ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

بستنی خوردن

1390/5/11 9:31
نویسنده : مامان
916 بازدید
اشتراک گذاری



             
زیبا


سلام به همه دوست جونام
ممنونم که احوالپرسی میکنین و به یادم هستین
راستش این چند روزه حس نوشتن نداشتم

فقط دوست داشتم بشینم وکسی کاری با من نداشته باشه
ولی مگه ماهانی میزاره که تو خودم باشم
پس باز اوووووووووووومدم تا بنویسم

یه دنیا از محبت تک تک شما سپاسگزارم ..........


زیبا


 زیبادیروز ماهانی خواب بود    منم یه بستنی شکلاتی برداشتم 
 گفتم تا بیدار نشده دلی از عزا دربیارم  
تازه شروع کرده بودم به خوردن که عسل مامان بیدار شد
یه کم به من نگاه نگاه کرد ..... 
به یهو انگار که برق گرفتتش      گفت منم بستنی میخوام
منم رفتم براش از اون بستنی های میوه ای آوردم
چشمتون روز بد نبینه شروع کرد به گریه کردن که
من بستنی( شولاتی)
میخوام منم بستنی
خودمو دادم بهش و شروع کرد
به خوردن 
با چه کیفی هم میخورد بیشتر کاکائو هاشو
با دست جدا میکرد و میخورد تازه برای منم قیافه گرفته بود

خوب ماهانی دیگه............
زیبا

ماهانی
زیبا
عسل مامانش
زیبا
نفس
زیبا
جییییییییییییییییییییگر
زیبا
شیطونک مامانش


زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (79)

سارا
11 مرداد 90 10:00
الهیییییییییییییییی قربون اون بستنی خودنت برممممممممممممم عسل من چه عکسهای قشنگیییییییییی مامانی گلش
مامان نسترن
11 مرداد 90 10:22
بهبه ماهان جونم. منم بستنی خیلی دوست دارم. آفرین به مامان مهربون که روحیه خودشو حفظ می کنه.
مامان حسین
11 مرداد 90 10:46
سلام الهی قربون بستنی شکلاتی خودنش بشم. کاش عکسش را هم میذاشتی.
مامان نازدونه ها
11 مرداد 90 10:52
فکر کنم صدای مل وملوچت بچه رو از خواب بیدار کرد وخودتم نتونستی دلی از عذا دربیاری
عاطفه مامان آوا ناز نازی
11 مرداد 90 11:02
خوش به حالت خاله. منم بستنی با کاکائو زیاد خیلی دوست دارم. نوشششششششششششش جونت.
مامان شازده کوچولو
11 مرداد 90 11:43
سلااااااااام عزیز دلم ، نوش جونت خاله قربون اون صورتت دلم برات تنگ شده بود سلام مامانی خوب کاری کردی اومدی ، اینجوری دلت وا میشه موفق باشی عزیزم
منا مامان درسا
11 مرداد 90 12:51
سلام مامانش خوبید؟ ووووووووش قربون این پسمل جیگر طلامون برم! ببینم میشه من به نیابت از درسا جونم از حالا یه زنبیل بذارم در خونتون؟؟؟؟
الی
11 مرداد 90 13:14
سلام دوست عزیزم ممنونم از اینکه نکرانم شدید خوشحالم خدا دوستای خوبی مثل شما رو سر راهم قرار داده با کمال میل لینکتون کردم بوووووووووووووووووووووووووووس
الی
11 مرداد 90 13:15
قوربونت برم ماهانی تپلی نوش جونت وای چه با اشتها میخوره بخور نوش جونت عزیزم
مامان زهرا نازنازی
11 مرداد 90 16:59
نیلوفر آبی
11 مرداد 90 18:27
سلام آخیییی نوش جونش راستی ببخشید که من نتونستم تو این مدت بیام و تسلیت بگم اینترنت قطع بود و اسباب کشی هم داشتیم به هر حال امیدوارم روحشون همیشه شاد باشه و خدا بهتون صبر بده به وبم سر بزنید خوشحال میشم .آپم...
سيدمهدي
11 مرداد 90 18:41
گل█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥گل با عرض تبريك ماه مبارك رمضان .آپممم تشريف بياري خوشحال ميشم گل█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥گل
رضا
11 مرداد 90 19:51
خب الان باید بگم من و ماهان جون در انتخاب بستنی و نوع خوردنش تفاهم داریم خدا براتون حفظ ش کنه.. شاد و موفق باشید
ایدا
11 مرداد 90 20:22
الهییییییی !چه خوشگل بستنی می خوره!!! نرگس جوون خوشحالم که حالت بهتره
مامان ماني
11 مرداد 90 21:50
نوش جونش .... آخه نازي ماماني
ملی
11 مرداد 90 23:02
تو با ماهانی ته تبباب داری نه بستنی شولاتی ماهانی نوشه جونت بستنی شولاتی عکسات مثله همیشه خورنیه
مامان محمد رضا ( هدی)
12 مرداد 90 0:15
ای جانم نوش جونت ماهان جونم
نازنین نرگس نفس مامان
12 مرداد 90 0:25
ای جان شما هم اسم دختر منیقربون بستنی خوردن این گل پسر خداییش ناز داره ها
مامان علي
12 مرداد 90 0:56
نوش جونت عزيز خاله.منم من و علي هم عاشق بستني شكلاتيم.دلم آب افتاد.بوووس براي ماهان و مامان باسليقش
مامان راشین
12 مرداد 90 1:02
سلام خوبی.نوش جونتون .منم بستنی شکلاتی خیلی دوست دارم خاله.ماهان روز بروز خوشگلتر میشه.خدا حفظش کنه.عزیزم بوسسسسسسسسسسسسسسسساز طرف راشین.
مامان راشین
12 مرداد 90 1:11
سلام خوشحالم خوبی.نوش جونتون.راشینم بستنی خیلی دوست داره.یه بوس قندی از طرف راشین واسه ماهان گلی.
زهره مامان هلیا
12 مرداد 90 1:23
ماهانی بخور خاله نوش جونت گوشت تنت شه
مامان سید ابوالفضل
12 مرداد 90 1:23
الهی......نوش جونت عزیزم بازم یه فداکاریه دیگه از طرف مامانی
مامان تربچه
12 مرداد 90 5:40
منم میخوام
مامان قندعسل
12 مرداد 90 8:21
نوش جانننننننننننننننننننننوالا اين بستني كه من مي بينم همه رو به هوس ميندازه
شهرزاد-مامان صدرای زمان
12 مرداد 90 8:48
سلام خانمی اولین باره وبلاگتونو میبینم خیلی قشنگه.الهی چه پسر عسل نازی دارید خدا حفظش کنه انشاا... زیر سایه پدر ومادر.خیلی با نمک بستنی میخوره عاشقش شدم. شما هم به صدرای من سر بزنید خوشحال میشم ماهانی رو از طرف ما ببوسیدش
سنجاقک
12 مرداد 90 9:03
سلام عزیزم خوشحالم که باز هم نوشتی چقدر این پسر گل خوش اشتها بستنی میخوره نووووش جونت عزیزم راستی من دیروز تباب درست کرده بودم و همه را به یاد ماهانی خوردم
مريم مامان ماهان
12 مرداد 90 9:24
نوش جونت ماهان گلي چقدر هم ناز بستني مي خوره اين پسملي ببوس ماهان كوچولو رو
مامان ماهان عشق ماشین
12 مرداد 90 9:51
نوش جونت خاله.عکسا رو که دیدم منو هم برق گرفت آخه دهنم آب افتاد.منم عاشق کاکائو هستم.
بابا محسن
12 مرداد 90 9:51
خوش به حالشون ... عمو با خیال راحت بستنی بخور توی این گرما میچسبه ... ببینم این بستنی را به جای سحری خوردی ؟! نماز و روزه هاتون مقبول خداوند مهربون
مامان ماهان عشق ماشین
12 مرداد 90 9:54
مامانیش لطفا این لپای خوشمزش رو جای من قورت بده. اگه به دستم بیفتی ماهانی......................
نانی
12 مرداد 90 10:10
ای جوووووووووووووووونم قربون بستنی خوردنش برم . بووووووووووووووس برای ماهان عزیز
مامان پارسا جون
12 مرداد 90 10:50
نوش جونت گل قشنگم
مامان نیایش
12 مرداد 90 11:16
قربون بستنی خوردن این پسر بامزه نیایش من هم کاکائوهای روش رو جدا میکنه میخوره با چه وضعی بیا و ببین ایشالا سالم باشه ماهانی گل مامانی ماهان ممنون که سر زدی ممنون از لطفت و نظر قشنگت بازم بیا خوشحال میشم عزیزم ایشالا شاد باشی همیشه التماس دعا
سحر
12 مرداد 90 11:17
سلام مامان خانم من اتفاقی با وبت آشنا شدم و بابت فوت پدرتون متاسفم غم آخرت باشه اما تبریک میگم بابت گل پسرت خدا حفظش کنه خوشحال میشم در ارتباط باشیم اگه دوست داشتی لینک کن به ما هم سر بزن
مامان ابوالفضل
12 مرداد 90 11:40
وایییییییییییییییییییییییییییی سلاممم چقدر دلم براتون تنگ شده بود آخی چه ناز می خوری نوش جونت ماهان جونم
آوين
12 مرداد 90 12:03
سلام به مامان ماهان جوني نماز و روزتو قبول عزيز دل خاله آدم وقتي ميبينتت هوس يه بستني شكلاتي ميكني ار بس با مزه مي خوري
سيدمهدي
12 مرداد 90 12:58
سلام. قربونت برم ماهان جان . نوش جونت . لباس هات واقعا خوشتيپت كرده داري مرد ميشيااا
مامان وانیا
12 مرداد 90 13:14
ای جاااااااااان!چه بامزه می خوره دهنم آب افتاد
الی
12 مرداد 90 13:22
مامان آتین
12 مرداد 90 14:40
وووووووووی قولبونهههههههههه اون بشتنی خولدنت خالههههههههههههههه خیلی جیگری به خدا
مامان قندعسل
12 مرداد 90 16:41
نوشششششش جوننننننننت عزیزمکلک دهنم اب افتاد عجب بستنی خوشگلی
سيدمهدي
12 مرداد 90 18:52
ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات آپممممممم
مادر سامان
12 مرداد 90 23:10
سلام خاله جون کار خوبی کردی نذاشتی مامان بستنی رو تنهایی بخوره . اخه مامانی طاقت دوریتو نداره.
mamane amir ali
13 مرداد 90 0:36
naziiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.afarin che bastani mikhoreh in maham joonam.boossssssssss. mersi az nazaratet.mamnoonam.
مامان دوقلوها
13 مرداد 90 5:06
ای جانم به این گل پسر. نوش جونت عزیزم. واااااااااااااااای چقدر دلم از اون بستنی هایی که دست ماهان هستش می خواااااااااااااااااااد. منم آپم.
نگين
13 مرداد 90 9:11
سلام .مرسي عزيزم . كه سر زدي
کاکل زری یا ناز پری
13 مرداد 90 10:16
ای جونم این قدر با مزه نوش جان میکنه این ماهانی ما رو هم به هوس انداخت تو خودت حبه نباتی شکلاتی شکلاتی عزیزمممممممممممممم
مامان رها
13 مرداد 90 12:45
ای جیگرتو عسل نوش جون مامانی خیلی عکسهای باحالی انداختی
مامان مهرسا
13 مرداد 90 14:25
نوش جونش والا دوستم منم که عکسای ماهان را دیدم دلم همچین بستنی خواست
مونا (مامان النا )
13 مرداد 90 15:38
خاله قربون اون قیافه ات بشه با اون بستنی خوردنت چه بامزه میخوری خاله ! منم دلم بستنی خواست یه بوسسس شولاتی
سارا
13 مرداد 90 16:22
سلام عزیزمممممممممممممم خوبی؟خوشگل من چطوره؟ بوسسسسسسسسسسسس
مامان آناهل
13 مرداد 90 16:44
ماهان جون من بستنی وانیلی دوست دارم .عکس بستنی وانیلی خوردنتو هم بذار.
مامان پارساجونی
13 مرداد 90 18:40
سلام.چطورین؟ماهان جون خوبه؟خیلی ناز بستنی میخوره.صداش هم که به دل میشینه.خدا براتون حفظش کنه.
محمدحسین عشق جاودان
13 مرداد 90 19:10
سلام چف خشومزه منم مي خوام آخه من و محمدحسين جونم شلاتي دوست داريم .نوش جونت گلم .التماس دعا دارم
مامان شیدا
13 مرداد 90 19:15
سلام نرگس جونیییییییی خوبی گلم ماهان جونم خوبه؟نوش جوووووووون منم الان روزه ام هوس بستنی کردمبوسسسسسسسسسسس
مامان حسنی
13 مرداد 90 22:59
سلام منم هوسم شدقربون آقا ماهان گل که به بوی بستنی هم حساسه وازخواب بیدارمیشه پس مامان جونت چی بستنی میوه ای را مامان بخوره
مامان طاهره
13 مرداد 90 23:28
ای جونم ،ماهان جونم جای خاله طاهره هم بخور که تا 2 سال از بستنی خوردن محرومه ،دلم آب افتاد.
رضا
14 مرداد 90 1:26
مامان آنیسا
14 مرداد 90 1:43
نوش جوووووووووووونت عزیز دلم .فدای اون بستنی خوردنت .دلم آب شد خاله
samira
14 مرداد 90 11:31
سلام سلامممممممممم ماهان خوشگله ی ما چه طوووووووووووووووووووووووووووووووووووره؟ مامانی ماهان خوبی؟چه طوری؟
samira
14 مرداد 90 11:32
کلا این ماهانی ضایعت میکنه ها: D خدااااااااااییش خیلی خوب مامان ماهان عکس میگیری و فتوشاپ میکنی بیست بیستیییییییییی
samira
14 مرداد 90 11:33
راستی شما جواهری در قصر رو میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هوم؟
مامان مهسان
14 مرداد 90 12:23
سلام عزیزم .مرسی که به یاد ما بودی مرسی مرسی مرسی که فراموشمون نکردی .مامان بد پسرم بستنی شولاتی میخواد وقتی خوابه میخواستی بخوری که بهش ندی منم وقتی مهسان خوابه بستنی میخورم وگرنه میگه همه رو بده دسته من البته با حرکت مهسان که حرف نمیزنه.الان جدیدامعتاد شده به کاغذ خوردن اگه بهش نرسه حالش بد میشه جیغ میکشه نمیدونم چیکارش کنم.
مامان مهسان
14 مرداد 90 12:45
عزیزم شرمنده من چند مدت نیومده بودم بعدشم صفحه وب ماهان جون که باز شد بستنی خوردنش و دیدم دیگه تا پایین صفحه نرفته بودم ولی الان که تمام صفحشو دیدم فهمیدم پدرتو از دست دادی خیلی ناراحت شدم اللهی قربونت بشم میدونم که خیلی سخته نمیدونم با چه جمله ای بخوام دلداریت بدم .آرزو میکنم خدا بهت صبر بده هرچند میدونم خیلی صبوری خیلی ولی باورکن اینارو که مینویسم اشکام همینطوری میاد اصلا نمیتونم تصورشم کنم .خدا بیامرزتش حتما امشب برای شادی روحش قران میخونم میبوسمت عزیزم
مامان سید ابوالفضل
14 مرداد 90 17:40
محمد جواد
14 مرداد 90 21:05
سلام عزيز خوبي شرمنده كه زياد نميتونم بهت سر بزنم ولي واقعا شما نسبت به من لطف داريد خيلي خوشحال شدم عزيز وقتي ديدم چقدر نظر واسم گذاشتي واقعا ممنونم از طرف من ماهان جوني رو ببوس يه گاز از لپش بگير
سعید ترشیزی
14 مرداد 90 22:54
خواهش می کنم ... قربون شما آخ آخ بستنی خوردنشو نیگا
عمه ی امیرحسین
15 مرداد 90 1:39
سلام . نوش جونت بستنی خاله جون . عکس ارشیا تو وب ما هست .
مونا مامان گلسا
15 مرداد 90 8:54
سلام. نوش جان گلم
سارا
15 مرداد 90 9:29
سلام عزیزممممممممم خوبی؟
راما
15 مرداد 90 9:31
مامانی کسرا
15 مرداد 90 11:25
گوشت شه به تنت خاله عزیزم
مریم
15 مرداد 90 13:43
ای مامانی شیکمو تنها تنها میخوری همینه دیگه آفرین به این پسر خوشگل که سر ضرب رسیده بوسسسسسسسس برای ماهانی
تینا
15 مرداد 90 13:50
نوش جونت عزیزم ... قربون اون بستنی خوردنت آقا پسر گل
مهرناز مامان امین حسین
16 مرداد 90 10:46
ماهانی جون خوشمزه است به امین حسین هم میدی نوش جونت


بله که میدم خاله جونی
مامان آريا
16 مرداد 90 13:53
آي آي مامان تكخوري نداشتيما
خاله قربون اون بستني خوردنت كه آدم و به هوس ميندازي


گفتم یه بستنی بخورم حال کنم که این جوری شد
مامان پارسا
20 مرداد 90 14:36
نوووووووووش جونت خیلی وقت بود که ندیده بودمت دلم برات تنگ شده بودااااااااااا
مامان سهند
24 مرداد 90 1:36
نوش جونت عزیزم قربون اون خوردنت بشم من