ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

♥ هورااااااااااا وبلاگمون یکساله شد ♥

1390/11/10 15:54
نویسنده : مامان
994 بازدید
اشتراک گذاری




اولین پست وبلاگ ماهان جونم
در تاریخ 89/11/12 ثبت شد


  یادمان باشد از امروز جفایی نکنیم، یا که در خویش شکستیم صدایی نکنیم 

  یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند، طلب عشق به هر بی سروپایی نکنیم 

  مهربانی صفت بارز عشاق خداست، یادمان باشد از این کار ابایی نکنیم 

 شما که نیستین همه چی " دلگیره " ...

یکسال گذشت .....
یکسال با هم بودیم .....
یکسال با من بودین ............




   اي دوست دلت هميشه زندان من است   
   آتشكده عشق تو از آن من است   
   آن روز كه لحظه وداع من و توست   
   آن شوم ترين لحظه پايان من است   


یکسال نوشته هام رو خوندین
یکسال برام نظرهای قشنگ دادین

  فقط با دوست می توان قهر کرد غریبه ناز ما را نمی کشد
قدر دوستان خود را بدانیم .




یکسال از خاطره های تلخ و شیرینم براتون گفتم

شما خوندین و تحملم کردین ......

به همان قدر که قلب تو پر از زیبایی است
بی تو دنیای من ای دوست پر از  تنهایی  است ....




تو این یکسال خیلی چیزا رو یاد گرفتم

خوب نوشتن رو یاد گرفتم
دادن نظرهای خوب رو یاد گرفتم
و خیلی چیزای بد رو هم فراموش کردم


http://up.patoghu.com/images/tfjm55ik9v62f4myqvx5.gifدوست خوب مثل چراغ توی تاریکیهhttp://up.patoghu.com/images/tfjm55ik9v62f4myqvx5.gif
http://up.patoghu.com/images/tfjm55ik9v62f4myqvx5.gifاما یادت باشه به روشنایی که رسیدی، دورش نندازی http://up.patoghu.com/images/tfjm55ik9v62f4myqvx5.gif 



خاطرات زیادی تو این یک سال برام نقش بسته

خاطره تلخ از دست دادن پدرم  
دیدن برادرم
ازدواج خواهرم
و..........

   شما مثل اون گل سرخی که گذاشتم   
   لای دفتر، مثل تقدیر، مثل قسمت ،مثل الماسی   
   که هیچکس، واسه اون نذاشته قیمت   






که اینها رو با شما قسمت کردم

و الحق که شما با دادن دلداری و دلگرمی
تونستین غم نبود پدرم رو تا حدودی برام کم کنین


   مهربونیاتون زیاده که هنوز خوب و صبورین 
      مثل یک حس قشنگین حتی وقتی خیلی دورین ...


  


باور کنین باور کنین تو یکسال فهمیدم

که داشتن دوستای خوب و گلی مثل شما
بهتر از داشتن فامیلهایی بدون مهر و محبت است...

  مهربانی باغ سبزی است که از روزنه پنجره ها باید دید 
  مهربانم مگذار لحظه ای روزنه پنجره ها بسته شود  




من با داشتن دوست جونایی مثل شما به خودم

افتخار میکنم و خداوند رو هزاران بار شکر میکنم
برای شما داشتن روزهای خوب و قشنگ را
از خدا آرزو میکنم .......
و دست محبت و گرم شما رو برای دوستی محکمتربه گرمی میفشارم
و امیدوارم از این به بعد هم تنهام نزارین 




مهربانی تزئین لحظه هاست

برای مهربانیت جوابی جز دوست داشتن ندارم . . .

http://67.228.12.56/pub/729/729999d373gfp5lq.gif


یک نفس یاد خدا یک سبد خاطر آسوده و شاد
یک بغل شبنم آرامش صبح
یک هزار آیینه از جنس دعا
همه تقدیم شما

 

۩۞۩


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

سنجاقک
10 بهمن 90 10:59
روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک عزیزم یکسلگی وبلاگ ات را تبریک میگم امیدوارم بتنیم سالهای طولانی از این طریق باهم در تماس باشیم هرچند یکدیگر را ندیدیم ولی با غمهای هم گریه کردیم وبا شادی های هم خندیدیم دوستی یعنی همین دیگه ...
سمانه مامان پارسا جون
10 بهمن 90 11:12
هورااااااااااااااااااا مبارک مبارک تولد وبتون مبارک الاهی صد ساله بشه با یه عالمه خاطره های خوب و خوش دوست گلم ما هم سه چهار روز دیگه تولد وبمونه ، یادمه اونروزا نی نی وبلاگ به این شلوغی نبود و تعدادمون خیلی کم بود و شما جزو اولین کسایی بودی که میومدی به وب ما واسمون پیغام میزاشتی و من فقط با شما و مامان هامان جون در ارتباط بودم ولی حالا دوستای خیلی زیاد و خوبی پیدا کردیم امیدوارم این دوستیها همیشه پایدار و برقرار بمونه بازم تبریک عزیزم
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
10 بهمن 90 12:42
عزیییییییییییزم اشکم رو در آوردی............ الهی که این دوستی جاودانه باشه
مامان مانی جون
10 بهمن 90 12:55
تبریک میگم تولد وب ماهان جونمو الهی سالهای سال برقرار باشه من که خودمو لایق نمیدونم که تونسته باشم دوست خوبی واستون باشم اما خوشحالم که از اینجا بودن لذت میبری تو این دنیای مجازی کلی چیز یاد میگیریم و کلی دوست خوب داریم اینم از وجود پر برکت کوچولوهامونه
مامان الی
10 بهمن 90 13:22
سلام ماهان جونم تولد 1 سالگی وبلاگت هم مبارک.خوش بحالت که مامان به این ماهی داری واست همچین وبلاگی رو ساخته .اله زیر سایه مامان و بابا همیشه شاد باشی
مامان پارسا
10 بهمن 90 14:17
خیلی زیبا نوشتی.....اما بدون که خودت خیلی خوبی که دوستای خوبی پیدا کردی...الهی وبلاگت صد ساله بشه وپر از خبرای شادی وخوشحالی باشه
سنجاقک
10 بهمن 90 16:43
شما هم یک خصوصی داری
مامان مانی جون
10 بهمن 90 17:06
ممنونم از کامنتای زیبات آی که گفتی این فسقلی ها از الان واسمون مدیر بازی در میارن ما هم که یه عمر زیر دست همه نوع مدیر بودیم گفتیم بچه دار میشیم مدیریت میکنیم نگو اینا سخت ترین مدیران تا باشه از این مدیریت ها
مامان محمدجان
10 بهمن 90 17:36
سلاممممممممممممممم
مبارکهههههههههههههههه
یه ساله شدنه دوستیمون
یه ساله شدنه وبلاگ ماهانی
ایشالله پر از خاطرات خوش و بامزه ی ماهانی باشه


مررررررررررررررررررررررسی گلم
مامان هامان
10 بهمن 90 18:24
ماهان جونم تولد وبلاگت مبارک عزیزم در این یکسال با دیدن وب پر محتوا وزیبا و عکسای قشنگت روح تازه ای گرفتم وقتی خوشحال بودم و وقتی دلتنگ نوشته های مامان گلت همراهم بود امیدوارم 120 سالگی وبتو تبریک بگم گل پسرم یه بوس گنده برای ماهانی و یه دونه هم برای مامان بی نظیرش


قربون محبتت عزیزم
کیتکس
10 بهمن 90 18:41
داره دیر میشه برای با هم بودن بدوووووو
مامان ابوالفضل
10 بهمن 90 21:02
سلام وبلاگه یک ساله ی فعالتون مبارک
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
10 بهمن 90 21:54
سلام نرگس جون.تولد وبت رو تبریک میگم.
اتفاقا تو اولین دوست من تو دنیای مجازی بودی.و این خیلی برام ارزش داره که اولین دوست من اینقدر با احساسه.
...اسمش را میگذاریم؛دوست مجازی اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته.خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند.وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد وقت میگذاردبرایم، وقت میگذارم برایش.نگرانش میشوم دلتنگش میشوم.وقتی درصحبت هایم،به عنوانِ دوست یاد میشود مطمئن میشوم که حقیقی ست .هرچند کنارهم نباشیم هرچند صدای هم راهم نشنیده باشیم، من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم هرکجا که باشد.
پس دوست من در دنیای مجازی دوستت دارم .


فداااااااااااااااااات بشم منم خیلی خیلی به شما علاقه دارم نمیدونم مهرت به دلم نشسته و حسابی دوستتون دارم
زهره مامان نیایش
10 بهمن 90 22:18
مبارک باشه یک سالگی وبلاگت عزیزم دست مامانی هم خیلی خیلی درد نکنه که اینقدر با سلیقه و با حوصله این وبلاگ رو مدیریت می کنه ان شا الله سالم باشی و سایه مامان و بابای مهربونت هم همیشه رو سرت باشه ماهانی


قربونت برم عزیزم خیلی لطف داری
آرتین خان
11 بهمن 90 1:47
مبارک باشه عزیزم
مرسی مامانی و البته خسته نباشی


ممنونم عزیز دلم
مامان آرتین
11 بهمن 90 10:25
درسرای گلفروشان گرچه گل بسیارهست چون توگل پیدا نمودن مشکل ودشوار است
شیما
11 بهمن 90 12:11
سلام دوست خوبم یک ساله شدن وبلاگ گل پسرت رو تبریک می گم. امیدوارم 100 ساله بشه مرسی که به ما سر می زنی
مامان نيما
11 بهمن 90 16:42
سلام عزيزم تولد 1 سالگي وب ماهان جونم مبارك باشه اميدوارم كه بعد از اين هم وبلاگتون رو براه و پر از مطالب خوب باشه و دوستيها پا برجا باقي بمونه.
مامان علي خوشتيپ
11 بهمن 90 19:16
مباركههههههههههه.ايشاالله كه دوستيهامون ادامه داشته باشه.من كه خيلي چيزا از تو وبت ياد گرفتم. شما جزو برترين هاي ني ني وبلاگيد. اميدوارم يه روز تو واقعيت همديگه رو ببينيم ماهانمو ببوسيد
سعید ترشیزی
11 بهمن 90 21:57
به به مبارکه ایشالا که وبلاگتون و خودتون و ماهان جون صد و یک ساله شین
مامان پارساجونیl
12 بهمن 90 0:16
سلاااااااام عزیزم.چطورین؟ما بعد از مدتها اومدیم.خوش باشین
مامان رها
12 بهمن 90 1:29
سلام عزیزم مبارکه که یکسال شد که خاطرات ماهان جان را ثبت میکنی عزیزم من هم از دوستی با شما خرسندم
مامان آريا
12 بهمن 90 10:11
عزيزم يكساله شدنه وبلاگتو تبريك مي گم باور كن توي اين يكسال ما هم به شما بدجوري عادت كرديم و اگه چند روزي آپ نكنين حسابي دلمون براتون تنگ مي شه من با تو هم عقيدم كه دوستاي اين چنيني با محبت مثله تو عزيز خيلي بهتر از فاميله بي محبته دوستتون داريم
محمد گیان
12 بهمن 90 12:42
سلامممممممممممممممم مبارک باشه
مبارک مبارک تولد وبتون مبارک

الاهی صد ساله بشه با یه عالمه خاطره های خوب و خوش ماهانی بوسسسسسسسسس



مرررررررررررررررررسی
مامان حسني
12 بهمن 90 14:56
سلام تولد وبلاگ ماهن جونم مبارك باشه
انشالله سالهاي سال بنويسين وماهم بيايم بخونيم هميشه خوشحال وسلامت باشيد


فدااااااااااای تو
مامان ملیکا
12 بهمن 90 17:22
مریم مامان درسا
12 بهمن 90 18:36
سلام به سلامتی ایشالا یه روز جشن 1000 سالگیشو بگیرید
مونا ( مامان النا)
12 بهمن 90 19:57
هورااااااااااااااااااااا ما هم خیلی شما رو دوست داریم و به داشتن دوستان خوب و عزیزی مثل شما به خودمون میبالیم ماهان گلم و تو دوست مهربونم رو میبوسم ایشالله سالهای سال مطالب زیبا و خاطرات قشنگتون رو اینجا بخونیم
ملی مامانه میکاییل
12 بهمن 90 20:47
یک سالگی وبلاگتون مبارک ایشالله که سال ها با هم باشیم و دوست بمانیم یه ساله که عینه یه خونواده شدیم به هم سر می زنیم احوالپرسی می کنیم و درد دل می کنیم باکارهای شیرین بچه ها صفا می کنیم مخصوصان با ماهانی از تباب خوردنش از آرایشگاه رفتنش از اینکه از چسب زخم مامانش می ترسه از بستنی شولاتی از پشت در موندنش و ...
asal
12 بهمن 90 21:25
♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣________ ----------------------♣ ____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ __دیر نکنیا__________ ♣♣ _________________ ♣♣ _____زودی بیا________ ♣♣ _________________ ♣♣........ درضمن تولد وبلاگتون مبارک
مامان صبا
13 بهمن 90 10:42
سلام عزیزم
سلام دوست خوبم
باز هم مثل همیشه نوشته های زیبات رو خوندم و لذت بردم
مبارک باشه سالگرد شروع دوستی های خوب تو این دنیای مجازی اون هم به واسطه فرشته های آسمونی
از قدیم گفتن همه چیز تازه اش خوبه الا دوست که کهنه اش خوب
امیدوارم که این دوستی ها پایدار و همیشگی باشه و یه روزی بشه برامون از همینجا کارت دعوت عروسی ماهان جون رو بفرستی گلم
دوستت دارم عزیزم به خاطر تمام خوبی هات
ماهان جونم رو ببوس با اون چهره شیرینش دل آدم رو می بره
بوسسسسسس



یک دنیا ازت ممنونممممممممممممممممم
محيا كوچولو
13 بهمن 90 15:11
سلام سلام ماهاني و ماماني يكسالگي وبلاگ خوشگلتون مبارك، خيلي خوب نوشته بودي
مامان نسترن
13 بهمن 90 18:30
ماهان عزیز تولد وبلاگت مبارک. اینشالاه روزی برسه که خودت واسه نینی گلت وبلاگی پر از خاطرات قشنگ بنویسی
مامان حسین
13 بهمن 90 21:16
سلام به به مبارک باشه یکساله شدن وبت دوست جونم. وبلاگ منم 5 بهمن یکساله شد. زنده باشی عزیزم.بوسسسسسس
مامان کیارش
14 بهمن 90 20:34
تولد وبتون هم مبارک باشه عزیززززززززززم

از محبتهاتون توی این یکساله ممنونم
توی یکسال گذشته شما بهترین دوست من بودی که همیشه بهم سر میزدی و جویای دوران بارداری من و تولد کیاجون بودی
امیدوارم ماهانی هم زنده باشن و جشن عروسیشو ببینم و دوستای وبی خودش و مامانش رو هم دعوت کنه

وب قشنگی داری و با مطالب جذاب و با احساستون دل همه رو بدست آوردی عزیزم



واااااااااااااااااای عزیزم خیلی لطف داری قربونت برم بووووووووووووووووس
مامان آناهل
14 بهمن 90 21:13
سلام مامانی ماهان انگار شما هم خیلی وقته کم پیدا شدین مثل ما . خوش باشی عزیزم . از ماهان عکس جدید نذاشتی هاااا
نبات کوچولو
15 بهمن 90 0:09
قرار شده که هر هفته یک تصویر برگزیده رو در پست ثابت نبات کوچولو قرار بدیم شماره اول مربوط به تصویری از نازنین ساداتـه که با چادر نماز زیباش می خواد نماز بخونه شما هم تصویر کودک دلبندتون رو به nabat.nabaty@yahoo.com بفرستید تا در هفته های آینده با یک قالب زیبا و دلچسب در پست ثابت نبات کوچولو قرار بگیره
مادر کوثر و علی
15 بهمن 90 8:02
به به مبارکهههههههه ما هم تو این مدت از خوندن خاطرات و مطالب زیباتون لذت بردیم و چیزای زیادی یاد گرفتیم
مادر کوثر و علی
15 بهمن 90 8:02
سلام عزیزم پست ثابت وبلاگمو خوندی؟ حتما بخونش. ضرر نمیکنی.مطمئنم خوشت میاد راستی پست جدید گذاشتم، از نمایشگاه اسباب بازی. نظر یادت نره ها. مرسی
samaneh
15 بهمن 90 9:30
تبلد تبلد تبلدت موبولک موبولک موبولک تبلدت موبولک آوینا براتون خوند انشاالله همیشه تو ولاگ خوبتون خبرهای خوب و عکسهای خوشگل موشجل ببینم
مامان آريا
15 بهمن 90 11:28
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-* 0♥00000000000000♥0,*-:¦:-* _0♥000000000000♥0,*-:¦:-* ___0♥00000000♥0,*-:¦:-* _____0♥000♥0,*-:¦:-* _______0♥0,*-:¦:-* _____0,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-* ........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸ ........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆ *.°
مامانی کسرا
15 بهمن 90 12:24
مبارکه ه ه ه ... یکسالگی وبلاگتون مبارک وای خدا ماهانی چه ناز حرف میزنی خاله مامانی ماهان جون من متوجه اون کامنتتون نشدم چی رو به کجا بفرستم؟؟؟؟؟؟
محمد گیان
15 بهمن 90 13:22
سلام به خاله مهربون ماهانی گل خوبین خاله مرسی ممنون که همیشه به ما لطف دارین ماهان عزیز بوسسسسسسسسسس
مامان امیر علی
15 بهمن 90 13:51
سلام عزیزم مبارک باشه ایشاله مامان جون صئها سال زنده و سالم باشن تا بتونن برات بنویسن از خاطرات زیبای پسری گل و ماهی مث ماهان جون .بوس
مامان نیایش
15 بهمن 90 16:18
سلام آپم خوشحال میشم بیای
مامان پریسا
15 بهمن 90 19:58
سلام تبریک میگم امیدوارم وبلاگ ماهان جان سالیان زیادی پا برجا باشه . من هم از داشتن دوستی به خوبی شما به خودم میبالم.


یک دنیا ممنونممممممممممممممممم
مامان آدرین
15 بهمن 90 21:55
دوست خوبم تبریک من و هم بپذیر
مامانی شیما وحدیث
15 بهمن 90 23:37
تولد یک سالگی وبت و تبریک میگم .
منم خیلی خوشحالم واز نی نی وبلاگ تشکر میکنم که گذاشت ما دوستای خوبی پیدا کنیم .

مامانی ما هم
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'...
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____


تولد داریم بدو بیا


چشم حتما میام
مامان نازدونه ها
16 بهمن 90 17:36
گر چه دیر اما تبریکم رو پذیرا باش به امید ثبت جشن 20 سالگی وب ماهان جونم
مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 بهمن 90 12:01
تولد وبلاگتون مبارکهههههههههه
الحق که وبلاگ خوبی دارین. ولی فکر کنم قبلا پر کارتر بودین نه.


بله عزیزم الان یه کم حوصله ام کم شده
ثمین
20 بهمن 90 12:11
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید منتظرتون هستم
نیکانی
1 اسفند 90 9:53
واقعا راست میگی دوست خیلی خیلی بهتر از فامیلایبی محبته