ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

ماهانی مریض شده

1390/9/3 22:39
نویسنده : مامان
1,190 بازدید
اشتراک گذاری



این چند روز سرم خیلی شلوغ بود
از یه طرف تغییراتی در وسایل و دکوراسیون خونه دادم
و از یه طرف ماهانی مریض شده بود
اولش دلش درد گرفت و هر ٥ دقیقه میبردمش دستشویی 
الهی بمیرم از درد به خودش می پیچید
www.smilehaa.org

و گریه میکرد  شبش هم تب کرد با دکترش که تماس گرفتم
نبود مجبور شدم از شربتی که دفعه قبل
برای دل دردش داده بود بهش بدم ولی فایده نداشت آبریزش
بینی و سرفه هم بهش اضافه شد و برای
یکشنبه براش وقت گرفتم
دکترش بعد از معاینه گفت که سرما
خورده شکمش هم برای همین درد میکرده
www.smilehaa.org

شب قبلش هم من ابگوشت درست کرده بودم ماهان هیچ
وقت
از آبی که نون توش خرد شده به اصطلاح (تیلید)
نمیخوره باباجی به زور به ماهان یه کم داد همه رو بالا آورد دکترش
گفت بهش نمیسازه
دکترش خیلی خوبه از
وقتی بدنیا اومده پیش همین دکتر بردمش از سر تا پایین معاینه اش
میکنه حتی داخل شورتش رو هم نگاه میکنه

www.smilehaa.org

وقتی داخل مطب میریم ماهانی سلام میده و میره جلو بهش دست
میده موقع رفتن هم براش بوس میفرسته

به دکترش گفتم ماهنی خیلی شیطونی میکنه کم مونده از دیوار
راست بره بالا شربت یا قرصی نیست تا بهش
بدین گفت خانم بچه باید شیطونی بکنه دیگه  باید این دوران رو
بگذرونه و اگر نه تو بزرگسالی با مشکل مواجه

www.smilehaa.org
میشه خلاصه تیرم به سنگ خورد .....

خدایی ماهان مریض شده بود خونه مون خیلی ساکت شده بود
الهی هیچ پدر و مادری مریضی عزیزش رو نبینه و خدا تمام مریضا رو شفا بده



آمینــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
www.smilehaa.org


و اما بعد از ١٣ سال برادرم ما رو به
خونه شون دعوت کرد و حسابی هم تحویلمون
گرفتن برای من یه شال خوشگل و یه کاپشن  هم برای ماهان خریده بود

www.smilehaa.org
راستی خاله ریحانه هم  چند روزیه خونه
ماست براش یه خواستگار پیدا شده تو رو خدا
دعا کنین اگه پسر خوبیه جور بشه ......................




فردا پنجمین سالگرد ازدواج من و باباجیه
یه کیک گرفتیم و ٥ تا شمع گذاشتیم ماهانی هم
شمعها رو فوت کرد چقدر ذوق میکرد دست میزد ....


عکسهای ماهانی در ادامه مطلب ......


عزیز دلم


ماهانی و کاپشن جدیدش

عزیز من     




ماهان جون



عسل من



اخم ماهانی

اخم ماهانی     



برچسب کاله رو تو دستش گرفته آخه باباجی تو شرکت کاله کار میکنه

جیگگگگگگگگگگگگگگگگگگر   


ناناز من  



ماهانی و زرافه چوبی


نبات من        


حالا عکسای سالگرد ازدواج

فدای تو                 


عشق من         





پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (57)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
3 آذر 90 19:34
سلام عزیزم.الهی.الهی.اینقدر پرستاری کردی مهربون که خودت هم گرفتار شدی.بلا دورباشه ایشالله.نگران نباش این ویروس الان خیلی شایعه.زود خوب میشی ایشالله. از آقا دکتر خوب و با دقتت هم ممنون. ماهان من بر عکس عاشق تلیده.
مامان هامان
3 آذر 90 20:11
عزیزم امیدوارم همیشه ماهان جون و شما سلامت باشیدما هم خانوادگی مریض شدیم مراقب خودتون باشید
مامان مانی جون
3 آذر 90 20:39
الهی زود خوب شی گلم
مامان تربچه
3 آذر 90 21:30
سلام ایشالا زوووووووووود خوب میشه سالگرد ازدواجتون هم مبارک
شکوفه گیلاس
3 آذر 90 21:47
سلام امیدوارم حال ماهان کوچولو زود خوب بشه چون با بیماری بچه ها پدر مادرا واقعا تو رنج و عذابن.امیدوارم روز های خوبتون بهتون خوش بگذره
سمانه مامان پارسا
3 آذر 90 22:14
سلام خدا بد نده ماهان خوشگله
ایشاا... زودتر خوب بشی گلم
چه عکسهای خوشگلی
مبارکه کاپشنت عزیزم
سالگرد ازدواجتون هم مبارک دوست گلممممممممممممممم


یه دنیا ممنونم
نازنین
3 آذر 90 22:23
سلام.ماهان جان ایشالا زود زود خوب بشی.سالگرد ازدواج هم مبارک.با اجازه لینکتون کردم.
مادر
3 آذر 90 23:25
سلام. اول از همه دعا میکنیم(من و پسرم) که ماهانی جون زودتر خوب خوب بشه. دوم خوشحالم که خبرهای خوب دیدار برادر و خواستگاری خواهر را پشت سر گذاشتید.ایشاءا...قسمت خواهرت یک فرد لایق و فهمیده باشه و خوشبخت بشه. سوم عکسها خیلی خوشگل بودن. چهرم سالگرد ازدواجتان مبارک.همیشه شاد باشید و موفق و سلامت.
مامان حسنی
3 آذر 90 23:27
سلام سالگرد ازدواجتون مبارک انشالله ماهان گلم زودزود خوب بشه وشیطونیاازاول
هستی
4 آذر 90 10:14
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک انشاالله خاله هم عروس می شه قوربون ماهانی گل برم من که اینقدر عکس هاش نازه ماشاالله هزار ماشاالله بمیرم که مریض شده بودی خاله جان
هستی
4 آذر 90 10:15
خودتونم اتشاالله خوب بشین عزیزم
bahar
4 آذر 90 10:17
وای ای پی داری خاله جون ؟؟؟ دیشب امدم فهمیدی؟ قربوب ماهانیمون برم که خونرو گرم میکنه
مامان گیسو
4 آذر 90 12:07
خصوصی
مامان ماني
4 آذر 90 14:46
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* سالگرد ازدواجتون مبارك ...... 120 ساله شين .....
aida
4 آذر 90 14:57
سالگرد ازدواجتون مباارک امیدوارم ماهانم زود خوب شه: عکساشم خیلییی ناناز بود
سعید ترشیزی
4 آذر 90 19:04
سلام اوه اوه چه همه اتفاق ... سالگرد ازدواج و خواستگاری و مهمونی و مریضی و ... ایشالا که همیشه زندگیتون پر از اتفاقای خوب خوب باشه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
4 آذر 90 19:50
امیدوارم زودی خوب شی عزیز خاله مامانی سالگرد ازدواجتون مبارک باشه
تینا
4 آذر 90 20:52
سلام وسایل جدید و دکوراسیون مبارک شال و کاپشن هم مبارک !امیدوارم ماهانی زود خوب بشه و برای دعای خوبت آمین میگم
مامان صبا
5 آذر 90 9:51
سلام عزيزم خوبي الهي هيچ وقت مريض نشي خاله جون قربونت برم كاپشن نو مبارك عزيز . خيلي بهت مياد و خوشگل شدي مثل هميشه سلام مامان ماهاني سالگرد ازدواجتون رو از صميم قلب تبريك مي گم و از خداوند براتون بهترينها رو آرزومندم. بوسسسسسس
مادر کوثر و علی
5 آذر 90 11:17
مامان مه یاس
5 آذر 90 14:15
سلام جیگرم الهی بمیرم ماهانی الهی زودتر خوب شی عسلم خدا به مامانی مثل همیشه امید و نیرو بده تا تو پسملی زود زود خوب شی عزیزم
بابا محسن
5 آذر 90 14:58
سلام اول سالگرد ازدواجتون مبارک باشه ( ما هم امروز بود 5 آذر ) انشالله ماهان جونم زودتر خوب بشه و شما از نگرانی در بیایید
مامان پارساجونی
5 آذر 90 22:35
سلام.خدا بد نده حالا ماهانی بهتره؟راستی شاید فوضولی هم باشه ولی چطور 13 سال با برادرتون همدیگه رو ندیدین؟؟؟


مریم مامان درسا
6 آذر 90 3:23
سلاااااااااااااااااااااااام نسترن جون الهی من بمیرم ،نبینم مریض شدی ماهانی ایشالا زود زود خوب بشی ، وای که چقدر عکسهات قشنگه ،نسترن جون تبریک میگم سالگرد ازدواجتونو ،ایشالا 10000000000000000 سال کنار هم با خوبی و خوشی زندگی کنید ، اتفاقا چند روز پیش علی به من میگفت من صبح که برم بیرون از ونه ،اولین کاری که میکنم میرم داروخانه یاعطاری تا یه چیزی بگیزم بدم درسا تا یه ذره آرومتر بشه، ولی یادش رفت بگیره... ماهانی عاشقتم
مامان آريا
6 آذر 90 9:45
الهي خاله فدات بشم كه مريض شدي اميدوارم هيچ وقت مريضي سراغت نياد و هميشه سالم باشي
ماماني سالگرد ازدواجتونم مبارك هميشه در كنار هم به خوبي و خوشي زندگي كنين
دست دايي جونم درد نكنه بابت كاپشن خوشگلي كه براي ماهاني خريده چقدر هم بهش مي ياد
اميدوارم اگه خواستگار خاله جوني خوبه و خاله جون باهاش خوشبخت مي شه خدا خودش جورش كنه


مرسی از دعاهای قشنگت
مامان نازدونه ها
6 آذر 90 9:58
از خدا میخوام الان که این کامنت رو میخونی حال ماهان جون کاملا خوب شده باشه ونگرانی از بابتش نداشته باشی
برا خواهرت هم ارزوی خوشبختی دارم وانشالا هر چی به صلاحش اتفاق بیفته
کادوها هم مبارکتون


مرسی عزیزم


مهرناز مامان امین حسین
6 آذر 90 10:02
سلام سالگرد ازدواجتون مبارک ماهان جون اوف شدی الهی هر چه زودتر خوب بشی عزیزم


ممنونم خانمی
مامان هامان
6 آذر 90 11:23
هزار ماشاالله این گل پسرو یه بوس گنده بکن مامانیسالگرد ازدواجتون هم مبارک باشه عزیزم


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسی
سیما - مامان هلیا
6 آذر 90 13:53
آخی پرستار کوچولو مریض شده ؟؟؟؟؟/
امیدوارم زود زود خوبشه .
کاپشنش هم خیلی بهش میاد
سالگرد ازدواجتون مباااااااااااارک


ممنونم گلم
سارا
6 آذر 90 17:20
سلااا م عزيزم خوبي؟كوچولوي نازت خوبه؟ مرسي كه به وب من سر زدي نظرت يه روحيه مثبت براي ادامه نوشتن من بود با اجازت من لينكت كردم اگه اسم ديگه اي مي خواي واسه اينكه لينكت كنم بهم خبر بده منتظر حضور گرمت هستم فرا رسيدن ماهمحرم به شما تسليت مي گم
مونا ( مامان النا )
6 آذر 90 17:38
سلام عزیز خاله.نبینم مریض بشی عسلم ایشالله زود زود خوب بشی سالگرد ازدواجتون مبارک دوست مهربونم ایشالله سالهای سال با هم به خوشی زندگش کنید تو و ماهانم رو میبوسم
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
6 آذر 90 18:58
سلام دوستم. سالگرد ازدواجتون مبارک باشه. ایشالا سالهای سال در کنار هم زندگی خوبی داشته باشیین. در ضمن از حال ماهان جون به ما خبر بده. امیدوارم بهتر شده باشه.


چشم حتما بهتر شده عزیزم
مامان علي خوشتيپ
7 آذر 90 2:01
سلام عزيز دل خاله
بهتر شدي
الهي قربون اون قيافه با نمكت بشم
كاپشنتم خيلي بهت مياد
سالگرد عروسي مامان و بابا هم مبارك
ايشاالله كه هميشه سلامتي باشه


قربووووووووووووووونت
مامان سارا
7 آذر 90 9:45
سلام آخي بميرم . الان حالش چطوره ؟ بهتر شده؟ خيلي مواظبش باش . راستي سالگرد ازدواجتون هم مبارك باشه به سلامتي انشاله . انشااله كه هميشه كنار هم احساس خوشبختي داشته باشين
محمد گیان
7 آذر 90 12:08
سلام خاله جون خوبی ماهان عزیز چطوره خیلی دلم براتون تنگ شده خوبین
ماهان جون چی شده الهی خدایا ماهان خوشکل زودی خوبش کن مامانی از نگرانی دراد امیییییییییییییییییییییییین
سالگر ازدواجتون هم مبارک


ممنونم عزیزم
مرد كوچك من
7 آذر 90 14:14
حالا نوبت شماست كه پرستار مهربون ماهان جون باشيد حتمات زودي خوب ميشه و دوباره خونتون شلغو پلوغ ميشه مريضي بچه‌ها خيلي سخته ايشاالا ديگه مرض نشي عزيزم
نگين
7 آذر 90 15:20
سلام دوست خوبم اميدوارم كه هميشه خوب و خوش و سلامت باشيد .
مامان محمد صدرا
7 آذر 90 16:42
چه قدر خبر داشتی برامون مامانی!

دایی ماهان و خاله اش !

ان شا الله همیشه در کنار هم شاد باشید!

ماهانی رو ببوس !


فدات بشم
مامان ابوالفضل
7 آذر 90 17:01
سلام عزیزم ایشالله دیگه مریض نشه ماهانیه ما سالگرد ازدواجتون هم مبارک
مدرسه ی مامان ها
7 آذر 90 17:09
سلام مامان عزیز
خیلی وقته دیگه به مدرسه نیومدید
خوشحالیم که حال ماهان جون خوب شده و مشکل حادی براش پیش نیومده
ان شاالله که همیشه سالم و سلامت باشید


ممنونم چشم
مامان امیر علی
7 آذر 90 20:30
ایشاله زودی خوب بشی عزیزم .تیپتو قربون بشم من .مبارک باشه هم سالگرد هم کاپشنت .ایشاله زودی هم خوب می شی من هم سرما بد خوردما .
مامان امیر علی
7 آذر 90 20:35
خانمی ایشاله هیچ وقت بچه ای مریض نشه .سالگرد ازدواجتون هم مبارک صد سال در کنار هم شاد زندگی کنید .چه برادری از دست این عروسها ایشاله خواستگاره خوبی باشه و خوش بخت بشن


قربون محبتت
مهسا-مامی بردیا
7 آذر 90 21:26
آخی چه پسمل بانمکی دارین...
کاپشن جدید مبارک....


ممنونم عزیزم
خاله سودابه
8 آذر 90 12:52
سلام برای نینی آرزوی سلامتی دارم عکساشم مث خودش خوشگلن عاشق چشماشم خیلی خوشگله مشکیه
مامان دیانا
8 آذر 90 16:02
سلام و سالگرد ازدواجتون مبارک باشه خدا بد نده ماهان عزیزم خوب شده انشاا... و امیدوارم خاله ریحانه خوشبخت بشه بوسسسسسسسس
نیلوفر
8 آذر 90 17:36
ــــــ۞۞۞___۞۞۞ __۞____۞_۞____۞ __۞______۞_____۞ ___۞__آپــــــــــــم__۞ _____۞_______۞ _______۞___۞ __________۞ ـــــــ۞۞۞___۞۞۞ __۞____۞_۞____۞ __۞______۞_____۞ ___۞__آپــــــــــــم__۞ _____۞_______۞ _______۞___۞ __________۞ ـــــــ۞۞۞___۞۞۞ __۞____۞_۞____۞ __۞______۞_____۞ ___۞__آپــــــــــــم__۞ _____۞_______۞ _______۞___۞ __________۞ ـــــــ۞۞۞___۞۞۞ __۞____۞_۞____۞ __۞______۞_____۞ ___۞__آپــــــــــــم__۞ _____۞_______۞ _______۞___۞ __________۞ ـــــــ۞۞۞___۞۞۞ __۞____۞_۞____۞ __۞______۞_____۞ ___۞__آپــــــــــــم__۞ _____۞_______۞ _______۞___۞ __________۞ ـــــــ۞۞۞___۞۞۞ __۞____۞_۞____۞ __۞______۞_____۞ ___۞__آپــــــــــــم__۞ _____۞_______۞ _______۞___۞ __________۞'گلم سلام ب چت روممونم 1 سر بزن چت پیشتاز عزیزم تو گوگل ب فارسی بنویس چت پیشتاز مرسی منتظرتیما
محمد گیان
9 آذر 90 12:23
سلام خاله خوبی ماهان جون چطوره
خاله من بنر ماهانی رو گذاشتم تو وب محمد


ممنونم منم برای محمد جون رو میزارم
مامان حسین
10 آذر 90 11:12
اخی عزیزم ایشالله که دیگه خوب شده باشه و همیشه خونتون باشیطونیهاش شلوغ و شاد باشه...
مامان یسنا
10 آذر 90 23:32
سلام ماهان جون بهتر شده؟؟؟؟ نگران شدیم
مریم مامان درسا
11 آذر 90 3:07
سلام عزیزم ماهانی خوبه؟الهی قربونت بشم من بهتر شدی؟ چرا نمیائی؟
کاکل زری یا ناز پری
11 آذر 90 10:08
سلام اول اینکه معذرت می خوام از اینکه خیلی وقته بهتون سر نزدم همیشه به یادتون هستم دوم اینکه فکر می کنم ماهان جونم الان دیگه سرو مرو گنده است انشاالله همیشه سالم باشه و سرحال چه عکس های ناز و قشنگی ازش انداختی عزیزم سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم انشاالله سالیان سال با خوشی کنار هم باشید . و خاله جون ماهانی عروس بشه و خوش بخت دلم براتون تنگ شده بوووووووووود
مامان سانای
12 آذر 90 10:21
من دیر این پست رو دیدم ان شالله که تا حالا بهتر شده مواظبش باشید
فرشته مامان امين رضا
12 آذر 90 11:50
سلام انشااله زود خوب بشي ومريضي ازت دوربشه. مباركه سالگردعروسيتون آپم
مامان حسنی
12 آذر 90 19:03
سلام بیایین تولد حسنی راببینیم منتظرم
shima
13 آذر 90 18:30
salam azizam salgarde ezdevajetoono behet tabrik migamishala ke khale joonesham khoshbakht shemahani joon cheghad khoshgel shodi to kapshane jadidet


ممنونمممممممممممممممممممم
مامان آدرین
14 آذر 90 3:42
سلام مامان ماهان ایشالله بلا از پسرمون دور باشه سالگرد ازدواجتون و تبریک میگم من با اجازه شمارو لینک میکنم از آشنایی با شما خوشحال شدم
مامان پریسا
15 آذر 90 8:00
سلام گلم. کد رو گذاشتم ولی اجرا نشد.


شاید اشتباه گذاشتی گلم