ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

آرایشگاه رفتن ماهانی

1390/6/28 17:46
نویسنده : مامان
2,336 بازدید
اشتراک گذاری

بهاربيست                   www.bahar22.com


موهای ماهانی خیلی نامرتب شده تصمیم گرفتم
ببرمش آرایشگاه
بار اول که نیومد شروع کرد به دویدن ....
بار دوم هم سک سک براش خریدم تا راضی شد اومد
اولش خیلی
خوب بود از آقای ارایشگر خجالت میکشید اما همین که یخش آب شد
شیطنتهاش
شروع شد آب پاشو برداشته بود و میپاشید به اینور و اونور ،
برس رو برمیداشت
ژل و برداشته بود درش و باز میکرد خلاصه همین
که مو ریخت رو صورتش دیگه بزور نشوندیمش تا کارش تموم بشه


بعد آقای آرایشگر به موهاش ژل زد و ماهانی رو فشن کرد خیلی
خوشگل و بامزه شده بود
الان هر وقت از جلوی آرایشگاه
رد میشیم آقاهه بهش میگه فشن
ماهانم براش
دست تکون میده و میگه :موهامو توتاه تردی
دستت درد نتنه
موهامو کیچی کیچی کردی
و براش بوس میفرسته



جیگر من






نفس مامان



ماهان داره تو وبلاگش مطلب می نویسه

عزیز دلم











 
وقتی که در حال فکر کردنه........


طلا طلا




ماهانم


تو را تا بی نهایت دوست دارم


تو را تا قلب دریا دوست دارم


اگر روزی نباشم در این دنیای خاکی


تو را در قلب خاک هم دوست دارم...



شکلک های مهسا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (74)

مامان پارسا جون
28 شهریور 90 18:06
مبارک باشه خوشگل من چقدر ناز شدی گل پسر
مامان گیسو
28 شهریور 90 18:28
ایییییییییییییییییییی جونممممممممممممممم
مبارککککککککککک
قربونش برم با اون موهای خوشگلش

سلام نرگس جونم خوبی دوستمممممم
بوسسسسسسسس


قربون دوست جون با وفا
مامان ابوالفضل
28 شهریور 90 19:22
سلام به مامانی و ماهانی فشن چه ناز شدی گل پسر خیلی بهت میاد مبارکهههههههههههه
رز
28 شهریور 90 20:55
بالاخره موفق شدم مبارکه خاله جون هزارماشاالله خوش تیپ شدی ها


ممنونم عزیزم
زهره مامان هلیا
28 شهریور 90 23:03
ای جان ماهان خیلی خوشتل شدی بزرگ بشی چی میشی
ملیحه
29 شهریور 90 0:40
چقدر موهاش قشنگ شده خیلی بهش میاد براش اسفند دود کن


قربونت برم
مامان سهند
29 شهریور 90 0:53
نفس خاله آخر نازی خیلی خوشگل شدی مبارکت باشه عزیزم
سيدمهدي
29 شهریور 90 1:11
مااشالله اين ماهان جان چه جيگري شده حتما از طرف من ببوسش راستي خواهري جان آپممممممم
مامان آنیسا
29 شهریور 90 1:57
سلام چه قدر ناز شدی ماهان جونم مبارکه
بوسسسسسسسسسسسس برای دوستای از گل بهترمون
دوستون داریم خییییییییییییلی زیاد


ما هم شما رو دوست داریم
شهرزاد ، مامان نگار
29 شهریور 90 8:28
مامان صبا
29 شهریور 90 9:13
الهي خاله قربونت بره عزيزم با اون موهاي فشنت
خيلي ناز شده هزار ماشاءالله با اين موها احساس مي كني كه بزرگتر از سنش شده

مباركت باشه ماهان جونم انشاءالله روزي بشه خاله عكس داماديت رو ببينم قربونت برم
بوسسسس


فداااااااااااات بشم
مامان رها
29 شهریور 90 9:22
عزیزم مبارکه چقدر بهت میاد جیگر
مامان آريا
29 شهریور 90 9:25
آخ قربون برم من عزيزم كه اينقدر جيگر شدي بوسسسسسسسسسسسس
ماماني نگفتي با اين عكسا دل منو بردي حيف كه دختر ندارم وگرنه به زورم كه شده بود مي دادمش به ماهان


قربون برم نظر لطفته
نگين
29 شهریور 90 9:43
سلام. ازاينكه زحمت ميكشيد به وب ما با اظهار نظر قنگتون سر ميزنيد ممنونم . اميدوارم كه هميشه سالم و سلامت باشيد . بازم ممنون


خواهش میکنم
محمد گیان
29 شهریور 90 11:06
سلاممممممممممممممممممممم به خاله خوبم و ماهان عزیز خوبین دلم براتون تنگ شده بود
به به چی شدی ماهان ماشالله هزار ماشالله مبارکه خاله اسفند یادت نره


بابا منم دلم براتون تنگ شده بود
بابا محسن
29 شهریور 90 14:26
خوش تیپ ... خوشگل ...
دست راستت زیر سر پرهام .. هنوز رنگ آرایشگاه بیرون را ندیده !


ای وای چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مانی جون
29 شهریور 90 15:20
maman amirali
29 شهریور 90 17:12
مرسی خواهر جون از نظراتت و لطفی که به ما دارین.
به به مبارک باشه .ایشاله آرایشگاه دامادیت پسرم .


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی خانمم
maman amirali
29 شهریور 90 17:15
وای چه تیپی چه موهایی و چه ناز و شیطون شدی مامان جون .مبارکت باشه .


ممنون
آوين
29 شهریور 90 20:30
سلام عزيز خاله تو فشن نكرده خوشگلي عزيزم
مامان نیایش
29 شهریور 90 23:34
الهی من فدای تو بشم چه قدر ناز شدی چه قدر خوشتیپ شدی
جذبه داری ها!!!!!!!شیرین زبون
خدا برای مامان و بابا نگهت داره ان شا الله


ممنونم عزیز دلم
مامان ماهان عشق ماشین
30 شهریور 90 2:12
سلام به مامانی و ماهانی فشن چه ناز شدی گل پسر خیلی بهت میاد مبارکهههههههههههه خاله جون خیلی خیلی جیجل شدی کلاه نپوشیا!!!!!
سیما مامان هلیا
30 شهریور 90 7:48
اوه اوه اینو ببین خوشگل بودی خوشگلتر شدی عسیسمممممممم مبارکت باشه
مامان پارسا
30 شهریور 90 8:12
نازی عزیزکم........چقدر ماه شدی خوشگلم
مامان پارسا جون
30 شهریور 90 11:04
“به یاد” هم بودن ، قشنگترین هدیه ایست که نیاز به “با هم” بودن ندارد . . .
مامان سید ابوالفضل
30 شهریور 90 12:05
سلااااااااام عزیزم مبااااااااارک باشه گلکم خیلی موهات قشنگ شده بهت میاد نازتر شدی ماشالله
مادر کوثر
30 شهریور 90 12:10
وای وای وای مبارکه گل پسر
مونا (مامان النا )
30 شهریور 90 14:23
وایییییییییییییییییی ضعف کرد دلمممممممممم
قربونت بشم خاله
1000000 ماشالله چه خوشگل شدی عزیز دلم
خیلی بهت موی فشن میاد عسلم
کاشکی تا ما اصفهان نرفتیم یه قراری بزاریم و همدیگرو ببینیم


ای جونم فدااااااااااای محبتت
مامان وانیا
30 شهریور 90 15:22
چه خوشگل،چه خوشگل ،چه خوشگل شدی امشب
anna
30 شهریور 90 15:43
سلام. چرا ماهانی تو این چند وقته کلا عوض شده؟قیافش خیلی فرق کرده.دیگه داره کم کم بزرگ میشه.
نگين
30 شهریور 90 16:43
سلام .قشنگترین آرزوی من زیباترین لبخند برای شماست . اميدوارم هميشه سالم و سر حال باشيد
مامان شیدا
30 شهریور 90 17:11
سلام عزیزم خوبیییییی؟مبارکه ماهانی چه خوش تیپ شدی الاهی قربونه اون فشن خشنت بشم من.بوسسسس


فداااااااااااااااااااااات بشم
مامان آرمان
30 شهریور 90 17:51
مبارک باشه.چقدر خوشگل شدی. بابا خوشتیپ . ممنون از تبریک تولد آرمان و لینکتون.خوشحالیم که با شما دوستان خوب آشنا شدیم که این هم مدیون وبلاگ آریا جونی هستیم.
سعید ترشیزی
30 شهریور 90 18:41
به افتخار خوشتیپ نسل امروز ... ماهان مانکن ! مرسی از کامنت قشنگی که برام گذاشتی یا حق
مامان حسنی
30 شهریور 90 23:20
ای جانم چه خوشگل شده ماهان جونم ماه شده قربونش برم


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی از لطفت
مامان ثنا
30 شهریور 90 23:45
سلام عزیزم ماشالا چه خوشگل شده. من تا الان موهای ثنارو خودم کوتاه کردم ولی عکسهای ماهان جون رو دیدم هوس کردم ثنا ببرم آرایشگاه
مرسی که به ما سر زدین


قربونت برم من
مامان سید ابوالفضل
31 شهریور 90 1:18
مامان سيد کوچولو
31 شهریور 90 10:47
ممنون که به ما سر زدي. وبلاگ قشنگي داره. چه پسر شيرين زبوني داري. از چشم چشم دو ابرو خوندنش خيلي خوشم اومد. ايشالله مايه افتخار شما بشه و سالم و شاد باشين
مامان حسین
31 شهریور 90 12:12
بابا فشن ...بابا خوش تیپ.. خوشگل بودی خوشگلترشدی خاله... قربونت برم جیگرررررررر
سنجاقک
31 شهریور 90 13:43
سلام دوست من
فدای این پسر قشنگ نمیدونی چقدر براش ذوق کردم چقدر ناز شده با این موهای فشن
میبوسمتان هزار بار خیلی هم دلم براتون تنگ شده


فدات بشم الهی
maman amir ali
31 شهریور 90 21:39
از ماهاني جونم چه خبر ؟خوبي ؟
مامان شیدا
1 مهر 90 1:15
سمیه :مامان مسیح مقدس
1 مهر 90 3:06
وااااااااااااااااای ماهانی جوووونم...
خااااااله قربونت بشه...خوبی ؟
موهات کو خاله ؟
چه نااااز شدی...فشن زدی خاله ؟
قربونش برم من....
نرگس جون خیلی جالبه ...مسیح هم رفت آرایشگاه برای اولین بار ...
الانم با همین موضوع آپم...
دل ما حسابی به هم راه داره هاااا....
حتی تو کوتاه کردن موی گل پسری ها


قربووووووووووووونت برم عزیزم
مامان محمدرضا
1 مهر 90 15:36
سلام ماهان جون چقدر ناز و جیگر شدی
سحر
1 مهر 90 17:28
ای جونم چه جیگریییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم ماهان فشن حیف که دخمل ندارم
منامامان الینا
1 مهر 90 18:10
سلامممممممم ماهان فشن جون
تو همینطوریش خوشکل و دختر کش بودی وای به حال اینکه فشن کنی چیییییییی میششششششششه!
مامانش واسش اسفند دود کردی یا نه؟


چشم دود میکنم
مامان پارساجونی
2 مهر 90 0:26
خیلییییییی ناناز شدی گلهههههههه
shima
2 مهر 90 0:40
واااااااااااااااااااااااای خاله قربونت برهچقدر ناز و خوشگل شدی
یه دنیااااااااااااااااااااااااااا بوس واسه ماهانی


فداااااااااااااااات بشم عزیزم
محيا كوچولو
2 مهر 90 10:29
مبارك باشه ماهاني
مامان علي خوشتيپ
2 مهر 90 14:30
وااااااااااي چقدر ناز شدي با موهاي فشن.مباركه
فقط زياد ژل نزني موهات خداي نكرده بريزه ها
بوس براي ماهان خوشگلم


چشم حتما خاله جون
مامان رادین
2 مهر 90 17:42
هورااااا. مبارکه ماهانی خاله. راستی ممنون که راهنمایی کردی گلم.
مهرناز مامان امین حسین
2 مهر 90 18:16
ماشاله چه تیپی
مامان پارساجونی
3 مهر 90 0:03
سلام.کجاییییین؟نیستین؟یه سر بهمون بزنین قابل دونستین.
مامان آريا
3 مهر 90 10:21
مامانی طاها
3 مهر 90 10:36
ای خوش تیپ ای قشنگ ای فشن مواظب باش خوش تیپ هارو می دزدن
مامان الي
3 مهر 90 12:01
واااااااااااای چه آقای ی ی ی ی ی ی شده این ماهان خان راستی مامان ماهان جون ببخشید که به کامنتهاتون جواب ندادم آخه 2 هفته سفر بودیم قراره در اولین فرست سفرنامه رو بذارم ممنون که یادمونین ماهان رو ببوس
مامان نسترن
3 مهر 90 15:27
افرین پسر گل و مرتب و دوست داشتنی
مامان پرهام
3 مهر 90 16:33
بابا خوش تیپ! بابا فشن! مبارکه
مادر کوثر
3 مهر 90 16:45
سلام سلام خوبی خانمی؟ ماهانم جونمو ببوس به شبکه گسترده هم سر بزنم که کلی فرق کرده widenet.ir
نازنین نرگس نفس مامان
3 مهر 90 16:59
ناز بودی با این موهای فشن حسابی نازتر شدی الهیییییییییییتوصیه خاله جون دود کردن اسپند یادت بمونه
آرتین خان
3 مهر 90 20:00
تو تکی پسر چه خوشگل شدی عسلی
مامانه میکاییل
3 مهر 90 20:22
جیگله خاله مبارک باشه خیلی باحال شدی
مامان پارساجونی
4 مهر 90 0:06
سلام.چند وقته نیستین؟نگرانتون شدم.
سودابه
4 مهر 90 9:50
مبارکه . ما که هنوز هم با آرایشگاه رفتن باران خانم مشکل داریم . حتی نمیذاره گیره روی سرش بمونه . وای به روزی که بخواهیم مدتی اورو یه جا نگه داریم تا موهاشو کوتاه کنیم . شاد باشید.


قربونت برم من
ثمين
4 مهر 90 13:44
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مریم
4 مهر 90 14:06
چه خوشگل شدی ماشاا... خاله جون واقعا فشن شدی بوسسسسسسسسسس
مدرسه ی مامان ها
4 مهر 90 16:24
سلام مامان مهربون
مبارک باشه ماهان جون!
راستی به شما مامانِ عزیز هم تبریک میگیم؛ شما به عنوان مامان فعالِ مدرسه توی ماه گذشته انتخاب شدین.
امیدواریم که امتیازتان در کارنامه ی الهی با بهترین نمره ثبت شود.
موفق و موید باشید در تمام مراحلِ زندگی اتان


ممنونم از لطفتون
تینا
4 مهر 90 16:38
الهی ... مامانش واقعا پسرت خیلی نازو دوست داشتنیه ... حتما واسش اسپند دود کن ... قربونش برم که فشن انقدر بهش میاد
مامان آناهل
6 مهر 90 3:48
سر راه کنار برین دوماد میخواد نار بزنه سیب سرخ انار سرخ به دومن یار بزنه
aida
6 مهر 90 23:30
che bahal shode!
مامان مهرسا
11 مهر 90 10:18
الهی چه جیگری شده
مامان پارسا
12 مهر 90 0:07
قربون اون لم دادنت برم که مثل پروفسورها ژست فکر کردنو میگیریموهاااااااااااااااااشو
alireza rostami
4 آبان 90 14:52
khili khoshgeliiiiiiii
سمانه مامان محمدباقر
27 آذر 90 18:35
سلام عزیزم ماشالله به این گل پسر خوشگل وبلاگ قشنگی برای گل پسر درست کردید دستتون درد نکنه مامانی مهربون اگه دوس دارید به ماهم سربزنید اگه مایلید لینکتون کنم؟؟؟؟؟؟