ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

ماهان چی دوست داره

1390/11/3 11:45
نویسنده : مامان
577 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                    
                      زیبازیبا

ماهانی اینا رو دوست داره....
                                           
غذاها:
        ماکارونی-کتلت-کباب-سیب زمینی سرخ کرده-خوراک-شنیسل مرغ 

                               
                                  

                              زیبا

خوراکیها:
        پفیلا-لواشک-تخمه های مزمز-کیک-ویفر شکلاتی-شیر کاکائو-آب میوه

         
                         

نایت اسکین



                                       
تنقلات:
       بادام هندی-پسته-کشمش-نخودhttp://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/hallcandysmile.gif

          

             


میوه ها:
            موز-نارنگی-سیب                       


اسباب بازی:
ماشین-توپ-دوچرخه-تفنگ-بادکنک
     

                                                     
                       dividers

                        
حیوان:
     پیشی-ماهی-ببعی-هاپو-جوجه

 

                                
                                             dividers



کارتونها:
        مستر بین-تام و جری-بره ناقلا 


    
                  dividers


کتاب و مدادرنگی و نانای رو هم خیلی دوست داره...Reading a Book

        

نایت اسکین


          




راستی دکتراش و در خراب کردن و
شکستن از دانشگاه مامانی گرفته
...


                        
                               

 

نایت اسکین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان قندعسل
23 فروردین 90 17:14
سلام شمموی خاله...دلم واست یه ذره شده بود...راستی دکترا گرفتنت مبارک هههههه
محمد گیان
23 فروردین 90 17:21
به به چه خوش خوراک و خوش سلیقه هستی ماهان جان .محمد هم خیلی این کارتونها را دوست داره
مامان مانی جون
23 فروردین 90 17:38
ممنون از لطفت. من به غیر مامانیم و دایی هام والان همسرم و مانی جون دیگه کسی رو ندارم اما شما احتمالا و به امید خدا پدر،خواهر،برادر،خاله و یا .... داری داشتن هر کدومشون یه دنیا می ارزه
مامان صبا
24 فروردین 90 8:17
سلام مامان خوب
ماهان جون حالشون خوبه؟
چه پسريه بابا اين ماهان جون . خوش ذوق و خوش سليقه. انشاءالله روزي بشه كه ببينيم كه ماهان جون براي خودش مردي شده و تو اين وب يكي يكي موفقيت هاش رو بشمريد به اميد خدا



ممنون عزیزم
رز
24 فروردین 90 9:14
نوش جونت عزیزم امیدوارم همیشه سلامت باشی خاله جون بخور تا سالم باشی عزیزم قالب وبت هم خیلی زیباست
سارا
24 فروردین 90 9:56
به آفرین مامانی گل چه با حوصله همه رو نوشتی راستی در مورد صدا عزیزم من با موبایل صداشو ضبط کردم بعد با ram readerرو کامپیوتر ریختم و همین دیگه کاری نداشت گلم این عکس دست رو چقدر قشنگ درست کردی
مامان فرشته
24 فروردین 90 11:16
سلام عزیزم الهی قربونش برم که اینهمه بچم خوش سلیقه است بوسسسسسس
مامان زینب
24 فروردین 90 12:22
سلام مامان ماهان از اشنایی با شما خوشحالم .انشا الله بزرگ شدن ماهان کوچولو رو ببینی .
راستی وبلاگ خیلی قشنگی دارید اگه می شه بیاید وب ما بگید چطوری می شه من هم این کارا رو کنم.


عزیزم چرا آدرس برام نذاشتی
سارا
24 فروردین 90 12:39
من مامان تارا هستم مرسی که به وب ما سر زده بودی عزیزم- وب قشنگی داری
مامان زینب
24 فروردین 90 13:04
سلام
ببخش عزیزم فراموش کردم برات ادرس بزارم


عزیزم اشتباه نذاشتی نمیره توش
مامان زینب
24 فروردین 90 14:19
سلام
هر کاری می کنم ادرسم ثبت نمیشه قبلا به وبلگ ما اومده بودی دو تا نظر با ادرس سایت هم گذاشته بودی.


خانمی اسم وبلاگ و بگو تا پیداش کنم
مامان غزل
24 فروردین 90 15:00
سلام به مامان خوش سلیقه
ماهان جون چطوره؟
حتما باید خوب باشه بااین همه غذای خومشزه مخصوصا اگه مامانی درست کنه