ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

رفتن به شهر بازی

1391/1/26 16:51
نویسنده : مامان
3,670 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین



 103.gifروز جمعه رفتیم باغ وحش و شهر بازی
چون بهت گفته بودیم که شهر بازی هم میریم
اصلا دوست نداشتی حیوونا رو ببینی
سوزنت رو شهر بازی گیر کرده بود و مدام میگفتی بریم شهر بازی
ولی خدایی خیلی دلم برای حیوونای بیچاره سوخت
ای کاش تو قفس نبودن .............
من از گرگا و گربه صحرایی خیلی خیلی ترسیده بودم
نایت اسکین

4696.gifواما رفتیم شهر بازی و تمام بازیهایی که به سنت میخورد
رو بازی کردی و حسابی خوشحال بودی و کیف میکردی

سه تایی باهم تونل وحشت هم رفتیم اصلا نترسیدی
وقتی اومدی بیرون همه رو برای مسئول تونل وحشت توضیح دادی

اینقدر مشغول بازی بودی که ساندویچی که برات درست کرده
بودم رو نخوردی
خلاصه روز خوبی بود ..........


نایت اسکین
                                               
20.gifو اما داستان نی نی همچنان ادامه داره .........
دیشب من داشتم سالاد درست میکردم که اومدی پوست کن رو برداشتی
و گفتی مامانی میخوام تُمت کنم
بعد پوست کن رو کشیدی سر بابایی و گفتی
بابایی نی نی بابایی رو خیار کرده بود  داشت پوستش رو میتند
من از خنده نتونستم خودم رو نگه دارم و رفتم تو اتاق ...........
 نایت اسکین

102.gifبازم ویروسها بهت حمله کردن و سرما خوردی

شب اوا اصلا نخوابیدی بردمت دکتر خدارو شکر گلوت چرک نکرده
ولی سرفه های بدی میکنی
الان یه کوچولو بهتر شدی .
نایت اسکین

4686.gifبا هم رفتیم بانک تو هم عاشق دستگاههای نوبت دهی هستی

زود رفتی پیش مسئول بانک و گفتی
آقای بانک اجازه میدی هه بار بزنم
اونم اجازه داد و با خوشحالی رفتی دکمه رو فشار دادی
بعدش اومد بهت شکلات بده
 بهش گفتی آقای بانک مامان دُفته از غریبه ها هیچی ندیرم

نایت اسکین

46.gifو اما تو فروشگاه یه خانم خورد بهت و کلاهت خراب شد تو هم حساس

برگشتی بهش گفتی ببین خانم کلامو خراب تَردی
بهت میگم آب میوه میخوری یا کیک
میگی یا آب ممه یا کیک
داشتی با لگوهات بازی میکردی گفتی مامانی ببین خونه سازیدم
یه بازی جدیدی هم که میکنی اینه که چسب نواری رو از اینور میچسبونی اونور
بعد کتاب و مدادات رو بهش میچسبونی



نایت اسکین

پروردگارا! به من بیاموز دوست بدارم کسانی را که
دوستم ندارند، گریه کنم برای کسانی که هیچگاه غمم
را نخوردند، لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به
صورتم ننواختند، محبت کنم به کسانی که محبتی در حقم
نکردند، عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند.

نایت اسکین

نمک من



ماهان جونم
عشق من
جیگگگگگگگگگگگگگگگگر
نفس من بیدی       نایت اسکین

نایت اسکین

اینجا ماهانی مریضه حال نداره ........

فرشته من

ناناز مننایت اسکین

نایت اسکین

اینم بازی جدید ماهانی ..........

مبتکر من
بازی ماهان
بازی ماهان
بازی عجیب و غریب
قیافه عجیبنایت اسکیننایت اسکین

اینم یه تبلیغ برای شرکت سن ایچ


فداااااااااااااااااااااااااااااات


 116.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (54)

نسترن
26 فروردین 91 17:10
ای جانم پسرم چقدر شیرین و مبتکره ماهانی خیلی چیز جالبی واسه مدادهات سازیدی
میدونستی خیلی ماهی خاله


یک دنیا ممنونمممممممممممممممممممم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 فروردین 91 17:15
سلااااام.
همیشه به گردش و شادی عزیزم.
آخ نگوووو از باغ وحش که دلم کباب میشه.زن داداشم یه بار دیده بود یکی از الاغها رو جلوی بقیشون سر بریدن و دادن به شیرها.وقتی از حال بقیه الاغها میگفت که چه سرو صدایی میکردن آدم اشکش در میومد.تا چند روز زن داداشم حالش بد بود.
قربونت بریم ماهانی با این شیرین زبونیات.
ایشالله همیشه سالم و شادباشی.از دست این ویروسها.اگه ویروس رو دیدم سر دمش رو میچینم.
در ضمن من کشته ابتکاراتت هستم عزیزم.

فداااااااااااااااااات
مامان رها
26 فروردین 91 18:21
سلام سلام حسابی دلم واسه این ماهان جون یه ریزه شده بود عکساشو دیدم حالم سر جاش اومد


قربونت برم عزیزم ماهم دلمون برای شما تنگ شده بود
تینا
26 فروردین 91 20:41
حسابی بهت خوش گذشته ماهان جوونم ... چه بازی جالبی کشف کردی مبتکر کوچولو راستی دوستم من شنیدم بچه هایی که توی فکرشون یه همبازی دارن خیلی باهوشن ... هوای پسمل باهوشو داشته باش
مامان ابوالفضل
26 فروردین 91 21:10
سلام سلام سلام اول از همه خیلی دلم براتون تنگ شده بود و ممنون از کامنتهاتون دوم عزیزم همیشه به شادی و تفریح باشید چه کیفی میده آدم بچشو ببره شهربازی سوم اینکه بمیرن هر چی ویروسه که به ماهان جونم حمله کردن چهارم اینکه بزار دست به اون خانومه که کلاهت و کج کرده برسه پنجم اینکه آفرین از غریبه ها چیزی نگرفتی ششم اینکه چه بازیه خلاقانه ای آفرین هفتم اینکه مامانی واقعا ماهانی و از طرف من ببوس هشتم اینکه چه عکسهای نانازی
آوين
27 فروردین 91 0:15
سلام اين ماهان شيطون بلا .... وقتي مييام توي وپش ناخوداگاه خنده مياد روي لبم از بس عاشق شيرين زبوني هاشم براش اسپند دود كن مامان مهربون
مامان علی
27 فروردین 91 0:53
عزیزم چه شیرین زبونه پسرتون چقدم تو چشاش شیطنت بازی می کنه خدا حفظش کنه. ممنون که به ماسر زدی دوست گلم
مامان اراد
27 فروردین 91 2:04
ای جانم عزیز دلم نبینم مریض شدی و بی حال عکس گرفتی نگران نباش زود زود خوب میشی بازم میری شهر بازی .راستی چه بازیه جالبی
عاشق عکس ناز مرریضیت شدما عسلم


فدای مهربونیت
مامان علی خوشتیپ
27 فروردین 91 8:17
الهی بمیرم الان بهتره عزیز خاله؟
قربونش بشم که ارتباطات اجتماعیش قویه
عکساتم که مثل همیشه خوشگلن.دست آبجیم درد نکنه
راستی چقدر از شرکت سن ایچ گرفتید؟؟؟


هنوز هیچی قراره باهامون حساب کنن
مامان علی خوشتیپ
27 فروردین 91 8:18
ماهانی در مصرف چسب صرفه چویی کن


چشم خاله جوووووووووووووون
مادر کوثر
27 فروردین 91 9:21
سلام عزیزم ممنون از حضورت و نظرات خوشگلت لطف کردی مهربونم
مادر کوثر
27 فروردین 91 9:22
همیشه به بازی و شادی گل پسر
ماشالله چه شیرین زبون و دوس داشتنیه
چه سوتی های باحالی هم میده
وای خدانکنه مریض باشی قند عسل



مررررررررررررسی عزیزم
فهیمه مامان پرهام
27 فروردین 91 9:43
سلام ماهان جون، خوبی خاله
دست مامانی درد نکنه که همیشه انقدر بفکر شادی توئه....قدر مامانتو بدون ماهان جون
امیدوارم دیگه سرما نخوری خاله


فدااااااااااااااااااااات
فهیمه مامان پرهام
27 فروردین 91 9:46
راستی اون عکسی که توی قلب بود و اونی که مدادا رو چسبونده بود خیلی بامزه بود
مامان آناهل
27 فروردین 91 10:34
ای فدای ماهانی عزیزم . همیشه خوش باشی مامانی بچه مون خونه سازیده ، عکسشو میذاشتی ببینیم .
مامان آرتین
27 فروردین 91 11:27
ماهان دونم ادازه میدی متم ماچت تنم
الهی من قربونت بشم که اینهمه ماهی بخصوص قضیه خیار که خیلی باحال بود حسابی خندیدم
راستی مامان جون ایده ماهانی تزئین اتاق برای جشن تولدش خوبه ها


راست میگی عزیزم ممنونم
مامان نيما
27 فروردین 91 12:47
آفرين پسرم چه عكساي خوشكلي ماشااله بزرگ شدي مواظب خودت باش


ممنونم عزیزم
مامان دیانا
27 فروردین 91 12:50
سلام عزیزم خوبین؟ خدا روشکر که شهر بازی بهت خوش گذشته خاله جون دلم براتون تنگ شده بود
مامان آتین
27 فروردین 91 13:31
سلام عزیزم همیشه به گردش
آخ امان از این ویروس که هرکیو می بینم مریضه آتینم از عید تا حالا دوبار سرما خورده
راستی بازی جدید ماهان خیلی جالبه آفرینننننننننننن
فدای اون شیرین زبونیاش


امان از این مریضی
بانو
27 فروردین 91 20:59
نوروز بخشی از هویت ملی ایرانیهاست . قرن هاست که ایرانیان در سخت ترین شرایط زندگی خود ، آن را زنده نگه داشته اند ( و از این پس نیز پاسدار آن خواهند بود ) و به این سنت دیرینه پایبند مانده اند و هیچ وقت از آن خسته نشده اند . همه ساله سفره میگستریم و وقتی که ناملایمات روزگارمان به ترشی سرکه و تندی سیر و شوری سماق است ، ما بی وقفه تلاش میکنیم و با زحمت فراوان در سازندگی کشور و ارتقای آن میکوشیم ، تا هرچند دشوار ، لقمه ای پاک مانند سمنو به دست آوریم . باورها و ارزش های خود را همانند سکه حفظ میکنیم و سیب محبت را در میدان زندگی با دیگران تقسیم میکنیم تا سبزه در وجودمان جوانه بزند . نوروز برای ما فقط چیدن سفره نیست ، در ورای آن تمدن و باورهای ملتی بزرگ نهفته است . پاک کردن دل ها از کینه ها و دشمنی ها ، بخشش و ایثار ، از خودگذشتگی ، صله رحم ، ایمان به خدای واحد و یکتا و شاد کردن همنوعان ، همه و همه از مناظر نوروزند . بیایید نوروز امسال متفاوت از سال های گذشته باشد . تلاش ، عشق به زندگی ، قانونگرایی ، ساختن ایرانی بهتر و برتر را از هر نظر سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و مطمئن باشیم که با توکل به خدا پیروزیم . سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد . ( تاخیر مرا در تبریک این مهم بپذیرید )
الی مامانی که ژوان
27 فروردین 91 23:09
سلاااااااااااام دلم براتون تنگ شده بود مامانی مهربون ماهانی رو از طرف من کلی بوس بوسیش کن
الی مامانی که ژوان
27 فروردین 91 23:22
دلم براتون خیلی تنگ شده بود
میبوسموتون
مامانی از طرف من کلی ماهانی جونو بوس بوسیش کن


منم دلم برات تنگ شده گلم
مامان گیسو
27 فروردین 91 23:49
سلامممممم عشقم خوبی ؟
می بینم که رفته بودین ددر
همیشه به خوشی و تفریح دوست گلم
من اگه این ماهان جون رو ببینم می خورمششششششش ببوسش عزیزم


قربون محبتت عزیزم
سعید ترشیزی
28 فروردین 91 9:26
سلام بر ماهان جون و مامانش

سال نو شما هم با تاخیر مبارک باشه...

خدارو شکر کن سوزن ماهان رو زن خواستن گیر نکرده و الا...

ماهانی رو ببوس مامانی


گل گفتینااااااااااااااااااا
سمیه : مامان مسیح مقدس
28 فروردین 91 12:05
سلام عزیزم...خوبی خاله جووووووون...الهی...من بمیرم واسه اون مامان مهربونت که اینهمه چسب رو باید از روی وسایل خونهو درو دیوار بکنه...
بازیه بهتر و کم دردسر تری پیدا نکردی گل خاله
انشالله همیشه خوش باشی عزیزم..


ماهانی دیگه .........
مامان ثنا
28 فروردین 91 16:09
سلام دوست عزیز.
ماشالا ماهانی تو این مدت بزرگ شده خدا واست حفظش کنه


ممنونم
sima
29 فروردین 91 8:39
نوش جونت جیگر طلا بازی اش هم خیلی جالب بود من هم واسه هلیا این بازی رو امتحان میکنم مطمئنم خوشش میاد . بوس
مامان سانای
29 فروردین 91 8:58
برا ماهانی
مامان نیایش
29 فروردین 91 9:25
سلام ماهان گلم خوبی عزیزم ایشالا که خوب خوب شده باشی و مریضی هیچ وقت سراغت نیاد نیایش منم یه کم سرما خورده خوش بگذره عزیزم همیشه به گردش و شادی همیشه لبات خندون عکس هات هم خیلی خوشگل شده بامزه ی شیرین زبون قربون اون حرف زدنت نیایش هم به آب میوه میگه آب میمه! نوووووووووووووش جونت الهی زنده و سالم باشی
مامانی
29 فروردین 91 14:41
آب ممه خیلی باحال بود ماهان جون ماشالا روز به روز داره مرد میشه
مریم مامان درسا
29 فروردین 91 17:46
سلام ماهانی خوبید؟میبینم که رفتید گردش ، چه خوب کار خوبی کردی که رفتی ، طفلکی ها خیلی تنها هستن و حوصله شون سر میره خوبه درسا خیلی از چسب خوشش میاد و همش داره با چسب نواری و زخم و کاغذی و عکس برگردون بازی میکنه ، ولی تا حالا این کارو نکرده ، خوبه امتحانش کنم ، ببینم جواب میده
مامان یسنا
29 فروردین 91 18:41
سلام وای چه بازی بامزه ای ! آخه از کجا یاد گرفتی این کارو؟



خودم کشفش کردم خاله جون


مامان امیر علی
29 فروردین 91 18:52
به به همیشه به گردش .ایشاله زودی خوب بشی ماهان جون عسل یادت نره بخور .چرا باغ وحش نرفتی امیر علی هر روزم بره کمه ساعتها اسبها را نگاه می کنه و صداش در نمی یاد .خوش به حالت اینقدر بازی شاد کردی افرین عزیزم قربون اون کلاهای نازتم برم .بوس
نی نی سارا
29 فروردین 91 19:50
وحشت از عشق که نه ! ترس من از فاصله هاست..... وحشت از غصه که نه ! ترس من از خاتمه هاست..... ترس بیهوده ندارم، صحبت از خاطر هاست صحبت از کشتن نا خواسته عاطفه هاست.... کوله باریست پر از هیچ که بر شانه ی ماست.... گله از دست کسی نیست مقصر دل دیوانه ی ماست....
كاكل زري يا ناز پري
29 فروردین 91 21:48
سلام به روي ماهت ماهاني خوفييييييييييي عكسات باز نشدن ببينم حسابي با نمك و تو دل برو شدي هااااااااااااااهميشه خوش بگذره بهتون عزيزم



abtin
29 فروردین 91 23:08
سلام عزیزم خیلی خوشحالم کردی سرزدی به وب گل پسرم من همه ی نی نی هارو دوست دارم وعاشقشونم وماهان عزیز که دیگه فراوووووووووون دوستش دارم و از جمله هایی که درموردحرف زدنش می نویسی کلی ذوق میکنم وبلند بلند واسه همسرم میخونمشون وکلی لذت می بریم بسیار ببووووووووووسش از طرف من
مريم مامان ماهان
30 فروردین 91 7:27
چه بازي جالبي واسه خودش كشف كرده حتماً كلي با اين بازي مشغوله و كيف مي كنه ديگه مريض نشي خاله جون هميشه سالم و شاداب باش
مامان نسترن
30 فروردین 91 9:17
ماهانی گل الهی به قول ململ حتی اگه بزرگ شدی دلت صاف وپاک و مخملی باشه
نسترن
30 فروردین 91 10:14
عزیزم ماهان چطوره بهتر شده
آرتین خان
30 فروردین 91 13:40
سلام عزیزم این آدرس جدید منه البته با همین آدرس تو نی نی وبلاگ هم هستم http://artinkhaan.blogsky.com www.artinkhaan.niniweblog.com همیشه به گردش عزیزم
عمه جونی
30 فروردین 91 17:09
سلام میتونم ازتون کمک بخوام؟ اگه دوست داشتین کمکم کنید لطفا تو وبم برام نظرتونو بذارین میشه بهم بگین چطوری کدبرای آمار سایت گذاشتین که تو قالب وبتون قرار گرفته و مثل وب من بصورت جدا از قالب نیست؟
سحر مامان آراد
30 فروردین 91 17:39
سلام جیگگگگگگگگگگر قربون حرف زدنت خدا رو شکر حسابی خوش گذشته ها قضیه نی نی چیه ؟؟؟ نی نی تو راهه
ملی مامان میکاییل
30 فروردین 91 19:04
این قضیه نی نی خیلی باحاله شاید کارهاییه که دلش می خواد انجام بده اما می دونه بده
سمانه مامان پارسا جون
30 فروردین 91 19:49
سلام گلم خوبی؟ قربون ماهان خوشگلم همیشه به گردش گل پسرم عکسهات خیلی خوشگلن گل من چه بازی با نمکی ببینم فکر خود ماهانی بوده؟
سمانه مامان پارسا جون
31 فروردین 91 10:20
مرسی از محبتت گلم چه جوری میتونم فیلمو ببینم اصلا باز نمیشه باید برنامه خاصی رو داشته باشم؟
مامان آرمان
31 فروردین 91 15:38
سلام نگو باغ وحش که پارسال یکبار رفتیم و دیگه پامون را تو باغ وحش نمیزاریم...اصلا اصلا جالب نبود...اما شهر بازی از اونجاهایی است که هم بچه ها دوست دارند هم بزرگترهاشون...خوشحالم که بهتون خوش گذشته.. امیدوارم که این هوا زودتر به حالت تعادل در بیاد تا بچه ها اینقدر تند تند سرما نخورند.
شکوفه گیلاس
1 اردیبهشت 91 12:18
سلام با تاخیر.از اینکه بهم سر زدین ممنون.مسافرت تو عید همیشه هم خووب نیست ولی مادرا همیشه با بچه هاشون بهشون خوش میگذره.صدتاو افرین برای ماهان باهوش
مامان آريا
2 اردیبهشت 91 13:12
خاله قربونت برم كه مريض شدي اميدوارم الان بهتر باشي
شهر بازي حسابي بهت خوش گذشته ها هميشه لحظاتت اميدوارم به شادي بگذره عزيزم
از دسته تو با اين بازي كردنات ولي خودمونيما اينم يه مدل بازيه ديگه
با اين تبليغ از امروز كارو كاسبيه سن ايچ تازه مي گيره جيگرتو با اون آبميوه خوردنت


بله دیگه ولی یه ذره تو خونمون چسب نمی مونه
مامان قندعسل
2 اردیبهشت 91 18:26
بچه باغ وحش دوست نداره مگه چیه. قربون اون خیار پوست کندنت بوسسسسسسسسسسس
خاله ی ستاره
2 اردیبهشت 91 20:56
aziiiiiiiiiiiizam elahi mn ghorbune in shahre bazi raftanet beshaaam eshghaaaaaaaaaaaaaaaaaam mahani asheghetam khale
مامان حسني
3 اردیبهشت 91 8:47
سلام قربون شيرين زبونيات بشم قندعسل
نبينم ديگه مريض بشي امان ازدست اين ويروس
اي جانم همه جا خونه چسب بارون شده ولي خداييش ابتكارجالبيه يه مدتي بچه ها را مشغول ميكنه


ممنوووووووووووووون
mamane radin
5 اردیبهشت 91 12:56
سلام عزیزم. همیشه به ما لطف داری گلم. کلی شهربازی خوش گذشته مخصوصا اگر بچه ها شاد باشن انگار ما هم شادیم. خیلی خوشحالم. مواظب ماهانی و خودت باش. می بوسمتون.
مامان سارا و اميرمحمد
6 اردیبهشت 91 20:48
فدات شم خاله جون با اين شيرين زبونيات. آقاي بانك و پوست كندن خيار خيلي بامزه بود. ياد اين جمله افتادم كه ميگن فلاني پوست از سرمون كنده.
دیانا
13 خرداد 93 17:28
خیلی قشنگ بود مخصوصا جمله عاشقانه