ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

رفتن به نمایشگاه اسباب بازی

1390/11/23 19:22
نویسنده : مامان
1,418 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین
سلام به همه دوست جونام این مدتی که نبودم
تلفن خونه مون به علت کابل کشی قطع بود ممنون از همه
شما که جویای احوال ما بودین این پست رو قبلا آماده کرده بودم ولی ....
 شکلکهای جالب آروین
روز شنبه به ماهان جونم رفتیم
نمایشگاه اسباب بازی تو خیابان حجاب

نمایشگاه خیلی خوبی بود من که خوشم اومد
غرفه های خوبی هم داشت انواع بازیهای فکری ، پازلهای
چوبی ، عروسک ، سی دی ،و .....


برای ماهان خمیر بازی ، رنگ انگشتی ،
پاستل رنگی ،
لگو ،ماشین ،برچسب ، نرم افزار
هوشمند آرین و سی دی زبان
 Tell me More kids 1
رو خریدم من از نرم افزار آرین خیلی خوشم اومد
وقتی
نصبش میکنیم هوشمنده و خودش اسم ماهان رو میگه و سه
تا از کارهای
خوب ماهان رو بهش دادم و مدام اونا رو تشویق میکنه
و آموزشهای مختلفی هم توش داره
سی دی زبان هم وقتی روی شکلها
کلیک میکنه اسمشون رو میگه و ماهانم باهاش تکرار میکنه

تازه تو مسابقه هم شرکت کردیم که برنده هم شدیم
 شکلکهای جالب آروین

و اما ماهانی در نمایشگاه :


از در که رفتیم تو ذوق زده بودی و
نمیدونستی چیکار کنی اولین غرفه عروسکای
کارتون اسباب بازیها رو داشت تا دیدی ذوق زده شده
بودی و جیغ میزدی
بعد بادکنک دیدی که من برات خریدم بعد
رفتیم غرفه خمیر بازی آریا و کلی اونجا بازی کردی
بعد غرفه نقاشی
رفتیم و یه نقاشی هم اونجا به یادگار کشیدی
غرفه بازی با لگو رو
خیلی خوشت اومده بود
بعد صورتت رو گریم کردیم من زیاد
خوشم نیومد ولی چون خودت میخواستی رفتیم
اونجا
خیلی خوب بودی و اصلا منو اذیت نکردی 
 در آخر
با کلی خرید اومدیم خونه و توی راه همش
بغلم بودیو خیلی خسته بودی چون
ظهر هم نخوابیده بودی تا اومدیم
بعد از خوردن شام گفتی
مامانی من لالا دارم و تا
یه تکونت دادم
خوابیدی .....
شکلکهای جالب و متنوع آروین
 جوجه طلای من ازت ممنونم که مامانی
رو اذیت نکردی و جوجه خوبی بودی


 شکلکهای جالب آروین

اي تماشايي ترين مخلوق خاكي در زمين!

آسماني ميشوم وقتي نگاهت ميكنم.



شکلات من

 دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی ، 

 دوستت دارم
چون زیباترین لحظات زندگی منی

 دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی ، 

 دوستت دارم
چون زیباترین خاطرات منی

  دوستت دارم چون به یک نگاه ، عشق منی


 شکلکهای جالب آروین

ماهان










ماهانی






       




 




عزیزمی

ناناز من
عزیزمی
جوجوی من
ماهان جووووووووووووووووون

پیشی کوچولوی من
قربون قهر کردنت
فدای تو
فندق من
فسقلی
فسقلی

خوابالو
                      

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

sara
23 بهمن 90 19:55
سلاااام خوبی دوست جووونی؟آخی ماهانی چه خوشحال شده و شما هم براش کم نزاشتیا وسایلات مباااارک ماهانی
مامان پریسا
23 بهمن 90 20:57
سلام مامان ماهان عزیز. خوش به حال ماهانی. حسابی بهش خوش گذشته. چه جاهای خوبی نقاشی صورتش هم خوشکله . معلومه که خیلی خوشحاله
مامان پریسا
23 بهمن 90 20:58
ممنون از راهنماییتون. یکی از گزینه ها رو انتخاب کردم. الان نصبه ولی نمیدونم چرا رو قالب اثر کرده و ناقص شده
مامان علي خوشتيپ
24 بهمن 90 0:04
وسايل جديد مباركت باشه.دست ماماني درد نكنه. آفرين به ماهاني كه هميشه پسر خوبيه. دوست دارم گلم
مریم مامان درسا
24 بهمن 90 1:56
سلام ماهانی بلا قربونت برم اومدی،با یه عالمه خبر چه خوب که بردیش نمایشگاه،من که نتونستم برم مبارک باشه ،خوش به حالت،مامانی حسابی برات سنگ تموم گذاشته تو نمایشگاه دستت درد نکنه مامانی بوس برای ماهانی و مامان مهربونش خصوصی داری
فهیمه|مامان هدی سادات
24 بهمن 90 11:41
سلام: خدا ماهان جون رو برای مامان و بابای گلش حفظ کنه... ممنون که به وب ما سر زدید.
مريم مامان ماهان
24 بهمن 90 15:10
واسه خودش كلي چيز خوشگل خريده حتماً اونجا خيلي بهش خوش گذشته عكساش هم خيلي ناز شدن مخصوصا اون خواب نازش
خاله ی ستاره
24 بهمن 90 15:51
aaaaaaaaaaakhey azizaaaam mahani kheily doooooooset daram khale mahani vase man chizi nakhalidi??? booooooos
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
24 بهمن 90 16:08
سلام.معلومه که حسابی خوش گذشته بهتون.خدا رو شکر. اتفاقا ماهان هم لوح آرین رو داره و به نظر من هم چیز خوبیه.
مامان ابوالفضل
24 بهمن 90 16:59
وای چه عالی کی بشه من با ابوالفضلم برم نمایشگاه اسباب بازی باید اونموقع ما رو هم خبر کنی همیشه خوش باشی مامان با ذوق
ملی مامان میکاییل
24 بهمن 90 17:02
ای جانم عزیزم خسته شده چقدر قشنگ خوابیده مبارکت باشه عزیزممم
مامان یسنا
24 بهمن 90 18:26
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 بهمن 90 19:02
آفرین پسر گلم که مامان ازت راضیه. خریدهات مبارکت باشه.
تینا
24 بهمن 90 20:38
قربونت برم جوجه طلایی ناز ... مبارکت باشه همه چیزایی که خریدی
مامانی کسرا
24 بهمن 90 21:10
قربون این پسر مودب و خوب که مامانل رو اذیت نکرده تو واقعا ناری ماهانی
فرشته مامان امین رضا
24 بهمن 90 22:01
سلام گلم بسلامتی نمایشگاه رفتین.همیشه به گشت وگذار. بووووووووووسسسسس برای ماهانی آپم
مامان روژین
25 بهمن 90 1:08
سلااااام . خوش به حالتون که رفتین . من هم خیلی دوست داشتم با روژینم برم ولی ... . ماهانی دوست دارم .
مامان اراد
25 بهمن 90 3:45
همیشه خوش باشی عزیزکم .وسایل نومبارک ماهانم .مرسی مامانی مهربون
مامان محمد مانی
25 بهمن 90 3:54
سلام پسر ناز خدارا شکر که نمایشگاه بهت خوش گذشته، به نی نی منم که 6 ماهشه خیلی خوش گذشت چون مدام سعی می کرد هر چی میبینه بگیره. به سر بزن عسل
سنجاقک
25 بهمن 90 3:56
سلام عزیزم چه عکسهای قشنگی , افرین به این عروسک که مامانش اذیت نمیکنه چقدر ناز خوابیدی پسر گل ،امیدوارم همیشه خوابهای خوب ببینی هزارتا گل وبوس برای تو عزیز خاله
مامان الی
25 بهمن 90 8:50
آفرین ماهان عزیز که مامان رو اذیت نکردی مامان جون ماهان میشه بگین از چه سنی ماهان رو با کامپیوتر آشنا کردین؟مرسی
مامان آرتین
25 بهمن 90 10:07
خوش به حال ماهانی که مامان مهربونش این همه وسایل باحال براش خریده
مامان علی مرتضی
25 بهمن 90 10:51
سلام دوست عزیز خوشحالم که به ما سر زدید من که بارها بنر پسره خوشکلتون رو دیده بودم ولی پسرم هنوز کوچیکه و فقط موقعی که خوابه میتونم وبشو آپ کنم و همین کارو با عجله انجام میدم چون اول باید کارای خونه رو انجام بدم من شما رو با افتخار لینک میکنم خدا این پسره خوشکلتون رو بهتون ببخشه
مامان رادین
25 بهمن 90 11:27
سلا گلم .من هم بعد از کلی درگیری اومدم . امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید. ماهان گلم و ببوسید.
مامان محمدجان
25 بهمن 90 11:52
افرین جوجوی خاله ماشالله به پسمل حرف گوشکنمون
مامان آريا
25 بهمن 90 14:43
تمام خريداتون مباركت باشه عزيز دلم قربونت برم كه ديگه بزرگ شدي و ماماني رو هم اذيت نمي كني عكسات خيلي خوشمل بودن عزيز دلم
شیدا مامان کیمیا
25 بهمن 90 15:09
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی.اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی.اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیزترینی ولنتاین مبارک عکسا خیلی خوشگل بودن ببوووووووووس روی ماه گل پسرو
محيا كوچولو
25 بهمن 90 15:38
خوشبحالتون خوش گذشته نمايشگاه ما اينجا تو سرما گير افتاديم، نميتونيم جايي بريم
مامان امیرعلی
25 بهمن 90 15:42
ای جانم.مبارکت باشه عزیز خاله.دسته مامانی هم درد نکنه
سمانه مامان پارسا جون
25 بهمن 90 16:31
ولنتاین مبارك ، همراه یك بغل گل رز ، یك سبد ستاره و یك دنیا آرزوی شادباش . . .
سمانه مامان پارسا جون
25 بهمن 90 16:36
قربون ماهان گلم با این عکسهای خوشگلش معلومه که حسابی بهش خوش گذشته دوستت دارم عزیزم
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
25 بهمن 90 17:11
سلام مامانی ماهانی. دستت درد نکنه از این همه هدیه های خوب . خوش به حالتون. تو تهران فرت و فرت از این نمایشگاه ها می ذارن. از مزایای پایتخت نشینیه دیگه !!!!
مادر کوثر و علی
26 بهمن 90 14:18
انشالله همیشه به نمایشگاه مبارکت باشه عزیزممممممممممم
نی نا مامی آدرین
26 بهمن 90 22:24
وایییییییییی قربون این پسمل با ادب و ناز خوش به حالت که اینقدر مامان به فکرته واین وسایل و واست خریده ازشون نهایت استفاده رو بکن ماهانی جونم
زهره مامان نیایش
27 بهمن 90 0:33
سلام گل پسری نمیدونم چرا نظرم ثبت نشده برات عزیزم ان شا الله همیشه خوش باشی معلومه بهت خوش گذشته قربون اون دماغه بنفشت بشم من راستی به مامانی بگو پیش ما نمیاد چرا خیلی وقته دیگه ما رو دوست ندارین
مامان امیر علی
28 بهمن 90 22:58
ای جانم فدات بشم من .افرین نقاش کوچولوی من .قربون روی ماهت با اون گریمت
خاله محمدماني
8 اسفند 90 9:20
چه پسرنازي داري خدا برات نگهش داره عزيزم ماهان جون وسايل نو مبارك عزيزم