ماهانماهان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

ღღ نازدار مامانش ღღ

آخرین روزای سال 90.........

1390/12/25 16:12
نویسنده : مامان
1,545 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین  

من روزای آخر سال رو خیلی خیلی دوست دارم
همه تو جنب و جوشن که کارهاشون رو تموم
کنن 
خدایی روزای قشنگیه ....... و اما بعد از
قرنی ما هم صاحب ماشین شدیم    و ماهانی
حسابی ذوق میکرد انشاالله اگر خدا بخواد
میریم شیراز سفره هفت سین منو امسال
سمانه جون (زن داداشم ) درست میکنه

جا داره حسابی ازش تشکر کنمشکلکـــْـ هایِ هلــن

و اما چهارشنبه سوری سه تایی رفتیم
تا سر کوچه
وای چه خبر بود انگار که جنگ
شده بود از هر طرف یه صدایی میومد
البته اشتباه
کردیم خیلی خیلی خطرناک بود
ماهان یه کم از صداها
می ترسید ولی از آتیش و آبشار و چیزای دیگه که اسمشون
رو نمیدونم خوشش اومده بود و میخندید ........

  شکلکهای جالب و متنوع آروین
بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان

آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش
و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم
شکلکهای جالب و متنوع آروین
و اما ماهانی شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ
بابایی برات یه سطل بزرگ لگو خریده که
با لگوهای قبلی که قاطی میکنی کلی میشه و

کار من شده هر روز یه خونه برات درست کردن توام
اسباب بازیهات رو میبری توی خونه
دیروز هر چی اسباب
بازی تو کمدت و سبد اسباب بازیت بود ریخته بودی زمین طوری که

دیگه نمیشد تو اتاقت راه رفت منم گفتم بعد از این که بازی کردی
همه رو باید جمع کنی
گفتن از من ،جمع کردن هم از من یه
کوچولو هم دعوات کردم آخه خیلی خیلی خسته بودم

گریه هم کردی اونم چه گریه ای خیلی ناراحت شدم
www.smilehaa.org
بعدش اومدی پیشم و گفتی مامانی ببخشید
من اسباب بازیهامو هیختم
بعدش منو
بوسیدی www.smilehaa.org
بعد تا شب هر وقت
یادت میومد میگفتی مامانی چرا
منو امیوز دعوا کرتی
منم شرمنده میشدم
بالاخره دعوا یه جاهایی هم لازمه دیگه .........
جدیدا هر وقت میخوای منو صدا کنی
میگی مامان
خوشدل من
یا جیگر خوشدلم که منم بهت میگم تو این
زبونو نداشتی چیکار میکردی ماهیها رو خیلی دوست داری
و بهم میگی هکی مامانشه هکی باباشه هکی هم نی نی .....



اینم شعرای من در آوردی مامانی 


 چشماشو بخورم من
جیگرشو بخورم من
دستاشو بخورم من
پاپاهاشو بخورم من
همه جاشو بخورم من


شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ


جیگر منه آخ آخ

نازدار منه آخ آخ
فداش بشم آخ آخ
قربونش برم وای وای


ماهانی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

سمانه مامان پارسا جون
25 اسفند 90 17:54
سلام نرگس جون خوبی عزیزم؟ ممنون بابت تبریکت خانومی به به ماشینتون مبارک باشه به سلامتی منم پیشاپیش سال جدید رو بهتون تبریک میگم و هرچی که بهترینه همون رو از خدا واستون خواستارم . ماهان گلمو ببوس عزیزم
مامان هامان
25 اسفند 90 18:06
مبارکههههههههههه خوش بگذره خیلی خیلی شیراز زیبا و عالیه ما عید پارسال رفتیم دلم می خواد دوباره برم مواظب ماهانی ما باشید سال خوبی رو برای ماهانی و شما دوست گلم آرزومندم
سمانه مامان پارسا جون
25 اسفند 90 18:19
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو، روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»!
mamne radin
25 اسفند 90 20:51
جشن فـــرخنده فـــرودیـن است / روز بازار گـــل و نسرین است . . . نوروز فرخنده باد . . .
نازنین
25 اسفند 90 22:47
به سلامتی مبارک باشه.سفر هم خوش بگذره.خوشا شیراز و وصف بی مثالش.
نسترن
25 اسفند 90 23:24
خو مامانی الان لکوهاشو نریزه پس کی بریزه و بعد تو جمع کنی
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 اسفند 90 1:04
چشماشو بخورم من جیگرشو بخورم من دستاشو بخورم من پاپاهاشو بخورم من همه جاشو بخورم من
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 اسفند 90 1:08
سلااااااام.هوراااااا مبارکه ماشین نو.ایشالله به شادی و سلامتی ازش استفاده کنید. چقدر عالی .دارین میاین شیراز.قدمتون بر سرو چشم.ما هم داریم میریم شیراز.البته ممکنه از اونجا به قصد مسافرت جایی بریم هنوز صد در صد نشده.فکرش رو بکن چه عالی میشه اتفاقی هم رو ببینیم. سال نو هم پیشاپیش مبارک.این ماهانی خوشمزه رو ببوس. خیلی هم خودت رو ناراحت نکن.برای هر مادر و فرزندی این اتفاق میفته.
مامان علي خوشتيپ
26 اسفند 90 1:21
نوروز را سپاس می گویم که بهانه ای است برای نکو داشت آنهایی که به یادشان هستیم. پيشاپيش نوروز فرخنده باد . . . . آپم دوست جونم
نی نی سارا
26 اسفند 90 12:23
سلام عزیزم خوبی؟چه خبرا؟من مزاحم دوباره برگشتما! عزیزم من یه فروشگاه صنایع دستی تو وبلاگم گذاشتم که خوشحال میشم حداقل بهمون سری بزنید و یه نگاهی به نمونه کارا بکنی دوست دارم نظرتو راجع به کارام بدونم
مامان تربچه
26 اسفند 90 17:26
سلام عزیزم خوبی؟ خسته نباشی گفتم قبل از عید یک سری بهت بزنم ایشالا سال خوبی داشته باشی و پر از شادی و خنده های ماهان جون
مامان نیکانی
26 اسفند 90 17:52
اینشالاه بهترین سالهای زندگیتو از این به بعد ببینی سفره هفت سین هم اصلا قابل خواهر خوبمو نداره سال خوبی رو برات ارزو میکنم
مامان امیر علی
26 اسفند 90 22:25
اخه عزیزم حسابی مبارک باشه ماشین نو و سال نو و یه زندگی و انگیزه نو و یه پسر موفق و گل مثل همیشه .ممنون بابت زحماتی که در این سال برای من و امیر علی کشیدید و ما رو از نظرات گرمتون و تجربیاتتون قشنگتون بهرمند کردید ما را دعا و حلال کنید و ایشاله سالی خوش و سفری بی خطر داشته باشید .بوس برای شما
مریم مامان درسا
29 اسفند 90 17:26
سلام عزیزم واااااای مبارکه ، به سلامتی ، ایشالا به سلامتی برید و برگردید، با یه عالمه عکس قشنگ سال نو مبارک بوس برای نرگسی و ماهان جون
ملی مامان میکاییل
8 فروردین 91 0:42
ماشین تون مبارک باشه به سلامتی ، دلخوشی قوربونه اون زبونه خوشدلش برم من