ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

✿◕ ‿ ◕✿ .... ماهانی من .... ✿◕ ‿ ◕✿

1390/11/4 12:49
نویسنده : مامان
1,642 بازدید
اشتراک گذاری

 
نایت اسکین

توی یک ماه گذشته حکومت نظامی شدیدی تو خونه مون بود آخه
باباجی امتحان داشت و ماهان نمیذاشت درس بخونه تا بساط کتاب
و جزوه رو میدید میگفت منم امتحان دارمReading a Book بهش میگفتم
ماهان بیا پیش من بزار بابا درس بخونه میگفت مامانی بزار کارم تموم
بشه باباجی هم حسابی از دستش عصبانی میشدشکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن هر جا میرفت
ماهانم مثل جوجه دنبالش میرفت



نایت اسکین



یه جزوه هم براش درست کرده بودم میزد زیر بغلش ؛کیفش رو میگرفت
دستش و شروع میکرد به درس خوندن و لغاتی که باهاش کار
میکنم رو تکرار میکرد و با مدادش یه چیزایی رو کاغذ میکشید
الان قشنگ یه گردی رو میکشه و چشم میزاره و میگه این باباجیه 

 
 


نایت اسکین

 



تازه کار به جایی رسید که مجبور شدم برم خونه برادرم
اونجا هم نیکان و ماهان سر اسباب بازی دعواشون میشد ،
نیکانم برای دفاع از خودش یه اسباب بازی برمیداشت و چشماشو
میبست و ماهان و میزد ،ماهانم گریه میکرد و میومد
بغل من خلاصه امتحان باباجی داستانی شده بود ......
واقعا کلافه شده بودم و از هر چی درسه بدم اومده بود



نایت اسکین


تازه باباجی به من اصرار میکرد که بیا تو هم برای فوق شرکت
کن گفتم باور کن اصلا کشش درس خوندن ندارم اونم با شیطنتهای
ماهان ،ماهانم گیر داده بود مامانی توام درس بخون




نایت اسکین
  

چند روزه که بهم گیر داده که مامانی منو ببر
مهد کودک    دارم تحقیق میکنم که ببرمش یا نه خودش
خیلی دوست داره ولی میترسم مثل کلاس ژیمناستیک که همش
بهم میچسبید و اصلا ورزش نمیکرد بشه ....

  
 
 

وقتی سوار دوچرخه اش میشه حتما باید عروسکاش رو تو
سبد بزاره
باز لایتر و ببعیشو خیلی خیلی دوست داره
شبا کنارش میخوابونه و پتو هم روشون میندازه



نایت اسکین


هر چی که تو تلویزیون میبینه میگه مامانی اینو میخری اونو
میخری حالا میدونه که من بیخودی براش خرید نمیکنم

یادم میاد پسر خواهرم عرفان رو از بچگی هر چه که خواسته بود
براش خریده بودن یه روز اومده بودن تهران و با هم رفتیم خرید
نمیدونین عرفان چیکار کرد پاساژ رو گذاشته بود رو سرش و مدام گریه
میکرد اینو میخوام اونو میخوام .....



نایت اسکین


سلام صب ببر (صبح بخیر )رو همیشه میگه

مامانی من گشممه به به میخوام
با بسم اله ححمانه حمیم شروع میکنه و آخرش الهی شکر میگه
یه بار موقع غذا خوردن دراز کشید و گفت مامانی غذا بده بخورم
منم گفتم خدایا ببخشید ماهان الان بلند میشه اینو یادش مونده
بود تا وقتی که یه بار من دراز کشیده بودم داشتم سیب میخوردم بدو
بدو اومد بهم گفت خدایا مامانی رو ببخش الان بلند میشه .....




نایت اسکین


از بوس خیلی خیلی بدش میاد البته من و باباجی میبوسیمش نه

اطرافیان که ازش بوس میخوان از دور براشون بوس میفرسته
و اگه کسی بزور بوسش کنه جیغ و دادی راه می اندازه که نگو
بهش میگم دکتر ماهان میگه من دکتر نیستم میخوام پلیس بشم

خوب ماهانی دیگه..........................


نایت اسکین


وقتی لباس جدید میپوشم میگه مامانی خلی خوشدل
شدیاااا
دیروز داشتم وبلاگها رو سر میزدم که اومد رو پاهام
نشست منم داشتموبلاگ هامان جون نگاه میکردم کلی ذوق کرده
و میگه میخوام باهاش حب (حرف) بزنم نازش کنم قربون دل قشنگت .....



نایت اسکین

هنوزم عاشق گولوگولاس شکلک های ِ هلناین اسمیه که خودش روی مخلوط
مغزها گذاشته و با لذتی تمام اونا رو میخوره http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/hallcandysmile.gif

بادمجون ، سوپ ،آش ،باقالی پلو ، تن ماهی،کیوی ،دوست نداره
عوضش سیب زمینی سرخ کرده و کتلت به قول ماهان تباب ،نارنگی ،آب پرتقال
،ماکارونی ،و ناگت مرغ و میگو ،کوکو سیب زمینی و.... خیلی دوست داره


نایت اسکین
تازه hot chocolate
رو خیلی خیلی دوست داره

 خدارو شکر نوشابه اصلا نمیخوره 704.gifمیگه اه اهیه
اما دوغ رو خیلی خیلی دوست داره




نایت اسکین



ماهانی من



  زیباترین شب زمین ,شب پر از نگاه تو  


  دعای من برای تو ,‎ ‎خدای من پناه تو 











http://up.patoghu.com/images/t2mloo6x24vbt3eo780w.gifپروردگارا! به من بیاموز دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند،http://up.patoghu.com/images/t2mloo6x24vbt3eo780w.gif
http://up.patoghu.com/images/t2mloo6x24vbt3eo780w.gifگریه کنم برای کسانی که هیچگاه غمم را نخوردند، http://up.patoghu.com/images/t2mloo6x24vbt3eo780w.gif
http://up.patoghu.com/images/t2mloo6x24vbt3eo780w.gifلبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند،http://up.patoghu.com/images/t2mloo6x24vbt3eo780w.gif
http://up.patoghu.com/images/t2mloo6x24vbt3eo780w.gifمحبت کنم به کسانی که محبتی در حقم نکردند، http://up.patoghu.com/images/t2mloo6x24vbt3eo780w.gif
http://up.patoghu.com/images/t2mloo6x24vbt3eo780w.gifhttp://up.patoghu.com/images/t2mloo6x24vbt3eo780w.gifعشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند.http://up.patoghu.com/images/t2mloo6x24vbt3eo780w.gifhttp://up.patoghu.com/images/t2mloo6x24vbt3eo780w.gif



ماهانی من






ماهان جووووووووووووووووووووووونم















نفس













شیطونک


عزیز من




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (57)

پويا
4 بهمن 90 0:42
سلام وبلاگ قشنگي دارين پسر بامزه اي دارين ميبوسمش
خانوم خونه
4 بهمن 90 2:03
منم مثل ماهان دوغ رو به نوشابه ترجیح میدم....خیلی خوبه نوشابه نمیخوره در حالی که بچه ها عاشق نوشابه ان..خیلی نازه ببوسش از طرف من البته اگر بدش نمیاد
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
4 بهمن 90 7:10
بسم اله ححمانه حمیم ما آمده ایم این شیلین زبون لو نازش کنیم بخولیمش.تو گولوگولاس خاله ای عزیزم. ماهان منم تو امتحانای باباش همین بساط رو داره.به هیچ عنوان حاضر نیست نقاشی بکشه.میگه من بزرگ شدم درس میخونم.یه سری خطوط پشت سر هم میکشه یا ا ا ا که باباش یادش داده.خیلی هم به قول خودش انتحاماش سخته. برای مهد کودک هم بهتره بذاری یه کم بزرگتر بشه.بهتره. البته اگه الان هم بره ممکنه خوشش بیاد ولی از حالا خسته میشه.کاش منم مجبور نبودم این کارو بکنم.
مامان هامان
4 بهمن 90 8:55
سلام عزیزم قربون این گل پسر برم که اینقدر مهربون و قدرشناسه هوای مامانش رو هم داره خدا حفظش کنه تورو خدا براش صدقه بدهدرحال حاضر ما هم همین مشکلو داریم با این تفاوت که هامان نمیذاره باباش درس بخونه و همش میگه بعله بازی کنیم منظورش عمو زنجیرباف سه نفره است و این هم بابا امدرو خیلی کلافه کرده می بوسمتون
مامان تربچه
4 بهمن 90 10:01
سلام دوست عزیز به لطف دعاهای شما و نظر آقا امام رضا (ع) فهیمه جون فارغ شد و هدی سادات عزیز دیشب دنیا اومد
مامان علي خوشتيپ
4 بهمن 90 12:59
اي جاااان چه كاراليي بلده ماهانيم.ايشاالله خودت بري دانشگاه و اونوقت نذاري مامان و بابا حرف بزنن براي مهد كودكم اگه علاقه داره با دوبار در هفته و روزي دو ساعت شروع كن .خوبه خوشم مياد مثل علي خوش خوراكه عكسا هم خيلي خوشگلن
مامان علي خوشتيپ
4 بهمن 90 12:59
از خاك تو كسب آبرو كردم با عطر ضريح تو وضو كردم تا صيد كسي نگردد آهوي دلم مولاي غريب بر تو رو كردم فرا رسيدن شهادت ثامن الحجج ، امام رضا (ع) بر دوستداران و محبانش تسليت و تعزيت باد
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
4 بهمن 90 12:59
ای جوووووونم من که فداتم ماهانی
مامان مانی جون
4 بهمن 90 13:42
وای خیلی وقت بود که از حال و هوای ماهان جون نگفته بودی چه کارای تازه ای یاد گرفته قربونش برم
مامان شیدا
4 بهمن 90 14:03
سلام نرگس جون خوبین؟ ماهانی ام خوبه؟ به ما هم سری بزن خانومی
مونا ( مامان النا)
4 بهمن 90 15:07
خاله قربون اون چشمای خوشگلت بشممممممممم
هزار ماشالله به ماهانی خاله
خیلی دوستت دارم
خوشحالم که آقا شدی و یه همدم خوب و مهربون برای مامان عزیزت
خدا خودش نگهدارت باشه عزیز دلمممممممم
من و النا میبوسیمتتتتتتتت


مرسی ما هم به قول ماهان خودتون رو خیلی دوست داریم
مامان حسین
4 بهمن 90 17:17
سلامممم افرین به ماهان جونی که سلام صبح بخیر میگه.بسم اله و خداروشکر میگه و نوشابه هم نمیخوره.قربونت برم خاله
سمانه مامان پارسا جون
4 بهمن 90 17:57
سلام خانومی خوبی؟
ماهان گلم خوبه؟
خیلی بامزه بود همه چیز که در موردش نوشتی
مخصوصا اون اسم مغزها
عکسهاشم که مثل همیشه جیگره
نمک خالیه این ماهانی
میبوسم اون لپای خوشمزشو


مرسی عزیز دلم
مامان پریسا
4 بهمن 90 21:47
پس این یکی ماهان جون هم امتحان داره
پس مزاحم درسخوندنشون نشیم
پسر ناز چه عکسای خوشکلی


مررررررررررررسی خاله جونی
مامان یسنا
4 بهمن 90 23:41
خدایا مامان حواسش نبود ببخشش!!!!!!!!!!
آکام
5 بهمن 90 8:55
سلام خدا این ماهان جون همیشه در هر حال وهمه جا در پناه لطفش نگاه داره ما اودیم بزودی آپ میکنیم
(◕‿◕)✿ ایلےِ پِسَري ✿(◕‿◕)
5 بهمن 90 10:31
رَسول اَکرَم صَلی الله عَلیه وَ آله فَرمودَند : هَـرکـَس بِشارَت ماه رَبیع الَاوَل را به مَن بِدَهَد ؛ مَن بِشارَت بِهِشت را به او می دَهَم . اَوَلــــــــــــــــ رَبـــــیــــــع مـُـبــــــــارَکــــــــــــــــــــــ بــــــــاد اَوَلــــــــــــــــ رَبـــــیــــــع مـُـبــــــــارَکــــــــــــــــــــــ بــــــــاد
مامان آرتین
5 بهمن 90 11:36
ای جونم الهی خاله قربون این پسر درسخون
،مودب،خداشناس،بازی گوش........بشه



ممنونممممممممممممممممم
مادر کوثر و علی
5 بهمن 90 11:46
مشکي ازتن به در آريد ربيع آمده است*/ خم ابرو بگشايد ربيع آمده است */ مژده اي ختم رسل داد که آيد به بهشت*/ هرکه برمن خبر آرد ربيع آمده است
زهره مامان نیایش
5 بهمن 90 12:45
قربونت بشم ماهانی با اون بسم اله ححمانه حمیم گفتنت جیگر خاله الهی زنده باشی ماهانی یعنی به منم بوس نمیدی ؟ منکه اینجوری دلم میگیره عزیزم راستی حسابی گولوگولاس بخور چاق بشی قوی بشی ولی نوشابه هیچ وقت نخور آفرین
دوستت دارم


ما هم شما رو دوست داریییییییییییییییییییییم
مامان آريا
5 بهمن 90 13:03
خاله قربونت برم كه درس مي خوني و ماماني هم تشويق مي كني كه درس بخونه فقط طفلكي بابايي كه معلوم نيست چه كشيده از دست شما شيطونك
قربونه پسر با ادب و مودبم برم كه موقع غذا نمي خوابه و بسم اله ححمانه حمیم فراموشش نمي شه تازه مواظبه مامان هم هست كه موقع سيب خوردن نخوابه
عاشقتم شيطونك با اين كاراي بامزه اي كه مي كني


فداااااااااااااااااات بشم
مامان پارسا
5 بهمن 90 14:24
الهی قربونت برم دقیقا میفهمم بنده خدا بابات چی کشیده خاله جون.....خدایی درس خوندن با بچه هم حکایتی داره..پارسا هم مثل بلاهای تو سر من میاورد ....امیدوارم هم بابات وهم من امتحاناتمون رو خوب داده باشیم...برامون دعا کن شیطونک خاله


چشم حتما عزیزم
مامان آرتین (شازده کوچولو)
5 بهمن 90 14:42
آفرین پسرم که هم درس می خونی هم نقاشی میکشی.


مرررررررررررررررررررسی گلم
مامان هوراد
5 بهمن 90 15:18
آفرین به آقا پسر گل و درس خوان
خاله حتما شاگرد اول می شی


بله با این علاقه ای که داره البته اولش همه ذوق دارن
مامان محمدجان
5 بهمن 90 18:46
سلام عزیزم
خیلی شیرینه گل پسرمون
لذت میبرم وقتی شیرین کاریاشو میخونم
مخصوصا حرف زدنه بامزه اش
موش بخوردت نه خودم میخورمت ماهانی


فداااااااااااااااااات بشم
آزی مامان آرتینا
5 بهمن 90 19:03
سلام !
خسته نباشین هر سه تون! ایشالا ماهانی امتحان ورود به مهد کودک رو قبول میشه با این همه درسی که میخونه!


ممنونممممممممممممممممممم
مامان روژین
6 بهمن 90 0:09
قربون این ماهان گلی برم من . بوووووووووووووس .


نازنين
6 بهمن 90 0:29
به به چه پسر درس خوني.موفق باشي عزيزم.شما بچه ها اگه اين شيرين زبونيها و شيرين كاريها رو نداشتيد ما چيكار ميكرديم با اين همه شيطنت.


واقعا گل گفتی عزیزم بوووووووووووس
کیتکس
6 بهمن 90 1:15
نازداره مامانش
راستش خیلی وبلاگ دیدم امروز
وبلاگت خیلی خیلی خیلی با سلیقه و زیباست

حقیقتا از این سفیدی که نشانگر پاکی هست و قلبها که نشانگره عشقه لذت بردم

دعوتتون می کنم تا توی مسابقه ی وبلاگ نویسان مادر شرکت کنید

عموپورنگه تلوزیون هم هست. به وبلاگم بیایین تا اطلاعات مسابقه رو بدونید
دیره یالا
منتظرم


چشم حتما
فرشته مامان امين رضا
6 بهمن 90 8:00
سلام عزيزم

ماشااله به اين ماهاني نازنين وزيبا.
خداحفظش كنه.
انشااله باباجي توي امتحانات موفق باشه .
ببوس اين شيرين زبون پسرتوالبته ازطرف خودت


ممنونم عزیز دلم شما هم امین رضا رو ببوس
مامان نازدونه ها
6 بهمن 90 9:23
پس بخاطر امتحانات پدر وپسر حسابی درگیر بودی خسته نباشی
قربونه بسم اله ححمانه حمیم گفتنش برم من


ممنونمممممممممممممممم
ملی مامانه میکاییل
6 بهمن 90 10:57
با این کارای ماهان که می گی من کم مونده از عشقش دیونه بشم هزار ماشالله من تو عمرم بچه به این بامزه گی ندارمممم .


قربونت برم که اینقدر با محبتی عزیزم
سنجاقک
7 بهمن 90 11:30
سلام عزیزم بازهم ماهان گل با شیرین کاری هاش منو شاد کرد باور کن خیلی ذوق میکنم . هرموقع عکسها را میبینم و شیرین کاری هاش میخونم تمام غم ها را فراموش میکنم هرچند این روزها به خاطر رفتن انار جون حال و حوصله درست و حسابی ندارم و از بس اشک ریختم دیگه چشمام جایی رو نمیبیند ... خداوند ماهان وتمام بچه ها را زیر سایه خودش سلامت بدارد
مامان کیارش
7 بهمن 90 11:40
ماهان جونت خیلی نازه از دور میبوسمش و قربونش میرم راستی مامانی توی لینک دوستان لینک کیارش عشق مامان و بابا را جایگزین کیاجون بکنین ممنون میشم با عکس هایی از کیارش در دو ماه گذشته به روزم
مامان امیر علی
7 بهمن 90 15:48
هی وایه من به این شیرین زبون خوش تیپ و ناز و شیطون و بلا طفلی باباجی ها از دست شما شیطونکها .خواهر جون ما هم این چیزارو زیاد با امیر علی داریم اما باید تحمل و صبر کرد طفلیها تنها هستند و ما هم بیشتر راحتی را برای خودمون می خوایم چون ما هم نی نی های لوس گذشته هستیم .بچه های امروز واقعا تنها به دور از همسایه و کوچه و کارتونهای خوب و ... هستند به نظر من نزارش الان مهد بد جور ضربه می بینه مهد خوب هم که ماشاله اصلا نیست بزار کلاسهای سرگرم کننده و اموزنده خلاقیت خیلی مفیده واسه الان بچه های ما چون هم اجتماعی میشن هم از تنهایی در می یان و همه اش در حال بازی و اموزش هستند و ساعت کمی از وقتشون هم می گیره .
مامان امیر علی
7 بهمن 90 15:54
کاش امیر علی من هم مثل ماهان جون اهل خوردن بود من دیگه غصه ای نداشتم از 24 ساعت م یگه 30 ساعت بازی کنم .تازه 8 ساعتم بیشتر نمی خوابه همه اش هیجان داره و می خواد بره بیرون یا بعدش در خانه بازی کنه .نمی دونم چطوری هیجانش رو کنترل کنم .قبلا برای ما خاله ها و دایی ها زیاد بودند همسایه ها و کوچه بود و مادربزرگ ها و پدر بزرگه زیاد بودند اما الان هیچکس به فکر نیست و همه ما و بچه های ما تنها هستیم یادته چه کارتونایی داشتیم با انها زندگی ها کردیم اما حالا چی فقط سی دی های بیخود و مسخره و فراموش شده .این نسل چه پدر و مادرهایی می خوان بشن من نمی دونم خدا رحم کنه .دوره بدی شده ما برای همه بودیم اما حالا حتی دختر خاله ها هم برای خودشون می خوان باشن حتی یه ساعت با بچه های ما بازی نمی کنند .ببخشید خیلی دیم پر بود همین جور گفتم .موفق باشی اما مهد رو فعلا فراموش کن خلاقیت و استعداد پسرت رو از بین می بره .


ممنونم از کامنت پر محتوا و زیبات واقعا درست گفتی عزیزم
كاكل زري يا نازپري
7 بهمن 90 22:25
سلام ماهانييييييييييي تو هم انتحان داشتيييييي؟ باريك الله به پسر باهوش و خوشكل خودم چه عكس هاي خوشكلي با مامان گرفتي و گداشتي تو وبت به به آفرين گل پسر خودش ميگه مي خوام برم مهد
زهره مامان هلیا
8 بهمن 90 0:55
چه با نمک حرف میزنه عزیز خاله فداش شم با اون بسم اله گفتنش


ممنونممممممممممممممممم عزیزمممممممممممممممممممم
سیما - مامان هلیا
8 بهمن 90 7:54
سلام قربون چهره ناز و دوست داشتنی ماهانیییییییییییییییییییییی، خیلی جالبه ! تموم چیزهایی که از ماهان گفتی رو من دقیقا در دخترم هلیا میبینم ( همسن و سال هستن ) خیلی برام جالب بود . هلیا هم نمیذاره من و باباش کوچکترین مطالعه ای داشته باشیم ، بسم الله الرحمن و الرحیم و الهی شکر گفتنشون ، اینکه به کسی بوس نمیده ( عمه هاش به زور بوسش میکنن و بعد کلی مکافات داریمممممم) دعواهاش با بچه ها ( جدیدا کلی باهاش کار کردم تا اگه بچه ای کتکش زد هلیا هم از خودش ذفاع کنه ) اینکه سالن ورزشی یا همچین جایی نمیره تو جمع و میچسبه به من و .....
خدا پسر گلت رو حفظش کنه .


خدا حفظش کنه عزیزم
مامان سانای
8 بهمن 90 11:15
بچه ها چی کار کنن تقصییر ما پدر و مادراس تازه فیلمون هوس هندوستان کرده (مثل خود من)بعد از عمری به فکرمون زده که ادامه تحصیل بدیم
مامان پریسا
8 بهمن 90 12:11
شیرین زبون خاله امتحانا تموم شدن؟
خسته نباشی عزیز دلم.


بله تموم شدن دارم یه نفسی میکشم


محمد گیان
8 بهمن 90 14:17
سلامممممممممممم خوبین افرین به ماهان جونی ای جوووووونم ماشالله
مامان آرتین (شازده کوچولو)
8 بهمن 90 18:02
عزیزم رمز رو تلگراف کردم
فرشته مامان امین رضا
8 بهمن 90 20:53
سلام گلم آپم
مامان پارسا جون
8 بهمن 90 21:43
سلام خانومی خوبی عزیزم؟ میگم چرا وب شما هم مثه برای ما اینجوری میاد بالا؟ به نظرت مشکل از کجاست از قالبه؟ الان چند روزی هست که اینجوری شده
محيا كوچولو
8 بهمن 90 22:59
بسم اله ححمانه حمیم
ماهاني تو هم با كتاب و جزوه هاي بابايي مشكل داري؟!چه معني داره اين چيزا وقتي يه ني ني تو خونه هست


آره واالله
زهره مامان نیایش
8 بهمن 90 23:49
سلام خانمی اون چیزی که فرستاده بودی که برای ده نفر بفرست بعد به این آدرس برو امتحان کردم ولی چیزی نشون نمیده خودت امتحان کردی؟اصلا از کجا معلوم میشه که برای ده نفر فرستادی ؟


منم امتحان کردم چیزی نشون نداد فکر کنم سر کار گذاشتن ما رو
زهره
9 بهمن 90 9:13
عسل
9 بهمن 90 9:23
بسم اله ححمانه حمیم.آفرین به این گل پسر که غذا خوردنشو با نام خدا شروع میکنه و آخرشم از خدا تشکر میکنه.و هزاران هزار آفرین به این مادر گل که این حرفهای خوبو یاد پسرش میده. ما هم خدا را شکر میکنیم که در چنین جامعه ای هنوز چنین مادرانی یافت می شوند.
مامان عسل و آریا
9 بهمن 90 10:04
جانممممممممممممممممممممممممم عزیزممممم.انشالله بابایی هم قبول بشه.
مامان ماهان نفسی
9 بهمن 90 11:36
سلام وای خدای من اولین وبلاگ که اینقدر منو جذب خودش کرد هم گل پسر خیلی جیگر هم وبلاگشخدا حفظت کنه گل پسر پسر من هم اسم شماست به پسر منم سر بزن خوشحال میشه


عزیزم چرا آدرس نذاشتی تا بیام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آريا
9 بهمن 90 12:08
دلمون براتون تنگ شده ها ماماني بيا و زودي آپ كن ديگه
مادر کوثر و علی
9 بهمن 90 14:31
عباسی
9 بهمن 90 16:31
سلام الهی خدا حفظش کنه کار خوبی می کنید هرچی میخواد نمی خرید این نوع تربیت تون خرف نداره..اینطوری بچه لوس هم بار نمیاد وویاد میگیره همه چیز رو بسادگی و با نق و نوق وگریه بدست نمیارن برای مهدکودک اگر خودش علاقه داره ثبت نامش کنید ببریدش اینطوری اجتماعی بار میاد و استقلال هم گیدا می کنه.. انشالله که باباجی هم در امتحانشون با بهترین رتبه قبول بشن وشما وماهان نتیجه زحماتتون رو ببینید
مامان شیدا
9 بهمن 90 18:57
ماما ابوالفضل
10 بهمن 90 21:03
ای جانممممممممممممممممم چقدر شیرینه این عسله
مامان نازی نرگس
18 بهمن 90 1:07
سلام سلام هوارتا سلام به این ماهان گل قربون شیرین کاری ها و شیرین زبونی هاش آخی بمیرم ماهانی نیکان نوازش خشن کرده آخی ولی حالا خوش باش امتحانای باباجی تموم شده هورااااااااااقربون شما که مودبی تازه یاد مامانم میدیفدات خاله


ممنونم عزیزم