ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

هوررررررررررررررررررررررا ما برگشتیم

1390/9/6 17:07
نویسنده : مامان
828 بازدید
اشتراک گذاری
نایت اسکین


با سلام به همه دوست جونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام
و تشکر از همه اونایی که جویای احوال ما شدن از تک تک شما متشکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم

تقدیم به همه دوست جوناااااااااااااااااااااااااام

اى دوست پايبند وفا بودم و هستم
والله كه من اهل صفا بودم و هستم
دانى ز چه اين دل به خودش مي بالد
از اينكه فداى رفقا بودم و هستم

تصاویرشباهنگ Shabahang
هزار شاخه گل سرخ از گلستان کوچک قلبم 
      پیشکش وجود آسمانیتان ، به خاطر مهربانیتان !

نایت اسکین
 


ما با وفقه ای طولانی
که تا حالا پیش نیومده بود
برگشتیم اما دلایل نبودمون اولا
دنبال خونه گشتن و در آخر تمدید دوباره
دوما کمر درد شدیدی که گرفتم و باعث شد
چند هفته ای استراحت کنم تا یه کم خوب بشه



اما ماهانی رو تو کلاس ژیمناستیک ثبت نام
کردم تا یه ورزشکار حرفه ای بشه خیلی خوشش
اومده  کلی کیف میکنه تازه کوچکترین بچه کلاسشونه
اصلا همکاری نمیکنه و هر کاری که دوست داره انجام میده
میره داخل رینگ مشت زنی و کلی شیطونی میکنه عاشق وسایل
بدنسازیه مسئول اونجا بهش میگه هر وقت بزرگ شدی اینجا بیا
با اینکه
حرکات مربی روانجام نمیده ولی
 حواسش هست وقتی میاد خونه
میگه خانم اینطوری میکنه
روزای ژیمناستیک بقدری خسته
میشه تاخونه میایم سریع میخوابه و وقتی بیدار
میشه حال نداره حرف بزنه و من باید
ماساژش بدم تا سرحال بشه ...


تو این مدت خاله پروانه و پریا
اومدن خونمون ماهان کلی با پریا بازی
کرد
ماهانی تا به پریا دست میزد جیغش
میرفت هوا مدام با هم دعواشون میشد اونم
سر اسباب بازی
بعد اون یکی خاله و عرفان شیطون
اومدن که حسابی با عرفان بازی کردی چون عرفان بزرگتره
ازش حساب میبرد و حرفش رو گوش میکرد
و اما تمام اسباب
بازیهاش و خراب میکنه و و می شکونه یا از بالکن می اندازه پایین
بعد میگه مامانی گتم(گفتم)
 اسباب بازی نخر ...


براش شلوار جین کشی و یه پلیورخوشگل خریدم لباساشو
پوشوندم و رفتیم بیرون و اومدیم خونه دوباره کاری پیش
اومد که باید باز می رفتیم لباساشو عوض نکردم تا
کارمو انجام بدم ماهانی دور از چشم من قیچی
رو برداشته بود یه دفعه دیدم دمپایی رو
فرشی منو پاره کرده بعد اومدم
لباساشو مرتب کنم باورتون
نمیشه پایین پلیورش
رو پاره کرده بود

و دمپای شلوارش
رو هم قیچی کرده بود من
از عصبانیت نمیدونستم چیکار کنم 
شکلک های مهسا
یه دونه زدم به باسنش شروع کرد به گریه
کردن
گریه ای که دل سنگ رو هم آب میکرد بعد
بغلش کردم گفت مامانی ببشید (ببخشید ) بعد شروع
کرد منو بوسیدن منم شروع کردم به گریه کردن
شکلـــکــــ هایــــ مهســــا
آخه عذاب وجدان شدیدی گرفتم ....

امیدوارم که خدا منو ببخشه .......

و اینکه انگلیسی کلمات
(سیب _ کیف _ سلام _ سگ _ آب _ماهی )
رو یاد گرفته هر وقت ازش میپرسم سریع جواب میده ......


شکلـــکــــ هایــــ مهســــا


ماهانم :


به تو سوگند ! به راز گل سرخ و به پروانه که
در عشق فنا می گردد زندگی زیبا نیست ، آنچه
زیباست تویی تو که آغاز منو لحظه ی پایان منی .



اینجا ماهانی مانتوی خاله هیحانه (ریحانه )رو پوشیده

عزیزمییییییییی




اینجا ماهانی قل خورده بود و روی پریا خوابیده بود

عزیزای من

فدای شماااااااااااااااا



ماهانی من




نفس من



شیرین من



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (84)

مامان ماهان عشق
11 آبان 90 10:41
سلاااااااااااام.وااااااااای چقدر خوشحال شدم دیدم آپ کردین.حسابی دلتنگتون بودیم.ایشالله که بلا دوره و همیشه شاد و سلامت باشین. ببوسید ماهانی منو. با اون عکس خوابشون کلی خندیدم.
سنجاقک
11 آبان 90 12:02
سلام خوشحالم که برگشتی امیدوارم خوب خوب شده باشی خیلی دلم برات تنگ شده بود مطمئنم ماهان جونم برنده مدال طلای المپیک میشه صدتا بوس برای تو وماهانی گلم
مامان آريا
11 آبان 90 12:55
آخ كه چقدر دلم براتون تنگ شده بود قربون پسرم برم كه اينقدر نازو خوشمله همه عكساتو چندبار ديدم تا از دلتنگي در بيام ماماني اميدوارم كمرت بهتر شده باشه لباس و شلواره جديدتو پاره كردي الهي ماماني عيب نداره ما مامانا بيشتر اوقات دچار اين عذاب وجدانا مي شيمبعضي وقتا ادم عصباني مي شه دست خودش نيست و عكس العملي نشون مي ده كه زود پشيمون مي شه بوس براي مادر و پسر خوب و دوست داشتني
مامان علی خوشتیپ
11 آبان 90 13:35
هوراااااااااااااااااا برگشتید داشتیم دق می کردیم دیگه خواهر قربون این پسر شیرین زبون باهوش ورزشکار بشم خیلی عکسات خوشگلن منم اگه جای مامانت بودم و میدیدم پلیورتو و شلوارتو پاره کردی احتمالا یکی میزدمتولی یواش دیگه زود زود آپ کنیداااااااااااااااااااااا
مامان سانای
11 آبان 90 15:09
باز نوشته هات وعکسات زیباست با اجازتون لینکتون می کنم شما هم لطفا وب دخترم را به لیست دوستان اضافه کنید
تینا
11 آبان 90 15:35
سلام دوست جونم ... چه جالب ما هم کلی دنبال خونه گشتیمو آخرشم تمدید کردیم ! قربون این پسز خوشگل برم که انقدر با حجابشم قشنگه !!! خاله جون حسابی ورزش کن
مامان فاطمه جون
11 آبان 90 18:37
خوشحاليم كه شما دوباره برگشتيد و ما از متن هاي زيباتون استفاده مي كنيم و ماشاالله به ماهان جون با اين همه شيطنت و آفرين به اين همه صبر شما
alireza rostami
11 آبان 90 18:48
salam merci bara inke az weblog man didan kardid . man weblog shomaro mizaram dar peyvand dostan movafagh bashid bazam baram nazar bedid khoshhal misham .
مامان سویل
11 آبان 90 19:17
سلام خانمی خیلی خوش آمدید ما که خیلی دلتنگ بودیم


ممنونم خانمیییییییییییی
مامان آوین
11 آبان 90 21:00
ایشاالله ماهانی زنده باشه. خیلی نازه. مخصوصا" چشماش.


قربونت برم مرسسسسسسسسسسسی
کوثر آبجی کیمیا
11 آبان 90 23:31
هورااااااااااااااااااااجه خوب برگشتین!!! وای خدا قربون ماهانی ورزشکااااااار ای شیطون ..... خب برا شما که بد نشد یه دمپایی دیگه میگیرین راستی منم بلدما!! بگم؟ سیب:apple کیف:bag سلام:hello آب:watter ماهی:fish درست گفتم؟؟؟؟!!!؟؟؟ آفزین به خودم همش درست بود فعلا بای من برم جایزمو بگیرم
معصومه مامان سهند
12 آبان 90 7:51
سلام عزیز دلم، با ادامه سفرنامه اروپا بخش پاریس به دیدنتون اومدم خوشحال میشم پیشمون بیایین قربونت بشم من با اون عکسهای قشنگت چقدر ناز میخوابی ورزشگار کوچولو
مامان سارا
12 آبان 90 8:26
سلام عزيزم خوبي چطولي ؟
عجبي شما برگشتين . چشممون به جمالتون روشن شد
------------------------------------------------
آخي بد نباشه چرا كمر درد شديد گرفتي . مواظب خودت باش عزيزم
------------------------------------
راستي در مورد عذاب وجدانت بگم كه منم اينجوريم سارا هم دقيقا مثل ماهان كارهايي ميكنه كه لج دراره حسابي حرص آدمو در مياره و منم گاهي اوقات دم باسنش ميزنم و بعدشم پشيمون ميشم
------------------------------------
قربوووووووون اون ژيمانستيك كارمون بشم من


چاره ای نیست
مامان رها
12 آبان 90 8:58
سلام گلم حسابی دلواپسمون کردین ...........خوشحالم که باز برگشتین و ماهان جون هم خوبه الحمد الله خدارو شکر آفرین به این پسمل خوب که میره ژیمناستیک


فدات بشم
مامان هامان
12 آبان 90 9:30
سلام خیلی خوشحالم که برگشتین خیلی دلم تنگ شده بود هرروز بهتون سر میزدم و با ناامیدی وبو م یبستم امیدوارم که دوست خوبم بهتر باشه آفرین به ماهان جون ورزشکار می بوسمتون


ممنونم عزیزم
مهرناز مامان امین حسین
12 آبان 90 10:54
سلاممم خوبید نبودید نگران شدیم راستی مامانی آکم نکن خوب دیگه چی کار کنم داشتم جنس شلوارم رو امتحان میکردم
نازنین نرگس نفس مامان
12 آبان 90 11:43
چه خوب که اومدید خوش اومدید
نرگس جون خسته نباشی خانمی استراحت کنی هاکه ایشالا زودتر خوب شی
کار خیلی خوبی ماهانی رو ورزش ثبت نام کردی ایشالا که ورزشکار حرفه ای بشهعکساش هم که خیلی ماهه به خصوص همون که قل خورده روی پریاجون
واسه پاره کردن لباس هم که چاره ای نیست
ماشالا باهوشه دیگه


بله دیگهههههههههههههه
کوثر آبجی کیمیا
12 آبان 90 13:16
سلام دوکس جون گل گل گل گلم یه چیزی میخواستم اگه بشه کمک کنید خیلی لازممه .......... خاله من توی یه مدرسه ابتدایی معلم پرورشی هستش یعنی مراسم ها به عهده خالمه میخواستم ببینم یه نمایشنامه کوتاه مناسب بچه ها یا یه داستان اگه سراغ دارید بدید خیلی خوشحالم میکنید..............ممنون


حتما به روی چشمم
مامان محمدرضا
12 آبان 90 13:24
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان پرهام
12 آبان 90 15:40
سلام. خوشحالم که اومدی ای پسره شیطون با لباسات چه کردی؟
مامان ابوالفضل
12 آبان 90 18:40
سلام سلام سلام به مامانی و ماهانی
چقدر دلمون براتون تنگ شده بود
هرروز میومدم یه سری به وبتون میزدم می دیدم خبری نیست
نمی گین دلتنگ می شیم
اولا کمردردت ایشاالله خوب بشه
دوما با خاله ها خوش بگذره
سوما کلاس ژیمناستیک ماهانی مبارک کی بشه منم ابوالفضل و بفرستم کلاس و این حرفها
چهارما شلوار و پلیور هر چند پاره شده مبارک
پنجما چوب مادر گله خودتو ناراحت نکن
ششما کلمات انگلیسی مبارک
هفتما عکسها مثل همیشه عالیه
هشتما دیگه نرین اینقدر دیر بیان
نهما آخر هفته ی عالی ای داشته باشین
دهما دوستتون داریم


کامنتت عالی بود ممنونم
زهره مامان هلیا
12 آبان 90 22:46
سلام ماهانی چه ناز خوابیدی عکس جالبیه مامانی خوشحالم که خوب شدین


ممنونم
محيا كوچولو
13 آبان 90 0:49
سلام خاله دلمون تنگ شده بود براي شما و ماهاني. خوش امديد كه برگشتيد


فدات بشم
محمدحسین عشق جاودان
13 آبان 90 9:37
سلام .خوش اومدين .پسر خاله شيطون شديا گلم .کاراي خطرناک مي کني .تو هم مثل محمدحسين من خيلي شيطون و غيرقابل پيش بيني شدي.گلم دوستون دارم زياد مي بوسمتون


بوووووووووووووووس برای دوست جونم
مامان محمد صدرا
13 آبان 90 11:02
********************* ____________$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$ ما آپیم ها!
مامان اراد
13 آبان 90 11:30
سلام دوست جونا. جاتون خیلی خالی بود .خوش باشین همیشه .واییییییییییییی ماهانی کاراتم دوست دارم خودتم دوست دارمممممممممممم


ممنونممممممممممممممممم
مامان آرتین
13 آبان 90 12:20
خدا بد نده عزیزم. واقعا نگرانتون شده بودیم. فکر کردم شاید یه مافرت بهویی پیش اومده.
ماهام جونم مردی شدی دیگه. به حرف مربیت گوش کن تا همونطور که مامانت می خواد ورزشکار حرفه ای بشی.


ممنونم از احوال پرسیتون
مامان گیسو
13 آبان 90 15:12
رسیدن به خیر دوست گلم خوبی؟
کمر دردت بهتره؟


ممنونم به کم بهتر شده
مامانه میکاییل
13 آبان 90 20:25
اولا رسیدن بخیر
دوما خدا بد نده عزیزم
سوما کارهای این پسمله شما همیشه ما رو می خندونه و دلمون رو شاد می کنه تو این غربت


قربونت برم عزیزم
مامان کیارش
13 آبان 90 22:49
کلاس ژیمناستیک مبارک باشه مامانی
دلم واسه ماهانی تنگ شده بود
منم این روزا خیلی کیارش اذیت میکنه و کولیک نمیذاره راحت بخوابه
بای


الهی زود زود خوب بشه
مریم مامان درسا
14 آبان 90 3:55
سلام عزیزم
واااااای ، چه خوب شد برگشتید
چه عکسهای ناری انداخته بلا...
ماهانم مامانی رو اذیت کردی؟


یه کوچولو شیطونی کردم
مامان نیکا
14 آبان 90 4:33
سلام.شیطون بلاست این اقا ماهان.لابد از پلیور و شلوارش خوشش نیومده


گل گفتی عزیزم
مامان امیرعلی
14 آبان 90 8:42
سلام عزیزم
ماشالله هزار ماشالله ماهان کوچولو خیلی ناز و بامزه ست.
از طرف من لپاشو گاز بگیر
خیلی خوبه که از الان هم تو فکر ورزشش هستین و هم انگلیسی بهش یاد میدین آفرین
درضمن قیچی رو دم دست بچه نذارین که بد مجبور نشین بزنیدش بعد عذاب وجدان بگیرین و گریه کنین
گناه داره پسر به این ماهی


چشم دوست جونم
سیما مامان هلیا
14 آبان 90 9:37
سلام خیلی دلمون واستون تنگ شده بود .
الهی ورزشکار کوچولو رو قربووووووووووووووووووون
از اینکه تنبیهش کردی عذاب وجدان نگیر گاهی اوقات لازمه (چشمک )


راست میگی به خدا
مامان پارسا جون
14 آبان 90 11:37
سلام خانومی خوبی؟
کی برگشتید من نفهمیدم کی آپ کردی.
دلمون خیلی واسه خودت و ماهانی تنگ شده بود باور کن جدی میگم.
با اینکه هیچ وقت از نزدیک همدیگه رو ندیدیم ولی احساس خوبی به تو و بقیه بچه ها دارم و این خیلی خوبه
عکسهای ماهانی هم که مثل همیشه توپهههههههههههه
راستی مرسی از محبتت به من و پارسا عزیزم
میبوسمتون

ما هم دلمون براتون تنگ شده بود
مامان نازدونه ها
14 آبان 90 11:41
سیدن بخیر عزیزم خریدهای ماهان جون مبارکش انشالا تو شادیها بپوششون
اخه از اول چرا تنبیه میکنی که اخر بار کار خودت گریه میشه مامان گل از طرفم ماهان جون رو ببوس


اشتباه کردم
مادر کوثر و علی
14 آبان 90 16:32
سلام مامان مهربون فردا روزیه که خدا به دعا امر و به استجاب مژده داده چیزی هم نمیخواد جز یه دل شکسته برا اینکه عاشق بشی و خدایی پس اگه اشکات جاری شد همه رو دعا کن بخصوص نی نی های بیمار رو
مامان امیر علی
14 آبان 90 20:29
سلام عزیزم خیلی خوش امدین .دلمون واستون تنگ شده بودا .راستی عزیزم مرسی به ما سر زدین و ممنو از نظرات قشنگت .ماشاله به این پسرت ورزشکار و باهوش و زرنگ .و چهرش خیلی دختر کوش هستشا ماشاله .لباساشم مبارک باشه .چرا پسر منو می زنی ای دختر بد
مامان امیر علی
14 آبان 90 20:31
از شیطنت به بابی رفته یا به مامی ؟ شیطون و باهوش و ناز .


فکر کنم به بابی رفته
مامان محمدجان
14 آبان 90 22:18
سلام عزیزم خوبی؟ماهانی خوشمله خوبه؟ماشالله چه وروجکیههههههههههههه
مامان آريا
15 آبان 90 11:31
عيد قربان ، پر شکوهترين ايثار و زيباترين جلوه ي تعبد در برابر خالق يکتا بر شما مبارک
مامان تربچه
15 آبان 90 11:56
آیا در رویاهایتان، سبکبالی و لذت پرواز را احساس کرده اید؟ عرفه، رویایی است که به حقیقت می پیوندد التماس دعا
فرشته مامان امين رضا
15 آبان 90 12:12
سلام خانوم رسيدن بخير. واي به اين وروجك بلا.ببوسش بهترشدي خودت عزيزم؟ آپم
سحر مامان آراد
15 آبان 90 12:16
ای جانم خاله کجا بودییییییییییییییییین؟؟؟؟؟ ماهان جونم شیطونیاطم قشنگه جیگگگگگگگگگگگر
محمد گیان
15 آبان 90 13:59
سلام زندگیتان به زیبایی گلستان ابراهیم و به پاکی چشمه زمزم . عید قربان بر شما مبارک باد
مامان آرمان
15 آبان 90 17:11
عید قربان، یعنى فدا کردن همه «عزیزها» در آستان «عزیزترین» و گذشتن از همه وابستگى ها به عشق مهربان ترین . . . عیدتان مبارک
مامان وانیا
15 آبان 90 21:13
______________0 ______________0 ______________0 ______________0___-:¦:- _____-:¦:--_____0 ______________0__ ___ __-:¦:- ______________0 _____-:¦:-______ $ _____________$$$___-:¦:- ___________$$$_$$$ __________$$$___$$$________ _ __$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$ ____$$$_______________$$$ _____$$$______()______$$$_ __-:¦:- ____$$$______$$ $______$$$ ___$$$$$$$$$_$$$_$$$$$$$$$ _________$$$_$$$_$$$ ___________$$$_$$$ ____-:¦:- ___-:¦:-_______ $$$ ______________$___-:¦:- عید قربان مبارک ژیمناست کار کوچولو
مامان پارساجونی
16 آبان 90 0:50
به قول خودتون هورررررررررررررااااااااااااااااااا...که دوباره اومدین.
مامان محمدرضا(شازده...)
16 آبان 90 1:00
سلام عزیزم
خدا بد نده خانمی ، ان شاالله همیشه سلامت باشید .
و سلام به عشق خودم ، ماهان نازنینم ، به خدا دلم برای دیدن روی ماهش تنگ میشه ، ولی چه کنم که خیلی سرم شلوغه ، شرمنده
مامانی از طرف من این ورزشکاره شیطون بلا رو ببوس


چشم عزیزم
مریم مامان درسا
16 آبان 90 3:57
سلام عیدتون مبارک 000000___00000 _00000000?0000000 _0000000000000000 __00000000000000 ____00000000000 _______00000 _________0 ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 _______*_____00000000000 ________*_______00000 _________?________0 _000000___00000___* 00000000?0000000___* 0000000000000000____* _00000000000000_____* ___00000000000_____* ______00000_______* ________0________* ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 ______*______00000000000 _______*________00000 ________*_________0 _________*________* _________*_______* __________*______* ___________*____* ____________*___* _____________*__* ______________*
مامان گیسو
16 آبان 90 13:46
سلام عشقم عیدت مبارک ماهانمو ببوسسسس
مریم مامان درسا
16 آبان 90 16:50
سلام نرگس جون اومدی ساک ساک کردی و رفتی من دلم تنگیده براتون ،زود زود بیاید بوس برای ماهان عزیزم
مامان پارسا جون
16 آبان 90 17:05
عید سعید قربان، جشن تقرب عاشقان حق مبارک. ماهانی و مامانش عیدتون مبارک
مامان امیر علی
16 آبان 90 18:31
عیر شما مبارک التماس دعا
اعظم
16 آبان 90 19:22
سلام عزیز م مهربونم .. دلم برات تنگ شده............. عیدت مبارررررررررررررک دوستم . ایشالله به حق همین روز عزیز به تمام آرزوهات برسی . بووووووووووووووووووس
مامان مه یاس
17 آبان 90 13:26
سلاااااااااااام وااااااااای چقدر خوشحال شدم دیدم آپ کردی در کمال نا امیدی دوست جون آپپپپپپپپپی!!!! ایشالله که همیشه شاد و سلامت باشی ماهان جون واقعا که ماهی چقدر شیطون و ناناس!!!!
مامان الی
17 آبان 90 13:58
به به چه پسر خوشمزه ای 1000 تا بوووووووووس واسه ماهان جوووووووون
مامان رادین
17 آبان 90 15:05
سلام دوستم دلم تنگ شده بود ماهان عزیز و ببوسسسسسسسسسس.
سجاده نشین ره عشق
17 آبان 90 20:41
سری جدید عکسای امیر عباس بابا / ممنون میشم دیدن کنین
ملیحه
17 آبان 90 23:12
سلام رسیدن بخیر خانوم پسر ورزشکار ما چطوره. چه عکسای قشنگی گذاشتی . لایک واسه اون عکسه که خوابه بوسسسسسسسسس
مامان تربچه
18 آبان 90 8:33
هورااااااااااااااااااااا دلم براتون 1 ذره شده بود منتظر پست های خوشکلت می مونم راستی من یک سایت بامزه پیدا کردم میشه عکس نی نی رو توش آپلود کرد و زیرش هم خاطره ی اون عکس رو نوشت. تازه کامنت هم میشه برای عکس بقیه گذاشت. من که نی نی ندارم اما چندتا از عکس های دخترخواهرم (هدا طلا!) رو توش آپلود کردم. دیدم جالبه گفتم به شما هم بگم عکس های ماهان جون رو بذاری http://gallery.niniaks.net/
سمیه : مامان مسیح مقدس
18 آبان 90 11:49
سلااااااام گلم ....خوبی خانومی ؟
چه خبرا ؟ خوش می گذره بهت ؟
اونجا هوا حتما خیلی سرد شده ؟ اینجا که بدون برف موندیم اما خیلییییییی یخه ....
هوای کویر همینه دیگه !
ماهانی جونم چطوره ؟ مراقبش باشی سرما نخوره گلم و بلبلم


بله اینجا هم سرده مسیج جون خوبه شما هم مواظب گل ما باش بووووووووس
مامان نیایش
18 آبان 90 12:23
سلام خانومی چه عجب اومدی دلمون تنگ شده بود دیگه بی معرفتی نکن و زود به زود بیا ماهان گل رو هم ببوس ما شا الله هر روز ناز تر میشه ان شا الله سلامت باشید و شاد همیشه عید گذشته و آینده تون هم مبارک باشه


ممنونم
مامان تربچه
18 آبان 90 16:22
دوباره سلاااااااااااام "ماه بانو" افتتاح شششششششششششد هوراااااااااااااااااااااااا خوشحال میشم سر بزنی http://torobche.niniweblog.com/post124.php
منا مامان الینا
19 آبان 90 2:35
رسیدن به خیر خانمی من و دخملم داشتیم کم کم نگران میشدیم!
منتظران لبخند خدا
19 آبان 90 8:24
سلام حسابی خوشحال شدیم که شما برنده شدین! شیرینی ما یادتون نره راستی عیدتون مبارک! ماهان مامانی رو برامون بوس کن! بااااااااااااای


ممنونم
مامان اراد
19 آبان 90 10:24
salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam kheyli khoshhalam naboodi niniweblog ronagh nadasht


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی
زهره مامان هلیا
19 آبان 90 12:09
ماهانی تو مانتو پوشیدی شدی دختر منم مو های هلیارو کوتاه کردم شده پسر
مونا (مامان النا)
20 آبان 90 2:30
salam asale khale
delemoon baratoon tang shode bood.albatteh man o maman ke sms baazi mikonim amma axe khoshgeleto nadide boodam.
pesar e khoobi baash o kaare sheytooni nakon!
bashe?
doooooooooooset daram
booooooooooooos


قربون محبتت
سیدمهدی
20 آبان 90 10:47
سلام چند بار برای دعوت اومدم ولی متاسفانه کامنت دونی وبلاگت باز نمیشد ماهان جان رو ببوس وقت کردی بهم سر بزن
مامان پارسا
20 آبان 90 23:33
سلام
رسیدن بخیر
آخه عزیز من این قیچی رو از وسایل خونتون حذف کنین هم شما راحت ترین هم ماهان جونم
قربون عکسای نازت خیاط کوچولو


ممنونم عزیز دلم
مامان هامان
21 آبان 90 10:52
سلام باز دوباره که رفتی عزیزم خیلی سرت شلوغهمنتظرتون هستیم


بله باز مریض شده بودم
مامان گیسو
21 آبان 90 17:49

نرگس جونممممممم دوستت دارمممممم


ممنونم عزیزم منم خیلی دوست دارممممممممممممممم
مامان اراد
21 آبان 90 19:53
سلام دوست عزیزم.نگرانتم.کجایی نرگس جون؟؟؟
دلمون براتون تنگ شده.خوش باشین همیشه.دوستون داریم .


قربونت برممممممممممم میام عزیزم
مامان آوین
21 آبان 90 20:55
چه شعر قشنگی. خوشم اومد. ماهان جون خیلی نازه. مواظبش باشین.
سپیدهـ
22 آبان 90 13:59
سلام من از خواننده های قدیمی وبلاگتون هستم ولی خاموش.خیلی پسمل ماهی دارین واقعا اسم ماهان برازندشه
مامان گیلاس
22 آبان 90 14:40
سلام من همیشه مطالبتون و میخونم اگه موافقید ما رو با اسم گیلاس مامان لینک کنید و بگید که با چه اسمی لینکتون کنم. ماهان جون رو هم ببوسید
معصومه مامان سهند
22 آبان 90 16:50
سلام دوست عزیزم با پست تولد دوسالگی سهند به روز شدم تشریف بیارید خوشحال میشم
مامان یاس
23 آبان 90 9:28
سلاااااااااام عیدتون مبارک مامان یاس از بابا حسن عیدی گرفته شما هم میخواین عیدی بگیرین بیاین بردارین عیدیتونو زودباشین تموم میشه ها!!!
سپیدهـ
23 آبان 90 14:26
وای چه پسمل مهلبونی...پرستاری مامانشو میکنه.
مامان اشكان
25 آبان 90 9:51
خدا همچين پسر مهربوني رو برات نگه داره...


ممنونم
قاصدک
30 آبان 90 0:00
خداوندا، عزیزانی دارم رسمشان معرفت و یادشان صفای دل پس آنگاه که دست نیاز به سوی تو می آورند پر کن از آنچه در مرام خدایی توست
عکاس کوچولوهای شیرین
30 آبان 90 4:06
یک شبی مجنون نمازش را شکست بی وضو در کوچه لیلا نشست عشق آن شب مست مستش کرده بود فارغ از جام الستش کرده بود سجده ای زد بر لب درگاه او پُر ز لیلا شد دل پر آه او گفت یا رب از چه خوارم کرده ای بر صلیب عشق دارم کرده ای جام لیلا را به دستم داده ای وندر این بازی شکستم داده ای نیشتر عشقش به جانم می زنی دردم از لیلاست آنم می زنی خسته ام زین عشق،دل خونم نکن من که مجنونم تو مجنونم نکن مرد این بازیچه دیگر نیستم این تو و لیلای تو... من نیستم گفت ای دیوانه لیلایت منم در رگ پنهان و پیدایت منم سالها با جور لیلا ساختی من کنارت بودم و نشناختی عشق لیلا در دلت انداختم صد قمار عشق یکجا باختم کردمت آواره صحرا نشد گفتم عا قل می شوی اما نشد سوختم در حسرت یک یا ربت غیر لیلا بر نیامد از لبت روز و شب او را صدا کردی ولی دیدم امشب با منی گفتم بلی مطمئن بودم به من سر می زنی در حریم خانه ام در می زنی حال این لیلا که خوارت کرده بود درس عشقش بی قرارت کرده بود مرد راهش باش تا شاهت کنم صد چو لیلا کشته در راهت کنم