ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

از شیر گرفتن ماهان

1390/2/29 9:46
نویسنده : مامان
640 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز که اینو مینویسم یک هفته میشه که به ماهان دیگه شیر نمیدم خیلی برام سخته وقتی میاد و میگه (ممو) من میگم اه اه بعد یه نگاه میکنه و میره شبا خیلی سخته چون چند بار تا صبح شیر میخورد حالا همش پا میکوبه .
خیلی دل نازک شده و زود گریه میکنه  وقتی دارم کار میکنم میاد دست منو میگیره و میگه بشین اونوقت میاد و تو بغلم میشینه و نمیزاره بلند شم.
به دکترش که گفتم گفت:بچه ها رو وقتی از شیر میگیرنBrown Haired Baby Boy فکر میکنن دیگه دوستشون نداریم چون یه چیزی که بهش وابسته بوده ازش گرفتیم .
حالا بیشتر از قبل بغلش میکنم و نوازشش میکنم باهاش بازی میکنم تا احساس کمبود نکنه ولی واقعا برای مادر سخته ببینه عزیز دلش چیزی میخواد ولی نمیتونه بهش بده
.


                       dividers

ماهان جونم اینو بدون خیلی دوستدارم و عاشقتم دیوونه وار
الهی همیشه زنده باشی.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آنیسا
4 اسفند 89 10:57
سلام عزیزم سعی کن زیاد دل به دلش بدی وهواشو داشته باشی از طرف من وآنیسا هم یه بووووووووووس محکم بهش بکن
امیدوارم هیشه شادوسلامت باشید


سلام گلم ممنون که راهنماییم کردی منم عزیز دلت و میبوسم.
رز
4 اسفند 89 11:10
سلام خیلی وبتون زیباست چه مامان مهربونی امیدوارم موفق باشی بمیرم خیلی ناراحت شدم بغض گلوموفشارمیده اگه منم بخوام هامانمو از شیربگیرم ناراحت می شه ببوسشبااجازه لینکتون می کنم


سلام ممنون از نظرتون ،خیلی خوشحالم که خوشتون اومده و ممنون که لینکم کردی باز هم به من سر بزن.