار گرفت. ان شاءالله که باز ما رو از حضور گرمتون و نظرات سازنده اتان بهره مند سازید.
مامان عسل و آریا
9 مرداد 90 15:55
فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای صداش.نازی عزیزمبووووووووووووووووس
shima
9 مرداد 90 16:33
وااااااااااااااااااااای خاله قربونت بره ماهانی چقدر ناناز حرف میزنیخاله قربون اون صدای نازت بره
mamane amir ali
9 مرداد 90 17:02
mamaneh mahan joon behtariiiiiiiiiiii?
ایدا
9 مرداد 90 20:10
خیلی بامزست!
سودابه
9 مرداد 90 20:13
نمیدونی عزیزم وقتی وب شما رو دیدم چه حالی شدم . من یکی دوهفته ای نبودم . خیلی شرمنده ام به خاطر تاخیر در عرض تسلیت . از صمیم قلب برات آرزوی صبر و سلامتی دارم . امیدوارم خدا عزیز تو رو در میون دستهای مهربون خودش حفظ کنه . برای تو دوست خوب و خانواده خوبت تا همیشع سلامتی و سعادت و خوشبختی آرزو میکنم. بازم ازت معذرت میخوام . دست خدا پناه خودت و خانواده ات و زندگیت باشه .
مامان آناهل
9 مرداد 90 23:53
ماهان عزیزم ماهمه دوستت داریم و دوست داریم بابا ومامانتو شاد کنی نی نیه مهربونو ناز خدا حافظت باشه
زهره مامان هلیا
10 مرداد 90 1:14
ماهانی تو عکست خیلی خوشگل شدی ما هم دوست داریم
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
10 مرداد 90 9:26
ماهم تو رو دوست داریم ماهانی عزیز.
مامان تربچه
10 مرداد 90 9:32
ماه رمضان شد، مى و میخانه بر افتاد عشق و طرب و باده، به وقت ‏سحر افتاد افطار به مى كرد برم پیر خرابات گفتم كه تو را روزه، به برگ و ثمر افتاد با باده، وضو گیر كه در مذهب رندان در حضرت حق این عملت ‏بارور افتاد التماس دعا
مامان ماهان عشق ماشین
10 مرداد 90 10:05
خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم، تو ای والاترین مهمان دنیایم، بدان آغوش من باز است، شروع کن! یک قدم با تو،تمام گامهای مانده اش با من.....
مامان امین حسین
10 مرداد 90 10:25
سلام عزیزم ماهان جون ما هم دوستت داریم یه عالمهمامانی اینهمه گریه نکن ماهان جون ناراحت میشه
محمد گیان
10 مرداد 90 11:29
سلام خاله خوبی بهتری ماهان جون چطوره خوبه از طرف من ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسش
مامان محمدرضا
10 مرداد 90 12:05
سلام قربون ماهان جون با این صدای جیگرش
سمیه: مامان مسیح
10 مرداد 90 14:57
سلااااام عزیزم...خوبی ؟ کجایی خانومی...دلم برات تنگه... ازت بی خبرم... ماهان جون خاله خوبه ؟
مامان علی
10 مرداد 90 15:37
حلول ماه رمضان مبارک
رضا
10 مرداد 90 16:29
مونا (مامان النا )
10 مرداد 90 19:53
خاله قربون اون قیافه ی عسلت بشه
مامان پارسا جون
11 مرداد 90 2:04
سلام بر رمضان که جانمان را به رایحه و خنکای نسیم نوازش می دهد التماس دعا
مامان قندعسل
12 مرداد 90 8:20
تا اين پسملي گل رو داري غم نداشته باش گلم
مامان طاهره
13 مرداد 90 23:30
ای جانم
زهرا
15 مرداد 90 10:58
عزيزم با اجازتون لينكتون كردم خيلي دوبلاگتون جالب بود
عموروحاني
15 مرداد 90 18:14
سلام .با مطلب خدا باوري به كودكان به روز شديم .اگه سرزديد خوشحال ميشيم.حق يارتون باشه
مامان آريا
16 مرداد 90 13:54
عزيز خاله ما هم تورو خيلي خيلي دوست داريم


ما هم آریا جونو خیلی دوست داریم