ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

شمارش معکوس تا تولد عزیز دلم

1390/9/23 12:36
نویسنده : مامان
1,238 بازدید
اشتراک گذاری

         



٣ روز دیگه تا تولد ماهان جونم مونده
     
دوست داشتم بهترین و با شکوهترین تولد رو برات بگیرم
ولی به احترام ماه محرم نمیشه 
 


پس یه جشن کوچولوی سه نفره میگیریم

و کلی هم کیف می کنیم

البته امسال بابا جون هم نیست تا برات بخونه
ولی مطمئنم روحش با ماست



   شکلکهای جالب آروین


اگه دنیا دست من بود دنیا رو به پات می ریختم

جای غصه شادیها رو پای گریه هات میریختم
   تصوير   تصوير
اگه دنیا دست من بود خورشید و برات می چیدم

عکس اولین نگات و روی دریا میکشیدم


نایت اسکین

 جوجه طلایی من تولدت مبارک




جوجه من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان پریسا
21 آذر 90 9:51
تولد تولد تولدت مبارک منتظریم عزیزم. مرسی گلم شما لطف دارید.
نرگس
21 آذر 90 9:52
ماهان جون من تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم اگه دوست داشتی به وبلاگم سر بزن، طرحمو ببین اگه خوشت امد اول دیماه به شماره که نی نی وبلاگ اعلام می کنه کد منو اس.ام.اس کن مرسی
مامان نازدونه ها
21 آذر 90 10:08
از الان تا لحظه تولدش گلباران
مريم مامان ماهان
21 آذر 90 11:21
هوووووورااااا تولد ماهان جون پيش پيش مبارك باشه عزيزم
ماما نیاز
21 آذر 90 11:44
سلام تولد آقا پسر گل مون مبارک انشاالله موفق باشی همیشه
مامان محمدجان
21 آذر 90 12:55
پیشاپیش تولدت رو تبریک میگم نازگل خالههههههههههههههههبهترینها رو واست ارزو دارم ایشالله 1000 ساله شی نمکدون
فهیمه مامان پرهام
21 آذر 90 13:20
عزیییییییییییییییییییییزم تولدت مبارک مامان ماهان جون منو ببخش که یه مدت کم پیدا بودم اما به دوستای دیگه هم سر نزدم راستش اما حالا که اومدم و خبر تولده خیلی خوشحال شدم، برای تولدش هم ناراحت نباشین که نمیشه جشن گرفت، من توی کتابائی که خوندم فهمیدم بچه ها توی سه سالگی حوصله تولد بزرگ و طولانی رو ندارن و مهمترین چیز برای روز تولدشون اینه که توی اونروز حس کنن مهمترین فرد حاضر هستن و از تولدشون نهایت لذت رو ببرن فقط اگه می تونی دو سه تا از دوستای هم سن و سالش رو هم بیار تا بیشتر حس جشن بهش دست بده ببخش که خودسرانه نظر دادما، گفتم چیزی که فهمیدم رو بگم تا کمتر غصه جشن نگرفتن رو بخوری
معصومه مامان سهند
21 آذر 90 13:33
قربونت بشم من تولدت پیشاپیش مبارک باشههههههههههه وارد سه سالگی شدی عزیز دل خالهههههههههههه
مامان علی خوشتیپ
21 آذر 90 14:17
پیشاپیش تولد خوشگل و نمکیه خاله مبارکهههههه
سه نفره چرا.ما که هستیم


فداااااااااااااااااااات تو دوست با محبتم
محمد گیان
21 آذر 90 14:22
سلام خاله سلام ماهان جون خوبی پیشاپیش تولدتو بهت تبریک میگم ایشاالله 120 سالگیت


دوست خوبم ممنونم
مامان آرمان
21 آذر 90 14:44
سلام.پیشاپیش تولد 3 سالگی مبارک باشه.
به جمع سه ساله ها خوش آمدی.


قربون محبتت عزیزم
فهیمه مامان پرهام
21 آذر 90 15:04

بازم تولدش مبارک


ممنونم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
21 آذر 90 15:24
سلام عزیزم.تولدت مبارک.فدات بشم که تو هم به جمع سه ساله ها پیوستی. خدا حفظت کنه خوشکل خان .ایشالله 120 سالگی.
مامان مانی جون
21 آذر 90 16:54
ماهانی جونم پیش پیش میگم تولدت مبارک
مونا(مامان النا)
21 آذر 90 16:59
تولدت پیشاپیش مبارک عسل خاله
خیلی دوستت دارم و خودت هم خوب میدونی
ایشالله 120 ساله بشی و به همه ی آرزوهای قشنگت برسی عزیزم
امیدوارم همیشه زیر سایه ی پدر و مادر مهربونت سالم و شاد باشی


فدات بشم که اینقدر ماه هستی
سمانه مامان پارسا جون
21 آذر 90 18:21
سلام
هورااااااااااااااااااااااااااااا

پیشاپیش تولد نازدارمامانش گلباران



قربون لطف و محبتت عزیزم
sahar
22 آذر 90 0:27
tavaloooodeeet mobaraaaaaak aziiiiiiizaaaaaaaaaaaaaaaaaaam.che pesareeee khooshgeliiiiiiiiiiiiii. azizaaam koliiiiii boooooooooooooooooooooooos
مامانی شیما وحدیث
22 آذر 90 0:56
سلا م ماهان عزیزم خوبی خاله ؟
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک


ایشالا که خاله جون صدوبیست ساله شی وزندیگی پرازشادی وموفقیت پیش رو داشته باشی .
به این مامان بی معرفتت هم بگو بیاد ویه سری به مابزنه


قربونت برم عزیزم چشم حتما میام
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
22 آذر 90 1:08
تولدت مبارک خاله جونی ایشالا 1000 ساله بشی!
مامان امیر علی
22 آذر 90 1:15
ایشاله همیشه شاد و سلامت باشین .عزیزم خوشحال می شم به کد 120 برای امیر علی من هم رای بدین جهت شرکت در مسابقه جشنواره یک سالگی نی نی وبلاگ .مرسی
مامان امیر علی
22 آذر 90 1:43
خاله حون قربون تیپ و هیکلت دخمل کش .ایشاله عروسیت وخاله تولدت مبارک شاد و موفق باشی .بوس


ای جونم خدا نکنه عزیزم
اراد و مامانی
22 آذر 90 2:32
ماهان گلم عزیز دلم تولدت مبارک. سبد سبد گل یاس تقدیم تو باد.کاش بودیم و تو جشنتون شرکت میکردیم.دوست داریم عزیزم .انشالله هزاران هزاران سال زیر سایه مامان و بابای خوبت زندگی کنی و به مدارج عالی دست پیدا کنی. موفقیت شما بچه ها ارزوی ماست
مریم مامان درسا
22 آذر 90 5:00
وااااااااای ببین چه خبره
تولد ماهانی جونمه
هورررررررررررا هورررررررررررا
ماهانی داره 3 ساله میشه
تولدت مبارک عزیز کوچولوی من
ایشالا 1200000000 سال کنار مامانو بابا با خوبی و خوشی زندگی کنی
بازم
تولدت مبارک با یه عالمه آرزوهای قشنگ برای ماهان عزیزم
با این که نمیتونی تولد بگیری ، ولی من منتظر عکسهای ماهانی میمونم




مرررررررررررررررررررررررررس خانممم
سیما - مامان هلیا
22 آذر 90 7:54
غنچه ناز و کوچک تولدت مبااااااااااااااااااااااااااارک


ممنونم عزیزم
زهره مامان هلیا
22 آذر 90 9:08
سلام عزیز خاله ماهان خوشگله تولدت مبارک ایشالله 100 ساله بشی و یه مرد گنده با سیبیلای پرپشت
مامان صبا
26 آذر 90 12:10
عزیزم باز هم مبارک هم برای تولد ماهان گلم و هم برای اینکه به ماهانی تبریک بگم که مامان جونش اینقدر بااحساس و میشه گفت یه نویسنده بسیار توانمند که میتونه اینقدر بااحساس بنویسه مامان ماهانی واقعا از خواندن نوشته هات لذت میبرم تو واقعا یه نویسنده قهار و توانمندی عزیزم . به داشتن دوستی مثل شما افتخار می کنم.
مامان فاطمه جون
3 دی 90 14:43
ماهان جون تولدت مبارك انشاالله امام حسين پشت و پناهت باشه