ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

❤ ویروسها باز اومدن ❤

1390/11/16 12:15
نویسنده : مامان
2,154 بازدید
اشتراک گذاری


Hey picture 


   اون چیه که از گل بهتره، از حوری قشنگ تره، 
 
  از دنیا با ارزش تره، از فرشته پاک تره؟ 


 خوب ماهان منه .........



  


شکلک های رمینــــآچند روز پیش ماهان سرمای شدیدی خورد ، البته از چند روز
قبل آب بینی اش میومد منم شروع کردم به خود درمانی و
شربت کیدی کلد بهش میدادم ولی دیدم حالش بدتر شد
شکلک های رمینــــآجوری که اصلا نای بازی کردن نداشت و سرفه
هم بهش
اضافه شده بود بردمش دکتر و گفت خداروشکر گلوش چرکی
نشده و چند تا دارو داد خدا رو شکر مشکلی با دارو خوردنش ندارم
شکلک های رمینــــآ قد و وزنش روهم اندازه گرفت ماهان جونم 15 کیلو شده و قدش
هم 97/5 شده دیگه کم مونده که پسرم یک متر بشه
ماهان یه متری....
حالا یه کم بهتر شده و شیطونیهاش رو دوباره از سر گرفت

   بهش میگم ماهان چرا من این

                همه بوست میکنم  سیر نمیشم 

                                
 02400000  میگه آخه من نازم .......02400000

 



лягушкаباباجی چند روز پیش براش بَن بِن بُن خرید البته
من میخواستم براش تراشه های الماس بگیرم

ولی گفت فعلا با این کار کن چند روز دیگه اونو
kaoبراش میخرم هر وقت کارتها رو میارم میگه مامانی
درسم شروع شد ....

کارتون  the smurfs و آلوین و سنجابها رو خیلی
دوست داره چند روز پیش براش عروسکاشونو
خریدم کلی خوشحال شده بود


                                                                                            

http://up.patoghu.com/images/3mb2kko0ybuftdtzoytg.gifوقتی از دستش ناراحت می شم میاد پیشم و
اینقدر بهم میگه مامانی خوبی تا من از دلم در بیاد و به
قول ماهان آشدی تُنیم ....


  عاشق ذرت مکزیکیه وقتی بیرون میریم براش میخرم
با چه لذتی نوش جان میکنه
به بالش میگه پتو هر چقدر
هم من اسمش رو میگم بازم همونو تکرار میکنه 
دیروز داشتم جارو برقی میکشیدم که اومد کمک من 
و لوله جارو برقی رو میگرفت رو موهاش ، شلوارش ، دستش ،
عروسکاش ، چند تا اسباب بازیش هم رفت داخل جارو برقی.....





چند تا شاخه بلند گل تو خونه داریم یه شب که خاله
خونمون بود برداشته بود و میگفت یا حسین
www.smilehaa.org

منم گفتم ماهانی اونا برای بازی نیست بزار سر
جاش بعد از چند بار گذاشت تو گلدون

www.smilehaa.org
اونروز داشتم مرتبشون میکردم اومد پیشم و
دستهاشو هم زد به کمرش و گفت : مامانی گُتم
دست نزن اینا برای بازی نیست اده
ماهانی از دستت ناناحت بشه چیتار میتُنی
.....

www.smilehaa.org

عاشق آهنگ ملودی و بری باخه خیلی قشنگ هم نانای میکنه
 


www.smilehaa.org

http://up.patoghu.com/images/hmp45e8qpxbo97rvlcbh.gifواژه های ماهانی http://up.patoghu.com/images/hmp45e8qpxbo97rvlcbh.gif

یخچال :یشگال        کار بد : بال بد          آب میوه :آب ممه     ریخت :هیخت

نقاشی : نداشی     هول : لوه          نیکان : ایکان     شب بخیر : شب ببر

لباس : ایلاس            نارنگی : نانَنجی      رفت :هت              


 
 

                         ماهانم....

         از اینکه تو را دارم ، زندگی را زیبا میبینم ، 

          سپاس میگویم او را که تو را به من داد.




ماهانی من

          ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم ، 

        غصه معنایی ندارد تا تو می خندی برایم .



 




عسل من



شیطونک



روش جدید بازی ماهان :
کتاباشو به صورت دیوار دورش
می چینه خودش و اسباب بازیهاش هم داخل دیوار


فرشته من
فدااااااااااااااااااااات بشم




ماهانی و سنجابش

ماهانی در حمام
عشق من



عزیزمی


  Nice Day picture

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (65)

faeqeh
16 بهمن 90 0:05
خوب راست میگه دیگه نازههههههههههه
نانازیا
16 بهمن 90 0:23
سلام ازتون دعوت می کنیم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا www.nanazia.ir
مامانی شیما وحدیث
16 بهمن 90 1:15
خدا ازدست ماهانی وتالاش خدارو شکر که خیلی سرما نخورده بود . حدیث من خیلی سرفه های بدی میکنه .داره چرک خشک کن مصرف میکنه . بووووووووووووووس واسه ماهانی
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
16 بهمن 90 4:47
ای جوووووونم خاله فدای بلبل زبونیات مامانی اینا رو مینویسی اینجا ، هر روز باید برای گل پسرمون اسپند دود کنی
مامان علی خوشتیپ
16 بهمن 90 8:56
ای خدا چقدر این بچه ها شبیه همن.علی هم ذرت مکزیکی دوست داره.عاشق ملودی و باری باخه و ...با هر چی خونه میسازه.
قربون ماهانی یه متری شیرین زبون بشم .ایشاالله زودتر خوب بشی.برای علی هم دعا کن.اونم مریضه



الهی که زود زود خوب بشه
مريم مامان ماهان
16 بهمن 90 10:51
ايشالا همه ويروسها و ميكروبها هميشه از ماهاني دور باشن و ماهان عزيز هميشه سالم و سر حال باشه
معلومه كه ماهان توي كارهاي خونه كمك ميكنه و واست جارو برقي ميكشه


اونم چه جارو برقیی
شیما
16 بهمن 90 11:12
خوشحالم که پسملی حالش خوبه و مشغوله ادامه شیطنتها هستش. ماهانی دوست داریم

ممنونم عزیزم


ممنونم گلممممممممممممممممم
شیما
16 بهمن 90 11:33
مامان ماهانی، برای این قند عسل اسفند دود کن. خیلی نازه عسلم. خدا برات حفظش کنه
سنجاقک
16 بهمن 90 11:45
یک خصوصی داری ...
مامان آريا
16 بهمن 90 12:31
الهي قربونت برم كه باز سرماخوردي خاله جون جيگرتو با اين حرف زدنت كه حسابي دل مي بري
معصومه مامان سهند
16 بهمن 90 14:15
قربونت بشم خاله جون با این حرف زدن قشنگت، من عاشقتممممممممممم سهند هم توی این پاییز و زمستون تا به الان 4 بار مریض شدههههههه دیگه خسته شدم به خداااااااااااا امیدوارم هیچ نی نی طعم بد مریضی رو نچشهههه


آمین
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 بهمن 90 16:02
سلام عزیزم.بلا دوره ایشالله شیرین زبون.من فدات بشم شیرینم. حالا من چیتار تنم دلم میخواد ماهانی رو بخولم. خصوصی
مامان بیتا
16 بهمن 90 16:02
ممنون که به ما سر زدید گلم
مامان امیر علی
16 بهمن 90 16:40
عزیزم ایشاله زودتر بهتر و بهتر بشی خاله جون .خدا را شکر که همه چی عالیه و قدت هم مالشاله .خانمی خوش به حالتون امیر علی که به زور 12 کیلو هست و قدشم 93 هست .نمی دونم چی کار کنم زیاد جالب نیست .راستی اول بهتره روی حافظه و بعد تمرکز ماهان باهاش کار کنی تراشه ها اگه می خوای موفق باشی باید این دو را در حد عالی داشته باشه .من این دو را با امیر علی کار کردم و ذاتا هم داشت الان دو درس اخر تراشه ها را نمی خواد کار کنه نمی دونم چرا و باید این دو درس را چطور یاد بدم فقط داریم دوره می کنیم و این دو درس را جلو نمی ریم .چون نمی خواد .برای همین می گم اگه واقعا می خوای موفق باشه از بن بن بن که اصلا استفاده نکن به شکل عادت می کنه و تراشه ها را موفق نمی شه .ایشاله ماهان جون از امیر علی باهوشتر و دانا تر باشه و موفق تر هم بشه .اما اهسته و پیوسته راهش ببر تا موفق بشی .راستی کاش استعداد یابی می بردیش و بعد رشدش می دادی دیگه الان وقتشه .بازم ممنون به ما سر زدین .


از توضیحات خوب و مفیدت ممنونم
مامان امیرعلی
16 بهمن 90 17:07
راس میگه بچه نازه دیگهراسی عکسا معرکه بودن
مامان نازدونه ها
16 بهمن 90 17:38
عزیز من خودشو اشدی تدناشه جیگر هم که هت گفتنشه
مامان مانی جون
16 بهمن 90 19:33
قربونت برم من الهی زودی خوب شی رمزو واست گذاشتم
مونا (مامان النا)
16 بهمن 90 19:49
خاله قربونت بشه با این شیرین کاریهات عسلللللللللللللللل خدا رو شکر که زودی خوب شدی عزیز دلم چه خوشگل حرف میزنی جیگررررررر طلا قربون اون دل مهربونت بشم که طاقت قهر نداری
مریم مامان درسا
16 بهمن 90 21:55
سلام ماهانی بلا ووای که چه خوردنی ای شده این ماهانی با این کارای بامزه ش عکسهاتم خیلی قشنگ شده خاله جون،مامانی دستت درد نکنه .
مامان محمدرضا
17 بهمن 90 1:10
سلام ماهان جون چقدر ناز و بزرگ شدی عزیزم
مادر کوثر و علی
17 بهمن 90 7:07
سلام به این ناز پسر کوچولوی شیرین زبون امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی عزیزم
مامان حسني
17 بهمن 90 8:35
سلام قربون اين گلپسربانمك ونازبشم خداراشكربهتره الهي ديگه مريض نشي امان ازاين سرماخوردگي لعنتي
من فكركنم براي خونه تكوني امسال ديگه يه دستيارعالي داري كه كمك كنه خدا حفظش كنه


بله اونم چه دستیاررررررررری
مامان هامان
17 بهمن 90 8:42
خدا این ویروسا رو نابود کنه که دیگه ماهانی ماه ما اذیت نشه قربون حرف زدنش وقتی از حرفاش و کاراش می نویسی دلم ضعف میره خدا حفظش کنه ماهانی عاشقتم


فداااااااااااات بشم هامان جونو ببوس
مامان نفس
17 بهمن 90 9:59
سلام ماهان نازنین خاله .........خوبی گل پسر؟خیلی ماهی هزار ماشاله...دست مامان مهربون و باسلیقه هم درد نکنه که گل خوشگلمونو انقدر قشنگ بزرگ میکنه...مرسی و خسته نباشی مامان ماهان عزیزم.......


ممنونم خانمی
سمانه مامان پارسا جون
17 بهمن 90 10:44
ماهان خوشگلم نبینم مریضی عسلم
قربونت برم با این شیرین کاریهات وروجک
کاشکی میشد رقصیدنت رو میدیدم
عکسهاتم ه فوق العادست یکی از یکی قشنگتره
میبوسمت عزیز دل خاله


فدات بشم مرسی گلم
مامان امیر علی
17 بهمن 90 11:20
سلام عزیزم این شماره را که می دم بهترین استعداد یابی ایرانه در سه جلسه همه چی معلوم می شه کارگاههای جالبی هم داره برای خلاقیت هست مشاور هم داره زنگ بزن وقت بگیر : 88918772-88918772


ممنونم عزیزم
مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 بهمن 90 12:00
خدا بد نده پسرم. الهی زود زود خوب شی گلم. آفرین پسر زرنگ و درسخون
مامان امیر علی
17 بهمن 90 14:05
سلام الان خودم دوباره زنگ زدم درست بود استعداد یابی بزرگترین مرکز توی ایران هم هست من قبلا روی بچه یکی از دوستام از نزدیک دیدم چند سال پیش و خیلی مفید بوده براش دوباره بزنگ و ببرش 3 جلسه استعداد یابی و یک جلسه گزارش 95 تومن و 10 جلسه کلاس تمرکز و ... 80 تومن .الان بهتره از اینجا شروع کنی .
مامان امیر علی
17 بهمن 90 14:07
88977057
مامان امیر علی
17 بهمن 90 14:09
برای ورزشی هم انجا داره اما جای دیگه برای ورزشی هم : 77717571
مرضیه
17 بهمن 90 15:54
مامان وانیا
17 بهمن 90 16:02
سلام ماهانی عزیزمون چطوره امیدوارم شاد و سلامت باشه ببخشید که کمتر بهتون سر میزنم یکم سرم شلوغ شده اما در همه حال به یادتون هستیم راستی کار با بن بن بن چطور پیش میره ؟ لطفا تجربیاتتو برامون بذار با جزییات آخه منم با وانیا کار میکنم میخوام بدونم روشم درسته ؟
سمیه : مامان مسیح مقدس
17 بهمن 90 16:25
سلااااام عزیزم...خوبی نرگس جونم.... ممنونم که به ما سر زدی...خیلی خوشحالم کردی...قصد داشتم امشب بهت سر بزنم آخه الان بعد از ناهار سریع اومدم و برای مسیح اپ کردم می خواستم برم دیگه آماده بشم برم سرکار...یهو متوجه کامنتت شدم...دلم نیومد صبر کنم تا شب....همین حالا اومدم و نوشتم... خیلی دوستت دارم دوست جونم و دلم برات یه ذره شده... راستی ماهانی ماه بود و ماه تر شده...خدا حفظش کنه...موهاشم خیلی ناز تر شده هاااا...ماشاالله چه لخته ... بوسش کن از طرفم....
تینا
17 بهمن 90 18:29
الهی فدات شم که حالت خوب شده و باز شیطونی میکنی خیلی خوشمل حرف میزنی ... کاش میشد یه ماچچچچچچچچچچچ محکم بکنمت ؟!!!!!!!!!!
ملی مامانه میکاییل
17 بهمن 90 19:02
من عاشقه اون آب میوه گفتنتم کلی خندیدم
مادر سامان
17 بهمن 90 20:07
سلام به دوست خوبم
خدا نکنه که ماهان جون مریض بشه . ایشالا زودی خوب بشه . ما از ترس مریضی جرات نداریم سامان رو جایی ببریم
راستی خیلی ممنونم که به سایت ما هم سرزدید . خوشحال شدم . عزیزم من یک تلگراف برات زدم ولی جواب ندادی ،نفهمیدم که ندیدی یا خودت دوست نداشتی که جواب بدی . در هر صورت شما و ماهان جون رو دوست داریم و در مورد اون قضیه هر وقت خواستی برات درست می کنم
www.shaparack.ir

ممنونم عزیزم
خاله پپو
18 بهمن 90 9:09
سلام. خدا بد نده ماهان جون. مامانی یه کم بیشتر مواظب پسر خوشگلمون باش خوب!
سنجاقک
18 بهمن 90 11:12
خصوصی داری ...
asal
18 بهمن 90 11:14
ای جووووونم بااین کارهاو حرفهای خوشگلش.از طرف خاله عسل ماهانو ببوس.بچه راست میگه دیگه ازبس نازه آدم دوست داره بوسش کنه.
محمد گیان
18 بهمن 90 12:55
سلام خاله سلام ماهان عزیز چی شده الهی که زود زود خوب بشی
سیما - مامان هلیا
18 بهمن 90 13:15
سلام خداراشکر که حالش خوبه و گلوش عفونت نکرده . قربون پسر مهربون و شیرین زبوووووووووووووووووون
پرنیان کوچولو
18 بهمن 90 22:52
چه شیطونک نازی!
زهره مامان هلیا
19 بهمن 90 11:32
فدای شیرین زبونیهای پسمل ناز چه نمک حرف می زنی تو ماهان
مامان محمدجان
19 بهمن 90 14:08
خیلی بامزه صحبت میکنه موش بخوردت ماهانی
مامان پرهام
19 بهمن 90 16:12
خدا براتئن حفظش کنه دیگه داره مردی می شه
مریم مامان درسا
19 بهمن 90 16:21
سلام عزیزم ماهان جونم خوب شدی خاله؟
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
19 بهمن 90 17:24
سلام دوستم . چطوری؟ ماظب پسرمون باش دیگه . هوا خیلی سرده. راست یک سالگیتون مبارک باشه عزیزم.
زهره مامان نیایش
19 بهمن 90 20:35
سلام خوشگل خاله خدا نکنه مریض باشی عزیزم خب ماهانی همین کارا رو میکنی که ویروسا میان سرغت آخه خاله لوله جارو برقی رو چرا اینقدر نزدیک دهنت میکنی خب مریض میشی دیگهقربونت بشم ایشالا خوب باشی همیشه عکس هات هم مثل همیشه خوشگل بود درسهات هم مبارک باشه همون بن بن بن رو میگم فکر کنم منم باید برای نیایش بگیرم دیگه
محيا كوچولو
19 بهمن 90 21:10
خوب شدي ماهاني شيرين زبون؟
مامان پریسا
20 بهمن 90 0:10
سلام مامانی. ایشالله همه ی ویروسها برن و دیگه نیان سراغ ماهان جون. آفرین به گل پسر چه خوشکل جارو میکشه. وای عزیزم از حالا میخوای مستقل بشی. دل مامان برات تنگ میشه هاااا راستی مامانی. میشه بپرسم برای کد پس زمینه از چه سایتی استفاده کردی. ممنون
مامان اراد
20 بهمن 90 1:47
الهی قربونت برم فکر کنم من به جای مامانت بخورمت دیوار کتابیشم خیلی جالبه .ایده قشنگیه برا ارادم انجامش میدم فقط میترسم اراد جی دیگه نذاره براش کتاب بخونم بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان نسترن
20 بهمن 90 13:57
عیدت مبارک عزیزم. الهی همیشه شادو سلامت باشی
مریم مامان درسا
21 بهمن 90 1:58
: X
زهره مامان نیایش
21 بهمن 90 10:30
قربون ماهان گلم عیدت مبارک عزیزم از طرف من مامانی رو هم ببوس فکر میکنم نظرم ثبت نشده بوده ایشالا همیشه خوب باشی عزیزم خیلی مراقب خودت باش عکس هات هم مثل همیشه قشنگه دست مامانی درد نکنه
مامان ابوالفضل
21 بهمن 90 14:32
سلام ماهانی ومامانی چه نانازیه این نازدار مامانش منم که بچه بودم اینطوری با کتابهام خونه میساختم و میرفتم توش حبه ی انگوری ماهانی
عباسی
21 بهمن 90 14:48
سلام
الهییییی این عکس ماهان چه نازهههه..خیلی خوشمزه است..
خدا حفظش کنه


ممنونممممممممممممممممممم
فرشته مامان امین رضا
21 بهمن 90 18:58
سلام عزیزم چه پسرنازوشیرین زبونی همیشه سلامت وشادباشین یکساله شدن وبلاگتونم مبارک
كاكل زري يا نازپري
21 بهمن 90 20:54
ماهان شيطوننم ماهان بلا راست ميگي ديگه نازييييييييي.اي ويروس هاي بد جنس زود بريد خونه هاتون راستي 1 سالگي وبلاگتون مبارككككككككك
ثمين
21 بهمن 90 23:47
سلام اومدم ازتون دعوت كنم تا از نمايشگاه دنياي نفيس ديدن كنيد منتظرتون هستم
مامان ملیکا
23 بهمن 90 8:48
الهی .. ماشالله به پسر قند بلندمون .. راستی ماخان گلی چند وقتشه ؟ تو پروفایلش ننوشتید متولد چه سالیه؟
شکوفه گیلاس
23 بهمن 90 10:22
سلام.از اینکه تو نبودم بهم سرزدین ممنون امروز صبح با شیرین زبونیهای ماهان جوون روزم شیرین شد خدا حفظش کنه
سنجاقک
23 بهمن 90 14:03
سلام نرگس جان چطوری؟
ماهان جون خوبه ؟

خبری از تون نیست !!!!!!!!!
نگران شدم .
هردوتایی تون میبوسم عزیزم
من بی خبر از خودتون نذار


ممنونم خوبیم
نی نا مامی آدرین
26 بهمن 90 22:30
عسیسم چقدر ناز حرف میزنی شما
مامان امیر علی
28 بهمن 90 23:01
ایشاله که بهتر شده باشی عزیزم .راستی از استعداد یابی چه خبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در چه حالی هستین ؟اگر صبج که بیدار می شه یه قاشق عسل بخوره اصلا ویروس سراغ پسرم نمی یاد اااااااااااراستی موفق به تماس شدین ؟؟؟
مامان نیکانی
3 اسفند 90 17:19
این کلمه هایی که ماهان میگه خدایی خیلی باحالن