ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

وقتی ماهانی دختر میشود

1390/7/5 20:09
نویسنده : مامان
1,100 بازدید
اشتراک گذاری
نایت اسکین
چند روز پیش میخواستیم بریم بیرون  اومدم شالمو
سر کنم دیدم ماهانی سرش کرده خیلی بامزه شده بود
منم درست سرش کردم و ازش عکسی به یادگار انداختم تا
بزرگ شد ببینه
به نظر من اونقدر ها هم زشت نیست یعنی اگه دختر
هم میشد رو دستم نمی موند .....دنیا ی زیبا
     

نایت اسکین

دنیای زیباو اما..........
رفته بودیم بانک از شانس من هیچ کس نبود
ماهان رفت سراغ دستگاه نوبت دهی و دکمه اونو فشار داد
و کاغذش رو هم برای من آورد ....ز
منم مشغول کارم شدم دوباره رفت و فشار داد ...
چندین بار این کار رو کرد از خجالت داشتم آب میشدم

آخر رئیس بانک بهش یه شکلات داد ....تا شکلات رو
دید دست از کارش برداشت
منم سریع دستش رو گرفتم
و اومدیم بیرون.... از هولم سبدی  که برای

اسباب بازیهای ماهانی گرفته بودم را تو بانک جا گذاشتم
اومدم خونه ماهانی سرگرم بازی بود سریع رفتم تا بگیرمش
وقتی اومدم دیدم ماهانی داره گریه میکنه بغلش کردم ...
گریه میکرد و میگفت من تها موندم من جریه(گریه) کردم
دنیای زیبا

قربون دل نازکش برم من

فدای چشمای پر از اشکش بشم من


 
نایت اسکین


پی نوشت : اینروزا خیلی خوشحالم چون بعد از ١٣ سال

برادر و عمو و خانواده اش را دیدم دلم خیلی براشون تنگ شده بود
برای همین کم میام نت .....


نایت اسکین

دختر من
   










   




   زیبا



ناناز من

















زیبا

اینم چند تا عکس از ماهانی



نفس من



 
 



 
 




ماهانی و دختر خاله اش (پریا)

ماهانی و پریا






 
 

 

 




 

جیگرااااااااااااااااا









  


 
 
 


خوشگلای من


حالا ماهان و مامانیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


ماهان و مامانی


ماهانیییییییییییییییییییییی

 
 
 

پریا جونیییییییی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (76)

مامان آرمان
4 مهر 90 23:27
سلام.خوبین عزیزان؟ این بچه ها گاهی یک کاریهایی میکنن که همونطوری که شما عنوان کردین هم آدم و از شرمندگی خیس عرق شرم میکنن و هم حواس برامون نمیذارن. اما با این حال ما مامانا عاشقه همین شیطونیهاشونیم. عکساتون خیلی زیباست. من این اولین باری هستش که در بین دوستانمون چهره مادر نی نی را دیدم.خوشحال شدیم از دیدنتون.دیگه اگه بیرون ببینمتون انشاءا....بشناسم و با هم از نزدیک آشنا بشیم.
مامانی شیما وحدیث
5 مهر 90 1:01
وای خدا قلبون این ماهانی برم با اون شال بستنش من دوست داشتم چهره ی دوستام وببینم مامانی فکرکنم ماهان به شمارفته درسسسسسسسسسسسسسته ؟ خداروشکرکه خونوادتون و بعد ازچند سال دارید میبینید اومدی سراغ نت منم آپم سربزن
مامان هامان
5 مهر 90 8:27
واااای قربونش برم چه ناز شدی پسر خدانکنه هیچ وقت چشمات بارونی باشه گلمخداروشکر که عزیزانتون در کنارتون هستن تا می تونید از باهم بودن لذت ببریدروزگار به کامتون
مامان آنیسا
5 مهر 90 9:46
سلام عزیزم ماهان جووووووووووووونم همه جوره خوشگل ونازه .... جه دختر ..جه پسر خدا برات نگهش داره وصدقه یادت نره
مامان مه یاس
5 مهر 90 10:32
سلام مامانی و ماهانی
آفرین و مرحبا به این مامانی خوش سلیفه
دخمل دارشدنت و تبریک میگم
فداااااااااااااااااات ششششششششششششم ماهانی
چقدر خوششششششششمل شدیییییییی هاااااااا


جیگگگگگگگگگگگگگگگگرت
مامان نازدونه ها
5 مهر 90 12:57
خوشحال شدم از دیدنت عزیزم چهره ی مهربون ودلنشینی داری میبوسمت
مامانی دیگه پسرمون رو تهنا نذاری که بخواد جریه کنه


چسم دیگه تها نمیزارمش
مامان آريا
5 مهر 90 13:16
سلام عزيزم دخملم مي شدي خيلي خيلي خيلي ناز مي شدي
عزيزم خاله قربونت برم كه تها موندي و جريه كردي ماماني چرا پسرمونو تها گذاشتي
عكسا همشون خوشگلن دخمل خالتم
خيلي نازه درست مثل خودت عزيز دلم
راستي ماماني چه عكساي عشقولانه اي هم انداختين


دیگه ما اینیم دیگههههههههههههههه
مامان اراد
5 مهر 90 13:42
تو را تا بی نهایت دوست دارم تو را تا قلب دریا دوست دارم اگر روزی نباشم در این دنیای خاکی تو را در قلب خاک هم دوست دارم... الهي قربونت برم كليييييييييييييييييييييييييي باهات حال كردم عزييييييييييييييييييزمي مو قشنگ من
منا مامان الینا
5 مهر 90 14:12
سلام عزیزم
وای الهی این ماهانی ما دخل هم که بشه بازم چه خوشکله
به به به به مامان ماهانی گل چشممون به جمالتون روشن شد عزیزم


بابا خجالت نده منو
مادر کوثر
5 مهر 90 14:57
چه عکسای خوشگلی چه پسر بلاییی http://widenet.ir/
مامان مانی جون
5 مهر 90 15:57
ماهان به این نازی دختر بودنشم قشنگه
•ŞÞŏŖŦŷ 太 ĞįŘĻ•
5 مهر 90 20:14
ماهانی مامان رو بخورمش خیلی ناناسه ها
•ŞÞŏŖŦŷ 太 ĞįŘĻ•
5 مهر 90 20:16
ماهان کوچولو به لینکدونی ما اضافه شد
ثمين
5 مهر 90 20:48
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مامان ماهان عشق ماشین
6 مهر 90 0:47
الهییییییی!خاله جون خواستگارا صف کشیدن.
نرگس جون خیلی خوشحالم که بعد از مدتها داداشتون رو ملاقات میکنید.سلام برسونید.


فدااااااااااااااااات بشم عزیزم
مامان آناهل
6 مهر 90 3:44
ماشالله دختر ناز مامانی. کاش ماهانی رو باخودت برده بودی بانک مامانی. کلی دلم کباب شد.
مهرناز مامان امین حسین
6 مهر 90 8:23
سلام عزیزم ماهان جون چه قدر نازی پسمل گلم راستی چقدر خوشحال شدم شما ر و هم دیدم بوسسس برای مامان و ماهان جون


ممنونم خانمی
مامان پارسا
6 مهر 90 9:19
سلام خانمی.....خیلی خوشحال شدم که عکستو دیدیم....ماشاالله تو هم مثل پسرت خوشگلی.....الهی همیشه شاد وسرحال باشین


ممنونم نظر لطفته گلم
مامان شیدا
6 مهر 90 10:54
سلام نرگس جون خوبی عزیز؟ماهانی چقدر جیگر شده دختر بودنش هم قشنگه . . . خوشحالم که عمو و خانواده اش باعث خوشحالی تو شدن. بوسسسسس
مامان رها
6 مهر 90 11:05
ای جونم ماهان عزیزم خیلی ناز شدی خاله بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس
مونا (مامان النا )
6 مهر 90 11:44
خاله قربون اون روسری سر کردنت بشممممممممم چه خوشگل شدی و بهت میاد عکسای ماهانی چه خوشگله
عاشقتمممممممممم
دوستم چه خوشگلییییییییی خیلی هم نگاه مهربونی داری ماهانی به مامانش رفته با این صورت مهربونش
هردوتون رو میبوسسسسسسسسسم


مررررررررررررررررررررسی عزیز دلم
سمیه :مامان مسیح مقدس
6 مهر 90 13:37
سلاااااام عزیزم....خوبی ؟ خوشی ؟
چه خبرا ؟
معلومه حسابی سرت گرمه...!
خوشحالم که خوشحالی عزیزم
راستی ماهانی جون خیلی شبیه خودته هااااا
به به چه ماهانی...چه مامانی


قربون دوست جونم برم
مامان علی خوشتیپ
6 مهر 90 14:00
وای چه دخت بانمکی
مامانی دیگه ماهانی رو تنها نذاریا ،من تحمل دیدن اشکاشو ندارم
عکس ماهان و پریا-ماهان و مامانی برای من باز نشد
امیدوارم در کنار خانواده ات لحظات خوبی داشته باشی


چشممممممممممممم حتما
مامان علی خوشتیپ
6 مهر 90 14:17
هوراااااااااااااااا . موفق شدم ببینم
وای چقدر مامانی و دختر خاله نازی داری ماهان جون
مهربونی مامانیت تو عکسم مشخصه.ایشاالله در کنار هم سالیات سال خوب و خوش و خرم زندگی کنید


لطف داری عزیزم
مامان عسل و آریا
6 مهر 90 15:11
سلام عزیزدلممممممممممممممممممم.خوبی گلم؟ماهان جونم خوبه؟عکس های خودتون و ماهانی عالی بود گلممممممممممممم. چهرتون خیلی دلنشینه امیدوارم هیچ وقت اشک از چشمای نازتون نیاد.عزیزدلم آپم با دو مطلب.خوشحال میشم بیای.بوووووس
نوشان
6 مهر 90 17:52
لبخند بهانه ای است برای زنده بودن. لحظه هایت سرشار از این بهانه ها. ماهان جون اولین باره وبلاگ قشنگ شما میبینم ایشالله 1000 سال زنده باشی دوستت دارم ماهان جون


ممنونم خانمی
aida
6 مهر 90 23:31
rosarisho niga
shima
7 مهر 90 0:03
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay cheghad naz nazi shodi mahani jooncheghadam karet to bank ghahsang o bamaze boodkhale ghorbone harf zadanet bere:xmamanie magan cheghade khoshgelimagani be mamanish rafte
مامان فرزانه
7 مهر 90 0:58
سلام عزیزم شماها خوبید ماهان جیگر چطوره دیگه اونجوری تو خونه تنهاش نذاری ها ....


چشم حتما عزیزم
نازنین نرگس نفس مامان
7 مهر 90 2:24
الهییییییییییی به این ماهانی که همه جوره خوشگله مامانی ممنون که همیشه پیش ما میاید و به ما محبت دارید دوستون داریم
نازنین نرگس نفس مامان
7 مهر 90 2:27
ماهان جونی چه خوشکلی خاله با این همه عکس ناز میای دلمون رو میبری
مادر سامان
7 مهر 90 10:08
خاله قربونش بره کلی مرد شده
محمد گیان
7 مهر 90 10:19
سلام وای خدا چقدر ناز شده ماهان جون بوسسسسسسسسسسسس
مادر کوثر
7 مهر 90 11:23
مامان ابوالفضل
7 مهر 90 12:47
سلاممممممممممممممم
چند روزیه نبودین دلمون براتون تنگ شده بود
چه دخمل نازی میشد این ماهانی
به مامانش رفته خوشگل و ناز
خوش باشین
بوسسسسسسسسسسسس


بوووووووووووووووووس برای شما
مامان حسین
7 مهر 90 15:08
سلام سلام
وای ماهانی بت روسری هم میاد خاله ....مامانیت راست میگه دخترم میشدی بد نبود.
خانومی هردوتاتون ماهید.


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی عزیزم
سمیه :مامان مسیح مقدس
7 مهر 90 15:41
ممنونم عزیزم.... و خیلی خیلی خوشحالم از این شادیه تو...کلا روابط حسنه با خانواده و اقوام دل ادم رو شاد میکنه... بهت تبریک میگم نازنین دوست من.... منم خیلی دلم برای چت کردن باهات تنگه.... امشب یه اس بهت میدم که اگه بتونی ان بشی
مامان ثنا
7 مهر 90 16:37
چه عکسای قشنگی مامانی.
ماشالا انگار همیشه دست به دوربینی
ولی به نظر من ماهانی پسر با نمکتره


جدی میگیااااااااااااااااااا
تینا
7 مهر 90 18:59
نازی پسر طلا ... اگه دخملم بودی جیگر بودی مثل الان ... چقدر هم شکل مامانتی خاله !!!


جیگگگگگگگگگگگگگگگر تو
مرجان مامان پسر ناز
7 مهر 90 19:07
کامیار هم خیلی روسری دوست داره نمیدونم قضیه چیه ؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!
مامان حسنی
8 مهر 90 9:37
سلام چه عکس بانمکی ماهانی وشال مامانی الهی قربونش برم که تنها شده بودو گریه کرده بود مامان جون مهربون دیگه گل پسر را تنهانذارگناه داره
بالاخره مامانی را هم دیدیم اگه یه وقتی تو یه شهری دیدیمتون دیگه میشناسمتون ومیدوم میام میگم من مامان حسنی هستم وای چه شود


قربون محبتت عزیزم
•ŞÞŏŖŦŷ 太 ĞįŘĻ•
8 مهر 90 10:01
میسی مامانی راستی کار کردن باهاش آسونه بعد چطوری گذاشتیش توی وبلاگ؟
•ŞÞŏŖŦŷ 太 ĞįŘĻ•
8 مهر 90 10:05
مامانی اون نرم افزار که عکسای ماهان میچرخه رو میخوام همینه دیگه؟
مامان امير علي
8 مهر 90 17:56
واي خداي من مردم از خنده چه ناز شدي عروسك .اما مردي بيشتر بهت مي ياد .اي پسر شيطون و بانمك و ناز .نوش جونت شكلاتت.


فدااااااااااااااااات بشم
مامان امير علي
8 مهر 90 17:57
mمرسي به ما سر مي زنيد از نظراتت هم ممنونم .بوس
سعیده مامان آرتین
8 مهر 90 18:02
چقدر شال بهت می یاد خاله جون. عکسهاتم خیلی خوشگلند. دست مامانیت درد نکنه. هنرمندیه ها


ممنونم عزیزم
الی
8 مهر 90 21:05
سلام وای چقدر خوشحالم که دیدمتون مامانی ماهان دخترخاله ماهان هم که کپی ماهان جونیه خصوصی داری عزیزم
مامان آنیسا
9 مهر 90 1:31
سلام دوستای خووووب من آنیسا انشاا... همیشه سلامت باشین ودلتون شاد شاد بوسسسسسسسسسسسس
مامان عسل و آریا
9 مهر 90 9:40
سلام گلم.توسنتی سر بزنم به وبلاگم و امکانات جانبی را نگاه کن.
مامان وانیا
9 مهر 90 10:13
خوب دیگه جنستم جور شد ماهان جون هم نقش پسر هم دخترو برات داره دیگه فکر دومی نباش خودتم خیلی خوشگلی دختریهای ماهان خیلی شبیه مامانشه نه؟
مامانی طاها
9 مهر 90 10:43
ای جاااااااان چه ناز شدی با شال ولی قیافه پسرونه بیشر بهت مباد مامانی شما هم مثل پسرتون خوشگلین هزار ماشاالله
آوين
9 مهر 90 13:25
سلام عزيزم واي چه مادر و پسر خوشگلي
مامان الی
9 مهر 90 13:48
چه با نمک شدی عزیزم بووووووووووس
آرتین خان
9 مهر 90 14:20
ماهان جیگر شما همه جوره دل میبری
مامان نیایش
9 مهر 90 15:14
سلام خانومی خوبین ؟ چشمت روشن ان شا الله که همیشه شاد باشی برای ماهانی و مامانی
مادر کوثر
9 مهر 90 15:27
مامان پارسا جون
9 مهر 90 16:21
چقدر ناناز شدی ماهانی تو اگه دختر میشدی دو روزه میبردنتها قربونت برم عسل من با اون عکسهات
سحر
9 مهر 90 18:31
واییییییییییییییییییی جیگرررررررررررررر
الی
9 مهر 90 19:02
مرسی قوربونتون برم که برام وقت گذاشتید با جون ودل حرفاتونو گوش میکنم شاید فردا خیلی دیر باشه میدونم سخته ولی این راهیه که در پیش دارم وبه نفعمه بازم مرسی بوس برای مامانی وماهانی
مامان محمدجان
9 مهر 90 20:51
سلام عزیزم خوبی؟ماهان جونم خوبه؟نه بابا نرگس جون شال بهش میاد پسملی
زهرا مامان پارسا
9 مهر 90 21:53
سلام ما امروز یه تولد کوچولو داریم خوشحال میشم اگر شما هم منت به سر ما بذارین و تشریف بیارین بببببووسس
مامان سویل
9 مهر 90 23:25
ماهان جونی خیلی ناز شدی
کاکل زری یا ناز پری
10 مهر 90 11:09
ماهان جونم بزنیم به تخته هر روز خوشکل تر میشه دختر خاله مازی هم داری . پس با آمدن مهمون روز های خوبی هم در پیش دارید خوش بگذره حسابی. ماهان جون مراقب مامان مهربون و خوشگلت باش
نرجس
10 مهر 90 12:03
سلام عزیزم تولد هانی جونه خوشحال میشم بیاین
مامان لنا
10 مهر 90 17:42
الهی چه جوجو شده
مامانی کسرا
10 مهر 90 18:11
چه کار خوبی کردید عکس خودتون رو گذاشتید از دیدنتون خوشحال شدم ماهان جان تو دختر هم می شدی بازم ناز بودی
ملیحه
10 مهر 90 21:04
اوخی اوخی چقدر خوردنی شده با روسری بوسسسسسسس. چه عکسای ناناسی هم با مامانش انداخته
مامان مهرسا
11 مهر 90 10:13
خیلی عکسای خوشگلی بود ولی مامانی ماهان جون هر کاری هم بکنی پسر گلت شکل دخترا نمیشه بابا معلومه واسه خودش مردیه دختر نیست
مامان پارسا
12 مهر 90 0:06
سلام عزیزم
من انگار خیلی از پستها عقبمشرمنده که انقدر بی حواسم
از بابت سر گرفتن روابط دوباره ات با کسانی که دوستشون داری واقعاًخوشحال شدم امیدوارم دیگه رابطتون رنگ کدورت نبینه
ماشالا به این پسر دوست داشتنی و شیطونو حسااااااااااااااس
بچمون دخترم میشد رو هوا میبردنشااااااااااااااا آخه قشنگیش به مامانیش رفته
من هر دفعه عکساشو میبینم کلی کیف میکنم

فدااااااااااااااااااااااای تو
مريم مامان ماهان
12 مهر 90 8:08
البته كه ماهان اگه دختر بود هم خوشگل بود عزيزم ببوس ماهان ناز رو راستي از ديدنتون خيلي خوشحال شدم كار خوبي كرديد عكستونو گذاشتيد . اينم واسه مامان ماهان
مامانی
12 مهر 90 11:15
الهی چه ناز شده
مریم
16 مهر 90 12:39
سلام عزیز دلم خیلی خیلی برات خوشحالم
امیدوارم قشنگترین روزهاتو در پیش داشته باشی
حتی تصور اینکه یک لحظه از خانوادم دور باشم غیر ممکنه
خیلی دل بزرگ و صبوری داری
آفرین به مامانی و ماهانی بوسسسسسسسسسسس
دوستتو ن دارم


فداااااااااااااااااات بشم
معصومه مامان سهند
18 مهر 90 19:00
عزیزم خوشحالم که شاد میبینمتون خیلی دوستتون دارم


مرررررررررررررررررررررسی
توپولو
19 مهر 90 19:32
وااااااااااااااااااااااااااااای خیلی خوشگل این ماهان چشام شور نیستا ولی براش اسپند رو حتما دود کنید راستی مواظب باشید بزرگ شد ازتون ندزدن اخه ماشالله خیلی خوشگل ایشالله خدا براتون نگه داره
alireza rostami
2 آبان 90 22:40
ziba bood . ahange roye weblag hesabi tahte tasiram gozasht merci .
مامان فاطمه
9 آذر 90 11:49
سلام گلم خوبی پسر نازی داری با تبادل لینک نظرتون چیه؟