ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

پیکاسو کوچولو

1390/5/25 18:07
نویسنده : مامان
1,148 بازدید
اشتراک گذاری

 

زیبا

01600000خاله ریحانه برای ماهانی یه بسته خودکارهای رنگی
خریده بود
دیروز ماهانی برداشت و شروع کرد به نقاشی کشیدن

نمیدونین با چه عشق و علاقه ای نقاشی میکرد
تازه (چشم چشم لو ابلو ) میکشید و از هر رنگ یه کم میکشید
بعد شروع کرد رو دستا و پاهاش نقاشی کردن
به منم نشون میداد و میگفت ببین دستمو نداشی (نقاشی )کردم
تازگیها برای خودش مستقل شده میره
سی دی میزاره یا تو کامپیوتر یا تو وی سی دی

ما هم مجبوری باید تماشا کنیم ..........
خوب ماهانی دیگه .........
شعر چشم چشم دو ابرو رو قشنگ یاد گرفته
وقتی میخونه آنقدر ذوق میکنم       
اشک تو چشمام جمع میشه
و خدا رو هزاران بار برای این نعمت بزرگش شکر میکنم
ببینین کلماتی که استفاده میکنه چیه ....
مثلا به جای دماغ و دهن میگه (دگابه ) فکر کنم مخففش باشه



      اینم شعر به زبان ماهانی....

چشم چشم  لو ابلو
دگابه  یه جیردو
حالا بزار دو تا گوش
مو نشه  فلاموش
چوب چوب یه جردن
اینم جیردی تن
دست دست دو تا پا
انجوشتا جولابا
ببین چقدر قشنجه
حت که بدون رنجه


فرشته زیبای من دوست دارم


اینم اولین نقاشی پیکاسو کوچولوی من

نقاشی ماهانی



اینم شعر چشم چشم دو ابرو

با صدای ماهان


 

 
Upload Music

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (87)

مامان پارسا جون
25 مرداد 90 17:39
به به چه نقاشیه با مزه ای آفرین به ماهان جون حتما این نقاشی کلی معنی و مفهوم داره
صدای قشنگت رو هم شنیدم ماهانی
خیلی ناز میخونی


جیییییییییییییییییییگرتو
مامان نازدونه ها
25 مرداد 90 17:58
جیگر خودشو دگابه یه جیردو گفتنش میبوسم پیکاسو کوچولو رو فقط یه امضا هم ازش میخواستم


قربون محبتت
shima
25 مرداد 90 18:00
vaaaaaaaaaaaay ajab naghashi afarin khale joonicheghad nanaz mikhoni khale jooni


فدااااااااااااااااااااات
مامان شازده کوچولو
25 مرداد 90 18:06
الهییییییییییییییییییییییییی
قربونش برم ، من که ضعف کردم


ممنونم عزیز دلم
مامان زهرا نازنازی
25 مرداد 90 19:47
مامان ماهان عشق ماشین
25 مرداد 90 20:36
دست خاله ریحانه درد نکنه.ببین چطور کشف استعداد کرده.
من آخر یه روزی تو لو میخولم خاله جون.جیجل اون دگابه.

قربونت برم عزیزم
مامان مانی جون
25 مرداد 90 21:12
ماهان جونم هر روز مامانت یه کار جدید ازت میبینه و واسش خیلی جالبه قدرشو بدون


ممنونم دوست گلم
ملی
25 مرداد 90 21:24
فدای پیکاسو کوچولو بشم من ، دوستت دارم هزار تا ماهانی


منم دوست دارم یه آسمون
قدیسه جهنمی
25 مرداد 90 22:09
آخییی نقاشی رو کلی مفهوم هنری توش نهفته


جدییییییییییییی
مامان آنیسا
25 مرداد 90 22:28
سلام
آفرین وصد آفرین به این پیکاسو کوچولوی ناز من .دست خاله ریحانه درد نکنه با این کادوی خوبش
امیدوارم همیشه در کنارهم شاد وخندون وسلامت باشین


ممنونم خانمم
زهرا مامان پارسا
25 مرداد 90 23:43
الهی قربون این پیکاسوی ناز و دوست داشتنی


لطف داری گلم
مامان حسین
26 مرداد 90 0:09
افرین ماهان جونی
نقاشیت خیلی خوشگله
خیلی ماهی مثل اسمت


مرسسسسسسسسسسسسسسسسی دوست جونم
الی
26 مرداد 90 0:12
الهی فدات شم خاله که اینقدر صدات نازه
چه نقاشی خوشکلی هم کشیدی
میبوسمت ماهانی خوشکلم
مرسی که بهم امید دادی عزیزم با دیدن عکسه کلی ناامید شدم
بووووووووووس


خواهش میکنم عزیزم
آرتین خان
26 مرداد 90 0:41
به به چه عالی نقاشی کردی نازدار
حتما نگهش دار مامانی خیلی جالبه


خیلی مهربونی عزیزم
مامان ارشیا
26 مرداد 90 1:08
افرین چه نقاشی قشنگی
به به چه صدای قشنگی

پیکاسو رو تو جیبت گذاشتی با این نقاشی


مرسیییییییییییییییییی
مامان ارشیا
26 مرداد 90 1:13
ماهان جون ارشیا مگه دوستت نیست
اخه جزو لیست نیست


وارد کردم عزیزم
مامان پارسا جون
26 مرداد 90 1:27
خانومی شرمنده فراموش کردم واست خصوصی گذاشتم
مامان نیکا
26 مرداد 90 4:44
salam.ba lab tab khaharam daram minevisam.farsi nemishe.khili naz mikhoni mahani jonam


مرسی دوست مهربونم
مريم مامان ماهان
26 مرداد 90 8:28
عزيزه خاله چه نقاشي قشنگي كشيده
ماشالا به اين گل پسر . دست خاله ريحانه هم درد نكنه


ممنونم
مامان نیایش
26 مرداد 90 9:06
قربون این پسر هنر مند عزیز دل خاله نقاشی ات خیلی قشنگه صدای نازت هم خیلی خیلی دلنشینه آفرین
یه نظر خصوصی هم برای مامانی


لطف داری خاله جون
مامان هوراد
26 مرداد 90 9:26
سلام ماهانی
خیگر شما برم که پیکاسو شدی آفرین به جیگر خاله دست مامانی هم درد نکنه که نقاشی پسر گل را گذاشته توی وب یک کم دیگه ادامه بدی می تونی نمایشگاه بگذاری


حتما خاله جون
منا
26 مرداد 90 10:09
وای قربونش وای قربونش من هرچقدر بگم عاشق ماهانی هستم کم بگم
وقتی بچه ها اینطوری شعر به زبون خودشون میخونن دلم قیژی ویژی میشه ضعف میرم اگه اونجا بودم اونقد میچلوندمش میبوسیدمش که نگو


مررررررررررررررررررس خانمم
مامان ارميا
26 مرداد 90 10:56
نازي گلم.خيلي ناز خوندي.الللللللهي.كي مي شه ارمياي منم شعر بخونه؟


عزیزم به وقتش میخونه
مامان رها
26 مرداد 90 12:33
ای جیگرتو خاله نقاشیت خیلی ناز شده عزیزم رهای من هم این شعر رو بلده وفقط با انگشتاش میکشه


قربون رهای نازم برم من
سنجاقک
26 مرداد 90 13:06
فدای تو پسر گل با این شعر قشنگی که خوندی

چه نقاشی قشنگی مامانی قابش کن در آینده که ماهانی یه نقاش معروف بشه کلی ارزش داره .



دوست جونم ممنونم
مامان عسل و آریا
26 مرداد 90 13:15
الهی خاله من قربون صدات برم که با شنیدنش چشمام پر اشک شد


ممنونم
مریم
26 مرداد 90 13:17
ای خوردنی خاله چقدر موش موشی می خونی جیگرتو برم عسلمممممممممممممممم نقاشیتم حرف نداره آخر پیکاسویی بوسسسسسسسسسس برای خوردنی خاله
مریم
26 مرداد 90 13:17
نمیدونم نظرم ثبت شد یا نه ولی خیلی موش موشی میخونی جیگر طلا بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان ابوالفضل
26 مرداد 90 15:12
سلام، الهی
ماشالله یه پا هنرمنده این آقا ماهان ما
خاله فداش شه


فدای تو
samira
26 مرداد 90 16:11
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای داداش توچولو رو دااااااااااااااااااشته باش وای خداااااااا جون. مامانی جون خییییییییییییلی ناز میخونه ماهات
samira
26 مرداد 90 16:13
به خدا اگه شما درست کلمه های ماهانی رو ترجمه نمکردین من یکی که نمیفهمیدم..مخصوصا معنی "دگابه"


مترجمم دیگه
مامان قندعسل
26 مرداد 90 16:22
الهیییییییی فدای اون لهجه ات برمممممممم کلوچه ی من
مامانی متن شعر ماهانی رو زیر نویس میکردی


قربونت برم چشم
باباجی
26 مرداد 90 16:51
قربون یه دونه پسرم برم من چه قدر خوشگل کشیدی عزیز بابا چشمای نازت و من بخورم الهی
خاله ریحانه
26 مرداد 90 16:52
مبارکت باشه عزیزم
قربون اون شعر خوندنت ناناز خاله
چه نقاشی خوشگلی کشیدی





خاله جونم مرررررررررررررسی
منتظران لبخند خدا
26 مرداد 90 18:28
ماشاالله به شیرینی ماهان ناز! خدا واستون نگه داره! دوست دارم لپاشو بگیرم وقتی شعرا رو میگه!


ممنون
تینا
26 مرداد 90 20:03
نازی چه خوشگل کشیدی خاله چه ناز هم شعرشو میخونی عسلی


ممنونم تینا جان
mamane amir ali
26 مرداد 90 22:15
afarin be in gol pesar bahoosh.ba in naghashi zibaiet .be zoodi naghashihayeh jalebtari azash be cheshm miad.
movafagh bashin
mersi be ma sar mizanid.
dostetoon darim.


ما هم شما رو دوست داریم
مامان شازده کوچولو
26 مرداد 90 22:36
مامان علي
27 مرداد 90 0:41
قربون پيكاسوي خوشگلم بشم.با اينكه اولين نقاشيشه خيلي قشنگ كشيده.دست خاله جونم درد نكنه.
با اين تعريفايي كه ماماني كرده نه فقط پيكاسويي بلكه پروفسور و شاعر و ... هستي


ما اینیم دیگه
ایلی پسری
27 مرداد 90 6:09
(◕‿◕) مـــ ــرســـ ـــے کــ ـه پــ ــیــ ــشــ ـم اومــ ـدی (◕‿◕) ▒████▒   ▒█  █▒   ▒█████▒     ▒█▒   ▒█████▒ ▒█  █▒   ▒█  █▒     ▒█▒       ▒█▒     ▒█▒ ▒████▒   ▒████▒     ▒█▒       ▒█▒     ▒█▒ ▒█  █▒    ▒██▒      ▒█▒       ▒█▒     ▒█▒ ▒█  █▒    ▒██▒    ▒█████▒  ▒████▒   ▒█████▒ (◕‿◕) مـــ ــرســـ ـــے کــ ـه پــ ــیــ ــشــ ـم اومــ ـدی (◕‿◕)
ایلی پسری
27 مرداد 90 6:11
مرسی از دعای خیرت خوهرم .

ببوس این پیکاسو کوچولوی نازم رو .


خواهش میکنم گلم
مامان قندعسل
27 مرداد 90 8:30
اي ول پيكاسو كوچمولوي خودمونبگردمش با اين شعر خوندناش


خیلی ممنون عزیز دلم
مامان پارسا
27 مرداد 90 9:05
واقعا که صدات ونقاشیت ماهه مثل خودت گل پسر
مهرناز(مامان امین حسین)
27 مرداد 90 9:15
سلام ماهان جون آفرین پسرم چه نقاشی قشنگی راستی زهره مامان هلیا عروسمون است و هلیا میشه دختر دایی امین حسین .
از روی ماهان جون ببوس


ممنونم عزیزم
سیما - مامان هلیا
27 مرداد 90 9:50
بوسسسسسسسسسسسس برای ماهان جیگر هنرمند
زهره مامان هلیا
27 مرداد 90 9:54
سلام ماهانی چقدر خوشگل و خوش زبون شعر می خونی رو دستت ساعتم کشیدی پیکاسو


نه هنوز ولی حسابی خط خطی کردم
مونا مامان گلسا
27 مرداد 90 10:31
جان چه خوشگلم شعر میخونه گلم


فرشته مامان امين رضا
27 مرداد 90 11:02
سلام دوست خوبم

ممنون كه به ما سرزدين
پسربانمك ونازي دارين وصداي نازي داري عزيزممم


لطف داری گلم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 مرداد 90 11:28
پیکاسو کوچولو آفرین
خیلی نقاشیهای قشنگی کردی. بوسسسسسسسس


مررررررررررررررررسی دوست خوبم
هستی
27 مرداد 90 11:32
سلام مامانی ماهانی گل
دارم خل می شم به خدا
شما چطوری این روزا را تحمل کردید ؟
البته می دانم بچه داری اینقد وقت می گیره که مصیبت فوت پدر را فراموش کنین یا راجت تر می شه وقتی سرتون شلوغه


بله دیگه چاره ای ندارم عزیزم
مامان آرنیکا
27 مرداد 90 11:37
مرسی مامان ماهان از محبتتون
ماهان جونم خیلی بانمک و نازه


قربوووووووووووووووووووونت عزیزم
کودکان پرشین بلاگ
27 مرداد 90 11:41
وبلاگ زیبایی داریدوبلاگ کودکان پرشین بلاگ منتظره حضور پر مهره شماس
سعید ترشیزی
27 مرداد 90 11:58
و چه ناگفته هایی در این اثر شگفت آور نهفته است که در فهم خلق نگنجد !!


ممنونم
محمد گیان
27 مرداد 90 12:27
سلام خاله خوبی ماهان عزیز چطوره حالش خوبه
به به چه پسر هنرمردی ماهان جون یه نمایشگاه بزن ما بیایم از نزدیک کارهای هنریت را بببینیم


خیلی لطف داری عزیز دلم
خواهر محمد علی
27 مرداد 90 13:32
سهلاااااااااااااااااااااااام !!وای پیکاسو با وجود این کوچولوها خیالش بابت نقاش های بعد از خودش جمه!!خداییی که خیلی ناز بوووود ما اپیم بیایید


حتما
خواهر محمد علی
27 مرداد 90 14:07
mamnooooooooooooon ke omadiiiiiiiiiid


مامان ماهان عشق ماشین
27 مرداد 90 14:09
سلام.نظرتون رو تو مدرسه مامانها خوندم.چون ماهان جون رو خیلی دوست دارم نظری که اونجا گذاشته بودم رو واستون کپی میکنم.


من از یه دکتر پرسیدم گفت بهتره تا دوسالگی بچه رو نزدیک به خودتون بخوابونید چون هنوز مث دوران جنینی صدای قلبتون و حضورتون برای آرامشش لازمه و بعد از دوسالگی مرحله به مرحله جداش کنین.نمیدونم این حرف چقدر درست بود ولی ما ماهان رو وقتی دوسال و چهار ماهه بود جداش کردیم و خدارو شکر مشکلی پیش نیومد.مرحله به مرحله.
یعنی اول توی اتاق اون.ماهان روی تخت و ما پایین روی زمین کنار تخت بعد کم کم فاصله رو از تختش زیاد تر کردیم.بعدش جهتمون رو تغییر دادیم (یعنی تخت اون حالت افقی داشت و ما تشکمون رو حالت عمودی پهن کردیم)بعد رفتیم توی راهرو و از اونجا ماهان رو میدیدیم.دوشب که توی راهرو بودیم خودش پیشنهاد داد اینجا خوب نیست برین توی اتاقتون بخوابین.در کمتر از ده روز و به راحتی.البته کلی هم بیان میکردیم که پسرمون بزرگ شده.و با افتخار طوری که خودش متوجه بشه برای بقیه این جمله رو تکرار میکردیم که ماهان بزرگ شده و تو اتاق خودش میخوابه.


ممنونم عزیزم
خاله نی نی ناز
27 مرداد 90 17:03
سلام عزیزم
آخ خاله قربون اون نقاشیه نازت بره
گلم من خوشحال میشم اگه بهم سر بزنید


ممنونم گلم
.......
27 مرداد 90 17:15
بسم الله سلام علیکم بندگیهاتون قبول ان شاء الله به مناسبت فرا رسیدن شب های قدر و شهادت امیر مومنان (ع) طرح ختم سوره ی مبارکه ی انسان برگزار می شود ان شاء الله. لطفا تعداد مورد نظر رو در صورت تمایل در شرکت در طرح در بخش نظرات ذکر نمایید. مهلت قرائت:غروب جمعه ۱۸ ماه مبارک رمضان لغایت غروب دوشنبه ۲۱ ماه مبارک رمضان. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ان شاء الله خداوند هر چه برای خوبان عالم خواسته، در این شب ها برای ما بخواهد به حق صلوات بر محمد و آل محمد. التماس دعا
مامان تربچه
27 مرداد 90 17:53
واااااااای قربووووووووون اون دست و انگشت های پر از هنرت برم

راستی
اینترنتمون وصل شششششششششششد


خدا رو شکر
مامان غزل
27 مرداد 90 18:02
سلام عزیزم.
چه نقاشی خوشگلی
چقدر شیرین زبون شده قربونش برم.


مررررررررررررررررررسی گلم
عموجون
27 مرداد 90 23:05
خدا براتون نگهش داره
مامان پارسا جون
27 مرداد 90 23:19
سلام خانومی مرسی از ابراز محبتت

مهرباني تزئين لحظه هاست.در پاسخ مهربانيهايت جوابي جزدوست داشتنت نيست!


خواهش میکنم
مامان ملیکا
27 مرداد 90 23:28
ماشالله به این نقاش کوچولو مامانش حالا کجاشو دیدی دست و پا را بیخیال هواست به درودیوار خونه باشه که یهو دیدی مثل ما با چهره تازه ای از خونه روبروشدی شرمنده دیر فرصت شد سربزنم قاب عکس خیلی قشنگ شده عکسها هم باز میشه شاید چون اونجا سرعت کمه طول می کشه تا باز کنه ........
طاعات قبول التماس دعا


ممنونم عزیزم
مامان راشین
28 مرداد 90 0:33
مرسی از اینکه به ما سر زدی خاله.هم صدای ماهان قشنگه هم نقاشیش.
فهیمه مامان پرهام
28 مرداد 90 0:38
الان نمی تونم صداتو گوش کنم خاله
آخه پرهام داره می خوابه،اما حتما" گوش می کنم


قربونت برم
مامان اراد
28 مرداد 90 0:48
به به بقند عسل من. چقدر قشنگ كشيدي ماهاني زنده باشي و چقدر قشنگ شعر ميخوني . ما رو هم بردي قديما اخه خاله جون اين شعر كارتون زمان ما بود .يادش بخير مامان من هم برامون با اين شعر ادمك كشيدن ياد داد ماهاني . نرگس عزيزم حالت چطوره؟ بهتري الحمدلله؟؟؟؟


خیلی بهترم ممنونم
نازنین نرگس نفس مامان
28 مرداد 90 0:56
ایندفه ماهان ترکونده وای چه خوشکل میخونه چه ماندگار کشیدهتوی عمق نقاشیش رازهای زیادی نهفته استخبر از یه ذهن خلاق و انگشتای هنرمندماهان پیکاسو د.وستت داریم


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسی عزیزم ما هم شما رو دوست داریم
سمیه: مامان مسیح
28 مرداد 90 4:26
سلااام عزیز خاله...
قربونت برم با اون صدای نااازت...
شعر می خونی خوشگل من...ای جاااان
به به نقاشیاتم که عالیه...پیکاسوی خاله
دست خاله جون درد نکنه با این هدیه ی خوبش...
دستت مامان جون مهربونت هم درد نکنه که بهت شعرای قشنگ یاد داده...
بوووس واسه ماهانی جون و مامان مهربون و خاله ی نااااازش


ممنون مهربونم
مامان پرهام
28 مرداد 90 11:08
سلام بر نقاش بزرگ جناب ماهان!
مامان قندعسل
28 مرداد 90 13:25
دوست جونی ما آپیم با پیکاسو کوچولو بهمون سر بزنین


حتما عزیزم
بابای مهرسا
28 مرداد 90 14:11
سلام.
مامان پرهام
28 مرداد 90 15:30
سلام دوباره صبح نظر گذاشتم ولی اومدم بگم نقاش عزیز به ما هم سری بزن خاله!
مامان شازده کوچولو
28 مرداد 90 16:05
مونا (مامان النا )
28 مرداد 90 17:40
ای جونم خاله قربون اون نقاشی کشیدن و شعر خوندنت بشه
النا هم این شعر رو بلده ماهان جونم اما فقط چش چش دو رو میگه! بقیه اش رو با آهنگش میخونه
آخه هنوز بلد نیست حرف بزنه!!!
مامان مهربون صدقه فراموش نشه


ممنونم عزیز دلم
ღ ♥ *• love Cottage •* ♥ ღ
28 مرداد 90 18:43
vay merc maman mahan ..
lope mahan joono bekesh


سيدمهدي
29 مرداد 90 0:12
امشب بیا و آرزویم را روا كن او را به یاد ما ، تو مشغول دعا كن با كوهی از حاجت به در گاهت نشستم در لیلة القدر علی دل بر تو بستم( التماس دعا
مادر کوثر
29 مرداد 90 12:28
شب قدر آوای ایمان را در گوش جان مومنان به غیب نجوا میکند..


مادر کوثر
29 مرداد 90 12:28
وای ماشاللهههههههههههههههه چه نقاشی خوشملیییییییییی


مررررررررررررررررررررسی گلم
مامان شیدا
29 مرداد 90 13:01
سلام نرگس جون خوبی عزیزم؟
آفرین ماهان . . .


ممنونم عزیزم
مامان آناهل
30 مرداد 90 3:30
مامان آريا
30 مرداد 90 11:48
قربون پيكاسو خوشگلم برم حالا خاله چه سبكي كار مي كني
بوسسسسسسسسسسس


بزار فکر کنم خاله
مامان وانیا
30 مرداد 90 23:37
الهیییییییییی بگردم این پسر بامزه رو همه کاراش قشنگه مامانی روزی چند دفعه گازش میگیری؟


جیغ میزنه نمیزاره
مامان سهند
31 مرداد 90 12:22
آفرین به این پسر باهوش و هنرمندددددددد


ممنونم
مامان سویل
31 مرداد 90 16:32
افرین ماهان جون نقاشی و شعر خوندنت مثل خودت نازه ما شاالله


ممنونم خانمی
مامان ابوالفضل
1 شهریور 90 19:15
آفرین به هنرمند کوچولوی ما
مامان فاطمه جون
3 آبان 90 13:50
ماشاالله صداي خيلي نازي داره پسرتون و خيلي قشنگ مي خونه نقاشي هاش هم قشنگ با راهنمايي و هدايت شما قشنگتر هم مي تونه بكشه