ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

کارهای روزانه ماهان

1390/2/29 9:44
نویسنده : مامان
536 بازدید
اشتراک گذاری

گلکم ساعت ۹ بیدار میشه اولین کارش اینه که مامانی رو صدا میکنه بعد یه سلام خیلی خوشگل میده و از من میخواد که براش به به بیارم منم لقمه های کوچولوش و که از خامه و مرباست با شیر براش میارم وقتی تموم میشه بهش میگم سیر شدی میگه (شکر )
بعد یه کم با اسباب بازیهاش بازی میکنه یه کم هم با مداد رنگیهاش نقاشی میکشه  بعدش  میره سراغ قفسه کتابا اونا رو میریزه بیرون و عکس کتابا رو نگاه میکنه بعد کشوی منو باز میکنه وسایل توش و بررسی میکنه تا ببینه چیزی کم و زیاد شده یه بار کیف لوازم آرایشم و برداشته بود رژ و مداد و مالیده بود به صورتش خیلی بامزه شده بود


       dividersdividersdividers




بعد کمی آهنگ براش میزارم میشنه و گوش میده گاهی وقتا نانای هم میکنه بعد بهم میگه (گولو گولا ) براش مغزها رو با کشمش و انجیر توت قاطی کردم  ماهان جونم به اینا میگه (گو لو گولا)
بعد در حال چرخ سواری با هم شعر یه توپ دارمو میخونیم البته فقط آخراش و میگه بعد ناهارش و میخوره و بالشش و میاره وبا تماشای کارتون خوابش میبره حدود ۲ ساعت بعد بیدار میشه و شیر و کیک میخوره و با ماشینش بازی میکنهبعد  میره سراغ کامپیوترComputer و با موس بازی میکنه و تند تند کلیک میکنه صفحه جدید که باز میشه ذوق میکنه و برای خودش دست میزنه .

                      
بعد برنامه عمو پورنگ و تماشا میکنه و میوه میخوره تا اینکه باباش میاد و دیگه با هم بازی میکنن
بعد کتابای خودش و میارم و براش میخونم (اردک کوچولو چه صدایی میاد و من بلدم لالا کنم و من بلدم سلام کنم)بعد شامش و میخوره و با هم سریال تماشا میکنیم مختار نامه رو دوست داره .
دیگه وقت خوابه بعد از بالش بازی میگه (شب به بر) براش قصه میگم تا خوابش ببره.


                              اینم یه روز ماهان جونم
 




                   تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
        






پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)